Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det vel ikke noen tvil lengre.... Jeg er nok gravid! Håper det holder helt inn! Lykke til med testinga dere andre! :) Her er testen jeg tok i dag.

 

Gratulerer så masse :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo til tirsdag, må teste bare for morro. Fikk ikke positiv før ikm dagen sist, men da prøvde jeg den kryss testen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo i dag jenter, fortsatt ingen tr :) tok sist gravid test på onsdag som var og den var negativ då hadde eg 10 dpo :) tester mandag eller tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til jenter! Her kom tanta i natt, er 3 dager for tidlig men innafor ;-) Da får jeg bare regne med at neste syklus er ca 28 dager så havner jeg på IKM uke 45. Håper det klaffer for dere alle sammen uka som kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo i dag jenter, fortsatt ingen tr :) tok sist gravid test på onsdag som var og den var negativ då hadde eg 10 dpo :) tester mandag eller tirsdag :)

okai, trur eg tok feil... kjente noke typiske tr tegn før eg for på jobb i dag... så trooor kanskje tr kjem likeveil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 dpo i dag jenter, fortsatt ingen tr :) tok sist gravid test på onsdag som var og den var negativ då hadde eg 10 dpo :) tester mandag eller tirsdag :)

okai, trur eg tok feil... kjente noke typiske tr tegn før eg for på jobb i dag... så trooor kanskje tr kjem likeveil :(

 

Å nei :( Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

14 dpo i dag jenter, fortsatt ingen tr :) tok sist gravid test på onsdag som var og den var negativ då hadde eg 10 dpo :) tester mandag eller tirsdag :)

okai, trur eg tok feil... kjente noke typiske tr tegn før eg for på jobb i dag... så trooor kanskje tr kjem likeveil :(

 

Å nei :( Krysser fingrene for deg!

 

Tok på meg bind før eg for på jobb i dag... jaggu meg kom den snikanes midt i jobben -.-'' Men men, tar det ikkje så tungt pga dette er pp1 med positiv el ^^ men pp3 egentlig.. så tar det ikkje så tungt :) Blir nok min tur også å få spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

14 dpo i dag jenter, fortsatt ingen tr :) tok sist gravid test på onsdag som var og den var negativ då hadde eg 10 dpo :) tester mandag eller tirsdag :)

okai, trur eg tok feil... kjente noke typiske tr tegn før eg for på jobb i dag... så trooor kanskje tr kjem likeveil :(

 

Å nei :( Krysser fingrene for deg!

 

Tok på meg bind før eg for på jobb i dag... jaggu meg kom den snikanes midt i jobben -.-'' Men men, tar det ikkje så tungt pga dette er pp1 med positiv el ^^ men pp3 egentlig.. så tar det ikkje så tungt :) Blir nok min tur også å få spire :)

 

Det var jo trist da, men det blir nok din tur snart. Krysser fingrene for neste pp fro deg.

Det er jo greit at du/dere ikke har prøvd så lenge da.

 

Husker da jeg fikk TR sist at jeg ble litt lettet, ikke fordi jeg ikke var gravid, men fordi jeg da visste ihvertfall. Syns det å gå å vente er så fryktelig as.

Er mer avslappet nå denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

14 dpo i dag jenter, fortsatt ingen tr :) tok sist gravid test på onsdag som var og den var negativ då hadde eg 10 dpo :) tester mandag eller tirsdag :)

okai, trur eg tok feil... kjente noke typiske tr tegn før eg for på jobb i dag... så trooor kanskje tr kjem likeveil :(

 

Å nei :( Krysser fingrene for deg!

 

Tok på meg bind før eg for på jobb i dag... jaggu meg kom den snikanes midt i jobben -.-'' Men men, tar det ikkje så tungt pga dette er pp1 med positiv el ^^ men pp3 egentlig.. så tar det ikkje så tungt :) Blir nok min tur også å få spire :)

 

Det var jo trist da, men det blir nok din tur snart. Krysser fingrene for neste pp fro deg.

Det er jo greit at du/dere ikke har prøvd så lenge da.

 

Husker da jeg fikk TR sist at jeg ble litt lettet, ikke fordi jeg ikke var gravid, men fordi jeg da visste ihvertfall. Syns det å gå å vente er så fryktelig as.

Er mer avslappet nå denne gangen.

 

Ja, du har rett i det :) Ein kan liksom ikkje ta det så tungt heller, hadde eg vore i pp9 eller prøvd i over 1 år så hadde eg blitt skuffet men eg er no ung enda så har maaaaangen år framfor meg til å kunne prøve :) Eg unne heller dei som har spire og har virkelig prøvd leenge. At dei har så god tolmodinghet det forstår eg ikkje, eg hadde nok ikkje klart å venta så pass lenge :( Eg og er litt lettet at TR kom pga ny jobb og flytting... men no skal eg no ikkje flytte skikkelig før desember.. skal bo hos min mor til leiligheta er ledig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cayenne; vil jo ha deg i denne gruppa her joooo :P

 

Gratulerer så masse somle :) :)

Vi kan heller hoppe over i 1. tri sammen om noen dager! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Cayenne; vil jo ha deg i denne gruppa her joooo :P

Gratulerer så masse somle :) :)

Vi kan heller hoppe over i 1. tri sammen om noen dager! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

JA, det hadde virkelig vært noe, men vi får no se hva som skjer! Jeg har som tidligere nevnt, ikke tenkt over symptomer o.l, men det er no klart at jeg legger merke til at noe skjer der nede, enten det er mensen som bygger seg oppå eller om det er en spire som slår rot! Det stikker til der nede innimellom og jeg får en sånn brennende følelse av og til, vet ikke om jeg synes noe om det eller ei,vil lissom ikke ha så høye forhåpninger :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, prøver å ikke få så store forhåpninger - for jeg kjenner en del stikkinger/romstering nederst i magen (kjent det i flere dager).

 

Jeg tror jeg er 9 dpo, har bestilt tester. Når jeg får de så tester jeg meg. Tirsdag eller onsdag vil jeg anta. Hoi jeg grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😃 Var med i IKM 41, for skulle hatt TR i går! Trodde den kom til å komme i natt, men her sitter jeg fortsatt og venter! Hm, så da hoppet jeg inn her hos dere i stedet! 😊 Håpet er ikke ute, og jeg krysser fingre og venter 😃😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Var med i IKM 41, for skulle hatt TR i går! Trodde den kom til å komme i natt, men her sitter jeg fortsatt og venter! Hm, så da hoppet jeg inn her hos dere i stedet! Håpet er ikke ute, og jeg krysser fingre og venter

Eg krysser fortsatt fingrene for deg kristine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss krisitnehufine, vil tro du vil trives minst like godt i IKM 42 :P

Men så spennende da, så lenge tanta holder seg vekke så er det håp vettu :) du har ikke testet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😃 Jeg har ikke testet på et par dager! Testet vel lørdag formiddag (ikke morgenurin) og den var negativ. Kan ha vært for tidlig, eller det kan ha vært at TR kommer snart 😊 Får vente å se, men tok akkurat ut en OB (miss oversharing) og det er null tegn til blod. Vært litt rar i magen og trodde den kom til å komme men ser ikke sånn ut! Tenker å vente litt før jeg tester igjen, jeg er positiv pessimist om dagen 😊 Regner ikke med det har klaffet fordi jeg ikke skal bli skuffet, men håper jo selvfølgelig 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😃 Jeg har ikke testet på et par dager! Testet vel lørdag formiddag (ikke morgenurin) og den var negativ. Kan ha vært for tidlig, eller det kan ha vært at TR kommer snart 😊 Får vente å se, men tok akkurat ut en OB (miss oversharing) og det er null tegn til blod. Vært litt rar i magen og trodde den kom til å komme men ser ikke sånn ut! Tenker å vente litt før jeg tester igjen, jeg er positiv pessimist om dagen 😊 Regner ikke med det har klaffet fordi jeg ikke skal bli skuffet, men håper jo selvfølgelig 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg og håper det lyser ein POSETIV G test til deg Kristinehufine.

 

Jeg er i 8 Dpo og merker ingen ting. Har mista troa. Får vel svi av ein test i morgon men har på følelsen det blir Negativ. Fy kor negativ eg er da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg og håper det lyser ein POSETIV G test til deg Kristinehufine.

Jeg er i 8 Dpo og merker ingen ting. Har mista troa. Får vel svi av ein test i morgon men har på følelsen det blir Negativ. Fy kor negativ eg er da

jeg er og 8 dpo i dag, men her har jeg en underlig følelse der nede, selv om jeg lar være å kjenne etter! Det stikker /brenner på en måte, vanskelig å beskrive! Men det vil ikke si at jeg tar det som et symptom på noen måte,,det kan liksågodt være tanta som bygger seg opp,hehe ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Krysser fingrene for deg og håper det lyser ein POSETIV G test til deg Kristinehufine.

Jeg er i 8 Dpo og merker ingen ting. Har mista troa. Får vel svi av ein test i morgon men har på følelsen det blir Negativ. Fy kor negativ eg er da

jeg er og 8 dpo i dag, men her har jeg en underlig følelse der nede, selv om jeg lar være å kjenne etter! Det stikker /brenner på en måte, vanskelig å beskrive! Men det vil ikke si at jeg tar det som et symptom på noen måte,,det kan liksågodt være tanta som bygger seg opp,hehe ;)

Håper det er tegn på POSETIV test i vente. Kjenner ingen ting men fikk nettopp dei kjente boblene som kommer ut dåsa og det er eit tegn på at tante røde stygge lager seg klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...