Gå til innhold

IKM uke 42


FruMille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

du må legge bildet ut i galleri,får ikke åpnet linken her!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakner den siden pernille.info. Var så mykje info om syklusen,gravid og etc.

 

Er det nokon som veit om ei info side vedr utflod neden til ? Har mykje tjuk melke liknende utflod

 

Anonymous poster hash: 3c2c9...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakner den siden pernille.info. Var så mykje info om syklusen,gravid og etc.

Er det nokon som veit om ei info side vedr utflod neden til ? Har mykje tjuk melke liknende utflodAnonymous poster hash: 3c2c9...01d

Der var den anonym knappen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

Ser ingen bilde.

 

Sånn, da har jeg lagt ut i galleri... Dårlig bilde, ser jeg.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

Kan kanskje med godviljen kimte en usynlig strek ja.

Men vent til i morgen å ta en ny, er det noe så skal jo streken blir tydeligere.

Tydeligvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes...... ;)

Det har jeg osgå hatt alle de gangene jeg har vært gravid :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes...... ;)

 

Det har jeg osgå hatt alle de gangene jeg har vært gravid :o
oooooooooooo :) :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

 

Ser ingen bilde.

Sånn, da har jeg lagt ut i galleri... Dårlig bilde, ser jeg.. :/
Ser dessverre ikke noe :( er det på morgenurin?

Prøv igjen i morgen :)

Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes...... ;)

Det har jeg osgå hatt alle de gangene jeg har vært gravid :o
oooooooooooo :) :) :)

 

De gangene det har skjedd har jeg alltid tenkt at det kjennes ut som en krok som napper tak og holder slik i om lag halt minutt eller så. 

Har aldri kjent noe lignende bortsett fra da jeg har blitt gravif ja.

Da jeg kjente den følelsen sist, så bare visste jeg at jeg var gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

Ser ingen bilde.

Sånn, da har jeg lagt ut i galleri... Dårlig bilde, ser jeg.. :/
Ser dessverre ikke noe :( er det på morgenurin?

Prøv igjen i morgen :)

Tvi tvi

 

Nei, dette var formiddag.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Og DER er jeg nesten 100 % sikker på at noe festet seg i livmoren! Plutselig fikk jeg ett skikkelig stikk der nede, som varte i 30-60 sekundm før det gav seg helt! Dette kan jeg huske fra da jeg ble gravid i vinter også, oooooo hjelpes...... ;)

 

Det har jeg osgå hatt alle de gangene jeg har vært gravid :o
oooooooooooo :) :) :)

De gangene det har skjedd har jeg alltid tenkt at det kjennes ut som en krok som napper tak og holder slik i om lag halt minutt eller så. 

Har aldri kjent noe lignende bortsett fra da jeg har blitt gravif ja.

Da jeg kjente den følelsen sist, så bare visste jeg at jeg var gravid.

ja, noe sånt noe ;)

Kjentes ut som en sprøyte ble stukket inn der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

11 dpo i daf^^

da hadde jeg fyrt av en test for lengst :P
Det hadde jeg og. Jeg er testoman.

 

Anonymous poster hash: 3c2c9...01d

Får ikkje tatt test før eg har fått fleire gravid tester 😞 er tom nemlig men bestilte på tirsdag så håååper dei er kommne i dag 😋
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ihvertfall EL over for denne gang her i gåreden, manen vra sååå fornøyd, for han lurte på om han måtte til pers i dag også.
Så nå er det bare å krysse fingre og håpe på det beste, men frykte det verste? 

IKM i slutten av uke 42, så da rakk vi å behode plassen vår i denne fine gruppen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heie litt på dere fra sidelinjen jeg. Tror jeg hadde EL i går, da havner min IKM dato i uke 43, så får snike meg inn der

Vi vil jo helst ha deg med her :D Du får teste tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ihvertfall EL over for denne gang her i gåreden, manen vra sååå fornøyd, for han lurte på om han måtte til pers i dag også.

Så nå er det bare å krysse fingre og håpe på det beste, men frykte det verste? 

IKM i slutten av uke 42, så da rakk vi å behode plassen vår i denne fine gruppen også :)

ja tenk, mannfolka er fornøyd når de SLIPPER å ha sex,hahaha :) var rimelig fornøyd etter all humpingen min mann også :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var ihvertfall EL over for denne gang her i gåreden, manen vra sååå fornøyd, for han lurte på om han måtte til pers i dag også.

Så nå er det bare å krysse fingre og håpe på det beste, men frykte det verste? 

IKM i slutten av uke 42, så da rakk vi å behode plassen vår i denne fine gruppen også :)

ja tenk, mannfolka er fornøyd når de SLIPPER å ha sex,hahaha :) var rimelig fornøyd etter all humpingen min mann også :P

 

Hehe, ja jeg fikk beskjed at nå var lageret tømt, så nå fikk han visst bare bruke tiden til p fylle på til neste prøvingen.

Hans ord.

 

Jeg vil jo helst at vi slipper en prøving til, så vi kan gå tilbake til et normalt forhold  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med FruMille, Piasawa du må bli her inne og holde oss oppdatert!

Har hatt det travelt med jobb og familie (bryllup og dødsfall på 2 dager blir litt too much) i det siste så har ikke vært så aktiv dene IKM men leser dere trutt og stadig og heier masse! Det eneste jeg legger merke til er at brystene er ømme - kjenner det spesielt når jeg dusjer - men det kan være så mangt for min del. Fordelen med travel hverdag er at IKM kommer raskere da :)

Ha en strålende torsdag alle sammen :)

Huff Ancar, det var litt vel mye på kort tid - sender deg en trøsteklem jeg 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

 

Ser ingen bilde.

Har lagt ut nå :)

Da har jeg sett og ser så svak svak svak antydning. Jeg har forstørra på ipaden. Tvi tvi håper det blir sterkere og sterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

Ser ingen bilde.

Har lagt ut nå :)

Da har jeg sett og ser så svak svak svak antydning. Jeg har forstørra på ipaden. Tvi tvi håper det blir sterkere og sterker.

 

 

Takk for at du gadd å se! Er jo tidlig å teste 10 dpo, men jeg føler meg så gravid.... Er et under hvis det har skjedd, hadde bare sex to ganger.. Og sist brukte vi over ett år på å bli gravide, og hadde også en SA... Har ei jente på 16 mnd :) Hvis jeg er gravid nå, så har det i såfall skjedd på første forsøk! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Får heie litt på dere fra sidelinjen jeg. Tror jeg hadde EL i går, da havner min IKM dato i uke 43, så får snike meg inn der

Vi vil jo helst ha deg med her :D Du får teste tidlig!

Ja som dere vet er jeg testomanen med stor T - så tester sikkert samtidig med dere kjenner jeg meg rett 😜 og skal nok stalke dere her inne 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei! Har IKM på mandag, men måtte ta en test i dag... Ser dere streken?

Ser ingen bilde.
Har lagt ut nå :)
Da har jeg sett og ser så svak svak svak antydning. Jeg har forstørra på ipaden. Tvi tvi håper det blir sterkere og sterker.

Takk for at du gadd å se! Er jo tidlig å teste 10 dpo, men jeg føler meg så gravid.... Er et under hvis det har skjedd, hadde bare sex to ganger.. Og sist brukte vi over ett år på å bli gravide, og hadde også en SA... Har ei jente på 16 mnd :) Hvis jeg er gravid nå, så har det i såfall skjedd på første forsøk! :o

Krysser fingrene for at du får en sterkere strek om noen dager! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...