Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se

Tydelig kontrollstrek og svak teststrek i dag tidlig. Må kjøpe en digitaltest som kan fortelle meg svart på hvitt om jeg er gravid eller ikke, klarer i stole på noen streker

Å så koselig :) Hvor mange dpo er du?

Hvis jeg har regnet riktig er jeg 14dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 dpo og et lite hurra fordi jeg har enda ikke spottet! Det betyr at jeg i hvert fall har 11 dagers lutealfase. Har vært litt bekymret for om jeg har for kort lutealfase da jeg har begynt å spotte 10 - 11 dpo de forrige syklusene.. Men 11 dager burde holde :) Får se om jeg begynner å spotte i løpet av dagen.. Da er nok løpet kjørt. Blir nok å sjekke trusa 100 ganger i dag! 😳 Hehe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og et lite hurra fordi jeg har enda ikke spottet! Det betyr at jeg i hvert fall har 11 dagers lutealfase. Har vært litt bekymret for om jeg har for kort lutealfase da jeg har begynt å spotte 10 - 11 dpo de forrige syklusene.. Men 11 dager burde holde :) Får se om jeg begynner å spotte i løpet av dagen.. Da er nok løpet kjørt. Blir nok å sjekke trusa 100 ganger i dag! Hehe

Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 eller 12 dpo her i dag, tror jeg er 12. Hadde ikke planer om å teste før IKM, eller dagen etter, hadde virkelig en dårlig følelse. Selvfølgelig klarte jeg ikke la være å teste, og lammen tok jeg feil - to streker på testen!! Ganske svak teststrek, men absolutt en strek.

 

Lykke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med alle dere med tegn og streker! Jeg heier masse på dere alle sammen!

 

Her meldte tanta sin ankomst i dag tidlig, noe som betyr at jeg har 11 dager lutealfase og nøyaktig 27,5 dagers sykluser. Jeg er selvfølgelig skuffet, men det er egentlig til det beste. Nå skal jeg jobbe med masteren, og så tar vi opp prøvingen i april. Jeg håper alle dere for lengst er inne i 2. trimester da! :D Da logger jeg ut og konsentrerer meg om oppgaveskriving. Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester og lykke til med resten av uka til dere som fortsatt er i dpo land, håper dere alle sitter med to fine streker før uka er over😊

 

Her kom tanta i dag 2 dager forsent. Så får håpe på en forsinket julegave😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se
Tydelig kontrollstrek og svak teststrek i dag tidlig. Må kjøpe en digitaltest som kan fortelle meg svart på hvitt om jeg er gravid eller ikke, klarer i stole på noen streker

Å så koselig :) Hvor mange dpo er du?
Hvis jeg har regnet riktig er jeg 14dpo i dag.

Noe må det i alle fall være siden tårene triller hver gang jeg hører "the Christmas shoes" sangen - noe følsom om dagen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

11 eller 12 dpo her i dag, tror jeg er 12. Hadde ikke planer om å teste før IKM, eller dagen etter, hadde virkelig en dårlig følelse. Selvfølgelig klarte jeg ikke la være å teste, og lammen tok jeg feil - to streker på testen!! Ganske svak teststrek, men absolutt en strek.

 

Lykke <3

gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en ganske kjekk tråd dette her alikevel :) Så mange som har fått positive tester :)

 

Helt fantastisk :) Gratulerer så mye alle sammen, vi andre er ikke litt misunnelig en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med alle dere med tegn og streker! Jeg heier masse på dere alle sammen!

 

Her meldte tanta sin ankomst i dag tidlig, noe som betyr at jeg har 11 dager lutealfase og nøyaktig 27,5 dagers sykluser. Jeg er selvfølgelig skuffet, men det er egentlig til det beste. Nå skal jeg jobbe med masteren, og så tar vi opp prøvingen i april. Jeg håper alle dere for lengst er inne i 2. trimester da! :D Da logger jeg ut og konsentrerer meg om oppgaveskriving. Lykke til, alle sammen!

Så kjedelig LillePipp 😔 Men du må ha masse lykke til med oppgaveskrivingen og prøvingen i fra april! 😊 For alt vi vet er kanskje jeg her fortsatt da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm søndag.. men har ikke funnet EL ved testing men har hatt sex ofte :) kjenner murringer i underlivet men el testen var negativ idag... planen er å ta en G test på søndag uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronpus og Vinterblomst har fått tr. (bedre lykke neste pp, meg selv inkludert)

 

Har du testa i dag trøndermamma?

Jeg har bare én test igjen, så tester ikke før mandag om ikke tr kommer ila helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se
Tydelig kontrollstrek og svak teststrek i dag tidlig. Må kjøpe en digitaltest som kan fortelle meg svart på hvitt om jeg er gravid eller ikke, klarer i stole på noen streker
Å så koselig :) Hvor mange dpo er du?
Hvis jeg har regnet riktig er jeg 14dpo i dag.

Noe må det i alle fall være siden tårene triller hver gang jeg hører "the Christmas shoes" sangen - noe følsom om dagen

 

Samme her også, angående følsomheten altså, men jeg hadde negativ gt 10ish dpo da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm dagen i dag, men ingen tr foreløpig og er på 31.dagen, noe som aldri i hele mitt liv har skjedd før i syklusene mine... men har absolutt ingen følelse på at jeg er gravid, tester i morgen tidlig om ikke tr kommer i løpet av kvelden.... pleier å spotte en dag før tr, men ingen spotting enda heller.... ja ja vi får se i morgen tidlig da damer😯😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm dagen i dag, men ingen tr foreløpig og er på 31.dagen, noe som aldri i hele mitt liv har skjedd før i syklusene mine... men har absolutt ingen følelse på at jeg er gravid, tester i morgen tidlig om ikke tr kommer i løpet av kvelden.... pleier å spotte en dag før tr, men ingen spotting enda heller.... ja ja vi får se i morgen tidlig da damer

Spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer.. jeg tror jeg er levende bevis på at gten kan være blank 10 dpo, og positiv 12 dpo.. Skal se om jeg får lagt ut bilde av testen jeg tok for 10 min siden  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger det et bilde av testen min i galleriet mitt  :rolleyes:

Jeg er egentlig ikke i tvil.. ser en fin strek der <3 Sendte det til mannen som er på jobb i USA, han var heller ikke i tvil :D

Nå er jeg bare helt satt ut.. skjelven, kvalm, glad, gråter.. Håper alt går bra og at jeg får en fin og frisk baby rundt 18. august (termin) neste år <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på bildet i galleriet men er den tjukke streken til venstre?

Hva mener du? Kontrollstreken er til høyre, positiv test strek til venstre. Ikke like sterk som kontroll streken, men er jo kun 12 dpo og jeg ser den godt :) Tar en digital i morgen også :)

 

La ut et bilde til, enda litt klarere :)

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow :D gratulerer så mye CurlySue :D fantastisk :D

Tusen takk kjære du! ☺️ Det har vært godt å ha følge med deg denne mnd ☺️ Skulle ønske du også hadde en liten spire.. Er du HELT sikker på at løpet er kjørt..? Ingen TR - fortsatt håp! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innom de to siste dagene :o Gratulerer så mye til dere som er gravide! Så utrolig gøy :D

 

Jeg er vel straks ferdig med tr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...