Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men dere; er det andre enn meg som blir litt oppgitt av sex? Jeg kjenner ekstra kribling der nede i disse dager, og det føles jo som om jeg har lyst, men som prøver vet jeg ikke om det er psyken som tuller med meg..

Det blir liksom ingenting romantisk over det, og når vi først holder på så tenker jeg bare en ting: at han skal komme :o Herregud, er det bare meg? Jeg klarer ikke helt å beskrive det, men hjernen er liksom et helt annet sted, selv om jeg søker samhørigheten med mannen min. Som om vi lagde et produkt å ikke et baby :P

Hihi, godt å høre at det er flere. Blir ikke like spennende og pirrende som sexen utenfor eggløsningstider, nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arh, ingen positiv test i morges heller :( sier det som det er.. de strimlene er ikke til å stole på! Både bt sin og babyornot sine er negative og knall positive om hverandre, men digitalen forblir negativ. Å jeg som er så drittlei sex, noe jeg tror samboer er og  :fnise:  Ihvertfall den pliktsexen..

Kjenner såkalte tak down under, men usikker på om det kan være el på vei eller innbilning. Ikke kan jeg lete etter el slim heller, har ikke hatt det på noen år, istedet så blir jeg våt, litt sånn lotion/melkeaktig, vannaktig!?! :klo: Vet ikke lenger :P

Tempen er stabilt lav, så vet med sikkerhet at el ikke har vært.  Forbasket med de blødningene som starta sist, aner ikke når jeg skal regne første dag i siste mens..

 

Smører meg selv inn med tålmodighet og kvinnelist å fortsetter jakten på egget å sædceller ;)

Ha en fin tirsdag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Spireønske :) Jeg aner ikke hvor tidlig en kan merke symptomer.. Selv, som jeg skrev over, kjenner på litt av hvert i ny og ne. Men ikke noe veldig tydelig. Er bare rundt 7 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg forresten gal på videoer og dokumentarer på eggløsning og befruktning.. Er så mye som skal klaffe for at det skal bli noe! :/ Men folk blir jo gravide hele tiden.... Så sjansen må jo være til stede.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg forresten gal på videoer og dokumentarer på eggløsning og befruktning.. Er så mye som skal klaffe for at det skal bli noe! :/ Men folk blir jo gravide hele tiden.... Så sjansen må jo være til stede.. Hehe

kan du linke noen? Veldig interessant :) 

Mye skal klaffe ja, ikke rart vi sliter oss ut fysisk og psykisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Vet du, jeg bare gikk inn på YouTube og søkte på ovulation, pregnancy osv.. Kommer opp masse :) Ikke så mange som er veldig lange. Men ligger sikkert noe slikt det og.

 

Forresten.. The Great Sperm Race er en fin dokumentar. Den skal ligge på YouTube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Vet du, jeg bare gikk inn på YouTube og søkte på ovulation, pregnancy osv.. Kommer opp masse :) Ikke så mange som er veldig lange. Men ligger sikkert noe slikt det og.

 

Forresten.. The Great Sperm Race er en fin dokumentar. Den skal ligge på YouTube :)

Takk, da har jeg noe å kikke på de neste timene før bhg henting :)

Rart å tenke på at det skal så mye skal klaffe som du skriver.. jeg har blitt gravid 5 ganger, kun en var planlagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, noen er heldige ;) Har selv aldri vært gravid, som jeg vet om..

 

Noen er vel ekstra fruktbare :)

 

Kos deg med dokumentar! Den er veldig fin den siste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Jeg har også sett på det der og litt for mye:))

Har blitt utredet nå og alt er tipp topp m meg så neste uke skal sambo testes. Kjenner jeg er spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som om el virkelig lar vente på seg ut i uka (men ganske sikker på at det blir denna uka ;)), så jeg begynner å pendle litt i ikm gruppene. Tror det blir mest riktig, får jeg får neppe ikm før rundt 30. 

Me skulle testen være positiv i mårra så blir jeg her jeg starta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakere eltest i dag, så da er eggløsning i dag-isj. Er vel sånn at selve eggløsning skjer 24- 36 timer etter positiv eltest. Håper på at alle gutta boys står klare til å ta imot egget og at en av dem får innpass. Og at spiren etterhvert finner sin plass og klorer seg fast i livmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO-land, DPO-land, helvetes DPO-land.. :P Man burde kunne sjekke om man er gravid dagen etter sex. Så det så. Aaaah, - vil vite!!!

 

OK, det var deilig å få ut :) Jeg er jo egentlig ganske sikker på at vi ikke traff denne måneden, men vil vite likevel. Har ikke fått lagt inn såå mange aksjer. Til gjengjeld hadde vi sex hver dag på bryllupsreisa i en uke rundt EL og det ble jo ikke barn av det. Så ingen vet hvor haren hopper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Vet du, jeg bare gikk inn på YouTube og søkte på ovulation, pregnancy osv.. Kommer opp masse :) Ikke så mange som er veldig lange. Men ligger sikkert noe slikt det og.

 

Forresten.. The Great Sperm Race er en fin dokumentar. Den skal ligge på YouTube :)

 

Hmm.. Kanskje dette er noe jeg burde skrive om på bloggen min? Eller ihvertfall legge ut link til en video, må sjekke ut anbefalingen din når jeg kommer hjem imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO-land, DPO-land, helvetes DPO-land.. :P Man burde kunne sjekke om man er gravid dagen etter sex. Så det så. Aaaah, - vil vite!!!

 

OK, det var deilig å få ut :) Jeg er jo egentlig ganske sikker på at vi ikke traff denne måneden, men vil vite likevel. Har ikke fått lagt inn såå mange aksjer. Til gjengjeld hadde vi sex hver dag på bryllupsreisa i en uke rundt EL og det ble jo ikke barn av det. Så ingen vet hvor haren hopper :P

Så enig med deg, kjempekjekt å ikke gått rundt å tenkt og håpa, mens man kjente på alle vondter etter symptomer.. Men blir knallbra når det klaffer da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Titter innom. Kikker her hver dag, men tar samtidig litt avstand fra forum for en periode. Vi er i 7 pp og sist pp fikk jeg meg en liten knekk. Så denne pp har jeg droppet alle hjelpemidler som grapefruktjuice ol. Også droppet el tester og skal ikke kjøpe inn gtester. Rett og slett for å roe ned litt. Tror jeg er i dpo land, men er ikke sikker.. Lykke til vakre jenter! <3 håper på mange positive tester i ikm uka vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Titter innom. Kikker her hver dag, men tar samtidig litt avstand fra forum for en periode. Vi er i 7 pp og sist pp fikk jeg meg en liten knekk. Så denne pp har jeg droppet alle hjelpemidler som grapefruktjuice ol. Også droppet el tester og skal ikke kjøpe inn gtester. Rett og slett for å roe ned litt. Tror jeg er i dpo land, men er ikke sikker.. Lykke til vakre jenter! <3 håper på mange positive tester i ikm uka vår! :)

Jeg forstår deg godt, fikk meg også en real knekk nå sist, og holdt meg litt borte.

Når sant skal sies, var det godt å få mensen, og slippe å tenk, gruble, analysere og spekulere i tenk viss atte, hele tiden.

Masse lykke til Ohana :) Håper vi hører fra deg med positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo i dag...🙈💖

Tar eviiiighhheeet til jeg fååååår teeeestaaaaa!!!!!!!!!!

 

Utålmodig, jeg nei!! Hehe 🏁⚅🎁🐾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at det anbefales å vente til IKM med testing. Da er resultatet sikrere. Du kan fremdeles være gravid med en hvit test på 8 dpo.

 

Jeg hadde det selv i dag. Og er også 8 dpo. Men håper på at det endrer seg etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet og Cayenne, var ikke dere også prøvere i 2012? Mener å huske navnene deres fra prøvetida med gutten min :-)

 

Jepp. Ble gravid 3pp. Har en gutt på 18 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner eggstokker jobber på høygir, blir jeg gravid denne pp er det fare for twins. Shit. Ikke sikkert det har noe å si. Men sist livmora jobba sånn, ble jeg gravid. Selv om det ikke varte så lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant!! Dumt å teste så tidlig!! Men klarte ikke vente... blir helt snål av denne ventingen ... :-0 nå har jeg lovt meg selv å vente til tirsdag!! Ikm er tirsdag eller onsdag!

Har ikke noe god følelse på at jeg er gravid..

Men jeg håper jeg tar feil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7dpo idag og prøver intenst å holde ut til helgen med å teste, men tida snegler seg avgårde... Prøver å være litt fornuftig og tenke at sjangsen for positivt resultat hvis det har klaffa er større 10-11dpo... 

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...