Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg var treg med å få positiv test, men dere tar kaka ;) Nå håper jeg snart at det lyser positive tester til dere alle i hopa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa idag! Positiv 1-2 😀

Er i sjokk jeg!! Har tatt mange tester etter uteblitt tr. Men ingen positivtest. Men på dag 33. Ble den svak positv på billig strimlene. Og måtte da ta en digital!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa idag! Positiv 1-2

Er i sjokk jeg!! Har tatt mange tester etter uteblitt tr. Men ingen positivtest. Men på dag 33. Ble den svak positv på billig strimlene. Og måtte da ta en digital!!

Wohoo!! Grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa idag! Positiv 1-2

Er i sjokk jeg!! Har tatt mange tester etter uteblitt tr. Men ingen positivtest. Men på dag 33. Ble den svak positv på billig strimlene. Og måtte da ta en digital!!

Forresten, hvordan regner du ut menstermin? Jeg testa jo også en del dager etter IKM, og da blir det vel kanskje ikke riktig å ta forrige mens som utgangspunkt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa idag! Positiv 1-2

Er i sjokk jeg!! Har tatt mange tester etter uteblitt tr. Men ingen positivtest. Men på dag 33. Ble den svak positv på billig strimlene. Og måtte da ta en digital!!

Grattis!! Så gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan jeg lite om ØYnE ;) jeg vet bare at mine sykluser har vart i 28-29 dager.. men gørst idag jeg har fått positiv test.4 dager etter forventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en app som tar utgangspunkt i siste mens. Å da kommer termin opp. :-) men det trenger jo ikke stemmehelt riktig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en app som tar utgangspunkt i siste mens. Å da kommer termin opp. :-) men det trenger jo ikke stemmehelt riktig;)

Jeg føler heller ikke det stemmer helt med menstermin hvis EL var forsinka. For meg er det snakk om termin en gang mellom 30. juni-7. juli.. Spørs om jeg tar utgangspunkt i siste mens eller antatt EL. Får nok vite mer sikkert når jeg skal til tidlig UL en gang når jeg nærmer meg uke 12.

Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye med lille frø 🐄🌱 :)

 

Når man ikke vet eksakt når el var så får man vente å se hva legen sier ved evt ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer spireønske. Så artig! Syklus på 33 dager. Du kan finne ca-termin med å endre lengde på flere av kalkulatorene der ute. Eller evt vente til ul. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver30 - jeg er og på dag 46 i syklusen i dag, heller ingen tante og har negativ test. Siden jeg skal på konsultasjon for eggdonasjon i Barcelona på mandag håper jeg egentlig at tanta holder seg unna helt til da! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjennomgått noe form for utredning tidligere siden du vurderer eggdonasjon?

Ja, har hatt full EU-kontroll med oppfølging hos gyn med prøver gjennom syklusen. Det viser seg at jeg har veldig lite egg og de jeg har er av dårlig kvalitet 😳 så da anbefalte gyn eggdonasjon, men han sa at det kunne kanskje gå med IVF, men at det kunne ta veldig lang tid, ikke sikkert det gikk osv. Snakket en del med hausken klinikken også, fikk sendt videre prøvene mine fra gyn til de - og de anbefalte også eggdonasjon. Kjipt at jeg ikke har egne egg som kan brukes, men supert at det finnes alternativer! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg 1 uke over IKM i dag. testa negativt i går, å har egentlig gått ut av "sonen". Så anser slaget som tapt, å får bare vente på TR. Litt spotting i dag. Blodspor i blankt slim..Muligens eggløsning?? Tydelig at kroppen min sliter med å slippe det derre egget. Gått over til å ha sex annehverdag nå, siden jeg overhode ikke har kontroll på noe .Så får bare dagene gå. men egentlig litt godt å ikke være i DPO land, men i "anerikkeland" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det finnes alternativer ja  Piasawa :)

 

Jeg har også gitt opp denne DPO perioden. Vi sikrer med annenhver dag vi også så for vi se hvor lenge det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting på høyt nivå her nå, så spørs om ikke TR er på vei. Håper egentlig det. Kjedelig å være i ingenmannsland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Hanne. Egentlig godt å vite hvor man er i syklusen.

 

Lykke til Prøver 30, vi får bare vente i spenning på hva denne uka viser ;)

 

Syklusdag 36 her.....

 

Litt spotting i dag og, blankt slim med blodspor i. Men minimalt. Ingen mens smerter heller, så tiden får vise.

Litt irriterende......Går med bind 8 dagen på rad, i tilfelle :P Libido på topp. stabil temp. Aksjeinnlegging annehver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...