Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Hehe :) 

 

I morgen skal jeg ta blodprøver.. Dag 23 i syklussen etter første pergokur (dobbel). Skal vel se om alt av hormoner er slik det skal være - og om jeg har hatt EL.

 

Er det slik at CB Digital EL test (den som viser 4 fertile dager) kan gi falsk positiv? Eller er det sikkert at jeg har hatt EL, siden den gav positivt utslag mandag - onsdag forrige uke? ... Kanskje ikke noe sikkert svar på dette, men.. 

 

Er så lenge siden jeg har hatt EL i "riktig tid", og kjenner jeg ikke helt klarer å tro at Pergotime har fått ting på plass så raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I alle dager.. Jeg tror sannelig jeg har EL-slim idag..?!? Har aldri funnet det før i de periodene jeg har trodd jeg har hatt EL, men idag måtte jeg bare sjekke siden jeg var så våt plutselig (sorry) og da hadde jeg sånt som det står beskrevet overalt. Makan! Er jo på dag 17 i syklusen min og hadde en syklus på 25 dager forrige måned, så jeg trodde jo at jeg var 7 dpo eller noe sånt idag. Herregud.. Blir helt tussete av dette her, jeg. Haha! Jaja, får lure gubben til sengs inatt da. La heldigvis inn aksjer på tirsdag, så kanskje de ligger og lurer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg bare noen få dager i dpoland og får smøre et ekstra tykt lag med tolmodighet. :-) Jobber med å redusere koffein inntaket. Er bare altfor glad i kaffe. Prøve å jobbe meg ned til 1 kopp om dagen :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvordan er det egentlig med Koffein når en er gravid? Noen sier at det er best å kutte helt, men andre steder har jeg lest at et par kopper kaffe om dagen er ok. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt minimum i 1.trimester. maks 1 kopp om dagen. I andre og tredje kan jeg drikke 2, men det løser seg egentlig selv. Kaffe smakte dritt når jeg var gravid. Er ikke glad i te, og prøvde å ikke drikke cola, mest pga sukkeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter hos legen, skal ta celleprøve 😜

Nesten så jeg gruer meg litt..

Har jo hatt blødninger i rykk og napp og hytt og gevær...😂 men man bekymrer seg vel for mye vel..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager.. Jeg tror sannelig jeg har EL-slim idag..?!? Har aldri funnet det før i de periodene jeg har trodd jeg har hatt EL, men idag måtte jeg bare sjekke siden jeg var så våt plutselig (sorry) og da hadde jeg sånt som det står beskrevet overalt. Makan! Er jo på dag 17 i syklusen min og hadde en syklus på 25 dager forrige måned, så jeg trodde jo at jeg var 7 dpo eller noe sånt idag. Herregud.. Blir helt tussete av dette her, jeg. Haha! Jaja, får lure gubben til sengs inatt da. La heldigvis inn aksjer på tirsdag, så kanskje de ligger og lurer :P

Best å sette igang Ulvinne ;) Har lest nettet rundt i dag om hvor vanlig det er å ha litt sen el, (jeg er på dag16) og det var ganske normalt å ha el mellom 15 og 21 :P ante jeg ikke ;)

Heldig du er som har funnet slimet :D Her tester jeg i vei, men negativt foreløpig :/

Kast over litt slim til meg i morra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen ville ikke ta celleprøve før hun hadde sjekket hcg i urin og blod prøve..

Så nå sitter jeg og venter på stikk og drikker vann for å få ut noen dråper..😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen ville ikke ta celleprøve før hun hadde sjekket hcg i urin og blod prøve..

Så nå sitter jeg og venter på stikk og drikker vann for å få ut noen dråper..

De kan jo ta celleprøve selv om vi er gravid :) ville jun ikke det?

Håper du får et hyggelig svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin var negativ. . Det var forventet. Men tatt blodprøve for å sjekke om jeg har hatt en sa.

 

Hun ville ikke inn i livmoren om jeg var gravid nei! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin var negativ. . Det var forventet. Men tatt blodprøve for å sjekke om jeg har hatt en sa.

Hun ville ikke inn i livmoren om jeg var gravid nei!

Jeg tok celleprøve i går, og da går man ikke inn i livmora-hvis der er snakk om vanlig celleprøve av livmorhalsen da. Disse prøvene tas også av gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I alle dager.. Jeg tror sannelig jeg har EL-slim idag..?!? Har aldri funnet det før i de periodene jeg har trodd jeg har hatt EL, men idag måtte jeg bare sjekke siden jeg var så våt plutselig (sorry) og da hadde jeg sånt som det står beskrevet overalt. Makan! Er jo på dag 17 i syklusen min og hadde en syklus på 25 dager forrige måned, så jeg trodde jo at jeg var 7 dpo eller noe sånt idag. Herregud.. Blir helt tussete av dette her, jeg. Haha! Jaja, får lure gubben til sengs inatt da. La heldigvis inn aksjer på tirsdag, så kanskje de ligger og lurer :P

Best å sette igang Ulvinne ;) Har lest nettet rundt i dag om hvor vanlig det er å ha litt sen el, (jeg er på dag16) og det var ganske normalt å ha el mellom 15 og 21 :P ante jeg ikke ;)

Heldig du er som har funnet slimet :D Her tester jeg i vei, men negativt foreløpig :/

Kast over litt slim til meg i morra :P

 

 

Haha, jeg kaster slim til deg i bøtter og spann! :P Fikk lagt inn aksjer igår :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme jeg også pæreblomst!!

Mye utflod her også. Er ca 9 dpo . Om ikke enda noen dager mindre;-p

Får satse på at det er bra tegn da...  :P Uansett så spent på å teste siden det er 1 skikkelige pp, men er vel altfor tidlig enda... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet både igår å dag.. blenda hvit..

Første pp. Her også!

Hadde noe som lignet på EL slim idag.. men det er jo ikke mulig... hmm... blir snål av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på det samme jeg også pæreblomst!!

Mye utflod her også. Er ca 9 dpo . Om ikke enda noen dager mindre;-p

 

Får satse på at det er bra tegn da...  :P Uansett så spent på å teste siden det er 1 skikkelige pp, men er vel altfor tidlig enda...

Kommer jo an på hvor nysgjerrig du er ;-) Det beste er å vente til ikm, evt ikke begynne før 10 dpo. Og ikke bli skuffet over negative tester før ikm. Jeg sjekket 2 dager før ikm da jeg var gravid og fikk negativ test. Men på ikm ble det positiv (og ca 9 mnd etter kom lille gutten min :-) ).

 

Jeg trodde i et brøkdelsekund i dag at jeg var gravid. Kaffen smakte helt jævlig, helt til jeg stadfesta at det var noe galt med kaffen og ikke smaksløkene mine :-) Jeg var helt overbevist om at jeg var gravid forrige pp, hellig overbevist om at alle tegn kroppen min ga betydde graviditet. Så denne pp tenkte jeg å prøve å roe ned. Hvis jeg klarer :-p Blir jo litt revet mer av bim-forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer? ;-)

Her har jeg ikke snøring på noen ting. Venter mensen tidligst 23 oktober. Tatt to tester men negativ. dagene går ikke fort nokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner etter, men vet ikke om jeg har troa. Håper, men...

 

 

Sist fikk jeg ikke positiv test før jeg fikk positiv ved rutinesjekk ved innleggelse på sykehus. 6/7 uker. Så vet ikke om jeg orker teste før ikm. Tenker vente, men spørst om jeg ryker på no testing neste uke ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke ha troa.. Har IKM mandag eller tirsdag. Veldig frista til å ta en test i morgen. Men jeg hater blendehvite tester. På den andre siden er jeg sykt nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, derimot tester så det holder :P

 

Ikke noe annet enn negative enda, men.. IKM onsdag/torsdag.. Så er vel ennå håp, sku'n tru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo hele 9 - ni - dager til jeg kan vurdere å teste. Kjenner det murrer der nede, men det kan jeg kjenne uansett så lenge jeg bare kjenner godt nok etter :-p Har så lyst at det skal klaffe. Og har en million tanker om hva jeg ikke burde ha gjort / gjøre. Vi brukte sånn conceive glidemiddel. Lurer fælt på om det kanskje var dumt?!? Vi la inn aksjer onsdag, fredag, lørdag, søndag og mandag og tror egggløsning var tirsdag. Så i teorien burde det være plenty av svømmere klare til å ta imot. Men så er det jo så mye som skal klaffe før jeg sitter her og er gravid. SÅ spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også etter, håper jo det er noen tegn her og der. Men når jeg først tenker på noe, så tror jeg at jeg kjenner ting, selv om de kanskje ikke er der  :P Har IKM på tirsdagen, så tenker å teste på søndag eller mandag. Vil ikke teste for tidlig, for som dere sier. Hvite tester er så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...