Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Festeblødning skal være friskt blod trodde jeg. Jeg opplevde det der forrige pp, og da var det tidlig tr. Men kan også bare være noe annet...ettellerannet.

huff jeg håper ikke det tr da.. bruker å være ganske presis her..men man vet jo aldri... :huh:  hater denne ventetiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Festeblødning skal være friskt blod trodde jeg. Jeg opplevde det der forrige pp, og da var det tidlig tr. Men kan også bare være noe annet...ettellerannet.

 

huff jeg håper ikke det tr da.. bruker å være ganske presis her..men man vet jo aldri... :huh:  hater denne ventetiden..

Jeg og hater denne ventetiden. Er litt usikker på hva jeg skal regne som ikm, så vet ikke hvor lenge jeg skal holdes på pinebenken. Egentlig trodde jeg ikm var lørdag, men så kom el sent. Jeg har ikke testet etter el før, så kan jo være at ikm fortsatt gjelder, at jeg har kort lutealfase. Og jadda, tankene går i 100 her. Har mye murring nedi mageområdet og har mange indre dialoger med meg selv om det er tr eller graviditet eller innbilning samtidig som jeg sier til meg selv: skjerp deg! ikm eller tr kommer når den (eller den) kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sinnsykt sliten når jeg kom hjem istad og sovna på sofaen, når jeg våkna nå istad var jeg så kvalm og desorientert at jeg måtte kaste opp... Vært småsnål i hele dag og klaga faktisk på at kaffen på jobben smakte så rart, uten at jeg tenkte noe mer på det (den er i utgangspunktet ikke spesielt god). Så gikk det opp for meg at dette faktisk kanskje var noe annet enn bare innbilte symptomer, så tok en test nå nettopp, og jeg tror den er positiv..... Svak svak tynn stripe, men den er lyserosa og der....  :bolledeig:  :bolledeig:  :bolledeig:  Er helt i sjokk, og bare håper intenst den blir sterkere de neste dagene... IKM er egentlig i morra og siden det har murra fælt der nede de to siste dagene, veit dere jo at jeg egentlig hadde mista helt trua... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Hannepålandet! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast hos oss og mange flere positive tester her inne...  Tusen takk Ohana! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :-) og så spennende med dere andre som har svake positive tester! Blir spennende å høre oppdateringer i morgen.

 

Ang tidlig tr så trenger det ikke være det. Jeg spotta fra uke 4-9 i sist svangerskap, sitter igjen med en gutt på 18 mnd nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Nå snakker vi spenning. Gleder meg til oppdatering på testresultat på morgenurin. :-)

Er så spent på å teste i morra at jg ikke helt veit hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå.. Sluppet jubelen løs, men livredd for at den blir svakere... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Pæreblomst og Hannepålandet!!! Heier på at strekene blir sterkere og sterkere :)

 

Her har det kommet mensmurringer ikveld.. :( Ikke noe blod, men jeg kjenner at jeg ble litt deppa. Hvis jeg får tr imorra så har syklusen min gått ned enda en dag og er bare på 24 dager.. Og med EL på dag 17 så er jo lutealfasen latterlig kort.. Men men, vi får se.. Håper i det lengste på "gravidmurringer", men tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for deg ulvinne! Hvis det trøster, hadde jeg syklus på 25 når jeg ble gravid :) så det går ann! <3 her har de ømme puppene mine da, og i går og i dag er jeg fryktelig kvalm på morgningen. Men jeg er sånn innimellom, så trenger ikke være gravid fordet. Sovet fryktelig dårlig i natt, sovnet etter 1 og bråvåknet 0430, så gleder meg ikke til jobb nå.. Men ferie etter i dag :D da blir det også desto vanskeligere å ikke teste, men jeg skal klare meg uten.

 

Heia heia jenter! Spent på om det kommer sterkere tester i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannepålandet og pæreblomst....har dere testet? Er så nysgjerrig. Og valmuen, hadde ikke du også noen sånne halvveis positive greier?

 

Jeg kjenner at spenningen stiger noe voldsomt her for min del. Gleder meg til å kunne enten se et pent lite kryss eller gå videre til neste pp. Denne spenningen er uholdbar. Skal sies at jeg bikker mot å tro at jeg får et kryss, men ble lurt forrige pp også. Innbilske meg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg har vært litt treg idag, vært hektisk på jobb.. Testet i morges og selv om streken ikke var sånn kjempemye sterkere, så kom den tydelig frem raskere iallfall... Symptomene har også fortsatt, vært så sliten og kvalm idag, men håper det blir bedre med litt sofatid... ^_^ Ulvinne: Jeg trodde mensen var på vei, har murra der nede de siste 2-3 dagene, men fikk først positiv test igår...

 

Sender masse lykke til til dere som venter på TR!!  :wub:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt kjeeempe svak strek, synes ikke den har blitt noe sterkere siden i forgårs. Så får vel bare vente tålmodig noen dager til :) Ikke så farlig om det ikke klaffer, bare 1pp :) Lykke til til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt med kraftige menssmerter og var blod da jeg gikk på do. Så her er nok bare å innse at TR har kommet, - enda tidligere enn forrige syklus. Får håper syklusen tar seg opp framover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt med kraftige menssmerter og var blod da jeg gikk på do. Så her er nok bare å innse at TR har kommet, - enda tidligere enn forrige syklus. Får håper syklusen tar seg opp framover :(

Æsj, så kjedelig...  :( Håper syklusen stabiliserer seg fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Valmuen og pæreblomst <3

 

Venter fortsatt på TR her!  IKM var mandag.

Eggløsningstesten min slo positivt ut den 5 oktober og var negativ igjen 6 oktober.

 

Tok gr.test tirsdags morgen og i dag på kvelden, begge blendahvite!

 

Forstår ingenting av denne syklusen jeg. Kanskje det ikke ble sluppet noe egg?

Kan eggløsning komme to ganger i en syklus? Går nå inn i min 6 uke på denne syklusen.

Blir lenge mellom hver pp dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan få 2 eggløsninger i en syklus. Hvis kroppen merker at det ikke blir sluppet et egg kan den prøve igjen iløpet av noen dager. Leste om det et sted for ikke lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...