Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Kan dere ta en titt i galleriet mitt? Har lagt ut et bilde av testen jeg tok i kveld. Synes jeg ser en strek der altså. Den kom etter ca 3 min. Tok en i dag tidlig som også var positiv men var bekymret for at jeg leste av den for sent.

 

Ser dere streken???

Jeg ser en strek! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ta en titt i galleriet mitt? Har lagt ut et bilde av testen jeg tok i kveld. Synes jeg ser en strek der altså. Den kom etter ca 3 min. Tok en i dag tidlig som også var positiv men var bekymret for at jeg leste av den for sent.

Ser dere streken???

ja, jeg synes å se noe der ja, så spennende :) får teste videre så får vi krysse fingre for at vi begge får sterkere strek :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiii! Tok en CB test i dag tidlig igjen. Ingen tvil :) Streken kom med en gang, klar og tydelig. Jeg ER gravid :) :) Terminkalkulatoren sier termin 27. juni, men siden jeg har 33 dagers syklus tror jeg nok det blir i starten av juli. Klaffa på 2.pp så gikk mye raskere nå enn med første. Da prøvde vi over ett år. Må nok synke inn et par dager nå tror jeg :)

 

Spent på hvem av dere andre jeg ser i 1.trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiii! Tok en CB test i dag tidlig igjen. Ingen tvil :) Streken kom med en gang, klar og tydelig. Jeg ER gravid :) :) Terminkalkulatoren sier termin 27. juni, men siden jeg har 33 dagers syklus tror jeg nok det blir i starten av juli. Klaffa på 2.pp så gikk mye raskere nå enn med første. Da prøvde vi over ett år. Må nok synke inn et par dager nå tror jeg :)

 

Spent på hvem av dere andre jeg ser i 1.trimester :)

yey, gratulerer så masse :) ser tydelig streken på testen min idag også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Wiiiii! Tok en CB test i dag tidlig igjen. Ingen tvil :) Streken kom med en gang, klar og tydelig. Jeg ER gravid :) :) Terminkalkulatoren sier termin 27. juni, men siden jeg har 33 dagers syklus tror jeg nok det blir i starten av juli. Klaffa på 2.pp så gikk mye raskere nå enn med første. Da prøvde vi over ett år. Må nok synke inn et par dager nå tror jeg :)

 

Spent på hvem av dere andre jeg ser i 1.trimester :)

yey, gratulerer så masse :) ser tydelig streken på testen min idag også :)

 

 

Hurra for oss!!!

Når blir terminen din da FruMille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk Leihra, du kommer etter ;)

Mrs.steel : termin er 29.juni, på bursdagen min, hva er sjansen for det lissom,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk Leihra, du kommer etter ;)

Mrs.steel : termin er 29.juni, på bursdagen min, hva er sjansen for det lissom,hehe :)

 

Komisk. Jeg hadde termin på bursdagen min med nr 1. Hun kom dagen før... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere med to streker! 😊😃 Så koselig med sommerbabyer! 😃 vi har i dag bestemt oss for å gå for eggdonasjon i Barcelona - orker ikke enda flere år med prøving via IVF på egne egg, som kanskje ikke fører frem - så hopper i det! Jeg skal få meg en baby på en eller annen måte! 😜 jeg skal holde dere oppdatert på om det skjer et mirakel og jeg blir gravid mot alle odds denne syklusen - men tviler jo på det.. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med 2 streker.

 

Håpet mitt er borte etter 3 tester i dag. Dei 2 testene jeg fikk i går med svak svak strek var nok kjemisk igjen.Ser ikkje antydning til strek lenger. Så får vente på tante rød da. Ikm på søndag. Håper den kommer fortare så neste pp er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med 2 streker.

 

Håpet mitt er borte etter 3 tester i dag. Dei 2 testene jeg fikk i går med svak svak strek var nok kjemisk igjen.Ser ikkje antydning til strek lenger. Så får vente på tante rød da. Ikm på søndag. Håper den kommer fortare så neste pp er i gang.

Det kan jo være at streken kommer tydelig fram til helga da, krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom nettopp mensen, 2 dager før jeg trodde men 4 dager før siste mensen datoen.

Grattis til de gravide, Lykke til neste mnd til oss andre :-P ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere med 2 streker.

 

Håpet mitt er borte etter 3 tester i dag. Dei 2 testene jeg fikk i går med svak svak strek var nok kjemisk igjen.Ser ikkje antydning til strek lenger. Så får vente på tante rød da. Ikm på søndag. Håper den kommer fortare så neste pp er i gang.

Jeg fikk også svakt positiv i går, blendahvit i dag :( Prøver igjen til helgen, men er nok ikke mye håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom nettopp mensen, 2 dager før jeg trodde men 4 dager før siste mensen datoen.

Grattis til de gravide, Lykke til neste mnd til oss andre :-P ♡

Uff, det var trist :(

Bedre lykke neste måned.

Jeg føler jeg kommer til å følge deg, her enorme menssmerter, det føles ikke riktig.

Trodde ikke jeg pleide ha det, men jeg hadde det sist måned også.

Men det nye er at jeg ikke har begynt å småblø da, så det er nytt.

Etter jeg fikk sistemann for 2,5 år siden, så har jeg hatt kort syklus hvor jeg begynne rå småblø fra DPO6-7,

 

Men kjenner at jeg ikke har følelsen av å være gravid i det heletatt.

Men håper ikke mensen kommer for tidlig, for det er måte på hvor teit syklus jeg skal ha.

 

Men, som det ikke kan sies for ofte her inne, så lenge tanta uteblir er det håp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer til dere med 2 streker.

Håpet mitt er borte etter 3 tester i dag. Dei 2 testene jeg fikk i går med svak svak strek var nok kjemisk igjen.Ser ikkje antydning til strek lenger. Så får vente på tante rød da. Ikm på søndag. Håper den kommer fortare så neste pp er i gang.

Jeg fikk også svakt positiv i går, blendahvit i dag :( Prøver igjen til helgen, men er nok ikke mye håp..

Føler meg ikkje gravid heller. Har vel prøvd og festa seg og godt til grunne. Har mysta trua når det blir blendakvit dagen etter og på 3 tester. Kan jo ikkje bli feil da.

 

Krysser for deg at det blir positiv test. Jeg har mistet håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer til dere med 2 streker.

Håpet mitt er borte etter 3 tester i dag. Dei 2 testene jeg fikk i går med svak svak strek var nok kjemisk igjen.Ser ikkje antydning til strek lenger. Så får vente på tante rød da. Ikm på søndag. Håper den kommer fortare så neste pp er i gang.

 

Det kan jo være at streken kommer tydelig fram til helga da, krysser fingrene for det!

Håper du har rett men kan jo ikkje bomme på 3 tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er det som er kjipt med å teste tidlig, for man vet aldri om spiren streifer innom eller slår seg ned, man får falske forhåpninger. Men når det er sagt, så kan man aldri vite før hu fæle heksa står på døren og vil inn! Jeg heier hvertfall på dere alle sammen :)

 

Jeg har som sagt ikke villet sluppet ut noen jubel og er enda litt reservert, men det kan faktisk se ut som at det går riktig vei, testene blir hvertfall sterkere :) har vel begynt å få små symptomer også som trøtthet, kribling i kroppen om natten og ikke minst tissing om natten!

 

http://tinypic.com/view.php?pic=14jyikn&s=8#.VECbq2IayK0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er det som er kjipt med å teste tidlig, for man vet aldri om spiren streifer innom eller slår seg ned, man får falske forhåpninger. Men når det er sagt, så kan man aldri vite før hu fæle heksa står på døren og vil inn! Jeg heier hvertfall på dere alle sammen :)

 

Jeg har som sagt ikke villet sluppet ut noen jubel og er enda litt reservert, men det kan faktisk se ut som at det går riktig vei, testene blir hvertfall sterkere :) har vel begynt å få små symptomer også som trøtthet, kribling i kroppen om natten og ikke minst tissing om natten!

 

http://tinypic.com/view.php?pic=14jyikn&s=8#.VECbq2IayK0

 

Oi oi oi så fine streker! Nå kan du hoppe opp og ned, og klappe i hendene :D 🎆🎇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, FruMille, neste måned er det iallefall sikkert at jeg også skal bake boller ;)

 

Anonymous poster hash: da7b0...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, FruMille, neste måned er det iallefall sikkert at jeg også skal bake boller ;)Anonymous poster hash: da7b0...d25

Skulle ikke være anonym..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tullete av å vente på tr. Ikm var på onsdag. Har hatt tr-smerter helt siden el så det føles som om tr skal komme når som helst, men ingenting skjer. Satser på at tr kommer nå som jeg har skrevet her  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tullete av å vente på tr. Ikm var på onsdag. Har hatt tr-smerter helt siden el så det føles som om tr skal komme når som helst, men ingenting skjer. Satser på at tr kommer nå som jeg har skrevet her  :fnise:

Og du har hatt tatt gtester regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir tullete av å vente på tr. Ikm var på onsdag. Har hatt tr-smerter helt siden el så det føles som om tr skal komme når som helst, men ingenting skjer. Satser på at tr kommer nå som jeg har skrevet her  :fnise:

Og du har hatt tatt gtester regner jeg med?

 

Tok sist på tirsdag. Hvis ikke tr kommer idag så får jeg ta en ny imårra. Tror kanskje psyken spiller meg ett puss, idag har jeg helt utrolig vondt i ene puppen og. Men jeg tror likevel ikke jeg er gravid siden det føles ut som tr skal komme hvert sekund. Er litt vanskelig siden jeg gikk på p-piller i 15 år før jeg sluttet nå i august, jeg kjenner liksom ikke kroppen min så godt med tanke på symptomer på el og tr. Kan være syklusen tuller litt og. Men det er kjipt for jeg får jo litt håp likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...