Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Da var godset levert.
Men må nok ta en ny runde imorgen.
Men nå er jeg supergald for at mannen rakk hjem så vi fikk forsøket vårt denne måneden :D

Men nå lurer jeg litt på hva som hva som skjer, for jeg har noen intense smerter der inni.
Kjennes ut som det kommer fra livmorhalsen og kjennes ut som små åpningsrier, kan ikke sammenligne det med noe annet. Skikkelig krampe.
Tenker kanskje det har sammenheng med vevsprøven jeg tok for mandag to uker siden. 
Eneste jeg kan tenke meg, men shit så vondt!
Har ikke kjent slik før.

Men yeeey, håper på avkastning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10-11 dpo i dag! Har bare ein stav igjen men har bestillt fleire gravid strimmler men svir av test når eg står opp og håper eg ser 2 streker på den og ikkje bare 1!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var godset levert.

Men må nok ta en ny runde imorgen.

Men nå er jeg supergald for at mannen rakk hjem så vi fikk forsøket vårt denne måneden :D

 

Men nå lurer jeg litt på hva som hva som skjer, for jeg har noen intense smerter der inni.

Kjennes ut som det kommer fra livmorhalsen og kjennes ut som små åpningsrier, kan ikke sammenligne det med noe annet. Skikkelig krampe.

Tenker kanskje det har sammenheng med vevsprøven jeg tok for mandag to uker siden.

Eneste jeg kan tenke meg, men shit så vondt!

Har ikke kjent slik før.

 

Men yeeey, håper på avkastning :)

Ser for meg at det er svømmerne som sloss for å komme først til gullegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen er fortsatt lav her i gården, positiv EL test i går kveld - håper bare at tempen er litt treg eller at EL hvertfall blir i dag! Ser ut til at jeg må heie på dere i stedet - håper bare EL dukker opp denne syklusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen er fortsatt lav her i gården, positiv EL test i går kveld - håper bare at tempen er litt treg eller at EL hvertfall blir i dag! Ser ut til at jeg må heie på dere i stedet - håper bare EL dukker opp denne syklusen!

Hmm, men hvis testen var positiv så vil vel EL finne sted??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det, men har hatt positive tester i ni dager på rad nå (sikkert dag 10 på rad i dag), så tror det ikke før jeg får en negativ test igjen 😳😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle tro det, men har hatt positive tester i ni dager på rad nå (sikkert dag 10 på rad i dag), så tror det ikke før jeg får en negativ test igjen

veldig merkelig det der,Hmm! Har du fått det tidligere? Er syklus stabil? Kan du være gravid allerede??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skulle tro det, men har hatt positive tester i ni dager på rad nå (sikkert dag 10 på rad i dag), så tror det ikke før jeg får en negativ test igjen

veldig merkelig det der,Hmm! Har du fått det tidligere? Er syklus stabil? Kan du være gravid allerede??

Tror ikke jeg er gravid, har hatt ustabile sykluser tidligere, men denne runden tar kaka fullstendig! Har ikke hatt SÅ mange dager sammenhengene tidligere, håper det betyr at det er tidenes egg som skal slippe denne gang 😜😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skulle tro det, men har hatt positive tester i ni dager på rad nå (sikkert dag 10 på rad i dag), så tror det ikke før jeg får en negativ test igjen

veldig merkelig det der,Hmm! Har du fått det tidligere? Er syklus stabil? Kan du være gravid allerede??

Tror ikke jeg er gravid, har hatt ustabile sykluser tidligere, men denne runden tar kaka fullstendig! Har ikke hatt SÅ mange dager sammenhengene tidligere, håper det betyr at det er tidenes egg som skal slippe denne gang

aha, ja da er det nok grunnen til at den lar vente på seg, men GU så frustrerende :( vi satser på at det er det STORE egget som ligger klar til utslipp :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det, men har hatt positive tester i ni dager på rad nå (sikkert dag 10 på rad i dag), så tror det ikke før jeg får en negativ test igjen

Det er jo helt vilt!

Pleier du har natrlig forhøyet LH? Eller er det bare denne måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skulle tro det, men har hatt positive tester i ni dager på rad nå (sikkert dag 10 på rad i dag), så tror det ikke før jeg får en negativ test igjen

Det er jo helt vilt!

Pleier du har natrlig forhøyet LH? Eller er det bare denne måneden?

Har mange tidligere sykluser hatt positive tester flere ganger i løpet av syklusen - men denne syklusen tar kaka! Jeg har nok muligens litt forhøyet LH naturlig. Men har og brukt pergotime den siste tiden og det skal jo øke hormon nivået i kroppen (tror jeg😜) Men har gyn time på mandag, håper jeg blir litt klokere da! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare skyte inn med et lite spørsmål her;) Får dere el-slim før, under eller etter el?

så og si aldri :( har EL og det som hører med med smerter og ømme nipler, men veldig sjeldent at jeg har EL slim, ikke sånn at jeg legger merke til det hvertfall!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

det er helt sikkert ikke noe gale, men kroppen som venner seg til at du har EL og det som hører med :) at du hadde en liten blødning 5-6 dpo er jo spennende, kanskje det var en festeblødning,det vil tiden vise ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

det er helt sikkert ikke noe gale, men kroppen som venner seg til at du har EL og det som hører med :) at du hadde en liten blødning 5-6 dpo er jo spennende, kanskje det var en festeblødning,det vil tiden vise ;)

 

Ja, jeg satser på at det bare er kroppen som prøver å bli vant til alt som er nytt nå uten p-piller. Hadde spira satt allerede nå så hadde det vært helt fantastisk, men tørr ikke være optimistisk enda :) Spesielt siden det føler som om mens skal komme hvert sekund, selv om ikm er 15 okt. vi får se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

 

det er helt sikkert ikke noe gale, men kroppen som venner seg til at du har EL og det som hører med :) at du hadde en liten blødning 5-6 dpo er jo spennende, kanskje det var en festeblødning,det vil tiden vise ;)

Ja, jeg satser på at det bare er kroppen som prøver å bli vant til alt som er nytt nå uten p-piller. Hadde spira satt allerede nå så hadde det vært helt fantastisk, men tørr ikke være optimistisk enda :) Spesielt siden det føler som om mens skal komme hvert sekund, selv om ikm er 15 okt. vi får se :)

skal aldri si aldri, jeg ble gravid 3 mnd etter pilleslutt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

Sånn er kroppen min for tia å , hatt "EL" smerter i over en uke nå.

Veldig slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

det er helt sikkert ikke noe gale, men kroppen som venner seg til at du har EL og det som hører med :) at du hadde en liten blødning 5-6 dpo er jo spennende, kanskje det var en festeblødning,det vil tiden vise ;)
Ja, jeg satser på at det bare er kroppen som prøver å bli vant til alt som er nytt nå uten p-piller. Hadde spira satt allerede nå så hadde det vært helt fantastisk, men tørr ikke være optimistisk enda :) Spesielt siden det føler som om mens skal komme hvert sekund, selv om ikm er 15 okt. vi får se :)
skal aldri si aldri, jeg ble gravid 3 mnd etter pilleslutt :)

 

Ahh, dette er altfor nervepirrende altså..! Er liksom noe av det største som kan skje i livet, og så krever det så mye venting :P Prøver å holde håpet nede så ikke det blir altfor ille når tr evt kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er fortsatt en stund til ikm her, men herreli så mye smerter jeg har. Helt siden el har jeg hatt så mye ubehag og nå sover jeg knapt om natten pga dette her. Jeg skjønner ingenting jeg, håper bare det er normalt og at det ikke er noe galt. Nå er det bare to måneder siden jeg sluttet på p-piller, så kan være syklusen er i endring. Føles som om mens skal komme når som helst, og det har det gjort helt siden el, men det eneste jeg har opplevd var ca ett døgn med rosa\lyslysbrun utflod ca 5-6 dpo. Noen andre som opplever sånne smerter? Det både trykker og stikker føler jeg. Krysser fingre for at ikke noe er galt :)

Sånn er kroppen min for tia å , hatt "EL" smerter i over en uke nå.

Veldig slitsomt

 

Ja, nå er det sånn at jeg synes det er slitsomt å ha på meg klær fordi det er så ubehagelig. Det eneste som lindret var å ta en lang dusj. Det er såpass ubehagelig at jeg ikke får gjort det jeg skal, jeg måtte bare droppe å dra på trening. Merkelig følelse i hele kroppen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skyte inn med et lite spørsmål her;) Får dere el-slim før, under eller etter el?

El slim kommer før eggløsning når el slimet er borte har egget løsnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett EN gang hvem som IGJEN har fått smiley på cb sin EL test.. 😡 hvis jeg får positiv i morgen kveld og tror jeg jeg kommer til å klikke.. 😁 dag 10 med smil fra clearblue. Jeg skjønner at de liker meg da jeg er en veldig god kunde, men det får da være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må bare skyte inn med et lite spørsmål her;) Får dere el-slim før, under eller etter el?

El slim kommer før eggløsning når el slimet er borte har egget løsnet.

Oki, sånn jeg mente det var, men jeg kan ha eggeløsningsslim i mange dager,så vanskelig å vite når egget egentlig slipper;) Ca de to første dagene med slim kjenner jeg som regel også murringer, så tenker at det er vel rundt da det skjer. Ikke godt å skjønne seg på alt som skjer inni denna kroppen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett EN gang hvem som IGJEN har fått smiley på cb sin EL test.. hvis jeg får positiv i morgen kveld og tror jeg jeg kommer til å klikke.. dag 10 med smil fra clearblue. Jeg skjønner at de liker meg da jeg er en veldig god kunde, men det får da være måte på!

Det der var jo virkelig ikke kjekt :(

 

Kjekt å få positivt, men enda kjekkere når den forsvinner igjen, så en vet sikkert at nå har egget forlatt rede.

 

Jeg har også to streker nå, så nå begynner a\mannen å bli ei for jeg har sagt han får bidra nå også.

Hadde igår og i morges, det er jo mer enn de siste årene nesten :P

 

Håper den smileyen din gir seg imorgen ja.Prøvd annen EL.test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gjett EN gang hvem som IGJEN har fått smiley på cb sin EL test.. hvis jeg får positiv i morgen kveld og tror jeg jeg kommer til å klikke.. dag 10 med smil fra clearblue. Jeg skjønner at de liker meg da jeg er en veldig god kunde, men det får da være måte på!

Det der var jo virkelig ikke kjekt :(

 

Kjekt å få positivt, men enda kjekkere når den forsvinner igjen, så en vet sikkert at nå har egget forlatt rede.

 

Jeg har også to streker nå, så nå begynner a\mannen å bli ei for jeg har sagt han får bidra nå også.

Hadde igår og i morges, det er jo mer enn de siste årene nesten :P

 

Håper den smileyen din gir seg imorgen ja.Prøvd annen EL.test?

Tror mannen begynner å bli oppgitt her og, håper jeg kan gi han litt fred snart 😊 har prøvd EL strimler og, de viser to sterke streker, så har nok ekstra lang LH topp denne gang 😳

 

Håper vi snart får negative tester begge to 😜👍👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...