Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

fra mobilen kan jwg ikke se den. men fra pc når jeg setter lyset på maks kan jeg skimte den :-) håper får deg netti :-)

Haha, herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere med positiv test! For en fantastisk førjulspresang dere har fått :D

 

Jeg blør fortsatt, dessverre. Forstår ikke hva som går av meg denne måneden. Har blødd siden mandag. Er fremdeles bare snakk om ørsmå mengder, men det er jo ikke noe gøy likevel. I morgen skal jeg få tatt en progesteronprøve for å se om jeg i det hele tatt har hatt EL denne runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

Onsdag 3 Des: Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen, Notabella

Torsdag 4 Des: vitrineskap

Fredag 5 Des: LykkeLi1978 5.pp

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart, Nikolinee

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

 

Hiver denne frem igjen jeg :) Greit å følge med hvem det er på tide å teste får ;)

I morgen er i vertfall uka vår her :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testetøsa har tatt enda en test :klaske:   Jeg er håpløs..  Dette var siste før evt onsdag, jeg lover!! :P Virker som jeg har fått uvi i tillegg, sviing ved vannlating og smerter opp i ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 dpo og synes det murrer og styrer både i korsryggen og i nedre delen av magen. Hadde noen dager med murrepause i forrige uke, men siden i går har det vært på igjen. Ellers er alt som normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 1 Des: SnartMor?86 1pp, Fru-IT, Karooline

 

Tirsdag 2 Des: Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg 1pp

 

Onsdag 3 Des: Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst, Nettie + jentungen, Notabella, frkQ

 

Torsdag 4 Des: vitrineskap

 

Fredag 5 Des: LykkeLi1978 5.pp

 

Lørdag 6 Des: Bellanie 3pp etter MA, Trøndermamma snart, Nikolinee

 

Søndag 7 Des: CurlySue, LillePipp, Mamma'n til godgullet

 

Ser jeg har falt ut her så legger inn på ny. Gratulerer til dere som alt har positiv test, håper dere bringer lykke til resten av oss :) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek i dag også Netti :) Håper den blir sterkere til uka :)

 

Dere andre, hvordan er utfloden? Sorry for at jeg spør, men jeg pleier å ha sånn hvit tykk etter el men i dag føler meg meg nesten litt vannete, hvir fremdeles men kjenner liksom at det kommer. Som sagt, beklager spm ;)

 

Uansett. Våkna med ryggvondt i dag, føler meg sur og gretten og på toppen av det hele klikker huden min med å lure frem slike underjordiske. Hater uren hud og ble ikke akkurat bedre i humøret.. Det murra ganske godt nedi der i går og i morges, men nå føles det fint, helt vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er tegn, Bellanie? Håper det :) Utfloden min er tykk og hvit som vanlig ;)

Nops, den kroppen får ikke lure meg med på aplegøyer denne pp ;)

Men det er jo greit å ha noe å fordrive tiden med å kokkelure :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes tanta i morgen. Negativ test i går 12dpo og alt av "symptomer" er forduftet. Håper at sykluslengden holder seg stabil slik at det er muligheter for full klaff når mannen kommer hjem fra jobb. Ikke så lett å bli gravid som gressenke! 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går vi snart inn i uka vår, damer😃 flere som gleder seg? Hvordan er det med dere nå? Hvor mange dpo, har du testa/når skal du teste, og kjenner du noe annerledes/symptomer😊?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går vi snart inn i uka vår, damer flere som gleder seg? Hvordan er det med dere nå? Hvor mange dpo, har du testa/når skal du teste, og kjenner du noe annerledes/symptomer?

Ja! Gleder meg :duskedame:   Uansett hva som skjer.. :rolleyes: Er det spire blir det jo toppen av lykke! Er det ikke får jeg trøste meg med fenalår og rødvinsgløgg! Hehe. Må smøre meg med tålmodighet da, kun 7 dpo i dag  :sprettoy:

Men alt har kjentes litt annerledes denne runden.. Om jeg tørr å si det. Satt for eks. i sofaen i ste, spiste potetgull og så på film og plutselig stakk det til på høyre side! Skvatt til! Tror ikke jeg har kjent noe sånn før.. Men man glemmer jo fort. Det kan jo være hva som helst  :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange symptomer på det ene, det andre og det tredje  :huh:   uvi'en tar snart knekken på meg, skal bestille time i morgen.

 

Veldig spent på denne uka altså! Håper alle får positive tester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går vi snart inn i uka vår, damer flere som gleder seg? Hvordan er det med dere nå? Hvor mange dpo, har du testa/når skal du teste, og kjenner du noe annerledes/symptomer?

Jaa! Det er klart ;) Jeg er bare 7 dpo nå, så det er litt tidlig enda. Satser på å teste på lørdag (12 dpo), kanskje? Jeg kjenner meg helt normal. For å være ærlig, husker jeg ikke at jeg kjente noe sist heller, bortsett fra veldig ømme pupper som kom kanskje 11-12 dpo. De er vanligvis aldri ømme i forbindelse med tr, så kommer ikke ømme pupper i løpet av noen dager, har jeg ingen tro på denne runden ;)

 

Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 herlige dpo i dag :) (Ber til gud om at jeg har rett, om ikke får jeg mensen på onsdag/torsdag)

Jeg skal prøve å holde meg til torsdag. Tror det er trygt å teste ca 10 dpo. Nå skal jeg egentlig ut denne dagen, men kansje jeg dropper både det og testinga :) Er mye kjekkere med en sterk strek enn en svak som bare får deg til å bli enda mer forvirret ;)

 

Jeg sovnet på sofaen i går, og mens jeg lå der og viste at jeg kom til å sovne fikk jeg en forferdelig stikkende smerte på venstre side. Varte bare noen sekunder så var det over. På toppen av alt så har tempen min sunket i dag, med hele 0,3 over natta.. Ikke vanlig. Festedipp? Håper Håper!!!

 

Alt man skal ha i hodet når man vil så gjerne. Lykke til alle flotte verpesyke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i går 8 dpo, den var negativ, men jeg gikk ikke i kjelleren av den grunn. Håpet er der enda, ikke alle som tester positivt så tidlig :) Da er det endelig vår uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til denne uka jenter! Håper dere er gravide hele gjengen :)

Jeg hatt tr siden lørdag. Får finne meg noe prevensjon og ta opp igjen prøvingen til sommeren ☀️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare sååå spennende :) Er veldig glad jeg ikke er lenger enn 7 dpo på min fridag!

Hadde jeg vert lenger ut i dpo hadde jeg ikke klart å holde meg :P

De aller fleste får ikke positiv test 8 og 9 dpo, det er vanlig at egget festes mellom dag 6-10 og da vil det ta i vertfall 3 dager før en får positiv test. Man kan vel ha forhåpninger 10 dpo, men også da er det for de fleste for tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er 12 dpo i dag. Her har det vært av og på med symptomer i ca 1 ukes tid. Men er j i mye av det samme som vanlig med bare begynte litt tidligerer. Kraftig mensmurring i dag så lurer på om ikke tr kommer litt tidligere denne gang, ikm på onsdag. Greide ikke la være å teste i går. Blendahvit på morgenen. Men håpet lever fortsatt litt frem til et tr er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhmm. Leverte urinprøve hos legen og den var visstnok negativ.. Hva i alle dager kan det være da? Tisser piggtråd og går ofte på do.. Tisser litt og litt gjennom hele dagen :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhmm. Leverte urinprøve hos legen og den var visstnok negativ.. Hva i alle dager kan det være da? Tisser piggtråd og går ofte på do.. Tisser litt og litt gjennom hele dagen :s

Negativ gt eller negativ på uvi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...