Gå til innhold

IKM UKE 43


Reese

Anbefalte innlegg

Haha, ja tror de fleste av oss kan ha det nickey. Eller jeg kunne hatt jojoen eller noe, skifter jo mening konstant. Gravid ? Ikke gravid? Gravid? Ikke gravid? "Ulv,ulv!" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg hatt skikkelig menssmerter, og kommer noe mensenliknende.. Så da tenker jeg jeg får satse på neste PP.

 

Et pluss er at jeg nå hadde normal syklus! Så pergotime har virket i den forstand :)

 

Da blir det en syklus uten pergo, før neste kur. Satser på at spiren sitter snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer:"vil du ha øl eller vin?". Jeg:"nei, ikke før jeg tar en test. Hvis vi er gravid så er jeg såpass langt på vei at jeg tenker at det ikke er bra å drikke." Han:"tenker du at du er gravid?" (Med håp i stemmen). Jeg:"hvorfor tror du jeg har vært så fjern de siste dagene. Tenker ikke på noe annet. Skifter mening annethvert minutt. Så om du spør meg nå og igjen om 2 min så får du forskjellig svar." Han:"Enten så er vi gravid eller så er vi det ikke."

Så typisk mannfolk. Og så enkelt kan han legge bort hele greia, mens jeg stuper nedi grubleverden igjen. (Og hmm...var det ikke ømhetsfølelse i puppene jeg kjente der...da er jeg kanskje gravid da....urk!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda... har ikke testet på 2 dager nå... hihi!! Håper å klare å vente til mandags morgenen. Syklusen varierer litt!! .huff... blor gal av denne usikkerheten..:-p

Om jeg ikke er gravid så kan den jævla tanta komme nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DPO 12.....negativ.

 

Men har så klump i magen nå. Noen andre som får det? Må faktisk kneppe opp buksen, ellers er det ubehageligt. Ellers ingen symptomer nå, alt forsvant "over natten".....Regner med mens i morgen eller søndag. Hatt mensmurringer 3 dager, men de er og borte nå. 1 test i skapet....Mulig jeg svir den av i morgen...Tolmodighet er ikke min sterke side!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da våknet jeg av meg selv nå, løp opp å tok en test, så spent! Så er den negativ! :( jeg skjønner ingen ting! :( håper noen har bedre hell enn meg i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tr meldt sin ankomst. Ufattelig kjipt. Min søster med fam bor og jobber i afrika, men kommer til norge på ferie til sommeren. Nå som et evt nurk tidligst kommer i august vil det si at hun og familien ikke får truffet babyen før han er 2 år. Syntes akkurat den biten er j@$g trist. Men, dette med å bli gravid er det tydeligvis ikke noe jeg kontrollerer. Men nå skal jeg brette opp ermene. Kroppen skal trenes og ned 1 kg før neste el. Skal gjøre denne dvaske kroppen mer klar for å bære på et barn i 9 mnd. Og kanskje kan det å skifte litt fokus hjelpe på neste dpoland. Selv om det er viktig å rekke bhgfrist, og dermed må bli gravid neste pp så er det nå bare en frist å forholde meg til. Ikke både det med barnehage og søstera mi. Og dessuten skal jeg ta en prat med mannen om det kanskje ikke gjør noe om det blir sept eller oktoberunge. Det finnes jo gode dagmammaer og noen har jo også flaks og får plass i barnehage etter 31 aug. (Yeah right...lov å drømme ;-p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye ØYNE!!  :klem:

 

Jeg tok en CB digital test idag, ble også positiv gravid 2-3... Så nå slapper jeg litt mer av, var skikkelig godt å se det stå svart på hvitt av en eller annen merkelig grunn....  :wub:

 

Lykke til til dere som ikke er ferdig testa enda :)

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ØYNE og pæreblomst! 😊 her går turen til Barcelona om en uke for oppstartssamtale for eggdonasjon, spanande tider! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig frustrerende i dpo-land! Siden prevensjonsslutt i mars har jeg hatt en syklus på 27 dager, alle andre har vært 18-25. Er i dag på dag 27 og ingen tegn til tr, men heller ingen positiv test, bare masse svaaake skyggestreker!

 

Gratulerermasse til de av dere med positive tester! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spirene jenter ⚅🍒👍😄

 

Her er syklusen foreløpig 28 dager og ennå ingen tr, vente vente veeeeenteeeee!!!!! 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blendahvit test igår. Så gadd ikke teste idag. Mulig kjemisk da. Ikm imårra. Er ikke så håpefull. Men vi får se. Fikk ikke positiv test på ikm sist jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en blendahvit test på meg i dag, så da regner jeg løpet for kjørt.. 

Jeg fant ikke eggløsning denne måneden så jeg er usikker på når IKM er, selv om jeg testet morgen og kveld i 10 dager.. vanligvis har jeg en syklus på 26-28 dager.

  :forvirra:

 

Da blir det en ny prøveperiode! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen. Det har ikke helt gått opp for meg enda.. Trodde ikke det skulle gå så raskt! Blir travelt med to tette, men sikkert også kjempekos!

 

Lykke til videre med testinga jenter! Og gratulerer til dere som har fått spirer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fortsatt ingen tr..👍

Spent på ny periode og nye muligheter 🍒⚅

 

Happy hallowen 💀🎃⚰😈👍🍒💀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...