Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Har IKM i slutten av uke 42 eller i starten av 43, men satser på 19. økt. Kan noen av dere føre meg inn? Satser på at alle har tillegg denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 13: AnCeAr pp3, CurlySue pp1

Tirsdag 14:

Onsdag 15:

Torsdag 16:

Fredag 17:

Lørdag 18: FruMille/pp 4 etter MAN, Irene Utålmodig

Søndag 19: Piasawa/pp 22, ØYNE

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg dannet jo nettop IKM-gruppe for uke 41, men kan også kanskje havne her, litt avhengig av hvilken app jeg skal følge:P Så, kommer til å følge med her også :)

Hvilke apper bruker du?

 

 

LoveCycles har jeg brukt i lengre tid, men begynte nå nettopp å bruke My Days siden den fører chart over temperaturer. Vet at mange digger FertilityFriend, men den syns jeg er for invikla. Men kommer nok sakte men sikkert til å gå over til bare å bruke My Days, syns den er lovende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg dannet jo nettop IKM-gruppe for uke 41, men kan også kanskje havne her, litt avhengig av hvilken app jeg skal følge:P Så, kommer til å følge med her også :)

Hvilke apper bruker du?

LoveCycles har jeg brukt i lengre tid, men begynte nå nettopp å bruke My Days siden den fører chart over temperaturer. Vet at mange digger FertilityFriend, men den syns jeg er for invikla. Men kommer nok sakte men sikkert til å gå over til bare å bruke My Days, syns den er lovende:)

Har ikke hørt om de 😊 jeg bruker FF og Pink Pad. Kanskje jeg må sjekke de ut 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 13: AnCeAr pp3, CurlySue pp1

Tirsdag 14:

Onsdag 15:

Torsdag 16:

Fredag 17:

Lørdag 18: FruMille/pp 4 etter MAN, Irene Utålmodig, **Cayenne**

Søndag 19: Piasawa/pp 22, ØYNE

 

Ja - håper det blir junibabyer på hele gjengen her 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye, og hei hei til dere fra uke 38 :P

Nå skal spenningen bygge seg opp igjen i ukene framover, og hvem ingen er bedre å dele spenningen med, enn dere flotte damer :) HEIA ALLE SAMMEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg melde meg på denne IKM-tråden da TR kom idag. Så dette blir vårt 2PP på barn nr 4.
Jeg har veldig kort syklus, noe som er bra det når du er prøver tydeligvis, men ellers er det egentlig bare kjedelig. Håper på mange spirer her inne i uke 42 :)
 

 

Mandag 13: AnCeAr pp3, CurlySue pp1
Tirsdag 14:
Onsdag 15:Leirha/pp2, 
Torsdag 16
Fredag 17:
Lørdag 18: FruMille/pp 4 etter MAN, Irene Utålmodig, **Cayenne**
Søndag 19: Piasawa/pp 22, ØYNE 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurer på om jeg kanskje skal være her inne hos dere :-) Ikke så lenge siden jeg sluttet med p-piller så syklusen er ikke akkurat helt på plass... Hadde 3 dager med litt blødning forrige uke, kan ha vært blødning ved EL/etter sex eller det kan ha vært mensen på merkelig tid... Hvis det var mens (mest tro på det) og syklusen fortsetter derfra som vanlig med ca 28 dager har jeg IKM onsdag i uke 42. Blir helt tullete av denne kroppen, hormonell til tusen og alt jeg tenker på er baby! Heldigvis godt vi er flere ;-)

 

Mandag 13: AnCeAr pp3, CurlySue pp1

Tirsdag 14:

Onsdag 15:Leirha/pp2, Attpåklatt2015

Torsdag 16:

Fredag 17:

Lørdag 18: FruMille/pp 4 etter MAN, Irene Utålmodig, **Cayenne**

Søndag 19: Piasawa/pp 22, ØYNE

Endret av Attpåklatt2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være attpåklatt2015 :)nei den syklusen etter endt prevensjon er ikke lett å forstå seg på, vi får håpe at du kommer fort i gjenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde om at tante grusom er på vei ut døra for denne gang og måtte det bli leeeeeenge til neste gang,TJOHEI :)

Så nå blir det å vente en god del dager før jakten på Ô den store EL starter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være attpåklatt2015 :)nei den syklusen etter endt prevensjon er ikke lett å forstå seg på, vi får håpe at du kommer fort i gjenge :)

. Tusen takk :-) Håper det går seg fort til igjen men jammen slitsomt å ikke vite hvordan syklusen er. Nr. 1 ble jeg gravid med mens jeg gikk på piller og nr. 2 ble jeg gravid med en ukes tid etter at hormonspiralen ble fjernet så håper det går kjapt denne gangen også ;-) Ikke veldig tålmodig av meg når det kommer til bebis ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Velkommen skal du være attpåklatt2015 :)nei den syklusen etter endt prevensjon er ikke lett å forstå seg på, vi får håpe at du kommer fort i gjenge :)

. Tusen takk :-) Håper det går seg fort til igjen men jammen slitsomt å ikke vite hvordan syklusen er. Nr. 1 ble jeg gravid med mens jeg gikk på piller og nr. 2 ble jeg gravid med en ukes tid etter at hormonspiralen ble fjernet så håper det går kjapt denne gangen også ;-) Ikke veldig tålmodig av meg når det kommer til bebis ;-)
ble gravid etter 2 pp etter pilleslutt jeg også, men mistet dessverre i MA nå i mai. Har dessverre ikke blitt gravid igjen enda, men vi må jo bare stå på videre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Velkommen skal du være attpåklatt2015 :)nei den syklusen etter endt prevensjon er ikke lett å forstå seg på, vi får håpe at du kommer fort i gjenge :)

. Tusen takk :-) Håper det går seg fort til igjen men jammen slitsomt å ikke vite hvordan syklusen er. Nr. 1 ble jeg gravid med mens jeg gikk på piller og nr. 2 ble jeg gravid med en ukes tid etter at hormonspiralen ble fjernet så håper det går kjapt denne gangen også ;-) Ikke veldig tålmodig av meg når det kommer til bebis ;-)
ble gravid etter 2 pp etter pilleslutt jeg også, men mistet dessverre i MA nå i mai. Har dessverre ikke blitt gravid igjen enda, men vi må jo bare stå på videre :)
Så leit, håper det klaffer fort igjen for deg og at spiren klorer seg fast :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også klar til å starte jakten på eggløsningen! 😜 har fått meg time hos gyn i midten av oktober (på syklusdag 25), sannsynligvis etter at EL har vært. Tidligere sykluser har den vel pleid å dukke opp mellom syklusdag 16-21. Men men, da får jeg kanskje bekreftet at jeg har for tynn slimhinne å klare å klamre seg fast i hvertfall - og få noe for det! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også klar til å starte jakten på eggløsningen! 😜 har fått meg time hos gyn i midten av oktober (på syklusdag 25), sannsynligvis etter at EL har vært. Tidligere sykluser har den vel pleid å dukke opp mellom syklusdag 16-21. Men men, da får jeg kanskje bekreftet at jeg har for tynn slimhinne å klare å klamre seg fast i hvertfall - og få noe for det! 😜

For tynn slimhinne i livmoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nærmer det seg EL uke ☺️ Jeg har tatt temp siden begynnelsen av denne syklusen men med luftveisonfeksjon fra dag 1 har den bare lekt berg og dalbane + ikke lett å ta temp under tunga når man har hostekule! Bra jeg har noen strimler jeg kan tisse på i stedet - funker nok bedre for tiden det 😁

Ellers har sambo og jeg fått innvilget ferie i jula og første uken i januar så nå skal vi 🎶færra til Mexico🎶 Så jeg er lettere manisk i dag 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er jeg også klar til å starte jakten på eggløsningen! 😜 har fått meg time hos gyn i midten av oktober (på syklusdag 25), sannsynligvis etter at EL har vært. Tidligere sykluser har den vel pleid å dukke opp mellom syklusdag 16-21. Men men, da får jeg kanskje bekreftet at jeg har for tynn slimhinne å klare å klamre seg fast i hvertfall - og få noe for det! 😜

For tynn slimhinne i livmoren?

Tror muligens det. Jeg har siden mai (første pergotimekur) kun brukt truseinnlegg når tanta har kommet - og jeg har vært usikker på om det ER tanta som er på besøk og. Har hatt liten blødning hver gang tanta har vært på besøk før jeg startet med pergo, men nå vet jeg ikke om det engang kvalifiserer til noen blødning.. 😳 Men er ingen lege, så det er veldig greit om legen kan bekrefte at den er for tynn - og gi meg noe for å få den til å bli tykkere 😜👍

 

Lurer på om jeg har en eller annen hormon forstyrrelse også, for nå fikk jeg smilefjes på cb EL test i dag 😳 har hatt positive tester flere ganger per syklus siden mai - så noe er nok på tur. Godt jeg temper i tillegg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nærmer det seg EL uke ☺️ Jeg har tatt temp siden begynnelsen av denne syklusen men med luftveisonfeksjon fra dag 1 har den bare lekt berg og dalbane + ikke lett å ta temp under tunga når man har hostekule! Bra jeg har noen strimler jeg kan tisse på i stedet - funker nok bedre for tiden det 😁

Ellers har sambo og jeg fått innvilget ferie i jula og første uken i januar så nå skal vi 🎶færra til Mexico🎶 Så jeg er lettere manisk i dag 🎉

Jeg tempet også i munnen første syklus jeg tempet, men fant fort ut at det var enklere å bare stappe den oppi "glefså" 😜 😄 - fikk mer stabile temperaturer da.

 

Mexico!!! Hørtes heeeeeelt magisk ut! 😊👍😃😄🎉 godt å ha noe annet å fokusere på og glede seg til i denne ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...