Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemte helt å teste i går. Må huske det i dag! Ikke veldig klar for aksjelegging, men håper jeg blir litt friskere iløpet av dagen sånn at vi kan kose oss litt i kveld. Vi har faktisk ikke humpet siden sist pp. Sønnen vår ble sjuk rundt sist el og endte i lungebetennelse, så hadde vi overnattingsbesøk, så var det tr, så reiste mannen bort og så jeg bort, og de få dagene imellom der har vi vært for slitne eller småsyke selv. Så da vil jeg tro mannen er KLAR for litt action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy humping! Aner ikke når jeg har EL, men beregningene mine er fra imorgen til søndag. Men ingen vet hvor haren hopper, så vi la inn litt aksjer igår og jeg har store planer om å overfalle mannen min ikveld også, tihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :D Sniker meg inn her jeg, siden el tydeligvis ble forsinket etter tidlig sa forrige syklus. El-testene ble brukt opp forrige uke, men har hatt veldige murringer på begge sider (håper ikke det blir to!) :o og tydelig el-slim iallfall i går og i forgårs. Så satser på ikm torsdagen. Kan noen skrive meg opp, pls? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp)

Tirsdag 21 Okt:

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror kansje jeg må flytte meg selv et par dager frem, kansje så mye som en uke :o

Men usikker enda. Har blødd i 12 dager denne perioden, altså fra 24 sep til 5 okt, så litt usikker om el kommer nå da. MEN, hehe, det store "men", El testen var kjempe sterk i morges, men digitalen er negativ, men i og med at jeg ser tydelig forskjell i styrken på strimelene fra tirsdag til i dag så regnes jeg med at testen vil være positiv i morgen. Tester både med babyornot og BT sine for å sammenligne :P Tullete testetøs er jeg  ;)

 

Jeg har også vært tørr de to siste dagene men kjente meg våt i morges (jeg får ikke el slim), litt sånn vannaktig med litt hvit i :) Satser på at det er et godt tegn, og at kroppen har gitt opp tullet etter maen i august.

Kjenner også på litt ryggstølhet i går og i dag, fra bak og frem mot lysken.

Det SKAL være et tegn!!! ;)

 

Velkommen over til oss Cayenne :D Måtte vi få Julibabyer i fleng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en del smerter sent i går kveld og slim ved do besøk. Håper virkelig ikke det var el, for vi har ikke hatt sex enda. Men spørs nok om vi bommer helt denne pp :( hoppe i senga når mannen kommer hjem i dag.. Håper ikke vinduet er lukket allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her jeg og, Spennende tider. Eggløsningsslim i dag. Sex i forgårs, å så klart de neste dagene ;)

 

 

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp)

Tirsdag 21 Okt:

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32, Utålmodigemeg 1pp etter spiraluttak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp)

Tirsdag 21 Okt:

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA, Piasawa

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32, Utålmodigemeg 1pp etter spiraluttak

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en del smerter sent i går kveld og slim ved do besøk. Håper virkelig ikke det var el, for vi har ikke hatt sex enda. Men spørs nok om vi bommer helt denne pp :( hoppe i senga når mannen kommer hjem i dag.. Håper ikke vinduet er lukket allerede!

Ikke ta sorgen på forskudd Ohana.

Da jeg fikk el for litt over 3 uker si, fikk jeg det fruktbare sekrete på søndagen, men el onsdag/torsdag.

OG det er helt normalt å ha el slim/vannet utflod ganske ofte gjennom syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg fortsatt er ganske fersk i gamet lurer jeg litt på hvilken dag dere regner som EL når dere teller DPO? Dagen dere får positiv EL test eller dagen etter? Krysser fingrene for masse positive tester om 2 ukers tid...  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller fra den dagen el testen er negativ igjen :-)

Ok, jeg har ikke tatt flere tester etter at den var positiv :/ Hadde ikke så mange så tenkte å spare de som var igjen til neste periode... Pleier det ta mange dager før den er negativ igjen for deg Bellanie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun testa etter el en gang :P Og det var for litt over 3 uker si ;) Syklus tull pga MA i august. 

Da fikk jeg positiv test onsdag og torsdag, svakere og høyere temp på fredagen, så da var min første dpo den fredagen i og med at testen ikke kunne regnes som positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vertfall slik jeg gjør det ;)

Takk  :)  Har ikke tenkt å drive å teste hver mnd jeg heller, men tenkte det var kjekt å se om kroppen var i gang med noenlunde normal syklus etter mange år på p-pilla. Fikk første ordentlige TR for en stund siden og fikk litt lyst til å sjekke om jeg fikk EL når det "føltes" som EL symptomer i kroppen. Siden jeg fikk positivt resultat er jeg naturlig nok nå superspent på når jeg kan begynne å teste etter spire. Da er vel idag mest sannsynlig 1dpo da..  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg faktisk tatt ultralyd av eggstokken min, haha..! Eller egglederen eller hva det er.. Uansett, der hvor eggene modnes :) Når den posen blir stor er det visst like før den sprekker (det er sikkert eggløsningen det da), så da er det bare å humpe i vei. Min var visst stor, så ikveld skal vi kose oss i høyet - uansett :P For dere som tror jeg er helt gal: jeg jobber på en røntgenavdeling og en kollega av meg tok ultralyd av meg for moro skyld ;) Jeg har ikke begynt med sånne eggløsningstester, men hvem trenger tydeligvis det når man jobber på sykehus med duppeditter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja noen fordeler må man ha på jobb Ulvinne83... Bare å sette igang i kveld da!  :P Så bra Ohana! Får se hva det blir til her, tror vel egentlig EL er over for denne gang, men skader vel neppe å legge inn noen ekstra aksjer... :laugh:  Happy humping  :kline:

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg kanskje hører til i uke 42, men men. Har noen av dere hørt noe om neseblod som tegn? Jeg har aldri i hele mitt liv blødd neseblod før, men nå kom det litt. Har lest at det KAN være et tegn, men syns igrunn det meste KAN være et tegn ut fra det jeg leser ;) noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp), prøver30 1pp etter MA

Tirsdag 21 Okt:

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA, Piasawa

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32, Utålmodigemeg 1pp etter spiraluttak

 

 

Jeg tror jeg hadde eggløsning 5/6 oktober. Streken på testen var nesten like sterk som kontollstreken den 5, og var klart negativ den 6. Da blir vel IKM den 20 om jeg ikke er helt på jordet?

Har aldri brukt eggløsningstester før. Ville bare prøve det denne perioden for å se hvordan kroppen var etter MA.

 

Denne syklusen har vært helt rar så er svak i troa egentlig. Vi fortsetter uansett å legge inn aksjer sånn i tilfelle. Har en tendens til å ha veeeeldig lange sykluser. Da jeg ble gravid i sommer var syklusen den måneden på hele 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle stemme Prøver30 :)

Her er alle tegn til el forduftet i dag, så da var el 8. eller 9. og aksjer ble 1 dag før og 1 dag etter, eller 2 dager før og samme dag. Håper på det siste! :) Heia oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...