Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Får man el slim når egget kommer / noen dager før eller når det er selve el dagen?

Hilsen uvitende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg endelig fått tak i el-tester, og de er sånn halvsterke. Synes kanskje den i dag er biiittelitt sterkere enn i går, så kanskje det bare var kroppen som tullet med symptomer i forrige uke. Mannen har reist på høstferie med ungene, så får ikke lagt inn flere aksjer før fredag. Dette gjorde ham så stressa i går at han ikke fikk det til :o Han er skikkelig 'dødssyk' av forkjølelse også, så han får være unnskyldt! Og heldigvis rakk vi en kjappis på morrakvisten :P

Da er vi godt i gang med el-uka ladies, bare å stå på. Tvi tvi! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

aha, så mannen din har fått "manneforkjølelse",kjenner til den, det er jo ingen som er sykere enn mannen når han har fått "manneforkjølelse" må vite :P men så flott at dere fikk lagt inn noen aksjer likevel, krysser fingre for at forkjølelsen hans har noe ekstra i seg som gir dere en liten spire :)

Ancear: dere må prøve å snike dere bort en liten stund på turen :P

IreneUtålmodig: jeg tror jeg få elslim ett par dager etter positiv EL test, altså etter at egget har sluppet! Men jeg får ikke alltid slim heller,det er sånn av og på har jeg inntrykk av!

 

Hvis syklusen min er like lang som sist mnd så finner nok EL sted på lørdag tror jeg, den var plutselig på 31 dager i september og jeg pleier å ligge på 28 dager. Men det er ikke annet å gjøre enn å teste i vei til jeg får positiv. Bruker å teste èn gang på ettermiddagen, det er jo da man skal teste har jeg lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man el slim når egget kommer / noen dager før eller når det er selve el dagen?

Hilsen uvitende

El slimet får en når egget kommer. El slimet er noe seden liker og svømme i og kommer godt fram til egget med. Det kommer når egget gjør seg klart til og slippe så el slimet er fra 5 til til 3 dager. Men det er ikkje likt fra kropp til kropp. Sleng inn aksjer når el slimet kommer til det er vekke. Det er slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man el slim når egget kommer / noen dager før eller når det er selve el dagen?

Hilsen uvitende

Ser ut til at jeg får det hele 5-6 dager før EL. Variere nok mye fra person til person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kor tidlig skal dere begynne å teste?

vel, først må EL finne sted og så blir det testing ca12-14 dager etter det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

sånn hadde jeg sist mnd, så da ble jeg så sur at jeg ikke gadd å teste videre denne mnd. EL kom tydeligvis 3 dager senere for mensen kom på dag 31.så denne mnd skal jeg teste helt til den jæ....blir positiv :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

sånn hadde jeg sist mnd, så da ble jeg så sur at jeg ikke gadd å teste videre denne mnd. EL kom tydeligvis 3 dager senere for mensen kom på dag 31.så denne mnd skal jeg teste helt til den jæ....blir positiv :P
denne mnd var da september, ikke denne mnd :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kor tidlig skal dere begynne å teste?

vel, først må EL finne sted og så blir det testing ca12-14 dager etter det ;)

Jeg tester nok 10 dager etter EL kjenner jeg meg selv rett 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

Kort LH topp? Kanskje du gikk glipp av den på testene? Noen ganger må jeg teste flere ganger på ettermiddag/kveld for å fange den opp - men i det siste har jeg hatt motsatt problem og er nå i tillegg tom for EL tester 😆 så da får jeg stole på tempen tror jeg 👍 ingen hopp her enda pg testen var positiv i går så ser ut som den kommer i dag? Håper det! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kor tidlig skal dere begynne å teste?

vel, først må EL finne sted og så blir det testing ca12-14 dager etter det ;)
Jeg tester nok 10 dager etter EL kjenner jeg meg selv rett 😜

Ok, da skal eg også gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kor tidlig skal dere begynne å teste?

vel, først må EL finne sted og så blir det testing ca12-14 dager etter det ;)
Jeg tester nok 10 dager etter EL kjenner jeg meg selv rett

Ok, da skal eg også gjøre det ;)

Tester IKM dagen eller dagen etter :) Har fobi mot negative tester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over tålmodigheten din ØYNE! 😊 skulle ønske jeg var like tålmodig. Jeg er testetøs til tusen og innrømmer det lett 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

Kort LH topp? Kanskje du gikk glipp av den på testene? Noen ganger må jeg teste flere ganger på ettermiddag/kveld for å fange den opp - men i det siste har jeg hatt motsatt problem og er nå i tillegg tom for EL tester 😆 så da får jeg stole på tempen tror jeg 👍 ingen hopp her enda pg testen var positiv i går så ser ut som den kommer i dag? Håper det! 😍

Jeg har bare testet en gang tidligere og da fikk jeg veldig positiv og veldig negativ samme dag så det er nok det som har skjedd! Gått glipp av toppen retten og sletten! Får legge inn aksjer i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Kor tidlig skal dere begynne å teste?

vel, først må EL finne sted og så blir det testing ca12-14 dager etter det ;)
Jeg tester nok 10 dager etter EL kjenner jeg meg selv rett

Ok, da skal eg også gjøre det ;)

Tester IKM dagen eller dagen etter :) Har fobi mot negative tester ;)

 

okai, eg er litt usikker når ikm datoen min er der siden eg egentlig sku ha den nå mandag som kommer men siden el ble forskyvet så er vel tr det også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

Er du sikker på at du har eggløsning hver måned?

Noen ganger hender det at man ikke har det.

Det kan hende alle.

Jeg tror ikke jeg hadde eggløsning måneden før vi begynte å prøve, jeg testet som bare det etter EL, men den viste seg aldri. Selv om jeg rundt tiden da den skulle være, tok to og 3 tester i løpet av dagen.

 

Når jeg har eggløsning så har jeg som regel hatt to dager med svært kraftig EL-tester, så jeg vet når det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda sterkere el-test i dag, så da tror jeg kroppen bare tullet og prøvde seg på en veldig tidlig el. Skal hoppe på mannen når vi møtes igjen på fredag! Da blir det to dager tørke imellom, satser på at det holder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg endelig fått tak i el-tester, og de er sånn halvsterke. Synes kanskje den i dag er biiittelitt sterkere enn i går, så kanskje det bare var kroppen som tullet med symptomer i forrige uke. Mannen har reist på høstferie med ungene, så får ikke lagt inn flere aksjer før fredag. Dette gjorde ham så stressa i går at han ikke fikk det til :o Han er skikkelig 'dødssyk' av forkjølelse også, så han får være unnskyldt! Og heldigvis rakk vi en kjappis på morrakvisten :P

Da er vi godt i gang med el-uka ladies, bare å stå på. Tvi tvi! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

aha, så mannen din har fått "manneforkjølelse",kjenner til den, det er jo ingen som er sykere enn mannen når han har fått "manneforkjølelse" må vite :P men så flott at dere fikk lagt inn noen aksjer likevel, krysser fingre for at forkjølelsen hans har noe ekstra i seg som gir dere en liten spire :)

Ancear: dere må prøve å snike dere bort en liten stund på turen :P

IreneUtålmodig: jeg tror jeg få elslim ett par dager etter positiv EL test, altså etter at egget har sluppet! Men jeg får ikke alltid slim heller,det er sånn av og på har jeg inntrykk av!

 

Hvis syklusen min er like lang som sist mnd så finner nok EL sted på lørdag tror jeg, den var plutselig på 31 dager i september og jeg pleier å ligge på 28 dager. Men det er ikke annet å gjøre enn å teste i vei til jeg får positiv. Bruker å teste èn gang på ettermiddagen, det er jo da man skal teste har jeg lest!

Manneforkjølelse er ikke bare bare, nei! :lol:

Da er det bare å stå på fram mot helga, FruMille! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kan jeg spare meg for å teste om jeg er gravid, jeg får nemlig TR på den 10ende dagen etter El, og da har det jo ikke begynt å slå ut på en test en gang.
Så får jeg ikke besøk av TR, så aner jeg at noe er på ferde.

Men! Jeg er temmelig test gal, så tester nok på dag 9 kan jeg tenke meg, og få negativ test og blir surmulen for det.

Jeg lurer på hvordan i alle dager jeg klarte å la være å smugkikke i julegavene da jeg var barn?!?!
Sns jo dette bare er helt forferdelig.*
DPO-land er noe styr.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hm skjønner ingenting av denne EL denne måneden jeg - har hatt veldig svake streker på testene og i dag var den nesten heeeelt usynlig!!

Er du sikker på at du har eggløsning hver måned?

Noen ganger hender det at man ikke har det.

Det kan hende alle.

Jeg tror ikke jeg hadde eggløsning måneden før vi begynte å prøve, jeg testet som bare det etter EL, men den viste seg aldri. Selv om jeg rundt tiden da den skulle være, tok to og 3 tester i løpet av dagen.

 

Når jeg har eggløsning så har jeg som regel hatt to dager med svært kraftig EL-tester, så jeg vet når det er.

Nei jeg har nok ikke det - jeg har PCO så slettes ikke sikkert. Men det var samme side jeg testet positivt på for to pp siden så håpet at det var min "lucky" side - hihi

 

Happy thursday der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda sterkere el-test i dag, så da tror jeg kroppen bare tullet og prøvde seg på en veldig tidlig el. Skal hoppe på mannen når vi møtes igjen på fredag! Da blir det to dager tørke imellom, satser på at det holder :D

jeg hadde kjempe sterk strek allerede 2 dager etter at mensen var over, skjønte ingenting men tenkte at det umulig kunne være EL såpass tidlig! Den var dog ikke like sterk som kontrollstreken men likevel så undret jeg meg! Jeg regner med at den finner sted i dag og senest søndag, alt ettersom hvordan syklus blir denne mnd igjen :( Men i dag kommer mannen hem igjen, og det blir å hoppe på han med det samme, har hatt 2 dager med tørke jeg også og det får no være måte på når man er inne EL uken :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...