Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Tok ein test i 5 tiden og den lyste negativ. Etter 2 timer måtte jeg sjå på den og vri og vender men synest jeg ser nok langt bak i der noko som ja. Får tro detta er barre er fantasi så jeg ikkje blir skuffa. Hadde vert topp med posetiv da. Er jo barre 9 dpo.

 

Er den noen som skal teste snart vil sjå KUN posetive tester jenter.

Jeg fikk nesten usynlig positiv på 9dpo... og jaggu, jeg er gravid altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint det går veien FruMille :) En flott gjeng av tester du har der, minne stort om min samling sist gang, da avsluttet jeg med en cb digital, bare for å ta ekstra mange tester.

Slurpå: Så dumt at tanta kom, hadde troen på deg, men kanksje neste pp er din tur?
Heier på deg.

Somle: Gratulerer :) Veldig kjekt! Nesten usynlig strek er jo strek.

Mumua: Håper tanta uteblir og testen lyser positiv, det hadde vært kjekt :) Det kan jo vær El-har vært litt sein for deg? Det kan jo være mange grunner..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det går veien FruMille :) En flott gjeng av tester du har der, minne stort om min samling sist gang, da avsluttet jeg med en cb digital, bare for å ta ekstra mange tester.

Slurpå: Så dumt at tanta kom, hadde troen på deg, men kanksje neste pp er din tur?

Heier på deg.

Somle: Gratulerer :) Veldig kjekt! Nesten usynlig strek er jo strek.

Mumua: Håper tanta uteblir og testen lyser positiv, det hadde vært kjekt :) Det kan jo vær El-har vært litt sein for deg? Det kan jo være mange grunner..

 

nå gleder jeg meg til du skal teste :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager siden ikm nå, ikke noe tegn til tr. Tok test på mårran idag, men den var negativ (brukte sånn rfsu-test). Så om jeg får tr nå så har denne syklusen vært på 34 dager. Men jeg føler meg ikke i form og begynner å stresse litt med at tr ikke har kommet nå. Har hatt mye smerter i underlivet siden forventet el og det er litt slitsomt merker jeg. Om el kom senere enn beregnet så er jeg iallefall ikke gravid, for uken etterpå var jeg bortreist. Jeg regner med jeg burde hatt positiv på testen om jeg var gravid nå, så da er det vel noe kluss en plass siden tr ikke har kommet. Merker at humøret er temmelig svingende de siste dagene så håper det skjer noe snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på i siste liten. Vi er ikke aktive prøvere, mer "tar d som det kommer", ikke sjekket el osv - ikke brukt prevensjon på 1,5 år.

 

Nå er det 4 dager siden ikm - ingen tegn til tr. Har fått en skikkelig soppinfeksjon da! Har ikke hatt det på maaaange år!? Eller bare småømme pupper og tisset om natten et par ganger og er trøtt (men d er jo mørkt og høst så ikke rart uansett). Test tas på mandag hvis ikke tr har kommet ila helgen. Da er det 6 dager over ikm. Lykke til i helgen damer - håper tr holder seg unna for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våknet jeg opp til besøk. Veldig forventet og helt greit. Jeg bomma litt på lengden på syklusen (regna 28 dager men har 29/30 egentlig). Så neste pp skal det gå😃👍

Gratulerer til dere med streker og tvitvi til dere som enda venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa blendahvitt i går natt. Glemte at jeg nettopp hadde stått opp for å tisse, men klarte å få ut noen dråper. IKM i dag eller i morgen,så har ikke den beste trua. Føler tante grusom er på vei. Men men, det kommer alltid en ny pp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en flott blendahvit test idag som føyes til den blendahvite utstillingen.
IKMdag idag, men bare DPO10 da.
Har hatt kraftige menssmerter og murringer siden dag 7, har pleid å spotte siden dag 7, så kommer det sterkere og sterkere blødning ettersom dagene går, dag 10 er den sikre TR-dag, noen ganger dag 9.
Idag begynte jeg å spotte litt, eller det var nesten som jeg tisset rosa.

Mistenker at lutinusen gjør at det tuller seg til litt, og at enten kommer mensen for dult idag (uten spotting på forhånd) eller så spotter jeg noen dager sør den kommer for fult.
Men at TR kommer er rimelig sikkert.

Kjenner meg litt sliten av alle de smertene nå uten noe resultat.
Har hørt at flere prøvere sliter med mere smerter mellom El og TR enn det dem normalt har.
Lurer på hvorfor det er.
Jeg for min del tror ihvertfall ikke det er fordi jeg er mer fokusert på det, for tidligere har jeg bare spottet og ikke hatt smerter, mens nå er det mer smerter. Sitt pp gikk jeg ikke på lutinus, og da adde jeg også mue smerter, men ikke som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 5 dager siden ikm og tr ser ikke ut til å nærme seg. Siden testen jeg tok igår var negativ så begynner jeg å bli litt frustrert siden det ikke blir noen ny pp før tr melder sin ankomst. Håper i det lengste at jeg er gravid såklart, men jeg skulle tro det ville vistes på testen igår om jeg var. Om tr ikke kommer innen tirsdag så tar jeg en ny test (har bestilt nye i posten)

 

Krysser fingrene <3

 

Hvordan ligger vi forresten an i denne gruppa nå? Hvor mange har fått to streker denne uka og hvem fortsetter prøvinga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det. IKM i dag eller i morgen. Tok en blendehvit test natt til lørdag. Venter til onsdag med ny test, hvis ikke tante grusom kommer. Tålmodighetsprøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom tanta, en dag seinere enn vanlig, fornøyd med det.
Fint å se at tabelettene virker, 1 dag er bedre enn ingen dag, så hvis det holder seg slik er det jo bedre sjanser for oss å få det til :)
Bedre med  11 dag enn 9 og 10.

Så for oss fortsetter prøvingen :)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått testeangst! IKM i går eller i dag, og ikke fått besøk av tante grusom. Føles ut som hun er rett rundt hjørne.

Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått testeangst! IKM i går eller i dag, og ikke fått besøk av tante grusom. Føles ut som hun er rett rundt hjørne.

Så spennende! Krysser fingrene for at du får to streker om du tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne,du må teste kan du skjønne,haha ;)

Til alle dere andre som fikk hu fæle heksa på besøk,stå på, snart tar hun turen igjen og dere får ta opp igjen humpingen ;) masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tante på meg, men tror nok hu dukker opp i løpet av dagen eller morgendagen. Utrolig kjekkt med dere som har fått to blå denne gang, og masse lykke til til dere andre. vi skal til Barcelona på forsamtale om eggdonasjon om to uker! 😜 så nå ruller ballen ganske fort her, heldigvis 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne,du må teste kan du skjønne,haha ;)

Til alle dere andre som fikk hu fæle heksa på besøk,stå på, snart tar hun turen igjen og dere får ta opp igjen humpingen ;) masse lykke til :)

Gubben begynne også å bli utålmodig haha. Tester kanskje i morgen eller kanskje til helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei alle :)

IKM 18.10. EL antakelig 5.10. Venter på å teste nå. Utrolig spennende. Vi har prøvd siden juni men har bommet en del på datoer i starten side jeg var ganske clueless når det gjaldt el testing osv. Så dette er nok ca tredje prøveperioden vi har prøvd ordentlig. Har brukt Vitex som har forlenget sykluen og gitt høyere og jevnere temperaturer . Så anbefaler det veldig. Og tatt maca, bidronninggele, wheat germ oil of CoQ10 Blanton annet. Synes syklusenr har blitt bedre. Prøvd litt hostesaft også. 

Men det jeg har kanskje mest tro på, sammen med Vitexen, er at denne prøveperioden har jeg brukt glidekremen Conceive plus og soft cups til å holde "godsakene" inne eter kos. Har lest masse positive resultater av det. 

Kan også anbefale en samleie "protokoll" / oppskrift på når man bør ha samleie som øker sjansen veldig som heter : "Sperm meets the egg" planen. Google navnet  for å få PDF med planen, helt gratis. Men kort går den ut på å ha samleie annenhver dag fra dag 08 i syklusen (med normal lengde dag 08, Fr dag 10 i lengre sykluser tror jeg) og å ha samleie samme dag som positivt el- test, dagen etter det og dagen etter det, vente en dag, og så samleie en siste gang to dager etter de tre dagene på rad (tre dager etter positiv el- test altså) . Grunnen til at man skal ha samleie en siste gang er at selv om man får positiv el- test og men skal egentlig ha el 12-48 timer etter det tar det noen ganger lenger tid for egget å slippe, på grunn av det.

Jeg og mannen klarte denne gangen og ha ganske riktig timing på samleier, nesten etter denne oppskriften. Og jeg har faktisk hatt en del symptomer og jevnlig høy temperatur de siste dagene. Min ladycomp har til og med lyst alle de tre fargene for "sannsynlig gravid" de siste dagene. Så er redd for å bli skuffet, men det er jo lovende.

 

Noen flere som har erfaring med lady comp og at alle tre lysene blinker foresten, og hadde da lady compen da rett for dere, i at dere var gravide? 

Så nå blir det spennende å teste snart, er 10 dpo i dag. Baby støv til alle!!!! Håper noen får bruk for disse tipsene , jeg har brukt mange timer på å lete deg frem selv :)

Endret av Førstegangsprøvendejuni18
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...