Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Auauau, ingen tvil om at det er EL her i dag, jeg måtte gå krokrygget/sidelengs inn på på badet da jeg sto opp, for her stikker det gitt!!! Svært svært sjeldent at jeg kjenner denne type EL smerte, kanskje det er et godt tegn ? Spørs om jeg ikke må hoppe en runde i halmen med mannen min når han kommer hjem i dag, kan ikke ta sjansen på at fredagens aksjer holder stand ;)

Regner med at jeg var siste man ut i rekken og at dere er vel forbi EL dere andre,eller? Skal ikke se bort i fra at jeg havner inn i IKM 43,men det får tiden vise om et par uker! Kommer uansett til å følge denne gruppen her inne, for dette er jo supergruppen :) bare at fra neste måned, så er vi alle med i 1 trimester gruppen,ikke sant ?? Skulle det klaffe for oss denne mnd så har jeg faktisk termin på bursdagen min neste år,det kan jo ikke være tilfeldig vel,hehe ;)

Det var mye på hjertet en søndagsmorgen gitt, håper dere får en strålende fin søndag, her venter en god tur med voffsen,en god middag og ikke minst Brann kamp på tv'n, herlig søndag :)

Klem til de som vil ha :)

Du er ikke sist ut :) Jeg har også antageligvis EL i dag eller i morgen. Vi har dessverre en supertravel helg, så håper bare vi får lagt inn noen aksjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde veldig stikkinger både onsdag, torsdag og fredag så tar det som ett godt tegn. Bare syns at mannen Var kjip både både fredag og lørdag, til min store frustrasjon!! Så håper at onsdagens kos holder

 

Ja er enig at det er litt stress med "pliktsex", men må man så må man. Håper det ikke blir evigvarende i lang tid b

 

!

 

 

 

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Jepp, det blir nok solid avkastning etterhvert! :lol:

holder på å spy (ja dere leste riktig) av all den aksjeleggingen nå, så hvis ikke det blir avkastning denne mnd, ja da blir jeg nesten sur altså :( tror vi har hatt sex for kosens skyld 1 av gangene, de andre gangene har det blitt hump hump ferdig deal,blææææh!!!jaja, ikke meningen å klage litt på en sånn tulleting, men jeg savner sexen kun for kosens skyld, har blitt mye "jobb sex" med all denne prøvingen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig stikkinger både onsdag, torsdag og fredag så tar det som ett godt tegn. Bare syns at mannen Var kjip både både fredag og lørdag, til min store frustrasjon!! Så håper at onsdagens kos holder

Ja er enig at det er litt stress med "pliktsex", men må man så må man. Håper det ikke blir evigvarende i lang tid b

!

 

 

 

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Jepp, det blir nok solid avkastning etterhvert! :lol:

holder på å spy (ja dere leste riktig) av all den aksjeleggingen nå, så hvis ikke det blir avkastning denne mnd, ja da blir jeg nesten sur altså :( tror vi har hatt sex for kosens skyld 1 av gangene, de andre gangene har det blitt hump hump ferdig deal,blææææh!!!jaja, ikke meningen å klage litt på en sånn tulleting, men jeg savner sexen kun for kosens skyld, har blitt mye "jobb sex" med all denne prøvingen!
argh, disse mannfolka altså, tror at det er så enkelt! Har måtte overtale mannen min litt denne uka jeg også, han har vært helt ferdig når vi har lagt oss, så har måtte vekke han og påminne han om at babyer lager ikke seg selv :P heldigvis er han like utålmodig som meg ang dette gravidprosjektet så det skal ikke så mye masing til ;) vi får krysse fingrene for at mannen din har seige svømmere og at en spire finner sted :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min store glede er mannen veldig ivrig denne PP - kaster seg over meg 😜😍❤️ Men jeg vet veldig godt hva dere mener, vi har hatt noen sånne runder vi og.. 😳 håper det holder denne gang - nå vil jeg ha en baby! 💞 satser på hele gjengen her får klaff denne gang. Tror min EL fant sted i går - så nå er vi over i O store dpo-land. Oh joy! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å følge med alle fremover nå:) Her tror jeg el er på gang..både føles og ser sånn ut(elslim), men jeg sliter med å få positive el-tester. Har fått bekreftet tidligere at jeg har el, så merkelig at det ikke slår ut på tester. Orker ikke stresse med det,så går etter de andre tegnene og humper på annenhver dag hele syklusen,hehe;) Lykke til videre jenter:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste idag at det er best å teste på ettermiddag\kveld når man har el, det hadde ikke jeg fått med meg (er nybegynner ) :) Noen har visst også veldig kort målbar el, så man må teste gjerne ett par ganger pr dag for noen. Jeg bruker strimler fra billigtester.no, når jeg evt får en positiv test på graviditet så kjøper jeg heller en dyrere clearblue for å få skikkelig bekreftelse. Bruker så mange strimler på el-testing så da er det kjekt at det ikke koster så mye :)



Anonymous poster hash: 8597e...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lav temp igjen i dag, så ser ut som det var rødvinsglasset mitt på lørdag som kødda med meg.. Satser på EL i dag. Mulig jeg skulle vært i neste IKM gruppe, men liker meg så godt her med dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta går trekt er 1 el 2 dpo. Har liggende over 100 G tester og venter på 100 LH tester. Hadde vert kjekt om det klaffet denne mnd. Har bursdag 15 okt og tenk om det blir ein posetiv test den dagen. Da er jeg 10 el 11 Dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg meg ferdig med denne måneds prøving, endelig :P

så nå skal fiffi der nede få fred en stund tenker jeg!

 

Piasawa: skal ikke se bort i fra at jeg havner IKM gruppe 43 jeg også, men aller helst så flytter jeg inn i termingruppen for juni 2015, og det håper jeg selvsagt at resten her gjør også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo svei av test i dag... Negativ :(

Det er håp enda. Jeg er og testegal. Kommer nok til og begynne på 7 dpo, har fåt svake posetive da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8dpo svei av test i dag... Negativ :(

Det er håp enda. Jeg er og testegal. Kommer nok til og begynne på 7 dpo, har fåt svake posetive da.

Håper jo på positiv på onsdag siden eg er så ømm på puppene og sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en utrolig slitsom helg over med togturer og en haug med familiefester og bryllup. Ble lite søvn - lite kos - mye mat og morro.

Kjenner at EL har vært - har de vanlige symptomene på "etter-EL" før "mens" for min del og de kan jo lett forveksles med graviditetstegn men har latt meg lure før og tenker nok at det er tegn på at tanta kommer neste uke. Har smerter som kommer og går i puppene, såre/røde brystvorter, ubehag i livmoren og kvaaaalm... har ikke stor håp denne måneden da jeg ikke lyktes å finne EL, med testene og hompinga har vært begrensa...men bitteliten håp har man vel alltid ;)

 

IreneUtålmodig: jeg bruker billigtester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bursdag selv denne mnd, så hadde Vært kjekt med en positiv test i bursdagsgave :-P

Tror jeg prøver meg på clearblues digital el-test , selv om det er litt dyrere men ser mindre komplisert ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag dagen før ikm neste uke og ønsker meg veldig en positiv test  :hjerter_rundt:

Men jeg er ny på all denne testinga og er litt usikker hvordan jeg traff på el denne mnd. Har hatt mensmurringer og ubehag helt siden jeg sluttet på p-piller i starten av august, så det nytter ikke å føle seg frem til symptomer på den måten her i gården iallefall :) Kjennes ut som det er konstant aktivitet i det området. Jeg tviler vel på det går på første forsøk for så heldig er jeg som regel ikke, men nå er jeg litt klokere på hvordan testinga bør foregå og hvordan syklusen min er så da treffer jeg kanskje bedre neste mnd. 

 

Men jeg blir jo helt tullete av å gå rundt å tenke på baby hele tiden, er blitt helt besatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vet jeg som har sst EL her inne :P
Store forskjeller her inne da, men jeg har ihvertfall regnt meg ut til at IKM uansett for meg er uke 42, sidn jeg får TR på dag 10.

Jeg har enda ikke fått EL, regner med imorgen eller onsdag.
Onsdag hadde vært supert, siden mannen reiste idag.
Han blir bare vekke 1 dag, kompromisser og at det der.
Så det skal gå dette her, uansett.

Egentlig burde jeg ke stresse sånn, pleier å ha ha EL på dag 16 eller 17, som blir nå på tirsdag eler onsdag.
Men det hender at jeg får den dag 14, og det hadde vært igår.

Men, nå venter jeg bare til mannen i huset kommer hjem så vi får lagt inn alle disse aksjene vi også.
Og håper selvfølgelig på avkastning.
For oss alle her inne helst.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo er veldig tidlig ja, jeg ville ventet litt til (men vet hvor vanskelig det er 😜). Jeg tester fra 9-10 dpo, men for min del tror jeg ikke det er noe poeng å teste før 12 dpo.

 

Min EL dukker forhåpentligvis opp i dag - blir ikke noe hvile på gubben i dag heller 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...