Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Nei så søt dere er, jeg hvisker et foooorsiktig tusen takk :)

Som sagt, jeg vil se testene an i noen dager, er lisom ikke overbevist før testene er enda mer tydligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på DPO 6, så ingenting her ihvertfall.
Kjenner ingenting heller, litt mensmurringer av og på, men ikke så veldig.
Litt ømme pupper, og det er mange år siden jeg hadde det når jeg skal ha TR.
Men, symptomjakt kan også være symptomer på tr likeså graviditet, det er jo rimelig like symptomer uken før tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Jeg tror jeg kanskje testet positivt i dag tidlig.... utålmodige meg som egentlig skulle vente til fredag...

 

Men så blir jeg så usikker også.

Her er greia: Brukte morgenurin på strimmel. Helt hvit etter 1-2 min. La den fra meg på vasken, hoppet i dusjen, og etter et par minutter MÅTTE jeg bare sjekke eeeen gang til, og da var det tydelig to streker der :) :)

 

Så da er jeg i tvil. Er rimelig sikker på at jeg testet innenfor 5 min, men kanskje det var sånn akkurat i grenseland.... I tillegg leste jeg på bruksanvisningen at det bør være mellom 15-30 grader i rommet. Jeg skrudde jo på dusjen på sikkert nærmere 40 grader, men leste jo av resultatet ganske kjapt, så vet ikke om det kan ha påvirket romtemeraturen....

 

Jeg er 10 dpo i dag. Sist jeg testet positivt med nr 1 var jeg 11 dpo. Jeg har kort lutealfase, ca 12 dager tror jeg, så i teorien er det to dager til IKM i dag, kanskje tre...

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Jeg tror jeg kanskje testet positivt i dag tidlig.... utålmodige meg som egentlig skulle vente til fredag...

 

Men så blir jeg så usikker også.

Her er greia: Brukte morgenurin på strimmel. Helt hvit etter 1-2 min. La den fra meg på vasken, hoppet i dusjen, og etter et par minutter MÅTTE jeg bare sjekke eeeen gang til, og da var det tydelig to streker der :) :)

 

Så da er jeg i tvil. Er rimelig sikker på at jeg testet innenfor 5 min, men kanskje det var sånn akkurat i grenseland.... I tillegg leste jeg på bruksanvisningen at det bør være mellom 15-30 grader i rommet. Jeg skrudde jo på dusjen på sikkert nærmere 40 grader, men leste jo av resultatet ganske kjapt, så vet ikke om det kan ha påvirket romtemeraturen....

 

Jeg er 10 dpo i dag. Sist jeg testet positivt med nr 1 var jeg 11 dpo. Jeg har kort lutealfase, ca 12 dager tror jeg, så i teorien er det to dager til IKM i dag, kanskje tre...

 

Hva tror dere?

Jeg tror du skal ta en ny test imorgen. Men kan jo godt hende den er positiv da hvis det var innen fristen så er den nok helt sikkert positiv.

Sjeldent det slår ut to streker hvis en ikke er gravid.

Det er noen tilstander som kan slå ut, men tvilsomt du har noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Jeg tror jeg kanskje testet positivt i dag tidlig.... utålmodige meg som egentlig skulle vente til fredag...

 

Men så blir jeg så usikker også.

Her er greia: Brukte morgenurin på strimmel. Helt hvit etter 1-2 min. La den fra meg på vasken, hoppet i dusjen, og etter et par minutter MÅTTE jeg bare sjekke eeeen gang til, og da var det tydelig to streker der :) :)

 

Så da er jeg i tvil. Er rimelig sikker på at jeg testet innenfor 5 min, men kanskje det var sånn akkurat i grenseland.... I tillegg leste jeg på bruksanvisningen at det bør være mellom 15-30 grader i rommet. Jeg skrudde jo på dusjen på sikkert nærmere 40 grader, men leste jo av resultatet ganske kjapt, så vet ikke om det kan ha påvirket romtemeraturen....

 

Jeg er 10 dpo i dag. Sist jeg testet positivt med nr 1 var jeg 11 dpo. Jeg har kort lutealfase, ca 12 dager tror jeg, så i teorien er det to dager til IKM i dag, kanskje tre...

 

Hva tror dere?

yey, meg og deg da, også 10 dpo i dag :) men som Leihra sier så er en ekstra strek en ekstra sterk,uavhengig av tiden! Det er jo tydelig hcg i kroppen som gjør at den slår ut :) jeg har veldig lyst å fyre av en digital test senere,hihi ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Shit! Jeg tror jeg kanskje testet positivt i dag tidlig.... utålmodige meg som egentlig skulle vente til fredag...

 

Men så blir jeg så usikker også.

Her er greia: Brukte morgenurin på strimmel. Helt hvit etter 1-2 min. La den fra meg på vasken, hoppet i dusjen, og etter et par minutter MÅTTE jeg bare sjekke eeeen gang til, og da var det tydelig to streker der :) :)

 

Så da er jeg i tvil. Er rimelig sikker på at jeg testet innenfor 5 min, men kanskje det var sånn akkurat i grenseland.... I tillegg leste jeg på bruksanvisningen at det bør være mellom 15-30 grader i rommet. Jeg skrudde jo på dusjen på sikkert nærmere 40 grader, men leste jo av resultatet ganske kjapt, så vet ikke om det kan ha påvirket romtemeraturen....

 

Jeg er 10 dpo i dag. Sist jeg testet positivt med nr 1 var jeg 11 dpo. Jeg har kort lutealfase, ca 12 dager tror jeg, så i teorien er det to dager til IKM i dag, kanskje tre...

 

Hva tror dere?

yey, meg og deg da, også 10 dpo i dag :) men som Leihra sier så er en ekstra strek en ekstra sterk,uavhengig av tiden! Det er jo tydelig hcg i kroppen som gjør at den slår ut :) jeg har veldig lyst å fyre av en digital test senere,hihi ;)

 

Grattis fruMille :) Er superfristet til å kjøpe en digitaltest selv jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Shit! Jeg tror jeg kanskje testet positivt i dag tidlig.... utålmodige meg som egentlig skulle vente til fredag...

 

Men så blir jeg så usikker også.

Her er greia: Brukte morgenurin på strimmel. Helt hvit etter 1-2 min. La den fra meg på vasken, hoppet i dusjen, og etter et par minutter MÅTTE jeg bare sjekke eeeen gang til, og da var det tydelig to streker der :) :)

 

Så da er jeg i tvil. Er rimelig sikker på at jeg testet innenfor 5 min, men kanskje det var sånn akkurat i grenseland.... I tillegg leste jeg på bruksanvisningen at det bør være mellom 15-30 grader i rommet. Jeg skrudde jo på dusjen på sikkert nærmere 40 grader, men leste jo av resultatet ganske kjapt, så vet ikke om det kan ha påvirket romtemeraturen....

 

Jeg er 10 dpo i dag. Sist jeg testet positivt med nr 1 var jeg 11 dpo. Jeg har kort lutealfase, ca 12 dager tror jeg, så i teorien er det to dager til IKM i dag, kanskje tre...

 

Hva tror dere?

 

yey, meg og deg da, også 10 dpo i dag :) men som Leihra sier så er en ekstra strek en ekstra sterk,uavhengig av tiden! Det er jo tydelig hcg i kroppen som gjør at den slår ut :) jeg har veldig lyst å fyre av en digital test senere,hihi ;)

Grattis fruMille :) Er superfristet til å kjøpe en digitaltest selv jeg....
Takk og i like så, tror kanskje jeg må gjøre det altså,spare opp litt urin,haha :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Steel: velkommen til oss, denne flotte gruppa! Måtte det blåse mye babystøv over på deg ;)

 

Krisitnehufine:æsj, så kjedelig at heksa kom! Greit å skifte fokus en stund, det er gjerne da det klaffer vettu ;)

 

Mumua: GRATULERER så masse med dagen, hvor stor blir du i dag da,hehehe?? ;) men du, mye kan skje, det er ikke gitt at man får positiv svar 12 dpo vettu! Og så lenge tanta holder seg unna, så er jo det håp vettu! Tvitvi :) håper at du får en fin fin bursdag!

 

Vet ikke helt om jeg tørr å medele om at jeg fikk en meget svak strek på billigstrimmlen i dag, 10 dpo!!! MEN her prøver jeg likevel å holde jubelen litt tilbake, det kan være skygge og det kan være kjemisk! Det vil dagene framover vise ;) både mannen min og jeg har hatt en sterk følelse på at det har klaffet denne mnd, så det blir ikke kjempe overraskende hvis det er tilfelle. Spørsmålet er om spiren vil slå seg til ro i 9 mnd

Tusen takk, jeg er 28 år stor nå!  :fnise:  Føler meg vel nærmere 60. Hihi. Håper tr ikke kommer, men det kjennes veldig sånn ut så jeg har ingen forhåpninger nå. Skulle det vise seg å være noe likevel så hopper jeg i taket av lykke når den tid kommer. Nå er jeg tom for g-tester så nå skal jeg pent vente noen dager om ikke tr kommer :)

 

Oioioi, håper spiren din sitter! Krysser fingre  :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leihra: når skal du teste da? Jeg heier på deg :)

Takk for det :)

Jeg kan teste tidligst søndag, men blir nok mandag.

Egentlig skulle jeg byttet IKMgruppe pga uventet sein el, men så trives jeg så godt her.

Uansett så har jeg jo ikm på lørdag eller søndag, men det er jo for tidlig å teste siden det er dag 9-10.

 

Så for meg er jo uteblitt TR til helga ganske spennende.

Pleier  begynne å spottblø fra dag 6, og har ikke begynt idag ihvertfall.

Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei titter innom her og leser den triste beskjeden Piasawa :( lykke til på veien!!

FruMille: gratulerer så masse!! Jeg ser to streker!

Her ventes tr - kjennes ihvertfall veldig sånn ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønska meg positiv test til bursdagen idag (12 dpo) men det fikk jeg altså ikke. Føler på hele meg at tr kommer snart, så det ble nok ikke noe klaff denne måneden. Neste pp skal jeg være mye flinkere til å teste el så jeg er sikker på at det klaffer perfekt. Bedre lykke neste gang :)

Jeg har og bursdag i dag men negativ test. 10 Dpo. Så det var bånn i bøtta for bursdags fruene.

 

Men Grattis til deg.

 

Vart dårlig bursdags presang i min vomb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ønska meg positiv test til bursdagen idag (12 dpo) men det fikk jeg altså ikke. Føler på hele meg at tr kommer snart, så det ble nok ikke noe klaff denne måneden. Neste pp skal jeg være mye flinkere til å teste el så jeg er sikker på at det klaffer perfekt. Bedre lykke neste gang :)

Jeg har og bursdag i dag men negativ test. 10 Dpo. Så det var bånn i bøtta for bursdags fruene.

 

Men Grattis til deg.

 

Vart dårlig bursdags presang i min vomb.

 

Gratulerer med dagen :) Vi satser på at neste pp blir vår tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg ønska meg positiv test til bursdagen idag (12 dpo) men det fikk jeg altså ikke. Føler på hele meg at tr kommer snart, så det ble nok ikke noe klaff denne måneden. Neste pp skal jeg være mye flinkere til å teste el så jeg er sikker på at det klaffer perfekt. Bedre lykke neste gang :)

Jeg har og bursdag i dag men negativ test. 10 Dpo. Så det var bånn i bøtta for bursdags fruene.

 

Men Grattis til deg.

 

Vart dårlig bursdags presang i min vomb.

 

Gratulerer med dagen :) Vi satser på at neste pp blir vår tur :)

 

Ser til jeg blir med til neste PP.. Var hos gynekologen i dag for å ta celleprøve. Hun tok også en sjekk med innvendig UL, og da sa hun at det så ut som det ikke var lenge til mensen kom. Jeg spurte da om det var mulig at jeg var gravid, men hun sa at det var for tidlig å se. Syntes det var rart at hun kunne se at mensen kom snart, men ikke om jeg var gravid. Så jeg tolker dette på verste måte og tror at hun bare ikke ville skuffe meg.. PMS??? Jeg??? Neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp4 og eg gler neg til tr er ferdig så vi kan prøve på nytt^^ håper spiren vil bli og ikke gir slipp i det hele tatt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumbai og slurpå; opp med humøret jenter, det er god sjans for at dere kan teste positivt selv om. Dere vet, så lenge tanta holder seg unna, så er det håp :) hipp hurra for bursdagen deres uansett ;)

 

Leirah:nei, du får ikke liv å forlate gruppa, skal vi ikke ha noe av :P du må jo svi av en test til helgen hvis det er over helgen du har IKM, hvis ikke så har du nerver av stål altså :P

 

Øyne: Hmm, har aldri hørt om en slik situasjon før, det er ikke godt å vite hva disse gynekologene kan se og ikke se. Vi får krysse fingre for at hun ikke har rett Vedr mensen ;)

 

Fr?hestetun: ja, så fort tanta har dratt sin vei så er det bare til å brette opp armene og humpe i vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumbai og slurpå; opp med humøret jenter, det er god sjans for at dere kan teste positivt selv om. Dere vet, så lenge tanta holder seg unna, så er det håp :) hipp hurra for bursdagen deres uansett ;)

 

Leirah:nei, du får ikke liv å forlate gruppa, skal vi ikke ha noe av :P du må jo svi av en test til helgen hvis det er over helgen du har IKM, hvis ikke så har du nerver av stål altså :P

 

Øyne: Hmm, har aldri hørt om en slik situasjon før, det er ikke godt å vite hva disse gynekologene kan se og ikke se. Vi får krysse fingre for at hun ikke har rett Vedr mensen ;)

 

Fr?hestetun: ja, så fort tanta har dratt sin vei så er det bare til å brette opp armene og humpe i vei :P

Fikk tr søndag så hørte faktisk til ikm41 :0

Men men, no når tr er borte så får nok ikke typen fred før 3 uker senere ;-) for her skal det humpes så mye at eg og han er ømme pga for mye humping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test til i 6 tiden og skimter svak svak svak strek. Prøvde på bilde men ser veldigt dårligst ut på galleriet. Minner meg om fårge mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positive tester denne pp😃👏 Her venter jeg fortsatt på å begynne å teste.. Blir nok skuffa om jeg svir av en allerede nå, da jeg tror el kom litt senere denne syklusen, men dagene går jo såå treeeigt😜 Har hatt så typiske mensmurringer i hele dag(men forsvunnet nå), så venta bare på at tr skulle dukke opp, men neida. Best hu holder seg langt unna denne pp😉 Morro å følge med dere og se hva som skjer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test til i 6 tiden og skimter svak svak svak strek. Prøvde på bilde men ser veldigt dårligst ut på galleriet. Minner meg om fårge mnd.

Liker svak strel! Håper den blir sterkere..Vil se bilde! Eeelsker bilde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, drømte så veeldig livlig i natt at jeg var på vei til føden, for babyen ville ut.
Jeg var nesten sikker på at jeg faktisk var gravid når jeg våknet, men da det gikk opp for meg at det var en drøm ville jeg helst bare snu meg rundt i senga å sove litt mer.
Skuffa... :sovne:

 

Tar nok en test på søndag, OM ikke TR kommer lørdag eller søndag selvfølgelig. Liten vits om tante grusom kommer tuslende.
Har idag fått orntlig mensmurringer, eller mer brennende og stikkende fornnemelse rundt eggstokkende og brenning ned i ene foten.
Viiil at det skal være et symptom, men kan fint være symptom på at tanta planlegger besøk.

Spenningen stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ta en titt i galleriet mitt? Har lagt ut et bilde av testen jeg tok i kveld. Synes jeg ser en strek der altså. Den kom etter ca 3 min. Tok en i dag tidlig som også var positiv men var bekymret for at jeg leste av den for sent.

 

Ser dere streken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...