Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

8 dpo er veldig tidlig ja, jeg ville ventet litt til (men vet hvor vanskelig det er ). Jeg tester fra 9-10 dpo, men for min del tror jeg ikke det er noe poeng å teste før 12 dpo.

Min EL dukker forhåpentligvis opp i dag - blir ikke noe hvile på gubben i dag heller

huff, jeg er så lei humping denne perioden jeg, så all cred til deg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 dpo er veldig tidlig ja, jeg ville ventet litt til (men vet hvor vanskelig det er 😜). Jeg tester fra 9-10 dpo, men for min del tror jeg ikke det er noe poeng å teste før 12 dpo.

 

Min EL dukker forhåpentligvis opp i dag - blir ikke noe hvile på gubben i dag heller 😜

Off, få må eg vente til fredag :( jaja... Skal se på ny leilighet då så håper på positiv gravid OG ny leilighet^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er ca 5-6 dpo og fikk plutselig litt rosa utflod idag (sorry ekkel info), kan det være noe tror dere? 



Anonymous poster hash: 8597e...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror jeg er ca 5-6 dpo og fikk plutselig litt rosa utflod idag (sorry ekkel info), kan det være noe tror dere? 

 

Anonymous poster hash: 8597e...979

 

Kan være en festeblødning.

Men trenger ikke være noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tror jeg er ca 5-6 dpo og fikk plutselig litt rosa utflod idag (sorry ekkel info), kan det være noe tror dere? 

 

Anonymous poster hash: 8597e...979

 

Kan være en festeblødning.

Men trenger ikke være noe heller.

 

Var det jeg tenkte og. Er sikkert ikke noe, men jeg krysser fingrene og håper likevel :) Før ellers siden må det vel bli :) 

 

Anonymous poster hash: 8597e...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge appen skal jeg ha ikm 15 oktober.. men siden det er første syklus etter pilleslutt forventer jeg egentlig ingenting :-P men henger meg på her uansett jeg ! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg tror jeg er ca 5-6 dpo og fikk plutselig litt rosa utflod idag (sorry ekkel info), kan det være noe tror dere?

 

Anonymous poster hash: 8597e...979

 

Kan være en festeblødning.

Men trenger ikke være noe heller.

Er det normalt at eg kan blø litt under festeblødning? Eg har ikkje lagt merke til noke blødning men er 8 dpo i dag... (viss ein skal telle dager uten om el dagen og dagen etter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El smertene begynte en uke sia og varer fremdeles, slitsomt.

El slimet forsvant vel sikkert onsdag/torsdag i forrige uke , flere som sliter med sånne plagsomheter?

Det er sikkert ikke uvanlig for kroppen min men har aldri trengt å tenke over det før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg tror jeg er ca 5-6 dpo og fikk plutselig litt rosa utflod idag (sorry ekkel info), kan det være noe tror dere?

 

Anonymous poster hash: 8597e...979

Kan være en festeblødning.

Men trenger ikke være noe heller.

Er det normalt at eg kan blø litt under festeblødning? Eg har ikkje lagt merke til noke blødning men er 8 dpo i dag... (viss ein skal telle dager uten om el dagen og dagen etter)

 

Det er få som har festeblødning, så ikke tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El smertene begynte en uke sia og varer fremdeles, slitsomt.

El slimet forsvant vel sikkert onsdag/torsdag i forrige uke , flere som sliter med sånne plagsomheter?

Det er sikkert ikke uvanlig for kroppen min men har aldri trengt å tenke over det før

Jeg har slitt med smerter siden jeg begynte p tenke over å bli gravid.

Har så intenst el-smerter nå, har hatt det siden jeg hadde mens egentlig.

Tror bare jeg er veldig bevisst alle kroppslige forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

El smertene begynte en uke sia og varer fremdeles, slitsomt.

El slimet forsvant vel sikkert onsdag/torsdag i forrige uke , flere som sliter med sånne plagsomheter?

Det er sikkert ikke uvanlig for kroppen min men har aldri trengt å tenke over det før

Jeg har slitt med smerter siden jeg begynte p tenke over å bli gravid.

Har så intenst el-smerter nå, har hatt det siden jeg hadde mens egentlig.

Tror bare jeg er veldig bevisst alle kroppslige forandringer.

 

 

Samme her - tror jeg bare er mer bevisst på det nå.

Annen hver måned har jeg el-smerter og ubehag fra el til mens samt vonde bryst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt lav temp. Arrg.. I dag må jo det egget falle vel, går vel snart ut på dato! jeg vil over i dpo-land!

er det kun temp du bruker? Når var det du hadde forventet EL da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både temp og cb EL tester. Cb har smilt til meg i over en uke nå! Mannen tuller med at jeg er så god kunde, derfor får jeg så mange smil 😜 trodde EL skulle dukke opp i løpet av helga, og senest i går. Håper på i dag da 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både temp og cb EL tester. Cb har smilt til meg i over en uke nå! Mannen tuller med at jeg er så god kunde, derfor får jeg så mange smil trodde EL skulle dukke opp i løpet av helga, og senest i går. Håper på i dag da

Når den smiler slik har du prøvd G test. Kanskje du har hatt El tidligare ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både temp og cb EL tester. Cb har smilt til meg i over en uke nå! Mannen tuller med at jeg er så god kunde, derfor får jeg så mange smil trodde EL skulle dukke opp i løpet av helga, og senest i går. Håper på i dag da

jeg kjenner ikke til CB's el tester, men skal den vise noe annet enn smil når EL finner sted? Veldig frustrerende å vente på den, jeg hadde det slik sist måned. Ble så sur da den ikke dukket opp til forventet tid at jeg gadd ikke teste mer etter det,haha ;) men denne mnd har EL tegnene vært så tydelig på kroppen så da har vi bare kjørt på! Dette er første mnd på lenge hvor vi har hatt sex på selve EL dagen, de andre mnd har mannen vært bortreist. Og sist vi hadde sex på EL dagen, så ble jeg gravid! Så nå blir det veldig spennende å se om et par uker ;) krysser fingrene for at gullegget ditt slipper i dag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal visst smile når LH nivået er høyt nok for at EL er rett rundt svingen (rundt LH toppen), ellers vises kun en tom runding. I bruksanvisningen står det noe sånn som at når en får smilefjes får en EL innen 48 timer. Det viser seg jo å ikke stemme i mitt tilfelle 😜 tror kanskje jeg har et høyt hormonnivå i kroppen generelt. håper og at gullegget klarer å slippe taket i dag - har hatt EL smerter i flere dager nå, for en vinglete kropp! Vi har humpet 9 av de 11 siste dagene tror jeg - får hvertfall nok trim! 😜 blir vel humping i kveld igjen 😍

 

Håper vi sitter med positiv test om to uker - da er det helt greit med denne forvirringen 😜

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal visst smile når LH nivået er høyt nok for at EL er rett rundt svingen (rundt LH toppen), ellers vises kun en tom runding. I bruksanvisningen står det noe sånn som at når en får smilefjes får en EL innen 48 timer. Det viser seg jo å ikke stemme i mitt tilfelle tror kanskje jeg har et høyt hormonnivå i kroppen generelt. håper og at gullegget klarer å slippe taket i dag - har hatt EL smerter i flere dager nå, for en vinglete kropp! Vi har humpet 9 av de 11 siste dagene tror jeg - får hvertfall nok trim! blir vel humping i kveld igjen

Håper vi sitter med positiv test om to uker - da er det helt greit med denne forvirringen

det eneste jeg har lest om CB EL tester er at de kan henge seg opp slik at smilefjeset ikke forsvinner, men vi får regne med at det ikke er slik i ditt tilfelle ;) uansett så har jo dere humpet i vei som du sier, og det er jo det som skal til :)

I dag har jeg rett og slett mensensmerter, vond og løs mage, ikke noe særlig, skikkelig ubehagelig! Men ser ikke på det som noe tegn selv om da,hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, nå fikk jeg smilefjeset på CB-digital.. EL-test altså, i tilfelle tvil :P
Så da regner jeg med at jeg vil ha positiv test idag og imorgen for jeg har alltid før hatt positiv test i 2 dager.
Men nå er jo CB-digitalen låst i 3 døgn, så det blir billig strips imorgen.

Så nå krysser jeg fingrene for at mannen kommer seg hjem til ikveld, ikke sikker det siden det blåser så mye at båtene kanskje ikke går , da må jeg nesten le, for da er det vel ikke ment å bli noe :D

Tenkte bare å opplyse  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke den som låser seg - det er den lilla typen (med dobbel hormonindikator). Jeg bruker den rosa som smiler stadig vekk 😜 - den låser seg ikke. Hos meg er den blitt positiv, negativ og positiv igjen, og nå har den vært positiv i ni dager.

 

FruMille: håper det er tegn selv om det sikkert er litt tidlig! God bedring uansett 💞

 

Leirha: håper mannen kommer seg hjem sånn dere kan legge inn siste innspurt med aksjer! 🎉 krysser fingrene! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke den som låser seg - det er den lilla typen (med dobbel hormonindikator). Jeg bruker den rosa som smiler stadig vekk - den låser seg ikke. Hos meg er den blitt positiv, negativ og positiv igjen, og nå har den vært positiv i ni dager.

FruMille: håper det er tegn selv om det sikkert er litt tidlig! God bedring uansett

Leirha: håper mannen kommer seg hjem sånn dere kan legge inn siste innspurt med aksjer! krysser fingrene!

jammen da er jo alt på stell da, vi håper egget detter hos deg snart :) takk, regner med det bare er "en sånn dag med dårlig mage" ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den CB jeg har er lilla med dobbeø hormonindikator, men den låser seg hos meg. Den forblir positiv i 3 døgn, så jeg kan ikke bruke den etter dte.
Syns den er dritt.
Men har billigstrips, fynker like godt, og kanskje bedre dem.
For meg ihvertfall.
Å gleder meg til å få lagt noen aksjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den CB jeg har er lilla med dobbeø hormonindikator, men den låser seg hos meg. Den forblir positiv i 3 døgn, så jeg kan ikke bruke den etter dte.

Syns den er dritt.

Men har billigstrips, fynker like godt, og kanskje bedre dem.

For meg ihvertfall.

Å gleder meg til å få lagt noen aksjer :D

funker som "julekvelden på kjerringa" de der billigstrimmlene ja :) jeg er i dpo land no (takk Gud for det, sår fiffi der nede :P) og har 15 strimler med g tester som venter ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

El smertene begynte en uke sia og varer fremdeles, slitsomt.

El slimet forsvant vel sikkert onsdag/torsdag i forrige uke , flere som sliter med sånne plagsomheter?

Det er sikkert ikke uvanlig for kroppen min men har aldri trengt å tenke over det før

 

Jeg har slitt med smerter siden jeg begynte p tenke over å bli gravid.

Har så intenst el-smerter nå, har hatt det siden jeg hadde mens egentlig.

Tror bare jeg er veldig bevisst alle kroppslige forandringer.

Samme her. Hadde en del stikkinger/murringer ons-fre i forrige uke, og det kom tilbake igår og i dag - bare mer stikkinger. Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den CB jeg har er lilla med dobbeø hormonindikator, men den låser seg hos meg. Den forblir positiv i 3 døgn, så jeg kan ikke bruke den etter dte.

Syns den er dritt.

Men har billigstrips, fynker like godt, og kanskje bedre dem.

For meg ihvertfall.

Å gleder meg til å få lagt noen aksjer :D

funker som "julekvelden på kjerringa" de der billigstrimmlene ja :) jeg er i dpo land no (takk Gud for det, sår fiffi der nede :P) og har 15 strimler med g tester som venter ;)

Jeg syns og den lilla er noe dritt! I startet brukte jeg nest billigstrimmel så rydde jeg til digital hvis jeg var usikker. Nå gidder jeg ikke, jeg bruker kun den rosa digitale og er fornøyd med den 😊 men er helt avhengig av temp målinger i tillegg!

 

Håper du får mannen hjem i tide Leirha! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...