Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Ikm om en uke her og i mellomtiden skal jeg ha høstferie og kose meg max og ikke tenke på baby et sekund😉 så vi høres igjen om en uke😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, da var neg her og. Har en test igjen, men den tar jeg evt etter ikm. Merker jeg gir litt opp, men vet jo innerst inne at ikm kan være totalt feil i og med at jeg aldri fant el. Så får bare vente og se. Og 4 dager til ikm er fortsatt tidlig. husk det jenter, 10 dpo er fortsatt tidlig, og el ha kommer litt senere enn det dere tror. ;) God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry nå kommer frustrasjonen! Jeg tenker på at jeg har hatt symptomer siden mandag, da burde det vel snart ha slått ut på en test. Kanskje bare ta hintet å gi opp.. Når jeg har vært så dum å snakket meg opp til at jeg er gravid, og det bare kommer negative tester, så bør jeg bare ta det svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:) da melder jeg meg inn her da:) har tenkt flere ganger på å lage profil-så nå er det på tide :) har vært medlem her for ca 8år siden da jeg fikk min første datter hehe..lenge siden.. jeg er inne i min 4pp...veldig utålmodig.. :/ venter ikm på tirsdag.. jeg tror nok tante rød kommer:( har ingen spesielle tegn.. bare løper mye på do.. men ingen ømme pupper eller noe.. så tørr ikke håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm til torsdag, tør ikke teste. Jeg fant ikke EL denne gangen, eller jeg tror kanskje jeg hadde den dagen testenvar nesten positiv. (Altså nesten like sterke streker). Men har ikke sett noe EL slim.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry nå kommer frustrasjonen! Jeg tenker på at jeg har hatt symptomer siden mandag, da burde det vel snart ha slått ut på en test. Kanskje bare ta hintet å gi opp.. Når jeg har vært så dum å snakket meg opp til at jeg er gravid, og det bare kommer negative tester, så bør jeg bare ta det svaret

Prøv å heller tenke positivt angående at du har hatt symptomer og kjent noe, Ohana <3

Ikke gi opp riktig enda! Det er sant som di sier at 10 dpo fortsatt er tidlig med tanke på test. Det kan fortsatt gå din vei, dette her. Jeg krysser alt jeg har for deg!

Jeg er bare 8 dpo i dag. Har drømt veldig mye merkelig for andre natta på rad, og måtte i natt stå opp for å tisse. Det skjer egentlig aldri. Så jeg krysser alt jeg har for meg og alle andre her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig menssmerter her, men ikke noe mere blodlig siden litt i går kveld. Virker som tr da kommer i morgen, som da betyr jeg hadde el en dag ca tidligere enn antatt. Håper jo på det beste, men virker ikke som det blir.

 

Håper på mange positive svar fra dere da!! 😃 spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig menssmerter her, men ikke noe mere blodlig siden litt i går kveld. Virker som tr da kommer i morgen, som da betyr jeg hadde el en dag ca tidligere enn antatt. Håper jo på det beste, men virker ikke som det blir.

 

Håper på mange positive svar fra dere da!! 😃 spennende :)

Jeg håper også på det beste for deg Gwen, og håper det ikke er tr som er på vei! 😊

 

Denne IKM-gruppa her er altså helt fantastisk! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle dere flotte damer! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende bebisyk! Og takk for støtten <3 ble bare litt lei i dag :P og ja, dette en en fantastisk ikm gruppe. Bare mange oppløftene damer her, herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? jeg testa i går og fikk blanda hvit. blødde jo litt gjennom dagen og det havner litt på papiret enda ( ja jeg bruker papir som bind;-))

testa for gøy i dag tror jeg er 8 eller 9 dpo bortsett fra at jeg har blødd litt, det er en svak svak svak strek til på den..

det skal jo ikke være mulig:O

er deres tester helt hvite uansett hvordan dere snur og vender på dem?

den er jo så svak at det er ikke mulig å ta bilde av den men det kan jo være kjemisk?

testa med samme parti tester under el bare for å se at dwt ikke fantes utslag etter ma for snart 6 uker si. herregud.. jeg blør jo. sorry rotete skevet fra mobil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig positivt Bellanie! Gratulerer! En strek er jo en strek! Satser på at du får sterkere strek i morgen.

 

Testet negativt i dag selv. Har veldig smerter i korsryggen og ømme pupper. Ellers få symptomer bortsett fra at jeg er en del trøtt. 10 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? jeg testa i går og fikk blanda hvit. blødde jo litt gjennom dagen og det havner litt på papiret enda ( ja jeg bruker papir som bind;-))

testa for gøy i dag tror jeg er 8 eller 9 dpo bortsett fra at jeg har blødd litt, det er en svak svak svak strek til på den..

det skal jo ikke være mulig:O

er deres tester helt hvite uansett hvordan dere snur og vender på dem?

den er jo så svak at det er ikke mulig å ta bilde av den men det kan jo være kjemisk?

testa med samme parti tester under el bare for å se at dwt ikke fantes utslag etter ma for snart 6 uker si. herregud.. jeg blør jo. sorry rotete skevet fra mobil;-)

Oioioi, Bellanie!! :o

Jeg har aldri fått noen som helst strek uten at det faktisk har vært noe!

Som du sier - det kan være kjemisk. Men det trenger jo absolutt ikke være det! Du hadde fortjent så veldig en positiv test og en spire, Bellanie!! <3 Er veldig spent på testene dine dagene framover! Jeg krysser absolutt alt jeg her og ønsker så veldig for deg, Bellanie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også til alle dere som sier dere ikke kjenner noe og ikke har noen symptomer:

Jeg er 14 dpo i dag, IKM på mandag (pga lang lutefase), har fått positive tester fem dager på rad - og jeg kjenner ingen verdens ting! Nada! Ingen ømme bryster eller brystvorter, ingen murringer i magen, ingen kvalme, er litt sliten, men det kan like gjerne ha med ny jobb og mye annet som skjer for tida. Hadde det ikke vært for positive tester hadde jeg ikke hatt en eneste liten mistanke om at jeg var gravid igjen.

Ikke mist motet selv om dere ikke kjenner noe :) Håpet er på ingen måte over før dere har fått mensen. Jeg håper lista over gravide blir laaang denne uka!! Jeg krysser alt jeg har for dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? jeg testa i går og fikk blanda hvit. blødde jo litt gjennom dagen og det havner litt på papiret enda ( ja jeg bruker papir som bind;-))

testa for gøy i dag tror jeg er 8 eller 9 dpo bortsett fra at jeg har blødd litt, det er en svak svak svak strek til på den..

det skal jo ikke være mulig:O

er deres tester helt hvite uansett hvordan dere snur og vender på dem?

den er jo så svak at det er ikke mulig å ta bilde av den men det kan jo være kjemisk?

testa med samme parti tester under el bare for å se at dwt ikke fantes utslag etter ma for snart 6 uker si. herregud.. jeg blør jo. sorry rotete skevet fra mobil;-)

8-9 dpo, da krysser jeg fingrene for to sterke streker om noen dager!! Kan jo være kjemisk, men satser på det motsatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også til alle dere som sier dere ikke kjenner noe og ikke har noen symptomer:

Jeg er 14 dpo i dag, IKM på mandag (pga lang lutefase), har fått positive tester fem dager på rad - og jeg kjenner ingen verdens ting! Nada! Ingen ømme bryster eller brystvorter, ingen murringer i magen, ingen kvalme, er litt sliten, men det kan like gjerne ha med ny jobb og mye annet som skjer for tida. Hadde det ikke vært for positive tester hadde jeg ikke hatt en eneste liten mistanke om at jeg var gravid igjen.

Ikke mist motet selv om dere ikke kjenner noe :) Håpet er på ingen måte over før dere har fått mensen. Jeg håper lista over gravide blir laaang denne uka!! Jeg krysser alt jeg har for dere alle sammen :)

Kanskje dumt spørsmål, men hva er lutefase? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Også til alle dere som sier dere ikke kjenner noe og ikke har noen symptomer:

Jeg er 14 dpo i dag, IKM på mandag (pga lang lutefase), har fått positive tester fem dager på rad - og jeg kjenner ingen verdens ting! Nada! Ingen ømme bryster eller brystvorter, ingen murringer i magen, ingen kvalme, er litt sliten, men det kan like gjerne ha med ny jobb og mye annet som skjer for tida. Hadde det ikke vært for positive tester hadde jeg ikke hatt en eneste liten mistanke om at jeg var gravid igjen.

Ikke mist motet selv om dere ikke kjenner noe :) Håpet er på ingen måte over før dere har fått mensen. Jeg håper lista over gravide blir laaang denne uka!! Jeg krysser alt jeg har for dere alle sammen :)

Kanskje dumt spørsmål, men hva er lutefase? 😳

Det skulle stått lutealfase, og det er tida fra eggløsning til IKM - veldig ofte er den på 14 dager, mens jeg har en litt lengre, på ca 16-17 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i vill rede her kjenner jeg, det har murret der nede i mange dager. På tirsdag nå det såvidt begynte var det masse rosa utflod, og da kjente jeg mensmurringer. I dagene etter det har det det vært mye av og på.  Innimellom er det bare masse hvit gørr, men dråper av blod kommer jevnlig. Hadde absolutt ingen tro på den testen skulle slå ut slik, den gjør meg jo bare enda mer fortvila egentlig :( Om det ikke var for blødningene sku jeg hatt bena i taket og jublet høyt, men det er ikke mulig nå, klarer ikke helt å være forventingsfull heller.

Har en sånn aha opplevelse, nysingen jeg har drevet med i går og i dag (jeg nyser aldri), har jeg skrevet ned fra da jeg ble gravid i sommer som et symptom, det eneste symptomet den gangen. Dette går umulig bra, alt jeg finner på nett er EXU eller SA. Og det river i venstresiden, blir faktisk nervøs.

 

Til dere andre, som Paeonia sier, svært få har symptomer på graviditet, og der er ulikt fra gang til gang.

Måtte alle få sterke streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie: Jeg har kun fått kritthvit test, aldri et snev av en strek til uansett hvordan jeg vrir og vender på den, så det må du ta med deg!! :D Det er jo mange som blør litt under graviditet. Og hvis du har murringer så kanskje du blør fordi egget virkelig graver seg godt ned..? Blir lang vei til IKM, du får bare teste jevnlig og se om streken blir sterkere. Krysser fingrene for deg!!

 

Drikker dere forresten alkohol under lutealfasen? Jeg koser meg med en Baffe nå.. Og tok en for noen dager siden også. Vil jo kose meg litt, - tenk om det tar et år å bli gravid..

 

Hiver meg på samme bølge og skriver: For en sinnsykt bra gruppe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie: Jeg har kun fått kritthvit test, aldri et snev av en strek til uansett hvordan jeg vrir og vender på den, så det må du ta med deg!! :D Det er jo mange som blør litt under graviditet. Og hvis du har murringer så kanskje du blør fordi egget virkelig graver seg godt ned..? Blir lang vei til IKM, du får bare teste jevnlig og se om streken blir sterkere. Krysser fingrene for deg!!

 

Drikker dere forresten alkohol under lutealfasen? Jeg koser meg med en Baffe nå.. Og tok en for noen dager siden også. Vil jo kose meg litt, - tenk om det tar et år å bli gravid..

 

Hiver meg på samme bølge og skriver: For en sinnsykt bra gruppe!!

Veldig bra gruppe ;)

 

Jeg har jo drukket, hadde ingen tro da vi kum hadde sex en gang ;)

Jeg drikker ikke mye, men prøver å leve som normalt, gjør jeg ikke det tenker jeg på baby hele tiden :P

Tror ikke jeg er gravid med drikker alkoholfritt i kveld da vi skal på en liten sammenkomst ;)

Men i går hadde jeg noen halvlitre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lurer litt på om jeg kan spørre dere om hvilke symptomer dere har? Jeg har syklus på bærtur og er mulig jeg hadde EL rundt 17.9 med IKM 1.10. Er også mulig at EL var en uke seinere (ikke mye tegn og symptomer på det og tester ikke enda). De siste dagene har jeg hatt mensmurringer, følelse av at det renner nedentil uten at det gjør det, nederst i magen føles veldig stinn/oppblåst og i dag smakte kaffen vondt og isen rart. En bit melkerull smakte ikke det samme som før heller når jeg tenker meg om. Testet i dag tidlig, blendahvitt, hvis jeg går ut fra EL 17.9 er jeg jo 10 dpo i dag så burde jo kanskje vises på test snart? Noen tanker?

 

Anonymous poster hash: bb23f...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter. Vet ikke om jeg hører til her eller ikke. Men er jo et håp...

 

For 2 uker siden ble jeg innlagt på sykehus. Rutinemessig ble det tatt hcg stick. Som ga utslag. Jeg var da 6uker på vei og visste ingenting. For det første hadde jeg testet tre ganger hjemme. Siste gang på ikm. Pluss at jeg blødde og trodde det var mens. Da ble jeg skrevet ut av sykehuset fordi de ikke kunne ta CT som planlagt.

 

Fikk UL med gyn og tok blodprøve med tanke på hcg telling. Ul viste intet foster i livmor, men mulig foster på eggstokken. Så ble ny blodprøve to dager senere. Første blodprøven var hcg på 72. Andre blodprøven var på 21. Ergo, 17mai babyen jeg ikke visste jeg hadde, klarte seg ikke.

 

Gyn var litt usikker, men sa jeg mest sannsynlig var like før eggløsing. Så da er jo håpet der. Men trodde ikke man kunne få EL når man hadde mer enn 5hcg i blodet.

 

Jeg har tatt digital el test, men den er nok ikke til å stole på med ymse hormoner svirrende i kroppen.

 

Uansett har jeg kontroll på gyn pol på mandag. Ikm på fredag. Vet ikke hva vi kan se på UL da. Men "kulen" på eggstokken bør vere borte. Uansett om det er en ex u, eller en klekkeklar folikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også til alle dere som sier dere ikke kjenner noe og ikke har noen symptomer:

Jeg er 14 dpo i dag, IKM på mandag (pga lang lutefase), har fått positive tester fem dager på rad - og jeg kjenner ingen verdens ting! Nada! Ingen ømme bryster eller brystvorter, ingen murringer i magen, ingen kvalme, er litt sliten, men det kan like gjerne ha med ny jobb og mye annet som skjer for tida. Hadde det ikke vært for positive tester hadde jeg ikke hatt en eneste liten mistanke om at jeg var gravid igjen.

Ikke mist motet selv om dere ikke kjenner noe :) Håpet er på ingen måte over før dere har fått mensen. Jeg håper lista over gravide blir laaang denne uka!! Jeg krysser alt jeg har for dere alle sammen :)

Veldig enig her, med mine to første, som ikke var planlagt i den forstand at vi prøvde veldig hardt som nå, så hadde jeg absolutt ingen symptomer før lenge etter ikm, ble først oppmerksom på at det kunne være noe når mensen ikke kom..... 😄 Ja jeg sa jo jeg ikke skulle henge her før neste lørdag, men måtte bare svare her😄😉 Lykke til til oss alle😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å høre dere si det om symptomer, for jeg kjenner etter hele tiden. Og finner ingen :( svidde av min andre graviditetstest i morges. Den var helt blendahvit, 9dpo. Vet det ikke er logisk og at det ikke stemmer, men føler at det burde vært noe strek der til nå. :( i alle fall en skikkelig svak en. Nå tester jeg ikke mere før IKM. Eller.. Jeg venter på TR. Håper alle har en bedre søndag morgen enn meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...