Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt negativ EL test i dag x 2, så da blir det ikke 28 dagers syklus som jeg trodde at jeg kanskje ville få tilbake! Jaja, mannen kommer no hjem igjen i dag så da er det bare til å humpe på til han drar igjen i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kollega som anbefalte meg den nettsiden - første gang jeg bestiller der - spennende!

Ser eg of du har samme dag på ikm, hvordan går det med prøvingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del stikkinger nederst i magen idag og i går, kan det være tegn på at det nærmer seg EL? (Det er så mye som fortsatt er nytt for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del stikkinger nederst i magen idag og i går, kan det være tegn på at det nærmer seg EL? (Det er så mye som fortsatt er nytt for meg).

skal ikke se bort i fra det vettu! Selv kan jeg ha dette rett etter mensen også, og er ikke allti s jeg merker noe som helt til EL før etterpå, da får jeg såre nipler :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har hatt en del stikkinger nederst i magen idag og i går, kan det være tegn på at det nærmer seg EL? (Det er så mye som fortsatt er nytt for meg).

skal ikke se bort i fra det vettu! Selv kan jeg ha dette rett etter mensen også, og er ikke allti s jeg merker noe som helt til EL før etterpå, da får jeg såre nipler :P
Samme her! 😜 du får følge med de neste dagene xtal! 😊 Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Var en kollega som anbefalte meg den nettsiden - første gang jeg bestiller der - spennende!

Ser eg of du har samme dag på ikm, hvordan går det med prøvingen?

Har ikke testet noe positiv på EL testene foreløpig så lurer på om ikke IKM blir litt senere gitt :-/ men men legger inn aksjer fortsatt i tilfelle :)

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææh, nå føler jeg at månends prøving begynner å bli mer jobb enn sweet loving, det får no være måte på hvor lysten jeg er :P det er rett og slett lysten på barn som driver meg akkurat nå,huff :(

Og enda har jeg ikke sett en positiv EL test, så vi må jo bare kjøre på så lenge mannen er hjemme!

 

Egentlig hadde vi lovet oss selv å ikke stresse med prøvingen, men det sitter jo i bakhodet at vi har bare sjans til å lykkes hver 4 uke, så da føler vi at vi må stå på! Aldri i livet om jeg hadde trodd at det skulle være så mye planlegging til for å bli gravid! Det blir hvertfall utrolig spennende å se om det vil klaffe denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er El slimet komment så da er det til og klaske til. Blir aksjer i dag og i morgon.. Tvi tvi jenter la det klaffe for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Var en kollega som anbefalte meg den nettsiden - første gang jeg bestiller der - spennende!

Ser eg of du har samme dag på ikm, hvordan går det med prøvingen?
Har ikke testet noe positiv på EL testene foreløpig så lurer på om ikke IKM blir litt senere gitt :-/ men men legger inn aksjer fortsatt i tilfelle :)

Hva med deg?

Hadde el lørdag som var så er på 4-5 dpo i dag :) tenker å svi av ein test på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL rett rundt hjørne, fikk litt el-slim inatt.
Men den siste uen  har jeg lekket rosa, så EL-slimet var rosa, syns det er ekkelt, men regner med det er i forbinnelse med vevsprøven jeg tok i livmprhalsn for , uke siden..

Håper og krysser fingrene for negative svar der. Isj...

Men EL-testing, håper den kommer til søndag, fro jeg har jo fått gubben til å utsette helgeturen sin, men han reise på mandag. Så krysser fingrene for at kroppen er på min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var aksjene på plass. Blir ikkje aksjer i kveld, gubben sover no. Skal på jobb igjen kl 5 i kveld og er heime igjen i morgon kl 8. Da orker han ikkje. Håper det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var aksjene på plass. Blir ikkje aksjer i kveld, gubben sover no. Skal på jobb igjen kl 5 i kveld og er heime igjen i morgon kl 8. Da orker han ikkje. Håper det holder.

Aksjer på plass her også! :lol: Her blir det i kveld også antakelig, for gubben vil ha baby :D

 

Heftige el-smerter i går og i dag, så regner med el i dag eller morgen.

 

Heier på alle oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld 😍 herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Jepp, det blir nok solid avkastning etterhvert! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må seriøst få eggløsning imåren, men det er NULL antydning til det på testene.
Kjenner meg kjempefrustrert.
Det er er helt merkelig, men det er som om absolutt alt som kan gå imot denne perioden gjør det, så til de grader.
Hadde jeg ramset opp alt, hadde dere blitt helt overrasket.
Skulle nesten tror at det var noen som hadde en finger med her for at det ikke skal bli noe denne perioden ihvertfall.

Det er måte på hvor irritabel og sur jeg kan bli på mannen også, for vi skal jo ha et liv etter eggløsning også :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Jepp, det blir nok solid avkastning etterhvert! :lol:

holder på å spy (ja dere leste riktig) av all den aksjeleggingen nå, så hvis ikke det blir avkastning denne mnd, ja da blir jeg nesten sur altså :( tror vi har hatt sex for kosens skyld 1 av gangene, de andre gangene har det blitt hump hump ferdig deal,blææææh!!!jaja, ikke meningen å klage litt på en sånn tulleting, men jeg savner sexen kun for kosens skyld, har blitt mye "jobb sex" med all denne prøvingen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må seriøst få eggløsning imåren, men det er NULL antydning til det på testene.

Kjenner meg kjempefrustrert.

Det er er helt merkelig, men det er som om absolutt alt som kan gå imot denne perioden gjør det, så til de grader.

Hadde jeg ramset opp alt, hadde dere blitt helt overrasket.

Skulle nesten tror at det var noen som hadde en finger med her for at det ikke skal bli noe denne perioden ihvertfall.

Det er måte på hvor irritabel og sur jeg kan bli på mannen også, for vi skal jo ha et liv etter eggløsning også :P

 

det er godt mulig at EL lar vente på seg siden du stresser litt med det, dessverre så er det ofte slik at både EL og mensen forskyver seg litt når man stresser men det vet du sikkert ;) hvertfall utrolig irriterende at det skal være slik når man aller helst skulle hatt EL for lengst og det skal passe inn med hverdagen og det som hører med :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Jepp, det blir nok solid avkastning etterhvert! :lol:

holder på å spy (ja dere leste riktig) av all den aksjeleggingen nå, så hvis ikke det blir avkastning denne mnd, ja da blir jeg nesten sur altså :( tror vi har hatt sex for kosens skyld 1 av gangene, de andre gangene har det blitt hump hump ferdig deal,blææææh!!!jaja, ikke meningen å klage litt på en sånn tulleting, men jeg savner sexen kun for kosens skyld, har blitt mye "jobb sex" med all denne prøvingen!

Da får me samle på aksjane på norgesglass og bruke eingangssprøyte og dytta inn. Tenk om det var så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Positiv EL test igjen i dag, så da blir det aksjer på meg og i kveld herregud, alle disse aksjene.. Rett før vi blir børsmeglere hele gjengen slik som vi forhandler om de hele tiden

Blir jo topp aksjer til slutt.

Jepp, det blir nok solid avkastning etterhvert! :lol:

holder på å spy (ja dere leste riktig) av all den aksjeleggingen nå, så hvis ikke det blir avkastning denne mnd, ja da blir jeg nesten sur altså :( tror vi har hatt sex for kosens skyld 1 av gangene, de andre gangene har det blitt hump hump ferdig deal,blææææh!!!jaja, ikke meningen å klage litt på en sånn tulleting, men jeg savner sexen kun for kosens skyld, har blitt mye "jobb sex" med all denne prøvingen!

Da får me samle på aksjane på norgesglass og bruke eingangssprøyte og dytta inn. Tenk om det var så enkelt.

hahahahaha, ja det hadde vært noe gitt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauau, ingen tvil om at det er EL her i dag, jeg måtte gå krokrygget/sidelengs inn på på badet da jeg sto opp, for her stikker det gitt!!! Svært svært sjeldent at jeg kjenner denne type EL smerte, kanskje det er et godt tegn ? Spørs om jeg ikke må hoppe en runde i halmen med mannen min når han kommer hjem i dag, kan ikke ta sjansen på at fredagens aksjer holder stand ;)

Regner med at jeg var siste man ut i rekken og at dere er vel forbi EL dere andre,eller? Skal ikke se bort i fra at jeg havner inn i IKM 43,men det får tiden vise om et par uker! Kommer uansett til å følge denne gruppen her inne, for dette er jo supergruppen :) bare at fra neste måned, så er vi alle med i 1 trimester gruppen,ikke sant ?? Skulle det klaffe for oss denne mnd så har jeg faktisk termin på bursdagen min neste år,det kan jo ikke være tilfeldig vel,hehe ;)

Det var mye på hjertet en søndagsmorgen gitt, håper dere får en strålende fin søndag, her venter en god tur med voffsen,en god middag og ikke minst Brann kamp på tv'n, herlig søndag :)

Klem til de som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...