Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Måtte godsnakke/tafse han han klar :P

han er så inderlig babysjuk selv og jeg poengterte fint at han må trå til hvis det skal være håp denne mnd, og vips så var han der gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ftt en surmulen mann til å utsette reisen til etter EL.
Men det ble noe amper stemning, og han forlangte p vite nøyaktig dag med nærmest klokkeslett for når EL skulle være :P
Eehh..Jah. Hm, kan noen vennligst opplyse min kjære om at kroppen ikke alltid kan stilles etter en klokke?
Eller at en uforstsigbar syklus er nettopp det..Uforutsigbar?
 

Han vil liksom ikke helt tro meg når jeg sier jeg ikke helt vet AKURAT bår EL er, det er jo derfor jeg driver å tester og leter etter den.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tror kanskje eg skal vere her. Hadde positiv el på lørdag.. Trodde eg hørte til ikm 41 men ble visst feil pga da blir det en kort luftefase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ftt en surmulen mann til å utsette reisen til etter EL.

Men det ble noe amper stemning, og han forlangte p vite nøyaktig dag med nærmest klokkeslett for når EL skulle være :P

Eehh..Jah. Hm, kan noen vennligst opplyse min kjære om at kroppen ikke alltid kan stilles etter en klokke?

Eller at en uforstsigbar syklus er nettopp det..Uforutsigbar?

 

Han vil liksom ikke helt tro meg når jeg sier jeg ikke helt vet AKURAT bår EL er, det er jo derfor jeg driver å tester og leter etter den.

 

Viktig å stå på krava - godt han kunne utsette reisen! 😜 ikke så lett å vite når man har EL, er jo rene detektiv arbeidet😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noken av deke som allerede har begynt å kjenne symptomer? Vet det er veeeldig tidlig enda men kjekt å høre om noke gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken av deke som allerede har begynt å kjenne symptomer? Vet det er veeeldig tidlig enda men kjekt å høre om noke gjør det :)

på EL regner jeg med du mener da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille: Du er så søt :D

 

Mannen min sliter med utmattelse etter en virusinfeksjon, og er ikke akkurat gira på sengekos :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er skikkelig gira! Og hjelp!!! Fikk tlf fra ene jobben min ang fast ansettelse, takket ja så nå blir det flytting! Sa opp ene jobben, men trivdes ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt positiv EL test her, satser på EL i dag da 👍 har noe smerter i eggstokk området, satser på det er et gullegg som løsner😜

 

I starten (første 1,5 år) av prøvingen brukte jeg ikke EL tester, temping eller noen andre "hjelpemidler" og tenkte "whatever" - det skjer når det skjer, ikke noe stress. Men etter vi startet oppfølging hos gyn for 6 mnd siden har jeg begynt jakten etter EL med tester og temping. Gyn anbefalte dette. Synes egentlig det er mindre stressende for meg siden jeg har så ustabile sykluser, da vet jeg at 15 dager etter EL skal tanta dukke opp. Med sykluser mellom 18-42 dager de siste 2 år er den ingen automatikk i når tanta dukker opp - temping og urinprøver er det eneste som sier meg noe om hvor i syklusen jeg er.. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er skikkelig gira! Og hjelp!!! Fikk tlf fra ene jobben min ang fast ansettelse, takket ja så nå blir det flytting! Sa opp ene jobben, men trivdes ikke :/

Gratulerer! 🎉😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Fr.Hestetun, trivsel på jobb har alt å si :) ellers så merker ikke jeg noe særlig til EL nei, kanskje litt trekninger i siden, men Forløpig negative EL test!

 

Trøndermammasnart: huff, så kjedelig for mannen din, og ikke minst deg da :( du får gjøre alt i din makt for å få litt sengekos :P

 

Piasawa: da er det bare til å kjøre på for alt det er verdt,TJOHEI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samboeren min er skikkelig gira! Og hjelp!!! Fikk tlf fra ene jobben min ang fast ansettelse, takket ja så nå blir det flytting! Sa opp ene jobben, men trivdes ikke :/

Gratulerer! 🎉😃
Takker^^ nå snakker samboeren min om å kanskje kjøpe leilighet/hus istadenfor å leige. Han har økonomi til det men det har ikke eg pga gjeld :( håper på hus så eg og han kan flytte inn i med våre 2 katter^^ Endret av Fr.Hestetun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får mye positive spirer på denne gr. Uka! Syns vi fortjener dette nå. Har vore litt dårlig og kvalm i dag men tror det er pga eg begynner å bli litt syk siden vinteren starter :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med så mange her inne :D
Håper og krysser fingrene for at det blir vell så mange positive tester som i den forrige IKM-gruppen jeg var i, der var det jammen ikke mage som ikke trakk gulloddet.

Nærmer seg vel drastisk EL for de fleste, jeg tror etter mine kalkyler at min skal være på søndag, med aksjeinnlegging på lørdag og søndag isåfall.
Men ikke godt å si! 

Ønsker oss jo alle masse lykke til ihvertfall  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Er H. Sikkert vel fortjent

 

Da har EL slim kommet hit, så nå må mannen til pers resten av uka. Må bare få dressert en 8 mnd gammel baby til å sove når kvelden komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått tak i el-tester, og de er sånn halvsterke. Synes kanskje den i dag er biiittelitt sterkere enn i går, så kanskje det bare var kroppen som tullet med symptomer i forrige uke. Mannen har reist på høstferie med ungene, så får ikke lagt inn flere aksjer før fredag. Dette gjorde ham så stressa i går at han ikke fikk det til :o Han er skikkelig 'dødssyk' av forkjølelse også, så han får være unnskyldt! Og heldigvis rakk vi en kjappis på morrakvisten :P

 

Da er vi godt i gang med el-uka ladies, bare å stå på. Tvi tvi! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen positiv EL test her men noe slim er det faktisk så får noe se hva det betyr hos meg - har ikke det hver måned så har ikke peiling om det er EL slim eller ikke :-/

I morgen etter jobb drar vi på helgetur med så å si ingen muligheter for aksje-innlogging :( snuuuufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...