Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

 

 

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

Jeg er 13 dpo i dag, har fått positive tester, og kjenner ingen verdens ting! Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingen stikkinger eller murringer. Har litt mer vondt i ryggen, men det er nok helst tilfeldigheter. Han kjent noen stikkinger i puppene og noen i magen, men de kjenner jeg sannsynligvis fordi jeg tenker på det og legger ekstra godt merke til ting.

Ikke bli stressa over at du ikke kjenner ting - det er nok veldig mye mere vanlig å ikke ha symptomer enn å ha symptomer.

Takk Paeonia. Skal prøve å ikke tenke så mye på det, men er jo så himla vanskelig. Men helt fantastisk at du har positiv test!! Hvor tidlig kom den? Gratulerer <3

Jeg testa positivt allerede 10 dpo.

 

Når jeg var gravid i juli/august (endte i SA) testa jeg ikke positivt før (veldig svakt) 14 dpo, og sterkere først 16-17 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som regel når vi minst mistenker det at vi er gravid ;)

 

Jeg testa også i dag med bt, og om jeg legger hode på skakke og kikker under godt lys kan jeg se hvor test streken skal være;)

Ingen blødning heldigvis :) Og tempen fremdeles høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny neg test i dag :( har ikm tirsdag så det er fortsatt en stund til og fant som sagt ikke el denne pp så ikm er jo heller ikke sikker. Men nå kunne jeg ønske det kom en pos test eller tr snart, for jeg holder på å bli gal av å vente. Og samboer spør så ofte om puppene fortsatt er ømme, han stresser like mye nå ( han stresser ALDRI ellers). Og mår han spør sånn kjenner jeg at jeg blir mer og mer usikker, sitter å tenker, er de like ømme, kanskje litt mindre, nei det samme, nei nå er det mer.. Herregud:P

Men nå skal prøve å vente noen dager med å teste..

Jeg må bare påpeke at jeg vanligvis ikke er så på tuppa og tøysete.. :) pleier å ta det litt mer rolig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Bellanie!!! Det er jo kjempespennende! Hvor mange dpo er det du er i dag igjen? :)

 

Jeg er dessverre/heldigvis i den situasjonen at jeg ikke kan bli gravid når jeg minst mistenker det, i og med at jeg har ei kone, og må insemineres for å bli gravid. 20.000 kroner svir så godt i lommeboka, at jeg må nesten mistenke det til det motsatte er bevist :P haha.

Skjønner Ohana at du blir gal av å vente, og kjenner meg veldig igjen i hele den tankerekka. Jeg er helt på tuppa og tøysete. Kan like gjerne innrømme det først som sist, uansett hvor rolig jeg prøver å være.

Synd med negativ test i dag da. :( Håper det kommer en positiv test til deg i løpet av helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tragisk syklus, men jeg jeg tar det med godt mot. I og med at jeg ikke blødde noe mer i kveld stappa jeg fingen litt oppi, ikke så langt, nesten litt redd for å forstyrre saker å ting ;) Men der var det rikelig med den hvite utfloden igjen.. Tester i morgen, da er det fem dager før ikm.

Å så irriterende Bellanie! Jeg blir helt gal selv av alt det rare som foregår her med forsinket EL, ingen EL, EL flere ganger (??) og den tykke vite utfloden i hytt og gevær... 

 

Spent på å høre testen din da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Bellanie!!! Det er jo kjempespennende! Hvor mange dpo er det du er i dag igjen? :)

 

Jeg er dessverre/heldigvis i den situasjonen at jeg ikke kan bli gravid når jeg minst mistenker det, i og med at jeg har ei kone, og må insemineres for å bli gravid. 20.000 kroner svir så godt i lommeboka, at jeg må nesten mistenke det til det motsatte er bevist :P haha.

 

Skjønner Ohana at du blir gal av å vente, og kjenner meg veldig igjen i hele den tankerekka. Jeg er helt på tuppa og tøysete. Kan like gjerne innrømme det først som sist, uansett hvor rolig jeg prøver å være.

Synd med negativ test i dag da. :( Håper det kommer en positiv test til deg i løpet av helga :)

Hehe, jeg vet det kjære ;) men eg vett sjøl at uansett hvor mye jeg har fokusert på det tidligere så er jeg like overrasket når testen har vært positiv-alltid litt sånn plutselig ;) og det har jeg opplevd 5 ganger :o

 

Dette med inseminering, blir det det samme som om jeg bare lå med med mannen 1 gang? Kansje litt krokete spm, men blir litt forveten, får vi hadde kun sex en gang, og det var den dagen el testen var positiv, men jeg tror el var torsdag, senest fredag sist uke. FF sier onsdag, men det tror jeg ikke no tro på ;)

Kansje vi er litt i samme båt, føler meg inseminert skjønner du :P

 

Men gud så dyrt :o, og bare tenk hva den ungen kommer til å koste dere i fremtiden  :fnise:

Synd det skal koste sååå mye egentlig, men det er vel reisen som koster mest? Forundersøkelser?

 

Aner ikke om dpo egentlig, blir vel 8 dpo om el var tosdagen, eller 7 dpo om den var fredag.

 

I juli hadde jeg el 3, var en torsdag. Blank test og la det på hylla (første pp). Testa tilfeldig på lørdagen, og da var den plutselig svak positiv. Derfor jeg sier plutselig, trodde ikke mine egne øyne :o

Håper jo på å bli raskt gravid igjen.

 

I dag har jeg fri, og jeg er langt inne i google land. Har funnet ganske mange tråder faktisk der jenter har hatt blødninger i dpo land og vært gravid. Skåre i det er at resultatet ofte var Sa noen uker etter eller det som verre er, EXU (svangerskap i eggleder) Nesten slik at jeg blir litt skremt og håper jeg ikke skal få 2 streker!

Kansje det er best med en mens først tross alt :) Men så var det disse symptomene da, som jeg aldri har hatt da, og det merkeligste er det ene ømme brystet, eller kansje ikke ømt, men det stråler og stikker.

I går kveld og i morges har jeg et brennende ubehag bak skambenet. 

Prøver så godt det går å ikke få opp forventningene mine, men som dere andre, jeg innrømmer det jeg og.

Er vist blitt helt tullete  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bebisyk: du er ikke alene! Jeg testet idag tidlig, 8 dpo. Kritthvitt.. At jeg ikke kan vente da.. Herregud, blir helt oppgitt over meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I juli hadde jeg el 3, var en torsdag. Blank test torsdagen etter og la det på hylla (første pp). Testa tilfeldig på lørdagen, og da var den plutselig svak positiv. Derfor jeg sier plutselig, trodde ikke mine egne øyne  :o


Håper jo på å bli raskt gravid igjen."


 


Ser jeg tulle skiver litt også, må være den kaffien jeg drikker (jeg er jo ikke gravid)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svidde av en test 5 dpo!! Blir litt oppgitt over meg selv x) eier ikke tålmodighet. De testene er jo så dyre så nå skal jeg holde meg til det nærmer seg ikm;) skal prøve hvertfall. Kremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt det ikke bare er meg som er hestehandel og litt på tuppa! Hehe <3

 

Hestehandel :fnise:  :fnise:  :fnise:
Hahaha! Så ikke det.. Testegal skulle det stå :-D haha, lo godt nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, da blør jeg hver gang jeg hoster :P Ikke ellers foreløpig. Klarte nettopp å nyse blo gjennom feil ende, og endte opp med å måtte bytte bukse :P

Tror jeg kansje har stresset sånn den siste tida at det har påvirket hele systemet, om det er mulig da.

Fikk ikke komme til legen i dag, måtte ringe mandag, men de trodde det var en fortidlig mens.

Merkelig mens som både er rød og hvit da.

Håper det kun holde på like lenge som en mens og ikke i 3 uker, for nå vil jeg inn i ny ikm gruppe :)

 

Tvi tvi alle sammen, kommer innom å å gratulerer alle sammen med positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så bra Bellanie!!! Det er jo kjempespennende! Hvor mange dpo er det du er i dag igjen? :)

 

Jeg er dessverre/heldigvis i den situasjonen at jeg ikke kan bli gravid når jeg minst mistenker det, i og med at jeg har ei kone, og må insemineres for å bli gravid. 20.000 kroner svir så godt i lommeboka, at jeg må nesten mistenke det til det motsatte er bevist :P haha.

 

Skjønner Ohana at du blir gal av å vente, og kjenner meg veldig igjen i hele den tankerekka. Jeg er helt på tuppa og tøysete. Kan like gjerne innrømme det først som sist, uansett hvor rolig jeg prøver å være.

Synd med negativ test i dag da. :( Håper det kommer en positiv test til deg i løpet av helga :)

Hehe, jeg vet det kjære ;) men eg vett sjøl at uansett hvor mye jeg har fokusert på det tidligere så er jeg like overrasket når testen har vært positiv-alltid litt sånn plutselig ;) og det har jeg opplevd 5 ganger :o

 

Dette med inseminering, blir det det samme som om jeg bare lå med med mannen 1 gang? Kansje litt krokete spm, men blir litt forveten, får vi hadde kun sex en gang, og det var den dagen el testen var positiv, men jeg tror el var torsdag, senest fredag sist uke. FF sier onsdag, men det tror jeg ikke no tro på ;)

Kansje vi er litt i samme båt, føler meg inseminert skjønner du :P

 

Men gud så dyrt :o, og bare tenk hva den ungen kommer til å koste dere i fremtiden :fnise:

Synd det skal koste sååå mye egentlig, men det er vel reisen som koster mest? Forundersøkelser?

 

Aner ikke om dpo egentlig, blir vel 8 dpo om el var tosdagen, eller 7 dpo om den var fredag.

 

I juli hadde jeg el 3, var en torsdag. Blank test og la det på hylla (første pp). Testa tilfeldig på lørdagen, og da var den plutselig svak positiv. Derfor jeg sier plutselig, trodde ikke mine egne øyne :o

Håper jo på å bli raskt gravid igjen.

 

I dag har jeg fri, og jeg er langt inne i google land. Har funnet ganske mange tråder faktisk der jenter har hatt blødninger i dpo land og vært gravid. Skåre i det er at resultatet ofte var Sa noen uker etter eller det som verre er, EXU (svangerskap i eggleder) Nesten slik at jeg blir litt skremt og håper jeg ikke skal få 2 streker!

Kansje det er best med en mens først tross alt :) Men så var det disse symptomene da, som jeg aldri har hatt da, og det merkeligste er det ene ømme brystet, eller kansje ikke ømt, men det stråler og stikker.

I går kveld og i morges har jeg et brennende ubehag bak skambenet.

Prøver så godt det går å ikke få opp forventningene mine, men som dere andre, jeg innrømmer det jeg og.

Er vist blitt helt tullete :fnise:

Ja, det er dyrt. Og reisen som koster desidert mest. Siden vi bor langt i nord. Men det er jo verdt det til slutt. Men føler at det er litt ekstra press på at testen skal være positiv, når vi har brukt så mye penger på det. Selv om jeg skjønner at det selvfølgelig er like viktig for alle her med positiv test <3

Det blir nesten det samme som om du bare ligger med han en gang ja. Bare at hans celler kan leve flere døgn i deg, mens donor-celler har vært fryst ned, og kan derfor bare leve ca 1 døgn. Så enda viktigere at det klaffer godt med EL.

 

Jeg er spent på deg, og hva alle de merkelige symptomene dine vil si. Og håper det er noe bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, Gwen! Det behøver jo ikke bety noe negativt. Når ca har du ikm?

Når har du ikm? Håper på det beste for deg. Skal prøve å holde på håpet mitt helt til tr er her for fullt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er teit,men blir litt deppa av Facebook. Alle har jo enten stor mage eller søte små de legger ut bilder av. Blendahvit test her, 4 dager til IKM.

 

Anonymous poster hash: 8b9a0...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å ta en ny test imorra tidlig for da er jeg 10 dpo og det står på den j****** pakka at man kan ta testen 10-15 dpo, så da så..!! Hehe.. Jeg blir et lite monster av dette her, tihi.. Men siden den var blendahvit igår så tror jeg vel egentlig ikke at den slår ut allerede imorra. Men kanskje! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...