Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Jeg ble ferdige med mensen igår, men har hatt konstante menssmerter/murringer, egentlig siden siste EL.

Er overhode ikke gravid ihvertfall, men syns det er noe rart å ha slike smerter konstant.

Har aldri hatt det før.

Håper det gir seg, for syns dette er slitsomt nå i lengden.

En ting hvis jeg hadde vært gravid, da kunne jeg virkelig levd fint med disse murringene, men når det ikke er noen grunn så syns jeg det bare er slitsomt.

 

Føler litt vi har oddsene mot oss for å bli gravid, uff jeg tenker for mye på dette.

Men ihvertfall så har mannen dårlige svømmere, jeg har kort lutealfase( mellom EL og mens) og vi bruker sprøyte til å inseminere hjemme, da vi ikke kan ha samleie.

Men vi har da fått det til før :D

 

Heier på oss her i gruppen :)

Nei det skal ikke være lett! men som du sier har dere klart det før! En ekstra heia til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jammem EL var i går, da hadde jeg slim og tappen var myk og litt åpen. Nå er det ikke slim lenger og tappen er hardere. La inn aksjer på tirsdag og får legge inn i kveld (vært borte med jobb) så får vi håpe det klaffer :-) Har hatt murring og typiske EL-smerter i flere dager allerede og i dag kommer det tak med jevne mellomrom samt at det er mye luft. Krysser fingre! Er bare på syklusdag 9 så litt kort tid siden mens, men den var jo veldig sparsom og bare 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg plutselig mistenksomme smerter i siden, typiske EL smerter! Tok nettopp en test, for her skal ingen sjanser gå fra oss, og der var jaggu meg teststreken nesten like sterk som kontrollstreken! Vil det si at det er EL på gang,allerede 2 dager etter at tanta forduftet? Det skal jo ikke være mulig vel?jeg forventer jo ikke EL før om 1 uke! Men gudene vet med så mye styr som det har vært etter ma'en! Vi drar på hytta i kveld, sent oppe, også kommer det gjester 1 time senere enn oss, så spørs om vi ikke må ha en quick fix, sånn for sikkerhets skyld :P

Legg inn en quick fix, just in case! 😜 her kommer EL aldri på samme tid - så ikke godt å vite 😊 har hvertfall negativ cb digital EL test i dag, satser på at EL er i dag da, og tempehopp som bekrefter det i morgen! 😜👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ CBD EL test kl 07 i gårmorrest. Testet igjen kl 20:15 og var jaggu et stort :)! Hadde oss selvfølgelig en runde i går kveld da, men regner med at selve EL er i dag. Så er vel verd å ta en runde til. Har i tillegg stikkinger på høyre side og litt mensen murringer i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var så opptatt med møblering i går at vi sovnet foran sofaen og orket ikke legge inn noen aksjer.. Men i dag er det jo Freddan! Så satser på det blir noe på meg i kveld. 😜 Tempen var lav i dag (det pleier den vær hos meg på EL dagen - satser på det er i dag da! 👍😜 er på syklusdag 11 i dag, så litt i tidligste laget men..

 

Håper dere får en god helg damer! Jeg skal nyte at jeg ikke er gravid enda: kose meg med masse god rødvin, spekemat, myke oster.. Mmm.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart Piasawa! :) Blir nok et glass rødvin på meg og i kveld. Blir bare mer stressa av å tenke "enn" "om" "at" "visst" når jeg ikke vet noen ting enda. Siste aksjer er lagt inn for denne runden her tror jeg, men blir nok litt kos i kveld også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææ :eeeh: negativ EL test i går men følelsen av noe slim. Temp hopp fra 36,12 til 36,48 i dag tidlig og vondt i det ene brystet som det bruker å gjøre etter EL annen hver måned.

Men hallooo :sjokkert:  dette var veeeldig tidlig i syklusen til å være meg... hm får hoppe på mannen i kveld :humpe: .. ingen aksjer lagt inn enda denne mnd pga reiser, sykdom osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, joiner denne IKM gruppen jeg. Forventer TR 17 okt og er på pp2 (tror jeg). Er helt grønn på dette her, så temping og eltester og eggløsning skjønner jeg fint lite av, så kjører på med sengekos annen hver dag etter helgen:) Har lest en del her inne på forum de 2 siste mnd så føler nesten at man kjenner flere av dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, hadde skikkelige el-smerter i høyre side i hele går + el-slim, på cd 6 :o Fikk hevet oss rundt og lagt inn aksjer, men hvis el faktisk var i går var det jo kanskje for sent. Har litt murringer i dag også, så håper den ikke har kommet enda! Har seff brukt opp alle billigtestene, men får kjøpe noen el-tester i morgen. Skjønner ingenting, men el kan vel komme tidligere pga sa'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis finner jeg smilefjes her inne. Dei som er på ipaden vil ikkje komme inn.

Jeg bruker bare emoji tastaturet på iphone - men vet ikke om dere ser smileyene mine slik jeg ser dem? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, hadde skikkelige el-smerter i høyre side i hele går + el-slim, på cd 6 :o Fikk hevet oss rundt og lagt inn aksjer, men hvis el faktisk var i går var det jo kanskje for sent. Har litt murringer i dag også, så håper den ikke har kommet enda! Har seff brukt opp alle billigtestene, men får kjøpe noen el-tester i morgen. Skjønner ingenting, men el kan vel komme tidligere pga sa'en.

Syklusen kan nok være på en snurr etter en SA, ikke så mye annet å gjøre enn å hoppe i høyet! 😜👍 Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppeti jupp 🐖🐮🌼

Spennende detta damer..

Har bad feeling denna mnd. Men men..

bare å fortsette 😎

Her er det mannen som er mest klar!! Han har ikke barn , jeg har 2!! 💟😉💜🐖🌻⚅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, skal si alle får EL symptomer tidlig her. Jeg regner med EL er om en uke pluss pluss. Lykke til til alle som allerede slepper gullegget :)

Trodde og min EL var en uke unna, men min syklus er litt ustabil så ikke godt å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piasawa, kanskje du er som meg denne pp ;-) Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL onsdag som var, da hadde jeg typiske symptomer som slim og smerter i eggstokkene. Kjenner jeg kapitulerer og ikke orker å synse (selv om jeg gjør det allikevel ;-)). Gubben er helt sikker på at det er noe for jeg lukter ting som ikke er her og spesielt kaffe smake vondt (sånn var det sist også). Hvis det er tilfelle er det alt for tidlig for skulle kanskje ikke hatt EL før til uka! Blir smårar av dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjokkert 😊 har opplevd dette mange ganger tidligere, vet aldri helt når EL dukker opp. Så når CB EL testen 😊 til meg er det bare å hive seg rundt! 😜

 

Håper tempen er høy i morgen og - da er jeg sikker på at EL har vært (og at den sannsynligvis var fredag) 😃 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg må innrømme jeg lo godt av en venninne når hun fortalte hun trodde hun var gravid alt dagen etter unnfangelsen, hun var kjempe kvalm og rar luktesans - jeg mente det var heeeelt umulig - så farsken var hun gravid! Så jeg tror ingenting er umulig lenger jeg jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg lo godt av en venninne når hun fortalte hun trodde hun var gravid alt dagen etter unnfangelsen, hun var kjempe kvalm og rar luktesans - jeg mente det var heeeelt umulig - så farsken var hun gravid! Så jeg tror ingenting er umulig lenger jeg jenter..

Det er jo også umulig, siden egget fester seg tidligst 5 dpo. Alle symptomer før den tid kommer av progesteronet, som er der enten man er gravid eller ikke. Men klart man kan ha flaks og si at man er gravid og det stemmer.

 

Ha en fin søndag, jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg lo godt av en venninne når hun fortalte hun trodde hun var gravid alt dagen etter unnfangelsen, hun var kjempe kvalm og rar luktesans - jeg mente det var heeeelt umulig - så farsken var hun gravid! Så jeg tror ingenting er umulig lenger jeg jenter..

Samme her. Da jeg var 15 år fikk jeg ein bekreftelse på at jeg var gravid. FYSTE gange jeg og gubben hadde sex uten beskyttelse og da jeg kom på doen og skulle vaske meg etter akten. sa jeg til meg sjølv at no er det gjøre. Og rett hadde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...