Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Her kjennes det ut som puppene skal sprenge, blir verre og verre, og brystvortene er såre. Blitt veldig øm og det strekker en del ved livmoren. Er så spent! Vet jeg høres hysterisk ut, men har ikke vært sånn her de andre pp'ene :P jeg er liksom "sikker" på at det er en spire der. Men må bare prøve å roe meg ned å vente til lørdagen :P tikk takk....

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, roe ned er nok lurt. Jeg prøver bare til stadighet å finne nye ting å gjøre for å få tida til å gå. Hjemme så har jeg begynt på flere forskjellige tv-serier og til og med håndarbeid (ikke likt meg). På jobb, så greier jeg jo overhodet ikke konsentrere meg om det jeg skal. Må være skikkelig streng med meg selv. :P
Skulle bare ønske at tida gikk litt raskere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER, Paeonia!!! Håper vi andre følger etter snart! Når har du IKM? (Bare for å regne ut når man kan starte testingen, tihi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER, Paeonia!!! Håper vi andre følger etter snart! Når har du IKM? (Bare for å regne ut når man kan starte testingen, tihi).

Jeg er 10 dpo i dag, men jeg har en lang lutealfase, på ca 16-17 dager, så IKM er ikke før på mandag - nesten en hel uke til...! Men som sagt 10 dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen min sa at eggløsning skulle være 18/9 men jeg tror egentlig ikke ting har begynt å skje før denne uka her. Vanskelig å si hva kroppen finner på men vi legger fortsatt inn aksjer daglig :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

Så kjedelig, Bellanie..! Jeg håper syklusen din kommer i orden igjen fort som bare det!!... Det fortjener du så veldig nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige gratulasjoner jenter!

 

Jeg vet jo at uendelig mye kan gå galt, men velger å være positiv. Har på en måte en ekstra god følelse siden testen slo ut så tidlig denne perioden. I august testa jeg helt blendahvitt med en DocMorris 10 dpo, og svakere enn dagens test 14 dpo. I dag, 10 dpo, ble testen synlig nesten med en gang, og så sterk at det gikk an å se den på bilde. Har tenkt en del på i dag om det kan være at noe var galt med spiren helt fra begynnelsen av forrige gang, siden testene ble så seint positive, mens nå ble den tidlig positiv.

(Vet at det ikke er hcg igjen fra forrige, fordi blodprøvene for ca to uker siden var nede på 15, og jeg har hatt en helt blendahvit test etterpå, før eggløsning og 4-5 dpo)

 

Jeg håper i alle fall på at dette går rett vei hele veien denne gangen, samtidig som jeg er realistisk og prøver så godt jeg kan å ikke ta helt av... :)

 

Er spent på testene deres, jenter! Jeg krysser alt og håper for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige gratulasjoner jenter!

Jeg vet jo at uendelig mye kan gå galt, men velger å være positiv. Har på en måte en ekstra god følelse siden testen slo ut så tidlig denne perioden. I august testa jeg helt blendahvitt med en DocMorris 10 dpo, og svakere enn dagens test 14 dpo. I dag, 10 dpo, ble testen synlig nesten med en gang, og så sterk at det gikk an å se den på bilde. Har tenkt en del på i dag om det kan være at noe var galt med spiren helt fra begynnelsen av forrige gang, siden testene ble så seint positive, mens nå ble den tidlig positiv.

(Vet at det ikke er hcg igjen fra forrige, fordi blodprøvene for ca to uker siden var nede på 15, og jeg har hatt en helt blendahvit test etterpå, før eggløsning og 4-5 dpo)

Jeg håper i alle fall på at dette går rett vei hele veien denne gangen, samtidig som jeg er realistisk og prøver så godt jeg kan å ikke ta helt av... :)

Er spent på testene deres, jenter! Jeg krysser alt og håper for dere!!

Kos deg med det, denne gangen hår det veien for deg <3 har en god følelse på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

 

Kanskje en aldri så liten festeblødning? :)

 

På ca 4 dpo hos meg, så fikk jeg rosa utflod, slik jeg vanligvis får like før tr slår inn for fullt. Krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

 

 

Oi så spennende! :) Kanskje feste smerter med blødning :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever faktisk folk det :o ?? Festeblødning? Jeg har vært gravid noen ganger og aldri opplevd det  :klo:

hm, jeg er vel 6 dpo, 7 i følge FF...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever faktisk folk det :o ?? Festeblødning? Jeg har vært gravid noen ganger og aldri opplevd det  :klo:

hm, jeg er vel 6 dpo, 7 i følge FF...

Jeg har ikke opplevd det selv, men hører jo flere inne på forumet som opplever det.. Du får evt bare se ann litt utover uken da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

 

Kanskje en aldri så liten festeblødning? :)

 

På ca 4 dpo hos meg, så fikk jeg rosa utflod, slik jeg vanligvis får like før tr slår inn for fullt. Krysser fingre for deg!

 

Var du gravid da? Blei plutselig veldig forundret og litt forvirret :P Den kroppen kan tulle ganske mye altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

 

Kanskje en aldri så liten festeblødning? :)

 

På ca 4 dpo hos meg, så fikk jeg rosa utflod, slik jeg vanligvis får like før tr slår inn for fullt. Krysser fingre for deg!

 

Var du gravid da? Blei plutselig veldig forundret og litt forvirret :P Den kroppen kan tulle ganske mye altså...

 

Åja, hehe. Nei, det vet jeg ikke. Jeg og kona mi er i pp1 nå, så den rosa utfloden, det var nå nettopp. Jeg valgte å se positivt på det, og tenkte festeblødning med en gang jeg :P haha. Kjenner flere ganger om dagen murringer og at det river og sliter litt i livmora. Så jeg er håpefull :)

Skjønner at det er til å bli forvirret av. Også er det jo så kjedelig å vente og se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet frem listen jeg så kan vi oppdatere etterhvert :)

 

Mandag 29. Sep: Mari_83 (1pp etter ma), Paeonia (1pp etter SA)

 

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

 

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma, Noob

 

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27, Ovidia

 

Fredag 3. Okt: april2011mamma (8pp), Ulvinne83 1pp

 

Lørdag 4. Okt: ariie, LykkeLi1978 (3pp)

 

Søndag 5. Okt:

 

Usikker: Bellanie

 

Gravide:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...