Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke la være å ta en test i dag, jeg. Har så mange slike billigstrimler.. Er vel 5 dpo i dag. Om EL var onsdag. Så er jo alt for tidlig!... Negativ, selvfølgelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her Håpefull86. Tok også i går på 6 dpo og tenkte den ville bli negativ, noe den selvsagt ble :P Ikke helt godt å forstå hva som skjer oppi hodet i disse dpo dager  ;)

Endret av prøver30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. Da har har jeg vært hos gyn og fått beskjed om at jeg har dårlig eggstokk funksjon.. AMH var lav. Jeg ble henvist til IVF i Haugesund, der var det 6 mnd ventetid. Så har vi hvertfall gjort et forsøk sa han.. 😥 eller så var alternativet eggdonasjon i f.eks. Spania sa han. Vræææææl, for en kjip start på uka.. 😢😥 akkurat nå føles det som om det ikke er noe håp 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Piasawa, så kjipt :(

Men - det er veldig mange som blir gravide med lav AMH, så det er overhode ikke noen grunn til å gi opp! Og nå får dere hjelp i tillegg! :D

 

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Piasawa, det var leit å høre :( 6 mnd ventetid, det var lenge!! Men har du ikke egg selv siden han snakker om eggdonasjon? Man kan jo så mye i dag, ikke gi opp håpet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte til fertilitetsavdelingen og spurte hvor lang ventetid det var, 10 mnd! Jeg kunne komme inn i august 2015!! Så da ringte jeg heller klinikk hausken - skal inn dit tirsdag neste uke..! 👍 så får vi se hva de sier der. Fikk gyn til å sende henvisningen dit heller. Så fikk jeg vite at AMH var mindre enn 1,1. Ikke så mye å skryte av, den skal være mellom 3-60 etter det jeg har skjønt.. 😳 årh! At det skal være så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til fertilitetsavdelingen og spurte hvor lang ventetid det var, 10 mnd! Jeg kunne komme inn i august 2015!! Så da ringte jeg heller klinikk hausken - skal inn dit tirsdag neste uke..! så får vi se hva de sier der. Fikk gyn til å sende henvisningen dit heller. Så fikk jeg vite at AMH var mindre enn 1,1. Ikke så mye å skryte av, den skal være mellom 3-60 etter det jeg har skjønt.. årh! At det skal være så vanskelig!

masse lykke til <3 håper dette ordner seg for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var ikke noen god start på uka Piasawa... Fint dere får hjelp iallfall, men fryktelig tung beskjed å få uansett... Det er visst flere som blir gravide med lav AMH, så krysser fingrene for at det går i orden for dere... Lykke til!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig kjedelig beskjed Piasawa. Håper allikevel det kan skje noe før du setter igang med ivf, og i tilfelle det ikke gjør det at du lyktes med ivf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har positiv el-strimmeltest i dag. Så da blir det enda en runde i dag :-) Stakkars oss ;-p Jeg aner ikke hva lutealfasen min pleier å være på, men jeg burde virkelig bytte ikmgruppe. Blir jo eggløsning imorgen eller onsdag, og da blir ikm ca 29.okt. Men trives så godt her at jeg holder meg her. :-) Setter 26.okt som testdato. Altså første dag jeg får lov å teste :-)

Endret av hjerte♥barn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige oppmuntringer jenter ❤️ føler meg ganske nedslått, men er glad vi kommer inn (og forhåpentligvis i gang) så snart! 😊 så får vi krysse fingrene for at det er noen gode egg igjen inni her 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Piasawa :( Så utrolig urettferdig. Sender deg en god lang klem :hug:

Håper virkelig det ordner ser for deg etterhvert og at du får mange fine spirer i fremtiden :)

Men du, fikk du noe svar i samme slengen om hvorfor testene dine slår så lenge ut, ikke bare el testene dine men også svake g tester? Har tenkt sånn på deg, og at det må jo finnes et svar på det også. Igjen god klem, det ordner seg skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vel hoppe over i neste ikm gruppe jeg egentlig. Har super sterke strimmel test i dag (sånn mye sterke enn kontroll streken), men negativ digital frem til nå. Håper jeg får et anna svar på den i morgen eller onsdag, om det skulle være onsdag så blir ikm 26, men om det blir senere havner jeg inn under uke 44. Men om jeg skal være SÅ heldig å få positiv digital i morgen eller onsdag så tester jeg den 26 uansett, så jeg blir her ;)

 

Men dere; er det andre enn meg som blir litt oppgitt av sex? Jeg kjenner ekstra kribling der nede i disse dager, og det føles jo som om jeg har lyst, men som prøver vet jeg ikke om det er psyken som tuller med meg..

Det blir liksom ingenting romantisk over det, og når vi først holder på så tenker jeg bare en ting: at han skal komme :o Herregud, er det bare meg? Jeg klarer ikke helt å beskrive det, men hjernen er liksom et helt annet sted, selv om jeg søker samhørigheten med mannen min. Som om vi lagde et produkt å ikke et baby :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Piasawa :( Så utrolig urettferdig. Sender deg en god lang klem :hug:

Håper virkelig det ordner ser for deg etterhvert og at du får mange fine spirer i fremtiden :)

Men du, fikk du noe svar i samme slengen om hvorfor testene dine slår så lenge ut, ikke bare el testene dine men også svake g tester? Har tenkt sånn på deg, og at det må jo finnes et svar på det også. Igjen god klem, det ordner seg skal du se :)

Takk for det ❤️ Fikk ikke spurt så mye, ble så paff egentlig.. Men får skrive ned en hel haug med spørsmål til samtalen neste uke 😜👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vel hoppe over i neste ikm gruppe jeg egentlig. Har super sterke strimmel test i dag (sånn mye sterke enn kontroll streken), men negativ digital frem til nå. Håper jeg får et anna svar på den i morgen eller onsdag, om det skulle være onsdag så blir ikm 26, men om det blir senere havner jeg inn under uke 44. Men om jeg skal være SÅ heldig å få positiv digital i morgen eller onsdag så tester jeg den 26 uansett, så jeg blir her ;)

 

Men dere; er det andre enn meg som blir litt oppgitt av sex? Jeg kjenner ekstra kribling der nede i disse dager, og det føles jo som om jeg har lyst, men som prøver vet jeg ikke om det er psyken som tuller med meg..

Det blir liksom ingenting romantisk over det, og når vi først holder på så tenker jeg bare en ting: at han skal komme :o Herregud, er det bare meg? Jeg klarer ikke helt å beskrive det, men hjernen er liksom et helt annet sted, selv om jeg søker samhørigheten med mannen min. Som om vi lagde et produkt å ikke et baby :P

Nei det er ikke bare deg. Vi har ikke holdt på så lenge med denne prøvinga, men idet vi begynte så ble sex noe annet enn sex. Jeg har vanligvis ikke veldig mye lyst på sex, men har de siste 4 dagene hatt sex hver dag. Og det selvom jeg var forkjøla med tette bihuler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet og Cayenne, var ikke dere også prøvere i 2012? Mener å huske navnene deres fra prøvetida med gutten min :-)

Hehe, jo - vi har prøvd på nr tre siden juni 2012 omtrent :P Litt snodig, siden begge ungene ble unnfanget et par uker etter prevensjonsslutt! Er 42, så vi gir oss vel snart om det ikke klaffer og går for fosterbarn i stedet. Det gjør vi nok forresten uansett.

 

Håper alle får en super tirsdag mens vi venter! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg gjerne i denne gruppa, Hjertebarn! :D

 

I natt har jeg hatt mye smerter nederst i magen. Kan være luftsmerter, da.. Verket litt ekstra da jeg var på toalettet i dag tidlig. Virket som om det at blæra ble tømt ikke var noe behagelig for det som var rundt. Merkelig..

 

Ellers er jeg på skikkelig symptomjakt! :P Synes jeg av og til kjenner litt verking i brystene, men når jeg da kjenner litt på dem, er det ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ilinger nedover ved rompa på baksiden...

har IKM 25 eller 26. Å det er vell fortidlig å ha noen symtomer enda??

Hadde sånne ilinger nedover mens jeg gikk med første mann også.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...