Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Blir så spennende å følge dere!!

Jeg for min del tviler veldig på alt annet enn tr 😝

 

Lykke til jenter!!! 👍🏁😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blææh! Våknet i dag med kjempe øme bryst og brystvorter, er også øm ved livmor, slik det var når jeg var gravid i april. MEN dette skjedde også sist pp. Alle disse symptomene, så jeg var sikker på at jeg var gravid, men neida.. Så innerst inne vet jeg at dette da sikkert er tegn på tr men kjenner håpet stiger igjen. Følte endelig at jeg har kommet litt over sist pp nå, så vil ikke gå på den samme smellen igjen :( hater prøving nå, er så lei av denne berg og dalbanen av følelser!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også lei hele greia egentlig. Jeg har IKM i dag, men i dagmorres turte jeg ikke ta en test. Var så sikker på at den skulle bli blendahvit den også. Jeg venter litt og ser om tanta kommer snikende.

 

Kjenner igjen symptomletingen Ohana. Det er ikke noe gøy i det hele tatt når det viser seg å ikke stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt å bare vente å se om tanta kommer denne pp. Har ingen tester liggende, og skal ikke kjøpe noen før evt etter ikm på søndag..tr kommer vel uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er uka vår i gang. Det blir spennende! Ingen positive tester enda? Jeg tok en test i dag, men klarte å ha på for lite tiss, så den slo ikke ut i det hele tatt :P Snakk om bortkasta... Har IKM i morgen, så får vel bare vente å se. Har egentlig ingen spesiell følelse, verken for eller mot.

 

Det er noe helt annet å prøve på nr 2 enn på nr 1. Forrige gang hadde jeg tid til å kjenne etter hvert eneste mulige tegn. Nå går dagene i ett fra morgen til kveld med jobb, barnehage, husarbeid, fritidsaktiviteter. Men nå som jeg skriver om det, så kjenner jeg at puppene er litt ømme  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her unngår jeg testing kun for å spare mine egne føleser, så ingen ære her :P

Her unngår jeg testing kun for å spare mine egne føleser, så ingen ære her :P

Tid tenker du å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt å ikke ønske å teste. Er enklere å forholde seg til at tanta kommer enn å ta en test og håpe på positivt svar, men så er den blendahvit. Og så gå med en skuffelse samtidig som man har et håp...helt til tanta til slutt slår bena under det håpet. Slitsom følelsesmessig berg og dalbane. Her går dagene litt i ett. Travle tider på jobb og prøver desperat å ikke lete etter tegn. Gjorde det forrige pp og var overbevist om at jeg var gravid. Da jeg ble gravid med sønnen min var det puppene som ga tydeligst tegn på at noe var på gang. Men er spent på om det vil være like sterkt tegn denne gang etter at de har gjennomgått amming. Er ikke like ømfintlig på brystvorter.

 

Har en del murring nedi der, men kan like gjerne være tr i anmarsj. Måtte denne uka gå kjapt slik at jeg kan teste eller forvente tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i dag. Men har bare følt at tanta er på vei så orket ikke teste i dagmorres for å se en blendahvit test. Kom en blodflekk på papiret i kveld så tenker kanskje hun kommer i natt? Har hatt mye sånne spottblødninger etter MA så er usikker på om det er tanta eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det hjerte<3barn, vi får jo ikke gjort så mye med det uansett... Skuffelsen blir kanskje mindre hvis man ikke har jaga seg opp noe voldsomt.

 

Tvi tvi allikevel prøver30, man veit jo aldri.. :) Kan jo være spotting bare også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, alle som én i alle fall! Jeg skal holde meg til torsdag siden jeg skal på helgevakt sammenhengende fra fredag morgen og det er ikke noe jeg kan gjøre hvis jeg er gravid (pga farlige forhold på jobben). Så kan jo hende jeg får en positiv på torsdag selv om jeg ikke har noen spesiell følelse på det. Kjenner meg helt normal og ikke aner jeg når eggløsningen var heller.. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her unngår jeg testing kun for å spare mine egne føleser, så ingen ære her :P

Her unngår jeg testing kun for å spare mine egne føleser, så ingen ære her :P

Tid tenker du å teste?

Har egentlig ikke bestemt meg for noen dag, men om tr ikke dukker opp så lar jeg det kanskje gå et par dager. Har jo ikke eltestet denne gangen heller så ikm kan jo ha flyttet seg litt. Men tar det som det kommer, og som skrevet over her, prøver å tenke at tr kommer som vanlig. Da blir ikke skuffelsen så stor.

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante rød her enda. Tok test i dag og den er blendahvit...Da er det bare til å vente på tanta. Lykke til til dere andre testere utover uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mindre ømme bryster i dag, så da kommer vel tr om noen dager... Har gyn time neste mnd, så da skal jeg be om å starte utredning.. Har holdt på siden feb så håper han vil sette i gang noe da.. Begynner å bli redd for at det noe som ikke er optimalt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit test her også. Ikm fredag, tenker jeg, så det er jo litt tidlig. Ingen ømme pupper som jeg pleier å ha - strange!

 

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ømme pupper før ikm egentlig et dårlig tegn? Jeg leste nylig et sted at ømme bryster før forventet mens kunne skyldes progesteron mangel. Og det vil vel ingen av de som prøver å bli gravid ha, så det kan være et kjempe bra utgangs punkt både får deg Ohana og Cayenne :)

Det kan jo være gullegget ditt denne PP Cayenne :D

Og du Ohana, jeg tror alt er i orden med deg. Du har jo vært gravid i år, og da tenker jeg at du mest sannsynlig vil få det til igjen :) Krysser fingra for dere alle :)

 

Jeg er nett ferdig med el, eller den er vel i dag (negativ test igjen i dag da), så nå ror jeg forhåpningsfylt inn mot November ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda hvit test i dag også..

Håper TR. Kommer så jeg kan fortsette med en ny prøveperiode;) har ingen tro på at det klaffet denne gang!! Kjedelig; (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ømme pupper før ikm egentlig et dårlig tegn? Jeg leste nylig et sted at ømme bryster før forventet mens kunne skyldes progesteron mangel. Og det vil vel ingen av de som prøver å bli gravid ha, så det kan være et kjempe bra utgangs punkt både får deg Ohana og Cayenne :)

Det kan jo være gullegget ditt denne PP Cayenne :D

Og du Ohana, jeg tror alt er i orden med deg. Du har jo vært gravid i år, og da tenker jeg at du mest sannsynlig vil få det til igjen :) Krysser fingra for dere alle :)

 

Jeg er nett ferdig med el, eller den er vel i dag (negativ test igjen i dag da), så nå ror jeg forhåpningsfylt inn mot November ;)

Jeg har prøvd å finne litt om dette på nett, uten å få noe klart svar. Noen sier at ømme pupper i lutealfasen kommer pga progesteron, mens noen sier at det er et tegn på østrogendominans (og altså for lite progesteron).

 

Jeg hadde heller ikke ømme pupper før ikm før i tiden (og da jeg ble gravid med barna). Har nylig gått ned 4-5 kg til omtrent matchvekt, og lurer dermed på om jeg kan ha hatt østrogendominans de siste årene som nå er borte. Det henger jo sammen med kroppsfett. Uansett - interessant tema!

 

Håper det klaffer for deg nå, Bellanie! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...