Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Rare kroppen :P

Vii har helgradert oss og legger fortsatt inn aksjer. Øyner et lite håp om at EL ble forsinket og at jeg dermed har senere IKM en jeg trodde. Det er ikke over før tanta kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope. Ikke vits å gi opp håpet. Men jeg er seriøst iferd med å bli koko. Bra det er jobb igjen imorgen, få tankene bort på andre ting. Skal ta gt søndag hvis ikke tr melder sin ankomst før det. Er i dårlig humør, ingen god mor eller kjæreste. Dette tar på. Klarer ikke skru helt av. Blir så stresset av det at vi må bli gravide med termin før barnehagefristen. Og dette er nestsiste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg ut å kjøpe test i morgen og teste på lørdag. Klarer ikke holde meg lenger tror jeg :P puppene er fortsatt kjempe ømme, være enn sist. Er hard i magen, har litt utflod, vært små kvalm i to dager nå, kaffen smakte ikke godt i dag og har ikke mensmurringer men det stikker litt og jeg er øm ved limorsområde. Hvis jeg inne er gravid nå så begynner jeg å bli tullete.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du kan få 2 eggløsninger i en syklus. Hvis kroppen merker at det ikke blir sluppet et egg kan den prøve igjen iløpet av noen dager. Leste om det et sted for ikke lenge siden.

Det blir likevel bare én eggløsning. Den første gangen fører ikke LH-toppen til at egget løsner.

 

Anonymous poster hash: 83825...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente du denne ?

 

Mandag 20 Okt: håp123 (1pp), prøver30 1pp etter MA

Tirsdag 21 Okt:

Onsdag 22 Okt: Bellanie 2pp etter MA, Piasawa

Torsdag 23 Okt: Pæreblomst 1pp, Håpefull86 10pp, **Cayenne**

Fredag 24 Okt: 2guttaboys, Ulvinne83 2pp

Lørdag 25 Okt: Hjertebarn, 2pp, april2011mamma 8pp etter ma.
Praelia

Søndag 26 Okt: Ohana 7pp etter SA, Hannepålandet 2pp etter sa, TK32, Utålmodigemeg 1pp etter spiraluttak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jeg mente ja pæreblomst. Takk :)

 

Det var flere navn på listen vi ikke har hørt noe fra så det blir spennende å se utover helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja du kan få 2 eggløsninger i en syklus. Hvis kroppen merker at det ikke blir sluppet et egg kan den prøve igjen iløpet av noen dager. Leste om det et sted for ikke lenge siden.

Det blir likevel bare én eggløsning. Den første gangen fører ikke LH-toppen til at egget løsner.Anonymous poster hash: 83825...9ed

Kremt, ja. Helt riktig. Ikke to eggløsninger, men 2 sånne hormontopper. Sånn at du kan teste positivt på el-test 2 ganger, men kun eggløsning den ene gangen. Om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår :) Takk for svar begge to. Da får man bare smøre seg med tålmodighet og se om det kan være det som har skjedd. Eller om jeg bare "hoppa" over en syklus og ikke slapp noe egg i det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mens murring i full gang...

Bare å vente.

Venter også på time til innvendig ul hos gyn for å sjekke, siden jeg har hatt 3 mens på ca 5 uker 😈 blææ 😛

 

Gratulerer til dere med streker 👍💖🏁😄

 

Lykke til alle dere andre!! 😎🍒👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dessverre også en mulighet.

 

Her murrer det mye nedi der. Skifter annethvertminutt med å tenke at jeg er gravid og at det bare er tr i anmarsj. Og siden jeg er så usikker er det jo egentlig et tegn på at jeg ikke er gravid. Tegnene var så innmari tydelig den gang jeg var gravid. Urk! Har lyst å teste imorgen, men kommer jo ikke til å slå meg tilro med svaret om den er blendahvit. Sukk, nesten så jeg håper tr bare kan dukke opp med en gang så jeg slipper all denne tenkingen og fungeringen. Pluss at jeg da kan ta meg en øl i kveld. Hvis jeg ikke er gravid så slipper jeg å skjule graviditet helga om 2 uker. Skal til svigers med storsamling av hele den familien. Vil holde det for oss selv til spiren er godt etablert, men en helg sammen pleier å bety mye god mat og god drikke. Og mat er ofte type skinke og rødt kjøtt og alt som er nei-gravidmat. Og når man takker nei til alkohol så lyser det liksom gravid lang vei. Så kanskje like greit om tanta kommer :-p

Endret av hjerte♥barn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til valmuen og Pæreblomst!! Å massse lykke til til dere som venter i spenning på strek ;)

 

Dpo 13 her......ingen strek, eller i dag måtte jeg faktisk studere den i alle vinkler før jeg innså den var hvit, følte såååå at det var noe der. Men det var det jo ikke :(

Hatt mensmurringer på 3 dagen nå, så bare venter på TR. Mista alle symptomene og. Gikk fra å ha vondt i korsryggen og halebeinet, hodepine og trøtthet, halsbrann og ""klump" i magen, til å føle meg så og si normal....Litt klump i magen enda, men det er nok bare det at jeg hele tiden kjenner livmoren nå, før tenkte jeg jo ikke på at jeg hadde en livmor en gang ;)

 

Aner ikke om jeg skal kjøpe flere tester i dag, eller om jeg skal la helg være helg, å bare se om TR kommer, å eventuelt ta en ny test på Mandag om TR ikke kommer? Da er jeg jo over IKM. (jeg bor sånn til at jeg ikke bare kan stikke ut å shoppe liksom ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje testen du tok i dag ikke var like sensitiv.. Håpet er ikke ute før tante grusom kommer.

 

Jeg tror EL kom en uke senere, siden jeg hadde EL slim da. Så tror jeg har IKM søn-tirs en gang. Håper søndag, ellers har vi hatt dårlig med aksjeinnlegging..

Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utolmodigemeg.....jeg ville ha kjøpt en test. Om du skal vente til mandag må du uansett kjøpe nå før helga. Ihvertfall om du skal få tatt den på morgenurin.

 

Burde forresten ha nic-en din. Snakk om at jeg er utolmodig....urk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ekkelt tema! Nå kommer den kjente menstrasjonsmagen, litt løsere i magen. Så da er nok tanta på vei. Kommer uansett til å ta en test i morra så jeg vet sikkert, så kan evt kose meg med litt vin i morgen kveld.. Håper jeg tar feil, men jeg tviler... :( kommer med oppdatering i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...