Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

 

 

Krysser fingrene for deg og håper det lyser ein POSETIV G test til deg Kristinehufine.

Jeg er i 8 Dpo og merker ingen ting. Har mista troa. Får vel svi av ein test i morgon men har på følelsen det blir Negativ. Fy kor negativ eg er da

jeg er og 8 dpo i dag, men her har jeg en underlig følelse der nede, selv om jeg lar være å kjenne etter! Det stikker /brenner på en måte, vanskelig å beskrive! Men det vil ikke si at jeg tar det som et symptom på noen måte,,det kan liksågodt være tanta som bygger seg opp,hehe ;)

Håper det er tegn på POSETIV test i vente. Kjenner ingen ting men fikk nettopp dei kjente boblene som kommer ut dåsa og det er eit tegn på at tante røde stygge lager seg klar.

hahahaha, ler meg i hjel, bobler ut dåsen sier du??? Det er no også en måte å omtale det på,haha :) men du vet, her er det håp så lenge tanta holder seg borte, bobler eller ei ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imorgen svir jeg av første test, 11 dpo. Var nær å gjøre det i kveld, men vil heller gjøre det på morgenurin. Blir sikkert å tisse to gang i løpet av natta med min flaks!! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist graviditet så testet jeg først positiv dpo 11 på kveldsurin.
Tok ny test dagen etter som var akkurat like sterk som på kveldsurinen dagen før.

Når jeg har var gravid så har jeg jo følt mensen skulle kommer hvert øyeblikk, men nei, så er det ikke det.
Men det har stukket  i magen og det har nesten følt som om jeg har hatt influensasymptomer i livmora, vanskelig å forklare. Litt UVI.-aktig.
Og mens smertene har alltid begynt rundt dpo 5.

Sist pp fikk jeg slike smerter, men det kan jo være overfokusering som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve meg på en test i dag (10 dpo) , men blendahvit...

Får håpe på et annerledes svar til fredag vist ikke tr kommer før da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir mange positive tester på dere i denne gruppa! 😊 om jeg skal få positiv test denne PP er det et under. Har fått nedslående nyheter fra gyn i går - har dårlig eggstokkfunksjon og lav AMH (mindre enn 1,1) 😭. Ble henvist til IVF for å "gjøre et forsøk". Alternativet er eggdonasjon i utlandet. 😥😢 pga 10 mnd ventetid på Fertilitetsklinikken i Haugesund har jeg bestemt meg for at vi skal gå privat, vi har fått time om en uke hos hausken. 👍 så nå håper jeg bare vi kan komme fort i gang, og at de i det hele tatt vil behandle oss.. 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir mange positive tester på dere i denne gruppa! om jeg skal få positiv test denne PP er det et under. Har fått nedslående nyheter fra gyn i går - har dårlig eggstokkfunksjon og lav AMH (mindre enn 1,1) . Ble henvist til IVF for å "gjøre et forsøk". Alternativet er eggdonasjon i utlandet. pga 10 mnd ventetid på Fertilitetsklinikken i Haugesund har jeg bestemt meg for at vi skal gå privat, vi har fått time om en uke hos hausken. så nå håper jeg bare vi kan komme fort i gang, og at de i det hele tatt vil behandle oss..

Å nei  :sad: 

Så leit da.

 

Håper dere kommer fort gang med ivf.

Dere har vel prøvd en stund, da ville jeg også gått privat, går fortere.

Selv om du har lav AMH så er det jo ikke umulig, vi får bare krysse fingrene for at det går bra.

At du i første omgang slipper eggdonasjon, og at det ikke tar for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Håper det blir mange positive tester på dere i denne gruppa! om jeg skal få positiv test denne PP er det et under. Har fått nedslående nyheter fra gyn i går - har dårlig eggstokkfunksjon og lav AMH (mindre enn 1,1) . Ble henvist til IVF for å "gjøre et forsøk". Alternativet er eggdonasjon i utlandet. pga 10 mnd ventetid på Fertilitetsklinikken i Haugesund har jeg bestemt meg for at vi skal gå privat, vi har fått time om en uke hos hausken. så nå håper jeg bare vi kan komme fort i gang, og at de i det hele tatt vil behandle oss..

Å nei :sad:

Så leit da.

 

Håper dere kommer fort gang med ivf.

Dere har vel prøvd en stund, da ville jeg også gått privat, går fortere.

Selv om du har lav AMH så er det jo ikke umulig, vi får bare krysse fingrene for at det går bra.

At du i første omgang slipper eggdonasjon, og at det ikke tar for lang tid.

Takk ❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på TR eller en positiv test! 2 dager siden IKM, men ingenting skjer! Noen ganger skulle jeg ønske hu kom så jeg VET hva som skjer, men vil heller at jeg er en av de som tester sent positivt.... Tiden vil vise! Skal til legen 21. Oktober, så i verste fall får de ta blodprøve da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo litt seinere IKM denne gangen enn jeg hadde regnet med siden EL kom flere dager forsinket.
Har IKM på lørdag eller søndag.
Men det er da for tidlig å teste uansett da det er 9 og 10 dager siden EL.
Men IKM er nå da.

SÅ! Hvis jeg ikke får TR i helga, så tenker jeg en av to ting (siden tr aldri kommer seinere), enten er jeg gravid, eller så virker Lutinusen som jeg tar for å forlenge lutealfasen.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piasawa: vet ikke hva jeg skal si, ord blir litt fattige :( ønsker deg en god klem på veien <3

Prøve å være positiv og krysse fingrene for at dette skal gå enten på den ene eller andre måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piasawa: vet ikke hva jeg skal si, ord blir litt fattige :( ønsker deg en god klem på veien <3

Prøve å være positiv og krysse fingrene for at dette skal gå enten på den ene eller andre måten!

Signerer denne!

 

Hva er egentlig AML?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Piasawa: vet ikke hva jeg skal si, ord blir litt fattige :( ønsker deg en god klem på veien <3

Prøve å være positiv og krysse fingrene for at dette skal gå enten på den ene eller andre måten!

Signerer denne!

 

Hva er egentlig AML?

Takk for det damer ❤️ Amh er Anti Muller Hormon som sier noe om hvor mange egg/hvor stor eggreserve en har. Den skal ligge mellom 3-60 , og er mindre enn 1,1 hos meg. Så nå håper jeg bare at det kan gå med mine egne egg, håper de klarer fiske ut noen gode egg! Og at de i det hele tatt vil prøve å behandle meg..! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Piasawa: vet ikke hva jeg skal si, ord blir litt fattige :( ønsker deg en god klem på veien <3

Prøve å være positiv og krysse fingrene for at dette skal gå enten på den ene eller andre måten!

Signerer denne!

Hva er egentlig AML?

Takk for det damer ❤ Amh er Anti Muller Hormon som sier noe om hvor mange egg/hvor stor eggreserve en har. Den skal ligge mellom 3-60 , og er mindre enn 1,1 hos meg. Så nå håper jeg bare at det kan gå med mine egne egg, håper de klarer fiske ut noen gode egg! Og at de i det hele tatt vil prøve å behandle meg..!

Hvis man skal være litt positiv, så er det jo supert at de har funnet en grunn :) Og jeg krysser fingrene for behandling og gode egg. Er ikke mange egg som skal til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ein test i 5 tiden og den lyste negativ. Etter 2 timer måtte jeg sjå på den og vri og vender men synest jeg ser nok langt bak i der noko som ja. Får tro detta er barre er fantasi så jeg ikkje blir skuffa. Hadde vert topp med posetiv da. Er jo barre 9 dpo.

 

Er den noen som skal teste snart vil sjå KUN posetive tester jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her sånn på tampen. Forventet ikm til helgen. Har litt ustabil syklus så er ikke alltid godt å vite. Pos el test var i hvertfall 4-5 oktober og tror el var 5 siden testen var veldig pos på morgenen og helt hvit på kvelden. Uansett, tror vi traff men aldri godt å si. Vi er i pp 2 og har ei jente på 2 år. Sist testet jeg positivt 11 dpo så tenkte å ta en test torsdag eller fredag. Blir sikkert torsdag siden jeg har tålmodigheten til en treåring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta! 😢 Men da fokuserer jeg et par uker på å gå ned litt før vi humper i vei på nytt 😉 Er litt overvektig! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønska meg positiv test til bursdagen idag (12 dpo) men det fikk jeg altså ikke. Føler på hele meg at tr kommer snart, så det ble nok ikke noe klaff denne måneden. Neste pp skal jeg være mye flinkere til å teste el så jeg er sikker på at det klaffer perfekt. Bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Steel: velkommen til oss, denne flotte gruppa! Måtte det blåse mye babystøv over på deg ;)

 

Krisitnehufine:æsj, så kjedelig at heksa kom! Greit å skifte fokus en stund, det er gjerne da det klaffer vettu ;)

 

Mumua: GRATULERER så masse med dagen, hvor stor blir du i dag da,hehehe?? ;) men du, mye kan skje, det er ikke gitt at man får positiv svar 12 dpo vettu! Og så lenge tanta holder seg unna, så er jo det håp vettu! Tvitvi :) håper at du får en fin fin bursdag!

 

Vet ikke helt om jeg tørr å medele om at jeg fikk en meget svak strek på billigstrimmlen i dag, 10 dpo!!! MEN her prøver jeg likevel å holde jubelen litt tilbake, det kan være skygge og det kan være kjemisk! Det vil dagene framover vise ;) både mannen min og jeg har hatt en sterk følelse på at det har klaffet denne mnd, så det blir ikke kjempe overraskende hvis det er tilfelle. Spørsmålet er om spiren vil slå seg til ro i 9 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønska meg positiv test til bursdagen idag (12 dpo) men det fikk jeg altså ikke. Føler på hele meg at tr kommer snart, så det ble nok ikke noe klaff denne måneden. Neste pp skal jeg være mye flinkere til å teste el så jeg er sikker på at det klaffer perfekt. Bedre lykke neste gang :)

Det var triste grier, men gratulere så masse med dagen ihvertfall :)

Og lykke til med å legge vekk noen kg, jeg holder på med det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...