Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

 

 

Ser også strek!

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

Herregud, du har jo strek du også :D Dere må bringe hell og lykke inn i denne IKM gruppa altså :D

Gratulerer såååå Mye :D Hurra :D

Tør ikke tro på det før jeg ser en tydeligere test :P men håper jeg kan ta til meg gratulasjonene snart :D

 

Hvor mange dpo er du? Var det morgen urin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Ser også strek!

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

Herregud, du har jo strek du også :D Dere må bringe hell og lykke inn i denne IKM gruppa altså :D

Gratulerer såååå Mye :D Hurra :D

Tør ikke tro på det før jeg ser en tydeligere test :P men håper jeg kan ta til meg gratulasjonene snart :D

Hvor mange dpo er du? Var det morgen urin?

Tror jeg er 11 dpo, er ikke helt sikker. Tror jg hadde el mandag 17, men husker jeg kjente noen skikkelig stikk lørdag 22 da jeg lå i senga. Men 17 stemmer best i forhold til elslim. Jeg ville vel heller ikke fått en strek om jeg hadde el den 22 :(

 

Den var ikke tatt på morgenurin, tok den rett før jeg la ut her og da hadde jeg ikke gått på do siden 11.30. Tror jeg skal prøve å holde meg til søn morgen før jeg tester på nytt :)

 

Har skrevet inn ikm på onsdag, men tror den egentlig er nå på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ser også strek!

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

Herregud, du har jo strek du også :D Dere må bringe hell og lykke inn i denne IKM gruppa altså :D

Gratulerer såååå Mye :D Hurra :D

Tør ikke tro på det før jeg ser en tydeligere test :P men håper jeg kan ta til meg gratulasjonene snart :D
Hvor mange dpo er du? Var det morgen urin?

Tror jeg er 11 dpo, er ikke helt sikker. Tror jg hadde el mandag 17, men husker jeg kjente noen skikkelig stikk lørdag 22 da jeg lå i senga. Men 17 stemmer best i forhold til elslim. Jeg ville vel heller ikke fått en strek om jeg hadde el den 22 :(

 

Den var ikke tatt på morgenurin, tok den rett før jeg la ut her og da hadde jeg ikke gått på do siden 11.30. Tror jeg skal prøve å holde meg til søn morgen før jeg tester på nytt :)

 

Har skrevet inn ikm på onsdag, men tror den egentlig er nå på mandag :)

 

hm, der er jo mange som teste positivt 7 dpo da, og svak som din.

Blir spennende å se hvordan den blir med morgenurin da :) 

Den eggløsningen er vanskelig å stedfeste om man ikke tester eller temper altså.. Jeg hadde for eks el slim lørdag 22 men eggløsning 24.. Så man vet aldri :)

Den stikkingen hører ikke ut som festesmerte heller mtp svak strek 6 dager etter... ikke at jeg er noen ekspert altså ;)

 

Men uansett, jeg føler meg bare så glad for at dere tester positivt jeg :) Det blir ei spennende uke fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Ser også strek!

Noen som vil se på min? Ligger i galleriet :) er en docmorris, måtte bryte den opp ettersom det var møkk/riper på "glasset"..

Herregud, du har jo strek du også :D Dere må bringe hell og lykke inn i denne IKM gruppa altså :D

Gratulerer såååå Mye :D Hurra :D

Tør ikke tro på det før jeg ser en tydeligere test :P men håper jeg kan ta til meg gratulasjonene snart :D
Hvor mange dpo er du? Var det morgen urin?
Tror jeg er 11 dpo, er ikke helt sikker. Tror jg hadde el mandag 17, men husker jeg kjente noen skikkelig stikk lørdag 22 da jeg lå i senga. Men 17 stemmer best i forhold til elslim. Jeg ville vel heller ikke fått en strek om jeg hadde el den 22 :(

 

Den var ikke tatt på morgenurin, tok den rett før jeg la ut her og da hadde jeg ikke gått på do siden 11.30. Tror jeg skal prøve å holde meg til søn morgen før jeg tester på nytt :)

 

Har skrevet inn ikm på onsdag, men tror den egentlig er nå på mandag :)

hm, der er jo mange som teste positivt 7 dpo da, og svak som din.

Blir spennende å se hvordan den blir med morgenurin da :)

Den eggløsningen er vanskelig å stedfeste om man ikke tester eller temper altså.. Jeg hadde for eks el slim lørdag 22 men eggløsning 24.. Så man vet aldri :)

Den stikkingen hører ikke ut som festesmerte heller mtp svak strek 6 dager etter... ikke at jeg er noen ekspert altså ;)

 

Men uansett, jeg føler meg bare så glad for at dere tester positivt jeg :) Det blir ei spennende uke fremover :D

Får bare teste igjen på søndag, har ikke peiling selv. Pleier å få elsmerter ca 14 dager før mensen, men har ikke kjent det noe særlig de siste mnd, utenom lørdag da..

 

Sist testet jeg positiv da jeg var 3+5 og da hadde jeg vært kjempekvalm i 3 dager. Skjønte det var noe da jeg holdt på å spy hver gang jeg satte meg på bussen:p

 

Blir spennende den kommende uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet negativt 2 ganger nå, er 9 dpo i dag. (evt. 8, siden jeg testet positivt både 19. og 20. ).

Meeen, jeg gir ikke opp av den grunn asså! :D Prøver igjen søndag, krysser fingrene.

 

Kjenner liksom ingen symptomer heller....fikk festeblødning sist jeg var gravid, men det er vel ikke sikkert at man _alltid_ får det vel?

 

har IKM på onsdag, men har vel egentlig bare gjettet på 26 dager siden det var så lenge min sist registrerte normale syklus varte før spiralinnsetting.

 

Gratulerer til dere to med streker! Så gøy!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der kom TR! :huh:

Ganske overrasket, men det er jo første syklus etter spiraluttak og det er dermed ikke gitt at alt er som før. Da har jeg altså 22 dagers syklus med lutealfase på 7 dager. Så vet jeg det ;)

Nå er vi veldig i tvil her på om vi skal fortsette å prøve igjen med en gang, med tanke på barnehagefrist. Tror vi skal åpne en flaske prosecco i kveld og gruble på saken :)

Lykke, lykke til videre alle sammen :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, så trist, Sitronpus! Men dere får kose dere i kveld :)

 

Jeg tok en ny test i dag med morgenurin, den ble svakere! Streken syns bare i rett vinkel og med rett lys :( nå blir det ikke mer testing før mandag eller tirsdag.. Hvis ikke tr kommer før den tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt mensen på onsdag, da den ikke kom tok jeg en test torsdag, blenda hvit. Tok en ny test igår på morgenen, negativ. Gikk på jobb og kom hjem senere for å se det var en strek på den likevell. Tok en test igår kveld som ble veldig svakt positiv. Tok da en ny nå akkuratt, som ble positiv innen tidsfristen.. Men synes steken er så svak at jeg tenker det må være kjemisk.. Streken Idag på morgenen ble heller ikke sterkere en den fra morgenen igår. Hva tenker dere, kjemisk? Klarer ikke ta det helt innover meg før jeg faktisk er helt sikker. Kommer meg ikke til legen før tirsdag. Legger ved bilde fra testen fra Idag. Har brukt billigstrimmel tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt mensen på onsdag, da den ikke kom tok jeg en test torsdag, blenda hvit. Tok en ny test igår på morgenen, negativ. Gikk på jobb og kom hjem senere for å se det var en strek på den likevell. Tok en test igår kveld som ble veldig svakt positiv. Tok da en ny nå akkuratt, som ble positiv innen tidsfristen.. Men synes steken er så svak at jeg tenker det må være kjemisk.. Streken Idag på morgenen ble heller ikke sterkere en den fra morgenen igår. Hva tenker dere, kjemisk? Klarer ikke ta det helt innover meg før jeg faktisk er helt sikker. Kommer meg ikke til legen før tirsdag. Legger ved bilde fra testen fra Idag. Har brukt billigstrimmel tester.

Får ikke til å publisere når jeg legger ved bilde..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skulle hatt mensen på onsdag, da den ikke kom tok jeg en test torsdag, blenda hvit. Tok en ny test igår på morgenen, negativ. Gikk på jobb og kom hjem senere for å se det var en strek på den likevell. Tok en test igår kveld som ble veldig svakt positiv. Tok da en ny nå akkuratt, som ble positiv innen tidsfristen.. Men synes steken er så svak at jeg tenker det må være kjemisk.. Streken Idag på morgenen ble heller ikke sterkere en den fra morgenen igår. Hva tenker dere, kjemisk? Klarer ikke ta det helt innover meg før jeg faktisk er helt sikker. Kommer meg ikke til legen før tirsdag. Legger ved bilde fra testen fra Idag. Har brukt billigstrimmel tester.

Får ikke til å publisere når jeg legger ved bilde..

 

okqs5l_th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skulle hatt mensen på onsdag, da den ikke kom tok jeg en test torsdag, blenda hvit. Tok en ny test igår på morgenen, negativ. Gikk på jobb og kom hjem senere for å se det var en strek på den likevell. Tok en test igår kveld som ble veldig svakt positiv. Tok da en ny nå akkuratt, som ble positiv innen tidsfristen.. Men synes steken er så svak at jeg tenker det må være kjemisk.. Streken Idag på morgenen ble heller ikke sterkere en den fra morgenen igår. Hva tenker dere, kjemisk? Klarer ikke ta det helt innover meg før jeg faktisk er helt sikker. Kommer meg ikke til legen før tirsdag. Legger ved bilde fra testen fra Idag. Har brukt billigstrimmel tester.

Får ikke til å publisere når jeg legger ved bilde..

 

okqs5l_th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer 1994jentaaa! :D

 

Her synes jeg streken ble tydeligere i dag :D Spennende dette! (Nytt bilde i galleriet)

Du er helt klart gravid!! Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 1994jentaaa! :D

 

Her synes jeg streken ble tydeligere i dag :D Spennende dette! (Nytt bilde i galleriet)

Helt klart tydelig positiv :D Gratulerer nok en gang :D Blir så glad på deres vegne :)

 

netti; så rart med streken din. Jeg holder med deg å vente noen dager ed å teste igjen. Men jeg har vanskelig for å tro at en doc morris skulle slå ut uten å faktisk være positiv, så det blir spennende om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo, kjennes ut som en vanlig syklus uten symptomer, tok en test i dag bare for å se og den var negativ. Har litt kjenner litt mens murringer i dag i magen og bena så tenker det at TR kommer :) det er egentlig helt greit, veldig glad for at jeg har ikke har fått noen symptomer for det er så stressende å gå å lure sånn i dpo-land :) veldig herlig å bare slappe av.

Gratulerer til de som har fått to streker :D og lykke til alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo, kjennes ut som en vanlig syklus uten symptomer, tok en test i dag bare for å se og den var negativ. Har litt kjenner litt mens murringer i dag i magen og bena så tenker det at TR kommer :) det er egentlig helt greit, veldig glad for at jeg har ikke har fått noen symptomer for det er så stressende å gå å lure sånn i dpo-land :) veldig herlig å bare slappe av.

 

Gratulerer til de som har fått to streker :D og lykke til alle andre :D

Det kan fremdeles være for tidlig med positiv test ;) Håper tr holder seg borte. Det er jo når vi har minst symptomer at vi ofte er gravid ;) Det er i vertfall min erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at så mange har fått positive tester allerede! Gratulerer til alle! Det lover godt for uka vår :D Synd med tr, Sitronpus. Det tar jo litt tid før syklusen stabiliserer seg. Lykke til videre!

 

Jeg kjente er ørlite touch av menssmerter i formiddag, men de varte så kort at det sikkert ikke betyr noe. Er 5 dpo, så det hadde jo vært perfekt i tide for at egget fester seg, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at så mange har fått positive tester allerede! Gratulerer til alle! Det lover godt for uka vår :D Synd med tr, Sitronpus. Det tar jo litt tid før syklusen stabiliserer seg. Lykke til videre!

 

Jeg kjente er ørlite touch av menssmerter i formiddag, men de varte så kort at det sikkert ikke betyr noe. Er 5 dpo, så det hadde jo vært perfekt i tide for at egget fester seg, da ;)

Ha, så artig, det har jeg også kjent i dag :P Sammen med litt ryggvondt på venstre side ;)

 

Jeg klarer IKKE å tro på at det kan ha klaffet denne mnd, tror ikke jeg tør, men den realistiske meg sier hele tiden at det ikke har klaffet. Har liksom ingen følelese eller andre "symptomer".

Meeen, som jeg skriver til andre så er det når man minst mistenker noe at det faktisk KAN være noe ;)

Har plutselig bare problemer med å tenke slik selv, etter 5 svangerskap der jeg ikke har ant en dritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en strimmel i sta og, fikk like svak strek da og. Men så at testen gikk ut på dato for snart tre år siden 🙈 vet ikke om det har noe å si.,

 

I dag har jeg kjent skikkelig stikking når jeg har bøyd og strukket på meg. Har også smerter i rygg og i livmoren/eggstokkene og lysken. Har dessverre større tro på tr enn graviditet., får bare vente å se de neste dagen, er jo egentlig bare dumt å begynne denne testinga før :P

Endret av Nettie+jentungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en strimmel i sta og, fikk like svak strek da og. Men så at testen gikk ut på dato for snart tre år siden vet ikke om det har noe å si.,

 

I dag har jeg kjent skikkelig stikking når jeg har bøyd og strukket på meg. Har også smerter i rygg og i livmoren/eggstokkene og lysken. Har dessverre større tro på tr enn graviditet., får bare vente å se de neste dagen, er jo egentlig bare dumt å begynne denne testinga før :P

Du har ganske rett i at det er dumt å tenke før tiden, men det er jo så vanskelig som prøver.

Kjemisk f eks, hadde jeg aldri hørt om før nå.. får sånn 5 mnd siden.

 

Men er det mulig å få med streken fra i sta på bildet? Har litt lyst å se :)

Uansett så er starten på en graviditet meget lik tr, så jeg holder en fing får deg på det første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøvde en strimmel i sta og, fikk like svak strek da og. Men så at testen gikk ut på dato for snart tre år siden vet ikke om det har noe å si.,

 

I dag har jeg kjent skikkelig stikking når jeg har bøyd og strukket på meg. Har også smerter i rygg og i livmoren/eggstokkene og lysken. Har dessverre større tro på tr enn graviditet., får bare vente å se de neste dagen, er jo egentlig bare dumt å begynne denne testinga før :P

Du har ganske rett i at det er dumt å tenke før tiden, men det er jo så vanskelig som prøver.

Kjemisk f eks, hadde jeg aldri hørt om før nå.. får sånn 5 mnd siden.

 

Men er det mulig å få med streken fra i sta på bildet? Har litt lyst å se :)

Uansett så er starten på en graviditet meget lik tr, så jeg holder en fing får deg på det første ;)

 

Veldig vanskelig ;) Jeg hadde en kjemisk for 1,5 år siden, hva skulle man gjort (lært) uten google og bim/dib? :D

 

Lagt ut bilde i galleriet, er ikke sikkert dere klarer å se streken en gang! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra mobilen kan jwg ikke se den. men fra pc når jeg setter lyset på maks kan jeg skimte den :-) håper får deg netti :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...