Gå til innhold

IKM UKE 49


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Wow :D gratulerer så mye CurlySue :D fantastisk :D

Tusen takk kjære du! ☺ Det har vært godt å ha følge med deg denne mnd ☺ Skulle ønske du også hadde en liten spire.. Er du HELT sikker på at løpet er kjørt..? Ingen TR - fortsatt håp!

 

Ja, jeg er sikker på at løpet er kjørt og vet jeg får tr på søndag. Har bare 12 dagers LF så om jeg skulle hatt noe ville det vist på en test nå :)

Men det gjør ingenting. Jeg tror kroppen trenger litt tid enda etter MA og abort. Jeg mangler fremdeles min vanlige syklus på 29-30 dager, det ble forandret etter at jeg mistet og er nå på 35-36. Så jeg tar tiden til hjelp :)

Koselig at du sier at det har vært godt å følge meg <3 Jeg ønsker deg alt godt med svangerskapet ditt og måtte det bli en nydelig opplevelse :D Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Wow :D gratulerer så mye CurlySue :D fantastisk :D

Tusen takk kjære du! ☺ Det har vært godt å ha følge med deg denne mnd ☺ Skulle ønske du også hadde en liten spire.. Er du HELT sikker på at løpet er kjørt..? Ingen TR - fortsatt håp!

Ja, jeg er sikker på at løpet er kjørt og vet jeg får tr på søndag. Har bare 12 dagers LF så om jeg skulle hatt noe ville det vist på en test nå :)

Men det gjør ingenting. Jeg tror kroppen trenger litt tid enda etter MA og abort. Jeg mangler fremdeles min vanlige syklus på 29-30 dager, det ble forandret etter at jeg mistet og er nå på 35-36. Så jeg tar tiden til hjelp :)

Koselig at du sier at det har vært godt å følge meg <3 Jeg ønsker deg alt godt med svangerskapet ditt og måtte det bli en nydelig opplevelse :D Klem

Man tester jo ikke tidligere fordi om man har kort lutealfase! Dvs. man produserer naturligvis ikke hcg tidligere enn andre med normal lutealfase.

 

Anonymous poster hash: c0624...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Wow :D gratulerer så mye CurlySue :D fantastisk :D

Tusen takk kjære du! ☺ Det har vært godt å ha følge med deg denne mnd ☺ Skulle ønske du også hadde en liten spire.. Er du HELT sikker på at løpet er kjørt..? Ingen TR - fortsatt håp!
Ja, jeg er sikker på at løpet er kjørt og vet jeg får tr på søndag. Har bare 12 dagers LF så om jeg skulle hatt noe ville det vist på en test nå :)

Men det gjør ingenting. Jeg tror kroppen trenger litt tid enda etter MA og abort. Jeg mangler fremdeles min vanlige syklus på 29-30 dager, det ble forandret etter at jeg mistet og er nå på 35-36. Så jeg tar tiden til hjelp :)

Koselig at du sier at det har vært godt å følge meg <3 Jeg ønsker deg alt godt med svangerskapet ditt og måtte det bli en nydelig opplevelse :D Klem

Man tester jo ikke tidligere fordi om man har kort lutealfase! Dvs. man produserer naturligvis ikke hcg tidligere enn andre med normal lutealfase.

 

Anonymous poster hash: c0624...10f

 

Jeg har fått positiv på dag 9 tidligere, derfor er jeg ganske sikker :)

Men utrolig gøy om jeg kunne fått positiv senere for en gangs skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på når egget fester seg. Kan være senere nå :)

 

Anonymous poster hash: c0624...10f

Hvorfor er du AB? :) Hadde vært gøy om du hadde rett, skal ha deg i tankene om ikke tr kommer på søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer CurlySue: den er jo kjempefin den streken!!! 😊 missunnelig😛

Tusen takk ☺️ Men du trenger ikke være misunnelig, du er jo kanskje også gravid! Min test var også negativ 10 dpo 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Wow :D gratulerer så mye CurlySue :D fantastisk :D

Tusen takk kjære du! ☺ Det har vært godt å ha følge med deg denne mnd ☺ Skulle ønske du også hadde en liten spire.. Er du HELT sikker på at løpet er kjørt..? Ingen TR - fortsatt håp!

Ja, jeg er sikker på at løpet er kjørt og vet jeg får tr på søndag. Har bare 12 dagers LF så om jeg skulle hatt noe ville det vist på en test nå :)

Men det gjør ingenting. Jeg tror kroppen trenger litt tid enda etter MA og abort. Jeg mangler fremdeles min vanlige syklus på 29-30 dager, det ble forandret etter at jeg mistet og er nå på 35-36. Så jeg tar tiden til hjelp :)

Koselig at du sier at det har vært godt å følge meg <3 Jeg ønsker deg alt godt med svangerskapet ditt og måtte det bli en nydelig opplevelse :D Klem

Jeg tror ikke løpet er kjørt før tr kommer 😉 Jeg hadde såå liten tro på at testen i dag skulle bli positiv. Trodde seriøst løpet var kjørt da jeg fikk negativ gt 10 dpo. Har jo bare fått og sett blenda test etter blenda test de siste mnd.. Jeg ble så paff da jeg så at den ble positiv! Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda.. Sitter i sofaen alene forann tven - som i går, men i dag er jeg gravid.. Det er sprøtt! ❤️ Burde ha ant meg i går, da satt jeg å gråt som en unge til Grey's anatomy.. 😂

Jeg krysser fingrene for deg fortsatt Bellanie ☺️ Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg elsker greys :D begynte på sesong 1 igjen på Onsdag fordi mannen min også ville se det fra starten av :P

Da jeg begynte på den serien var jeg gravid og jeg gråt meg gjennom 4 sesonger før fødsel :P

 

Men du Curly, fikk ikke du skygge strek 10 dpo?

Takk for at krysser for meg, enten blir det positivt 13 dpo, eller 1 dag i neste syklus, men jeg har testa negativt senest i dag så rua har jeg ikke. Jeg har vært gravid 5 ganger tidligere, to av dem har jeg funnet utav det sent, og 3 tidlige..

 

Men siden andre har motet oppe så skal jeg også ha det frem til søndag :) Heldigvis er jeg innstilt på negativ, jeg vet jeg ikke er gravid! ;)

 

Det er en sprø følelese å være det CurlySue, man kan ikke beskrive følelsen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer CurlySue: den er jo kjempefin den streken!!! 😊 missunnelig😛

Tusen takk ☺️ Men du trenger ikke være misunnelig, du er jo kanskje også gravid! Min test var også negativ 10 dpo 😉

Kanskje, men nekter meg selv å få forhåpninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg elsker greys :D begynte på sesong 1 igjen på Onsdag fordi mannen min også ville se det fra starten av :P

Da jeg begynte på den serien var jeg gravid og jeg gråt meg gjennom 4 sesonger før fødsel :P

 

Men du Curly, fikk ikke du skygge strek 10 dpo?

Takk for at krysser for meg, enten blir det positivt 13 dpo, eller 1 dag i neste syklus, men jeg har testa negativt senest i dag så rua har jeg ikke. Jeg har vært gravid 5 ganger tidligere, to av dem har jeg funnet utav det sent, og 3 tidlige..

 

Men siden andre har motet oppe så skal jeg også ha det frem til søndag :) Heldigvis er jeg innstilt på negativ, jeg vet jeg ikke er gravid! ;)

 

Det er en sprø følelese å være det CurlySue, man kan ikke beskrive følelsen <3

Jeg vet ikke helt om det var en skygge, det som skjedde var (hehe): Jeg tok testen (rfsu) og den var egentlig hvit, men jeg stirra og stirra til øynene gikk i kryss og håpet i meg så nok en skygge. Men egentlig så var den ganske blenda hvit, så derfor jeg mistet håpet. Jeg prøvde til og med å stryke litt på den med en q-tips, og da ble alt gusjet ut.. visste ikke at rfsu sin test var ¨klissete¨ i testvinduet.. Det var den! Så jeg satt igjen med med et gusjeresultat tilslutt  :fnise:

Vet du jeg hadde også en MA en gang i 2010.. 6 mnd etter fikk jeg positiv test med datteren min. Kroppen tar den tiden den trenger for å bli klar igjen.. kjedelig å vente, men du blir jo gravid igjen! Helt sikkert! :hjertesmil:

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

Jeg har kopiert IKM-lista inn på notisbok her, for tenkte jeg skulle virkelig holde oversikten over alle denne uka:) Så, hvordan går det med dere Karooline, Bingo_1, ~Lena~, Utålmodige meg, Min første 2012, Sitronpus, Evol, Vinterblomst og frkQ:)? Dere har jo hatt IKM.

IKM i går, og foreløpig negativ test og ingen tante. Om ikke tanta kommer ila natta tar jeg en ny test i morgen, så får vi se! Har null gravidfølelse, men blir spennende å se
Tydelig kontrollstrek og svak teststrek i dag tidlig. Må kjøpe en digitaltest som kan fortelle meg svart på hvitt om jeg er gravid eller ikke, klarer i stole på noen streker

Å så koselig :) Hvor mange dpo er du?
Hvis jeg har regnet riktig er jeg 14dpo i dag.
Noe må det i alle fall være siden tårene triller hver gang jeg hører "the Christmas shoes" sangen - noe følsom om dagen 🙈

Tok en digital test nå, og der lyste teksten "Gravid 1-2" mot meg 😊😊👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, nå har jeg tatt en CB krysstest.... Jeg aner ikke hvordan jeg legger ut bilde.... men det er ikke tvil, det er et stort kryss klart og tydelig💕💕💕 hva skjer liksom, jeg var helt sikker på at dette ikke kom til å gå, etter 5pp (som forøvrig ikke er så mye, selv om det føles ut som en evighet) så hadde jeg egentlig mistet troen.... Men jeg er faktisk gravid, helt ufattelig rart😂 men tar selvfølgelig dette med knusende ro, langt fram og mye kan skje, men da er det iallfall ikke noe galt med hverken mannen eller meg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, nå har jeg tatt en CB krysstest.... Jeg aner ikke hvordan jeg legger ut bilde.... men det er ikke tvil, det er et stort kryss klart og tydelig💕💕💕 hva skjer liksom, jeg var helt sikker på at dette ikke kom til å gå, etter 5pp (som forøvrig ikke er så mye, selv om det føles ut som en evighet) så hadde jeg egentlig mistet troen.... Men jeg er faktisk gravid, helt ufattelig rart😂 men tar selvfølgelig dette med knusende ro, langt fram og mye kan skje, men da er det iallfall ikke noe galt med hverken mannen eller meg😄

Hurra, gratulerer! 😊 jeg hadde heller ingen tro på denne pp, spesielt ikke med en uke med omgangssyke fra el-dagen😂 nå får vi bare krysse fingrene for at vi kommer til å angre pittelitt på timingen når vi vegger rundt som høygravide i sommer 😉😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til SnartMor?86, Min første 2012, Mamma'n til godgullet, CurlySue OG LykkeLi1978; ja, dere er faktisk fem stykker med positiv test denne IKM-gruppa:D

 

Nå gjenstår bare meg, Bellanie og frkbaby, så vidt jeg vet. Her har ikke tr kommet (med mindre dritten er der nå når jeg skal dusje), men er sikkert like rundt hjørnet. Kan jo hende EL var senere enn jeg trodde, slik at IKM er i morgen f.eks.

 

Bellanie: Har du testa noe mer?:)

Frkbaby: Noen symptomer før morgendagen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, snakk om sola så skinner hu faenmeg (unnskyld ordbruk); jeg har begynt å spotta. Så da er vel tr like rundt hjørnet. Burde skjønt det, men er sykt lei meg likevel😔 dette tar så på, å hele tiden tenke babymaking og å se at andre får det til og ikke vi (ja, jeg blir missunnelig selv om jeg er glad på deres vegne), og har i tillegg en svigerinne med termin i april som jeg rett og slett ikke helt klarer å være 100% glad for. Så, det jeg vel prøver å si, er at jeg ikke melder meg inn i en ny IKMgruppe, jeg tar en pause fra forumet. Jeg har jo hatt det som snarvei på forsiden av mobilen, men det er det slutt på nå. Skal prøve å holde meg så lenge borte som mulig, men er kanskje tilbake over nyttår. Og da håper jeg alle vakre menneskene her inne har fått spire i magen. Nå skal jeg, med tårene i øyekanten, på et julebord jeg egentlig ikke vil på, så hei hå, lets go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Se det ja, snakk om sola så skinner hu faenmeg (unnskyld ordbruk); jeg har begynt å spotta. Så da er vel tr like rundt hjørnet. Burde skjønt det, men er sykt lei meg likevel😔 dette tar så på, å hele tiden tenke babymaking og å se at andre får det til og ikke vi (ja, jeg blir missunnelig selv om jeg er glad på deres vegne), og har i tillegg en svigerinne med termin i april som jeg rett og slett ikke helt klarer å være 100% glad for. Så, det jeg vel prøver å si, er at jeg ikke melder meg inn i en ny IKMgruppe, jeg tar en pause fra forumet. Jeg har jo hatt det som snarvei på forsiden av mobilen, men det er det slutt på nå. Skal prøve å holde meg så lenge borte som mulig, men er kanskje tilbake over nyttår. Og da håper jeg alle vakre menneskene her inne har fått spire i magen. Nå skal jeg, med tårene i øyekanten, på et julebord jeg egentlig ikke vil på, så hei hå, lets go!

Uff, dette var virkelig en Trist lesning :(

Dumme tr :(

 

Men ønsker Deg og dine en riktig god jul så håper jeg spiren dukker opp fortere enn du aner <3 måtte neste år bringe deg alt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, snakk om sola så skinner hu faenmeg (unnskyld ordbruk); jeg har begynt å spotta. Så da er vel tr like rundt hjørnet. Burde skjønt det, men er sykt lei meg likevel dette tar så på, å hele tiden tenke babymaking og å se at andre får det til og ikke vi (ja, jeg blir missunnelig selv om jeg er glad på deres vegne), og har i tillegg en svigerinne med termin i april som jeg rett og slett ikke helt klarer å være 100% glad for. Så, det jeg vel prøver å si, er at jeg ikke melder meg inn i en ny IKMgruppe, jeg tar en pause fra forumet. Jeg har jo hatt det som snarvei på forsiden av mobilen, men det er det slutt på nå. Skal prøve å holde meg så lenge borte som mulig, men er kanskje tilbake over nyttår. Og da håper jeg alle vakre menneskene her inne har fått spire i magen. Nå skal jeg, med tårene i øyekanten, på et julebord jeg egentlig ikke vil på, så hei hå, lets go!

 

Det var trist å lese. Føler med deg :( Var det du som sa du ikke merket noe til eggløsning i eggløsningstråden? Har du testet positivt med eggløsningstest? Det kan jo være du trenger hjelp med å få eggløsningen i gang..har du sjekket det? Håper dere får det til snart!

 

Anonymous poster hash: c2fb1...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, snakk om sola så skinner hu faenmeg (unnskyld ordbruk); jeg har begynt å spotta. Så da er vel tr like rundt hjørnet. Burde skjønt det, men er sykt lei meg likevel dette tar så på, å hele tiden tenke babymaking og å se at andre får det til og ikke vi (ja, jeg blir missunnelig selv om jeg er glad på deres vegne), og har i tillegg en svigerinne med termin i april som jeg rett og slett ikke helt klarer å være 100% glad for. Så, det jeg vel prøver å si, er at jeg ikke melder meg inn i en ny IKMgruppe, jeg tar en pause fra forumet. Jeg har jo hatt det som snarvei på forsiden av mobilen, men det er det slutt på nå. Skal prøve å holde meg så lenge borte som mulig, men er kanskje tilbake over nyttår. Og da håper jeg alle vakre menneskene her inne har fått spire i magen. Nå skal jeg, med tårene i øyekanten, på et julebord jeg egentlig ikke vil på, så hei hå, lets go!

Dette var ikke god lesning :( Vi er jo her for så støtte hverandre vet du :)

Har du barn fra før? Hvor lenge har dere prøvd? Hvilke hjelpemidler?

 

Jeg tester også negativt og får mensen i morgen. Jeg synes også det er bitrist... Jeg har to døtre som har kommet fullstendig som en overraskelse, har også to andre svangerskap jeg ikke planla og tok bort i mine tidligere år. Jeg har aldri tålt prevensjon så den har sviktet noen ganger, jeg har aldri slurvet. 

I sommer var første gang det var planlagt, jeg hadde endelig en mann jeg elsket over alt på denne jord og alt var perfekt tilrettelagt! Jeg ventet til første mens etter spiral uttak å den satt på første forsøk. Følte meg så heldig. Helt til vi kommer på en tidlig ultralyd for å gjøre det virkelig for mannen min. Spira var død. Jeg var da 10 uker. Jeg fikk satt cytotec kur 19 august og synes det er så utrolig trist at jeg ikke tar igjen etter det. Jeg har nå harr 3 eggløsninger etter, men kroppen sammarbeider tydeligvis ikke.

 

Jeg skulle ikke legge ut om alt om meg her nå, men det gjorde jeg vist.. Det er vanskelig kjære deg, jeg vet, vi vet. Alle sammen som ønsker oss en spire. Jeg har forståelse for at du tar avstand på forumet en stund, men du blir savnet, for her inne heier vi hverandre frem hver mnd, og her sammen med oss her du ikke alene om tankene dine, bekymringene dine ei heller følelsene dine. Her deler vi alle de samme opplevelsene, gleder på lik linje med en stikkende misunnelse noen ganger.

Slik er det bare, men det blir vår tur, helt sikkert <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar <3

 

Anonym: Ja, det var meg. Har prøvd med ELtester, og fått det jeg tror er positivt.

 

Bellanie: Ingen barn fra før. Tok ut p-stav i juni, så bare prøvd siden da jeg tror syklusen var grei, dvs. august, så ikke noe lenge. Ingen hjelpemidler. Greia er at jeg har MS og har på grunn av babyprøving måtte slutte på medisinen som skal beskytte meg mot at jeg blir dårligere, og for hver måned det ikke går, må jeg vente en måned til på å begynne med medisin igjen. Det er en veldig vanskelig situasjon, for vil veldig gjerne både prøve å bremse sykdommen og få barn. Heldigvis har jeg en fastlege som har sagt at i det øyeblikket jeg begynner å bli stressa pga at jeg går uten medisin, skal jeg si fra til henne. Jeg skal dit av andre grunner på mandag, og skal si fra at jeg ikke enda er stressa, men at det kverner i hodet.

 

Så, da sier jeg takk for meg, også må dere ha en riktig fin jul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...