Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

For min del er det ikke så farlig, jeg er bare på andre dagen.
Men 10 dager er litt drøyt.
Får håpe det er gullegget som slipper ja, det hadde jo vært fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Det kan være TR som er på vei eller det kan være en festeblødning? Men de er uhyre sjeldne da, men det kan jo virke som annenhver her inne får festeblødning.

Selv har jeg fått festeblødning en gang av mine 3 svangerskap.

 

Men det kan også være spottlødning som enten som kan komme før TR, eller hvis du har hatt samelie så kan det ha noe med det å gjøre... Vanskelig å si før du vet sikkert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ikke så farlig, jeg er bare på andre dagen.

Men 10 dager er litt drøyt.

Får håpe det er gullegget som slipper ja, det hadde jo vært fantastisk :D

Håper du slipper like mange dager som meg! 😊 jeg er nok i feil IKM gruppe ja, men får følge dere litt uansett tror jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Det kan være TR som er på vei eller det kan være en festeblødning? Men de er uhyre sjeldne da, men det kan jo virke som annenhver her inne får festeblødning.

Selv har jeg fått festeblødning en gang av mine 3 svangerskap.

 

Men det kan også være spottlødning som enten som kan komme før TR, eller hvis du har hatt samelie så kan det ha noe med det å gjøre... Vanskelig å si før du vet sikkert.

Eg har ikke hatt samleie siden søndag pga kvalme og stikking nederst i magen/eggstokken. Er 10-11dpo i dag

Har aldri hatt det sånn før

Endret av Fr.Hestetun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Det kan være TR som er på vei eller det kan være en festeblødning? Men de er uhyre sjeldne da, men det kan jo virke som annenhver her inne får festeblødning.

Selv har jeg fått festeblødning en gang av mine 3 svangerskap.

 

Men det kan også være spottlødning som enten som kan komme før TR, eller hvis du har hatt samelie så kan det ha noe med det å gjøre... Vanskelig å si før du vet sikkert.

Enig med Leirha 😊 ikke godt å si, se det an du - kan være en liten rift og, men håper for din del at det er Festeblødning 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Det kan være TR som er på vei eller det kan være en festeblødning? Men de er uhyre sjeldne da, men det kan jo virke som annenhver her inne får festeblødning.

Selv har jeg fått festeblødning en gang av mine 3 svangerskap.

 

Men det kan også være spottlødning som enten som kan komme før TR, eller hvis du har hatt samelie så kan det ha noe med det å gjøre... Vanskelig å si før du vet sikkert.

Enig med Leirha 😊 ikke godt å si, se det an du - kan være en liten rift og, men håper for din del at det er Festeblødning 😃

Tenk om det hadde vore feste blødning?! Off! Blir mer og mer spendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning pleier å være rundt dag 6-7 da.
Men kan være seinere.

I mitt forrige svangerskap fikk jeg en blødning på dag 7, en blødning på dag 10 og ellers flere gange ri svangerskapet.

Jeg vet vi alle vil ha håp og gjerne tro at alle små tegn er tegn på at vi er gravid, men man kan ikke si for sikkert før en faktisk vet.

Det er så mye som kan være tegn på graviditet, men så igjen kjenner vi nok ekstra nøye etter på alt som skjer i kroppen nå.

Krysser fingrene for at det er et tegn på at du er befruktet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning pleier å være rundt dag 6-7 da.

Men kan være seinere.

 

I mitt forrige svangerskap fikk jeg en blødning på dag 7, en blødning på dag 10 og ellers flere gange ri svangerskapet.

 

Jeg vet vi alle vil ha håp og gjerne tro at alle små tegn er tegn på at vi er gravid, men man kan ikke si for sikkert før en faktisk vet.

 

Det er så mye som kan være tegn på graviditet, men så igjen kjenner vi nok ekstra nøye etter på alt som skjer i kroppen nå.

 

Krysser fingrene for at det er et tegn på at du er befruktet! :D

Ja eg håper virkelig på det 😊 har jo vore kvalm, ømme pupper, sug på noe godt, vore over følsom og alle andre typiske tegn på gravid og det har eg ikke hatt før... Før har det bare vore ang stikkingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett EN gang hvem som IGJEN har fått smiley på cb sin EL test.. hvis jeg får positiv i morgen kveld og tror jeg jeg kommer til å klikke.. dag 10 med smil fra clearblue. Jeg skjønner at de liker meg da jeg er en veldig god kunde, men det får da være måte på!

Har du prøvd G test ?

 

Anonymous poster hash: 3c2c9...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjett EN gang hvem som IGJEN har fått smiley på cb sin EL test.. hvis jeg får positiv i morgen kveld og tror jeg jeg kommer til å klikke.. dag 10 med smil fra clearblue. Jeg skjønner at de liker meg da jeg er en veldig god kunde, men det får da være måte på!

Har du prøvd G test ?

 

Anonymous poster hash: 3c2c9...01d

Ja, ingen utslag der desverre - men tempen steg litt i dag, så satser på at EL fant sted i går 👍😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heie litt på dere fra sidelinjen jeg. Tror jeg hadde EL i går, da havner min IKM dato i uke 43, så får snike meg inn der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heie litt på dere fra sidelinjen jeg. Tror jeg hadde EL i går, da havner min IKM dato i uke 43, så får snike meg inn der

hurra for EL piasawa :)

Men du har med å være her inne videre, kan ikke bare hoppe til neste IKM gruppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med FruMille, Piasawa du må bli her inne og holde oss oppdatert!

Har hatt det travelt med jobb og familie (bryllup og dødsfall på 2 dager blir litt too much) i det siste så har ikke vært så aktiv dene IKM men leser dere trutt og stadig og heier masse! Det eneste jeg legger merke til er at brystene er ømme - kjenner det spesielt når jeg dusjer - men det kan være så mangt for min del. Fordelen med travel hverdag er at IKM kommer raskere da :)

Ha en strålende torsdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med FruMille, Piasawa du må bli her inne og holde oss oppdatert!

Har hatt det travelt med jobb og familie (bryllup og dødsfall på 2 dager blir litt too much) i det siste så har ikke vært så aktiv dene IKM men leser dere trutt og stadig og heier masse! Det eneste jeg legger merke til er at brystene er ømme - kjenner det spesielt når jeg dusjer - men det kan være så mangt for min del. Fordelen med travel hverdag er at IKM kommer raskere da :)

Ha en strålende torsdag alle sammen :)

huff, det var mange inntrykk på kort tid :( håper det går bra med deg :) klem til deg på din vei <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heie litt på dere fra sidelinjen jeg. Tror jeg hadde EL i går, da havner min IKM dato i uke 43, så får snike meg inn der 😊

Hurra for el! :D Syklusen har vært helt på styr her også med tre runder med el-smerter, men i går og i forgårs kom det også mengder med blankt el-slim sammen med murringene, så da blir det nok uke 43 på meg også. Heldigvis har mannen stilt opp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig med FruMille, Piasawa du må bli her inne og holde oss oppdatert!

Har hatt det travelt med jobb og familie (bryllup og dødsfall på 2 dager blir litt too much) i det siste så har ikke vært så aktiv dene IKM men leser dere trutt og stadig og heier masse! Det eneste jeg legger merke til er at brystene er ømme - kjenner det spesielt når jeg dusjer - men det kan være så mangt for min del. Fordelen med travel hverdag er at IKM kommer raskere da :)

Ha en strålende torsdag alle sammen :)

huff, det var mange inntrykk på kort tid :( håper det går bra med deg :) klem til deg på din vei <3

Det er nok GULLEGGET Piasawa har slept no. Om 10 dager lyser det nok POSETIV test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også tiden går treigt nå altså..! Idag da jeg våknet og gikk for å ta på klær ser jeg plutselig at området rundt brystvortene mine har vokst en haug(nesten doblet seg), så nå er jeg temmelig usikker. Jeg trodde dette var noe som skjedde sent i svangerskapet, og jeg tørr jo heller ikke tro at jeg er gravid, det er tross alt 6 dager igjen til ikm, så dette kan ikke stemme. Noen som har opplevd noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 dpo i daf^^

da hadde jeg fyrt av en test for lengst :P

Gjode i går og den var negativ :( men dersom du leser lengre oppe så fikk eg 2 blod dråper i trusa så tenker å ta ny test i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 dpo i daf^^

da hadde jeg fyrt av en test for lengst :P

Gjode i går og den var negativ :( men dersom du leser lengre oppe så fikk eg 2 blod dråper i trusa så tenker å ta ny test i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 dpo i daf^^

da hadde jeg fyrt av en test for lengst :P

Det hadde jeg og. Jeg er testoman.

 

Anonymous poster hash: 3c2c9...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...