Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Her tester jeg og tester jeg. Strimler. Foreløpig er de fullstendig negative. Har ikke gjort dette før, så lurer på: blir streken sterkere og sterkere i noen dager før de blir negativ igjen? Eller er den kun positiv i 1-2 dager. Tror nemlig eggløsning er lørdag / søndag, men ingen tegn til det på testene. Bør vel humpe i kveld for sikkerhetskyld, men kjenner at jeg sliter med lysten. Forkjølelsen river i min slitne kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah, mine tester var også negative i dag, venter å venter :/ Frustrert. Men så er det jo slik at jeg ikke stoler blindt på strimlene. Den var jo ganske sterk i går, men dobbel sjekker med digitalen og den var jo negativ så. Itillegg temper jeg og tempen er enda lav så må vel vente litt lenger. Håper at det forandrer seg drastisk, har jo sett det før, men kansje det lar vente på seg ut i neste uke..

Styr med den syklusen etter ma altså.

Happy humping alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Er jo noe billigstrimler jeg har kjøpt. Ikke masse symptomer. Temper ikke. Bør vel humpe for sikkerhetsskyld. Har mer lyst på julibarn enn augustbarn. Tenker da på det å skulle gå høygravid i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Er jo noe billigstrimler jeg har kjøpt. Ikke masse symptomer. Temper ikke. Bør vel humpe for sikkerhetsskyld. Har mer lyst på julibarn enn augustbarn. Tenker da på det å skulle gå høygravid i sommervarmen.

Helt enig med deg ang julibarn. Har ei datter født i aug og ei i januar. Sommer varmen i 2007 var forferdelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har medfødt hjertefeil og fikk mye vann i kroppen da jeg gikk gravid med poden. Var da høygravid i januar. Tenker at sommervarmen kan gjøre det veldig mye verre. Samtidig har jeg lyst på å bli gravid, så om det ikke går denne pp blir det nok å prøve neste også. Tror jeg. Får ta stilling til det etter uke 43 :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det positive EL tester torsdag oog fredag og en veldig svak en i dag 😎

 

Så da er nok denna runden over, bare å vente 🍒😉👍💋💟⚅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere finner ut av det Bellanie og Hjertebarn! Jeg får aldri positiv el-test mer enn en dag, og noen ganger blir den bare nesten positiv før den blir helt svak igjen, selv om jeg merker at el har vært.

Denne gangen brukte jeg opp testene i forrige uke, men vet at el var nå siden all murring i siden var borte og alt el-slimet forduftet som dugg for sol på fredag.

Man er faktisk mest fruktbar når man har el-slim - skal begynne å stole litt mer på det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir med dere her :) Har fremdeles EL slim, så regner med at jeg ikke har hatt EL enda. Har hatt dette en uke nå, og begynner å bli lei. Vil til dpo land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne perioden har jeg valg å ikke ta el tester, jeg vet sånn ca når jeg har eL:) Har EL ca mandag.. men hatt tegn til el i 2 dager allerede... hmm.. ikke noe el slim enda.. mene jeg har hatt en del murring i rygg og puppene er mega ømme.. noe di ikke har vært di siste 4 månedene... nesten så jeg begynner å lete etter gravid tegn her ;P hehe... mene det er jo ikke mulig når EL ikke har vært?

dette blir jo spennende.. men tørr ikke håpe på noe denne PP heller....redd jeg blir skuffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har El slim nå, ikke så mye, å med bitte litt spor av blod?? :forvirra:

 

Har tatt EL test hver dag, men ikke hatt noen positive enda. Kjenner det murrer litt i magen i dag, nesten som mens smerter. Hvor ofte skal man egentlig EL teste da? Bør man gjøre det to ganger om dagen? Tom nå, å lurer veldig på om jeg skal kjøpe flere? Har jo ikke hatt mensen etter spiralen enda, så har jo ikke helt kontroll. Men vi har jo sex hele tiden, så vi burde jo treffe uansett. Kanskje unødvendig å teste? men synes det er kjekt å lære litt om sin egen kropp, så har jeg god kontroll tidligt i tilfelle dette skal drøye ut.

Litt redd jeg skal slite ut mannen unødvendigt og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på her etter et litt langt fravær. Begynner å bli lei av å prøve asså, men jeg skal ikke klage for mye enda;)

Lykke til alle👍

 

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp), prøver30 1pp etter MA

 

Tirsdag 21 Okt:

 

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA, Piasawa

 

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

 

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

 

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.

Praelia

 

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32, Utålmodigemeg 1pp etter spiraluttak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen praelia! Dette blir nok uka skal vi se. Hadde jo vært artig om vi ble ikm-gruppa med 100% graviditet. Her har det endelig skjedd noe med eltesten. En svak strek har dukket opp. Betyr fortsatt negativ test, men stemmer godt overens med kroppen og de tegnene den gir. Blir kanskje eggløsning mandag og da skal jeg vel strengt tatt flytte ikmdagen til uke 44. Men tror jeg henger meg fast i denne gruppa, ihvertfall enn så lenge. Og mannen sier han er veldig klar for forkjøla-sex ikveld :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dpo?;)

Usikker på om jeg blir på denne eller uke 44. Hender det varierer noen dager.Tiden får vise ;-)

 

Anonymous poster hash: c517c...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Days Past Ovulation (sikkert ikke sånn det staves). Altså dager etter eggløsning. Perioden fra kanskje befruktning til mensen kommer / skulle ha kommet. Veldig spennende tid. Neglebitende spennende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også være med :-) Jeg har ikm tirsdag 21 oktober, 1pp

 

Dette er første pp på lillebror/-søster. Har en herlig liten gutt på 18 mnd fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp), prøver30 1pp etter MA

 

Tirsdag 21 Okt: mei87 (1pp)

 

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA, Piasawa

 

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

 

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

 

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.

Praelia

 

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32, Utålmodigemeg 1pp etter spiraluttak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp i dag kom det masse el slim :D så nå har vi lagt inn aksjer 2 dager på rad og pause i dag så satser vi på nye aksjer i morgen.. tror selve eggløsningen er i morgen :)

 

krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt svak eltest. Vurderte å teste 2 g i dag og angrer nå på at jeg ikke gjorde det. Kan jo være at den ville vært positiv før på dagen?!?! Men har uansett lagt inn aksjer i går og tar en sikkerhetsrunde i kveld. Kjenner jeg gruer meg litt til dpo-land. Er så kjeeeeeedelig å vente. Men skal ikke klage, er tross alt bare på 2 pp. Får prøve å fylle dagene med ting som får tiden til å gå fortere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var el testen ganske sterk igjen i dag i motsetning til i går, da det var såvidt jeg kunne skimte en strek. I dag derimot var den så sterk på strimmelen at jeg var sikker på at den digitale skulle positiv også, men det var den ikke.

Nå er jeg i andre tempe periode og jeg ser faktisk et mønster. Det ser ut som den stiger ganske godt noen dager før el for så å synke igjen rett før. Håper jeg ikke tar feil på det der, er ganske spennende å følge med på hva kroppen foretar seg :) Jeg merker ikke el slim, blir som regel bare fuktig, men har på andre pp merket at det sikker i puppene, og litt lignende mens ubehag. Alt er jo et tegn, er det ikke!?! ;)

Er jo selvfølgelig litt usikker på hvor jeg er hen i syklusen for øvrig, hater det tullet etter den aborten får 8 uker siden. håper håper at kroppen er i gjenge etter det nå. 

I følge legen har jeg også hatt en sa får 2 uker siden. Klarte jo ikke la vær å teste selv om jeg småblødde, og den gikk fra svak positiv til sterk på et par dager. Tok for første gang i mitt liv hcg prøve som var på 30 et eller anna. G testen ble negativ igjen bare 2 dager etter den prøven. 

Men som skrevet jeg aner ikke hvilken dag jeg skal regne som første syklus dag, da siste dag i blødningen var søndag, kunne skimte spor av det til og med tirsdag nå denne uka. 

 

Skal uansett holde meg til denne gruppa noen dager til da jeg har 11-12 dager lutealfase.

Tiden for vise, vi prøver å humpe hver dag som sikkerhets skyld uansett.

 

(begynner å bli passe lei av den sexen da ;) )

God søndags kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ventetiden mellom EL og IKM er drepen altså...  :mellow: 4 dpo og føles som en evighet til jeg kan teste, er for sikkerhets skyld blitt vilt hormonell og griner for ingenting, så er ikke så greit for mannen om dagen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...