Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes......;)

Hurra! Det er bok gullklorene som grep tak i livmoren din og forplantet seg! Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes......;)

Woho FruMille! 🎉 hvor mange dpo var du da? Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes......;)

Woho FruMille! hvor mange dpo var du da?
5 dpo :) vi får krysse fingre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes......;)

Woho FruMille! hvor mange dpo var du da?
5 dpo :) vi får krysse fingre :)

Jepp! Krysser fingrene for deg jeg og! 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes......;)

Woho FruMille! hvor mange dpo var du da?
5 dpo :) vi får krysse fingre :)

Jepp! Krysser fingrene for deg jeg og!

tusen takk, og jeg krysser selvsagt fingrene for alle andre her inne også, heia team IKM 42,hahaha :P

Muuuuligens jeg vil ha et opphold i prøvingen neste mnd hvis ikke det blir noe denne mnd, bare for å senke skuldrene for en stun, som dere vet selv så tar det virkelig på med prøvingen, ikke bare fysisk, men man kan jo bli helt tussete i huet,hahaha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg tatt to nye tester nå i morges, på morgenurin. Ser dere noe nå da? :jepp:

 

Ser det så vit uten og forstørre bildet. Håper det blir sterker og sterkere.

 

Kor mangen Dpo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg tatt to nye tester nå i morges, på morgenurin. Ser dere noe nå da? :jepp:

Ser det så vit uten og forstørre bildet. Håper det blir sterker og sterkere.

Kor mangen Dpo ?

Såg det stod 11 dpo på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å se noe somle, kanskje jeg kan skimte noe hvis jeg legger godviljen til :( men ofte er er det vanskelig å se noe på bilde kontra virkeligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye tydeligere i virkeligheten.. :-)

da er det bare til å teste i vei framover ;) jeg hadde veldig svak strek,selv 11 dpo! Måtte ta en kikk i galleriet mitt selv i dag ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lyst til og ta en digital, men tørr ikke kjøpe på den lokale butikken... Liten plass her...

 

 

Fikk til et bedre bilde nå :)

 

11 DPO

Endret av Somle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dpo i dag, merker ingenting til tr eller noe... Fortsatt små kvalm og stikking i eggstokken så håper tr ikkje kjem.. No skal eg slappe av og nyte tida med familien min og ta ny gravid test på tirsdag. Er den ikkje positiv så blir da vel ny pp... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strekene :) Gratulerer, Somle!

 

Nå synes jeg dagene går utrolig sakte. Jeg tror EL er ferdig, men litt usikker. Jeg har null tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde EL for to dager siden, men har sylt mye EL-smerter nå.
Kjenner jeg blir helt negativ og tenker litt at vi traff ikke helt denne gang heller.
Men det er nok bare DPOland marerittet som er igang.

Uff, stressende periode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også strekene Somle:) Så håper de bare blir sterkere og sterkere!

 

Syns og at tiden går sakte. Tror jeg er 7 dpo, gleder meg til å begynne å teste i neste uke. Tester er kjøpt (bare 5 stk, men har 2 clearblue fra før av). Blir litt gæren av det her, for jeg føler at det skjer noe i magen (innbilning delux).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke noen tvil lengre.... Jeg er nok gravid! Håper det holder helt inn! Lykke til med testinga dere andre! :) Her er testen jeg tok i dag.

 

12 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke noen tvil lengre.... Jeg er nok gravid! Håper det holder helt inn! Lykke til med testinga dere andre! :) Her er testen jeg tok i dag.

 

Gratulerer Somle!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke noen tvil lengre.... Jeg er nok gravid! Håper det holder helt inn! Lykke til med testinga dere andre! :) Her er testen jeg tok i dag.

 

Dette går rette vegen. GRATULERER HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...