Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere som har blitt gravide! :D Og god tur til Barcelona, Piasawa, blir kjempespennende! :D

Takk for det cayenne! Ja, nå er vi veldig spente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Cayenne! :) 

 

 

God tur Piasawa! Sikkert godt å komme igang med prosessen. Skal krysse fingrene for dere og sende masse babystøv... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har ikke vært noe her inne etter at jeg ble så sykt skuffet på torsdagen.. TR kom 4 dager FØR tiden... det bruker den ikke å gjøre... så selv om jeg lover meg selv å ikke bli skuffet så ble jeg ekstremt skuffet nå :( sliter med tanker om vi kommer til å bli gravid?? ja tenker negative tanker...ikke bra.. men har sånn følelse i magen om at vi kommer til å slite.....

 

gratulere dere som har fått positiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det. Her har ikke tr kommet enda, men har bittelitt farge på utflod så hu kommer nok snart :( så da går vi inn i vår ÅTTENDE pp. Er ikke en evighet, men det føles ekstremt lenge ut. Skal til gyn neste mnd så håper på utredning, men er samtidig redd for hva som kommer.. Jeg håper virkelig vi klarer det snart! Ekstra sårt når det nærmer seg "termin", for spiren jeg mistet april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikkr tr kommet ennå, skulle kommet på fredagen den 24..

Testa på fredag og den var da negativ!! 🐽🐄🐮😯

 

Skal teste på nytt i morra tidlig.

Vondt i hodet og uggen i kroppen også så lurer på om jeg får influensa eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg har ikke vært noe her inne etter at jeg ble så sykt skuffet på torsdagen.. TR kom 4 dager FØR tiden... det bruker den ikke å gjøre... så selv om jeg lover meg selv å ikke bli skuffet så ble jeg ekstremt skuffet nå :( sliter med tanker om vi kommer til å bli gravid?? ja tenker negative tanker...ikke bra.. men har sånn følelse i magen om at vi kommer til å slite.....

 

gratulere dere som har fått positiv :D

 

Kjenner følelsen.. Forrige syklus kom TR 4 dager før tida og på denne syklusen kom den enda en dag før det igjen.. Pleier aldri å gjøre det, så jeg kan banne på at kroppen min skjønner at vi prøver og gir meg fingern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa negativt i dag på 14 DPO..Ingen TR enda...Anser løpet for kjørt denne mnd. Så håper egentlig TR kommer snart, så vi kommer igang med ny PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Ulvinne, kroppen merker nok at vi prøver og tuller det til.

 

Tror MA med cytotec kur og påfølgende utskraping har satt kroppen helt ut av spill.

IKM var mandag. Har hatt 3 blendahvite tester denne uka, men ingen TR enda. Har hatt murringer i nedre del av magen hele uka så føler TR kommer hvert sekund.

Håpet for denne perioden er egenltig over, men syns godt TR bare kan komme så vi kan gå i gang med neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den der om at kroppen skjønner at noe er på gang. Forrige pp hadde jeg annerledes tr, mindre blødning og flere blødningsdager. Nå har jeg nesten ikke blødd i det hele tatt. Frykter at hormonene er helt på tur. Har jo egentlig hatt diagnose pcos, men var så i rute før jeg ble gravid. Og vi traff på første pp. Er jo godt mulig at pcos'en nå er tilbake. Tror jeg får bestille meg en time hos legen for å be om henvisning til gu. Er så lang ventetid at det er greit å starte prosessen. Får evt avlyse timen om jeg skulle bli gravid mens jeg venter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper er ikke ute før tante grusom kommer! Jeg testa positivt fire dager etter IKM. Teste først dagen etter, og den var blendahvit. Fire dager etter var det tydelig strek og fem dager etter begynner streken å ligne kontrollstreken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polycystisk ovarialsyndrom. Påvirker ganske mye. Hormonkrøll og vanskelighet for å bli gravid. Finnes mye om det på nett.

 

Det er nok tr jeg har, selv om den er annerledes. Og i tilfelle jeg er gravid er det for mye blødning til at jeg tenker at det kan være bra. Sorry detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe tr jeg, og ingen tegn på at hu kommer heller.. Trodde jeg hadde litt misfarget utflod i går, men det var nok ikke det. Håper ikke vi må vente lenge før vi kan starte ny pp. Gratulerer og lykke til med spiren dere med positive tester! ;) Og dere andre, masse lykke til i nye ikm grupper, håper dere snart får en vakker spire<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe tr jeg, og ingen tegn på at hu kommer heller.. Trodde jeg hadde litt misfarget utflod i går, men det var nok ikke det. Håper ikke vi må vente lenge før vi kan starte ny pp. Gratulerer og lykke til med spiren dere med positive tester! ;) Og dere andre, masse lykke til i nye ikm grupper, håper dere snart får en vakker spire<3

Har du testet deg Ohana? Det var denne pp du ikke brukte el tester sant?

Håper alt er bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet neg på lørdag, hadde ikm i går. Så lat det hå noen dager siden jeg ikke el testet kan tr komme litt senere. Har også tenkt på en evt litt senere befruktet spire kan slå ut senere. Har en test liggende, så jeg og mann er enige om at jg tar den på fredag om tr ikke har kommet da. Hvordan går det med deg? Fant du el etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet neg på lørdag, hadde ikm i går. Så lat det hå noen dager siden jeg ikke el testet kan tr komme litt senere. Har også tenkt på en evt litt senere befruktet spire kan slå ut senere. Har en test liggende, så jeg og mann er enige om at jg tar den på fredag om tr ikke har kommet da. Hvordan går det med deg? Fant du el etterhvert?

ja, det var det jeg også tenkte. Eggløsningen må ha vært senere i og med at tr ikke er kommet enda. Håper ikke hu kommer hos deg!! Den prøvinga er slitsom, syns selv det er pyton og dette er min 2pp:P

Jeg krysser fingra får både meg og deg da. Skal også teste på fredag :)

 

Jeg fikk el etter langt om lenge. Dag 21 eller22, litt uenig med ff, men da er jeg 5 eller 6 dpo i dag :)

På en måte hadde det gjort noe om tr kom heller, jeg ønsker bare at syklusen min skal være normal etter maèn. Synes det tar så lang tid.

Klarer liksom ikke håpe på positiv test, da vi bommet ørlite på el uansett og da må cellene leve en stund..

Jepp, detta er slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg <3 godt du hvertfall fant el.

Jeg hadde en sa i april, før var syklusene kjempe stabile, men nå har de variert fra 27-32 dager. Ganske lei seg, derfor la jeg bort alt for å roe ned litt. Følte prøvingen tok helt over livet.. Klarer liksom ikke legge bort tankene.

 

Jeg håper for oss begge, vi skal få vakre spirer som blir vakre babyer! <3

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg <3 godt du hvertfall fant el.

Jeg hadde en sa i april, før var syklusene kjempe stabile, men nå har de variert fra 27-32 dager. Ganske lei seg, derfor la jeg bort alt for å roe ned litt. Følte prøvingen tok helt over livet.. Klarer liksom ikke legge bort tankene.

 

Jeg håper for oss begge, vi skal få vakre spirer som blir vakre babyer! <3

Jeg hadde en selvvalgt abort i 2008. August var det. Jeg husker fra da at kroppen min var helt på tur, tror ikke jeg fikk mensen før til jul det året. Nesten som å være 14 og uregelmessig igjen.

 

Poenget mitt, når det gjelder oss alle etter sa/ma, abort sjenerelt er at det kan ta grusom lang tid får kroppen å hente seg inn igjen.

Dette forteller jeg hvertfall meg selv daglig, nesten fordi jeg sitter i skrivende stund å kjenner at ikke alt er som det skal. Det er ikke lett for noen. Men jeg synes du har venta litt lenge nå Ohana, så glad du skal til gyn. Jeg tror ikke noe er galt med det mtp tidligere svangerskap, men man vet aldri, og du trenger et svar.

Kansje det å få bekreftelse på at du er helt i orden vil få deg til å slappe av så pass at spira di sitter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bellanie! <3 Du er fantastisk, utrolig godt med sånne ord en gang i blandt :) håper virkelig det ikke tar for lang tid for deg heller. Og hvis ikke denne pp for noen av oss, så kommer vi vel i samme ikm gruppe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...