Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Velkommen alle nye, vi satser på at vi alle får to streker denne mnd :)

 

Cayenne:EL allerede på dag 6, ja det var tidlig!!! Den kroppen den kroppen altså!

Jeg hadde nesten positiv EL test 2 dager etter at mensen var avsluttet dennne gangen,men EL kan umulig ha funnet sted, da skulle jeg ha kjent det på niplene nå :P

 

Jeg forventer EL Ila uken, så jeg starter med testingen for fult i morgen! Jeg kjenner det godt i høyre side, at noe er på gang, så får vi se hva testene viser denne uken!

Heia oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde og at min EL skulle komme i løpet av den kommende uken. Hmm.. Hadde vin både fredag og lørdag, kan kanskje påvirke tempen litt..? Jaja, det vil vise seg i morgen 😊 har mer utflod som jeg pleier etter EL, og litt ømme pupper. Hvis de blir ømmere de neste dagene hadde jeg nok EL på fredag. tidlig for meg å være, fredag var syklusdag 11..😳

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin kan påvirke temperaturen tror jeg:)

Pleier dere folkens, spesielt Piasawa og FruMille siden dere snakker om det, å ha ømme bryster etter EL? Mine brystvorter er helt utrolig ømme og vonde nå, aldri opplevd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet ikke FruMille, men el-smerter i høyre side på cd 6 og 7. Nå er de borte. Fikk ikke kjøpt el-tester, var på to apotek og de hadde kun cb digital. Synes de blir for dyre.

 

Kan jo hende egget ikke slapp likevel, så vi fortsetter med jevnlige aksjer. Men det hadde vi jo forsåvidt gjort uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyl!
Selvfølgelig ska jeg jobbe natt rundt den tiden jeg har EL og manne ska reise bort AKKURAT da!

Nei nå blir det tilstander her i heimen. Æsj.
Kjente jo jeg ble ganske fortvilet.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh noh leirha! 😳 du får bare håpe at dere får lagt inn noen utholdende soldater før han reiser, eller satse på at EL blir litt forsinket. 😜

 

Her har jeg fått en ny positiv EL test, håper det er gullegget som slipper i kveld! 😊😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå kjedelig Leirha! Håper det holder med aksjer rett før EL! eller som Piasawa sier at EL er forsinket!

 

Her tror jeg også noe er på gang - har vondt i puppene som om jeg har vært i en skikkelig boksekamp og har noe som kan kjennes som el-slim, men super duper negativ el-test i går så får nå se. Får bare legge inn alt vi kan før torsdag - da skal vi ta nattoget sittende til stavanger og være med familie helt til søndag uten store muligheter for så mye sprell :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermammasnart: her får jeg ømme nipler rett etter EL ja, og det varer vel en 3-4 dager ;)

 

Cayenne: så lenge man legger inn aksjene så er jo det håp vettu :P krysser fingrene for deg denne mnd :)

 

Leirah: kjenner følelsen der! Mannen min jobber borte 3 dager i uken og EL min finner selvsagt sted rundt den tiden,blæh! Men vi kjører no på rett før han reiser og med det samme han kommer hjem igjen, her skal ingen sjanser gå fra oss!

Ancear: vi krysser fingrene for at EL finner sted i forkant av reisen din,tvi tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en feeling på at uke 42 tar helt av med positive tester - nå slår vi til hele gjengen! 😄👍

 

Heia alle sammen - og en ekstra heia til dere som har menn som må reise bort å jobbe - denne uken er det super-svømmerne som må i aksjon! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt forvirr...fikk tr i går kveld, igjen..

Første dag i mens;

31.08

Neste;

17.09

Neste;

28.09....?? Går jo ikke ann!

Har bestillt time til gyn. 16 okt.

Litt bekymret for at det skal være noe alvorlig galt 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester dere etter EL hver dag i syklusen?

Jeg begynte ihvertfall å teste på dag 7 denne gang, pleier å ha sein EL, men syklusen min er så rar at det varier jo når jeg har El, alt fra dag 10 til 20 har jeg opplevd, med mens 9-10 dager etter EL.
Uff, skal ikke være så lett dette her, regne virenskapsprosjektet jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har el smertene nettopp begynt, så får håpe på no action i kveld. Har sendt gubben på en litt lengre middagshvil :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt forvirr...fikk tr i går kveld, igjen..

Første dag i mens;

31.08

Neste;

17.09

Neste;

28.09....?? Går jo ikke ann!

Har bestillt time til gyn. 16 okt.

Litt bekymret for at det skal være noe alvorlig galt

må ikke tenke det verste kjære deg, men kanskje greit å få sjekket hos gyn siden syklus er så ustabil. Har du nylig sluttet med prevensjon eller? I så tilfelle så er jo det hvertfall naturlig at syklusen klusser seg en del!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester dere etter EL hver dag i syklusen?

Jeg begynte ihvertfall å teste på dag 7 denne gang, pleier å ha sein EL, men syklusen min er så rar at det varier jo når jeg har El, alt fra dag 10 til 20 har jeg opplevd, med mens 9-10 dager etter EL.

Uff, skal ikke være så lett dette her, regne virenskapsprosjektet jo.

ja det er faktisk litt av et prosjekt når man først har bestemt seg for å begynne prøvingen, det er ikke bare bare har jeg funnet ut :( jeg tok en test 2 dager etter at mensen var over nå, og den var ganske sterk,men likevel ikke så sterk som kontrollstreken. Testet bare for nysgjerrighetens skyld, pleier ikke å begynne testingen før EL uken, altså fra i dag av :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt El tester men dei kjem frå kina og da går det trekt. El slim har jeg og da klasker jeg til når det kommer. Rekner med det kommer rundt fredag.

 

Her skal me klaske til med aksjer og posetive tester jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tester dere etter EL hver dag i syklusen?

Jeg begynte ihvertfall å teste på dag 7 denne gang, pleier å ha sein EL, men syklusen min er så rar at det varier jo når jeg har El, alt fra dag 10 til 20 har jeg opplevd, med mens 9-10 dager etter EL.

Uff, skal ikke være så lett dette her, regne virenskapsprosjektet jo.

ja det er faktisk litt av et prosjekt når man først har bestemt seg for å begynne prøvingen, det er ikke bare bare har jeg funnet ut :( jeg tok en test 2 dager etter at mensen var over nå, og den var ganske sterk,men likevel ikke så sterk som kontrollstreken. Testet bare for nysgjerrighetens skyld, pleier ikke å begynne testingen før EL uken, altså fra i dag av :)

I starten testet jeg til jeg fikk positiv test - så hadde jeg oppfølging hos gyn og oppdaget at EL var nesten to uker etter at jeg trodde. De tok blodprøver så fikk det bekreftet. Etter det tester jeg i løpet av hele syklusen, men stopper om jeg ser noe tempehopp som bekrefter at EL har vært. Det er ikke så lett å bli klok på, har flere runder hver syklus med positive tester.. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir helt forvirr...fikk tr i går kveld, igjen..

Første dag i mens;

31.08

Neste;

17.09

Neste;

28.09....?? Går jo ikke ann!

Har bestillt time til gyn. 16 okt.

Litt bekymret for at det skal være noe alvorlig galt

må ikke tenke det verste kjære deg, men kanskje greit å få sjekket hos gyn siden syklus er så ustabil. Har du nylig sluttet med prevensjon eller? I så tilfelle så er jo det hvertfall naturlig at syklusen klusser seg en del!

Det var litt korte sykluser ja, men det er ikke sikkert det er noe alvorlig. Kan jo hende det er hormonforstyrrelse eller noe annet forbigående. Bra du har bestilt legetime - håper du blir klokere etter den. Det ordner seg nok! 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt EL allerede? Tror faktisk jeg er 5 dpo i dag (hadde slim og tappen var myk, langt nede. Nå er den hard og høyt oppe/bakover og ikke antydning til slim)! Kjente et skikkelig høgg i venstre siden i går, ca der eggstokkene og det varte noe minutter. Etter det har jeg hatt murringer av og på, har skikkelig press nederst i magen, helt ned mot skambeinet, som ikke gir seg selv om jeg slapper av. Blir værre når jeg står lenge. Bah, kjenner jeg ting som ikke er der eller det IKM som kommer tro? Noen som vil synse med meg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tester dere etter EL hver dag i syklusen?

Jeg begynte ihvertfall å teste på dag 7 denne gang, pleier å ha sein EL, men syklusen min er så rar at det varier jo når jeg har El, alt fra dag 10 til 20 har jeg opplevd, med mens 9-10 dager etter EL.

Uff, skal ikke være så lett dette her, regne virenskapsprosjektet jo.

ja det er faktisk litt av et prosjekt når man først har bestemt seg for å begynne prøvingen, det er ikke bare bare har jeg funnet ut :( jeg tok en test 2 dager etter at mensen var over nå, og den var ganske sterk,men likevel ikke så sterk som kontrollstreken. Testet bare for nysgjerrighetens skyld, pleier ikke å begynne testingen før EL uken, altså fra i dag av :)

I starten testet jeg til jeg fikk positiv test - så hadde jeg oppfølging hos gyn og oppdaget at EL var nesten to uker etter at jeg trodde. De tok blodprøver så fikk det bekreftet. Etter det tester jeg i løpet av hele syklusen, men stopper om jeg ser noe tempehopp som bekrefter at EL har vært. Det er ikke så lett å bli klok på, har flere runder hver syklus med positive tester..

 

Har prøvd temping, men det fynker dårlig her.

Tempen min varier så karftig uabhengig av mens/EL at det ikke lar seg gjøre. 

Jeg har ganske sterk astam og har vært veldig dårlig det siste året og jeg vil anta at dte er derfor jeg kan våkne med lett feber minus noen dager. Aldri skikkelig feber, men den hopper nok til at det ikke lar seg måle sikkert.

 

Herre.. Haha, jeg må nesten le over hvor myedet er som kan sette kjepper i hjulene for noe som skal være så enkelt, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temper ikke jeg heller, føler det blir å ta prøvingen en til et enda nærmere stressende steg! Etter en god del mnd med prøving og skuffelser nå, så prøver jeg heller å gi litt f...vil ikke fokusere så veldig mye på det egentlig! Det funket hvertfall den mnd jeg ble gravid tidligere i vår, så får vi se om det går denne mnd :P

 

I går befalte jeg nærmest mannen min til å få hans dyrebare aksjer,hehe! Han sovnet med det samme han traff puten, men her skal ingen sjanser gå fra oss,hehe ;) han reiste på jobb i dag og blir borte til torsdag kveld, og så reiser han igjen på fradrag, så her har han med å levere varene mens han er i hus,hehe :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe FruMille må nå le av befalingene dine ;)

 

Har slutta og tempe og det ble for stress og gikk jo opp og ned hele tida - selvom jeg tok det på samme plass hver dag til samme tid med en termometer med to desimaler osv... bare stress på morgenen for min del.

 

Fortatt ingen tegn på el på testene her.. og bare to dager igjen denne uken hvor aksjelegging er mulig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...