Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Huff, jeg har ikke IKM før neste lørdag...evigheter til altså! DPO 6 i dag....Føler jeg har symptomer så det holder, men tenker at det er utroligt hva man kan klare å fremkalle om man bare vil det nok.......telle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 eller 9 dpo her og ingen symptomer what so ever. Litt rart at jeg ikke har ømme pupper en gang, det pleier jeg å ha på denne tiden. Kanskje det er et bra tegn :P Eller antakelig ikke, hehe.

 

Ønsker alle en god og avslappende helg mens vi venter på de positive testene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er jeg tydeligvis i ferd med å bli tullerusk! Var nesten sikker på at jeg var gravid i går. Småkvalm, trøtt og mye murringer i nedre del av magen. Tok en test i dag og den var blendahvit. Selv om den ble rotert i lyset både den ene og den andre veien :P

Kanskje innbilt svangerskap slik hunden pleier å få :fnise:

 

 

Når jeg var gravid i sommer testa jeg positivt 9 dager dpo. Ikm er på mandag så nå prøver jeg å forberede eg mentalt på en ny pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er jeg tydeligvis i ferd med å bli tullerusk! Var nesten sikker på at jeg var gravid i går. Småkvalm, trøtt og mye murringer i nedre del av magen. Tok en test i dag og den var blendahvit. Selv om den ble rotert i lyset både den ene og den andre veien :P

Kanskje innbilt svangerskap slik hunden pleier å få :fnise:

 

 

Når jeg var gravid i sommer testa jeg positivt 9 dager dpo. Ikm er på mandag så nå prøver jeg å forberede eg mentalt på en ny pp...

Du beskrev meg her! Satser allerede på at gullegget fanges neste pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo i dag - blendahvit test atter en gang.

 

Har egentlig vanskelig for å tro at det har gått bra denne perioden, siden det ikke har gjort det tidligere :P

Men vi kunne ikke hatt gjort noe annerledes enn det vi gjorde, tror jeg.

 

Hadde EL en tirsdag, og vi la inn aksjer så og si hver dag fra og med onsdagen før, og flere dager over EL. 

 

For min del ville det uansett vært positivt om TR nå kom om ikke så veldig lenge, da det ville betydd at Pergo-kuren hadde virket som den skulle. Er så utrolig kjedelig å gå langt over tiden, for så å få TR.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på "The great sperm race" på youtube i går. Og da skjønte jeg at vi har gjort en del feil. Ble sagt at det var lurt å ha sex sånn ca hver andre eller tredje hver dag, og ikke hver dag. Ups! Jeg trodde det var lurt å øke innsatsen, men der tok jeg visst feil. Og så sa de noe om gourmetsex, at for å øke sjangsen for å lyktes burde det være ekstra god sex spesielt for ham (for da kom utløsningen dypere og med mer fart). Hmm....tror ikke det var noe mer enn den ordinære. Og så var det igjen det glidemiddelet som jeg har nevnt før her på tråden, selv om de sier at consieve skal øke sjangsen og ikke redusere. Og til slutt, fra en billion sædceller til kanskje rundt en 20 som når helt frem til egglederen, og de må treffe på akkurat riktig tidspunkt. Er jo rart at vi i det hele tatt klarer å bli gravide. Snakk om flaks. Og da er det heeeelt utrolig at de som virkelig forsøker å IKKE bli gravide at de plutselig blir det. Naturen er rar, men fantastisk!  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10dpo idag, men tenkte å prøve å vente med å teste til imorgen eller til uka... Vanskelig å vente, men har ikke helt trua og er blitt småsjuk... Ingen symptomer annet enn litt lett stikking i magen, faktisk mindre som skjer i kroppen enn før forrige mens, så kanskje like greit å vente til nærmere IKM og ikke bruke opp alle testene mine denne pp...  :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo og blendahvit test her i morges... Har drømt at jeg har tissa på pinne i hele natt med varierende resultat, så rimelig usikker på om jeg hadde eller ikke når jeg våkna tidlig i morges...  :vetikke: ..   :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 10 dpo i dag og lurer på om jeg ser ett eller annet på testen etter fristen. Uansett har jeg hatt så mange kjemiske nå at jeg tar det helt med ro. Er 42 og sliter nok litt med eggkvaliteten. (De to vi har ble vi gravide med rett etter prevensjonsslutt.)

 

Lykke til med testingen alle sammen! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 10 dpo i dag og lurer på om jeg ser ett eller annet på testen etter fristen. Uansett har jeg hatt så mange kjemiske nå at jeg tar det helt med ro. Er 42 og sliter nok litt med eggkvaliteten. (De to vi har ble vi gravide med rett etter prevensjonsslutt.)

Lykke til med testingen alle sammen! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Måtte inn og sjå korleis det gjekk med deg. Får håpe det sitter no da. Er nok i samme sitvasjon som deg, alderen her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel noe sånt som 5dpo. Har absolutt ingen tegn på at jeg er gravid og merker at jeg ikke helt har troa denne pp. Kanskje litt tidlig å være så pessimistisk, men mistet helt troa da jeg så det klippet på YouTube. Og skjønner samtidig ikke hvordan vi klarte å bli gravid på første pp med lillegutten vår. Og som ble et så fantastisk bra resultat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Hjertebarn.. Sjansen for at det skal klaffe virker så sykt liten. Samtidig fødes det jo unger hele tiden! Flere i sekundet. Det må jo bety at det like ofte er noen som blir gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Slurpå! Tror det blir vår tur igjen. :D

 

Min bestemor fikk siste da hun var 44 selv om hun forsøkte å unngå det, og det var jo veldig vanlig før i tiden å få sistemann litt oppi 40-åra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg 7dpo.. mene nei jeg har ikke noe tro denne måneden heller :sukk: føler ikke jeg har noen tegn.. det eneste jeg syntes er litt rart var i morgest da jeg sto å skulle ta på meg treningstightsen så fikk jeg stikkinger i venstre rumpeballe :P og så ut som blankt slim når jeg tørket meg på do litt etter?? jeg kan jo ikke ha el på nytt igjen?? blir helt synsete jeg :sprettoy:

 

får bare vente å se.. selv om det tar på å få TR hver måned... sukk

Endret av TK32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom igjen :) Aner egentlig ikke hvor mange dpo jeg er men i følge appen er jeg vel 7 dpo. Ingen fysiske tegn, så ingen store forhåpninger her, men i natt har jeg har 2 ganske heftige sex drømmer *rødme*. Og når jeg var gravid i mars så drømte jeg også en del av den sort. MEN tar absolutt ikke det som et graviditetstegn egentlig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah...Det er så deilig å ha et sånt forum som dette å rømme til. Dere er like gæærne som meg, alle som én ;)

 

Testet igår, blendahvitt så klart - etter vurdering i alle vinkler :P Greia er at jeg ikke aner hvor mange DPO jeg er. Utrolig frustrerende!!  :kjefte:

 

Siden syklusen min ble kraftig redusert fra 29 til 25 dager forrige syklus så kan jeg være alt fra 7 til 10 DPO avhengig av hvilken syklus jeg har denne måneden. MEN så er jeg helt sikker (eller ganske skråsikker) på at jeg hadde EL-slim for 4 dager siden. Så kanskje jeg bare er 4 DPO. Herregud, jeg blir gal.. Hahahahaha... 

 

Så nå sitter jeg og blogger litt og prøver å få tida gå - for imorra er det ny uke og IKM'er nærmer seg i bøtter og spann her inne!! God søndag til dere alle, - og lykke til med testingen  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn her heller utenom alle det vanlige fysiske tegnene som forteller meg at TR kommer om ikke lenge😡😡😡

Så psykisk er jeg nå klsr for å bare få det for å få starte enda en ny PP.

Lykke til folkens.:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det DPO 9....Har så lyst til å teste...Men tenker litt på dette dere kaller kjemisk. betyr det at egget fester seg bitte litt, men så slipper? Sånn at det EGENTLIG ikke var noe der, men at kroppen produserte litt HCG? Altså en ekstremt tidlig SA som egentlig ikke er en SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Slurpå! Tror det blir vår tur igjen. :D

Min bestemor fikk siste da hun var 44 selv om hun forsøkte å unngå det, og det var jo veldig vanlig før i tiden å få sistemann litt oppi 40-åra!

Oldemor mi fikk 4 barn frå 40 til 45 år. Så håper jeg klarer det jeg og. Er 43 år for par dager siden. Så får håpe det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...