Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

 

Kanskje en aldri så liten festeblødning? :)

 

På ca 4 dpo hos meg, så fikk jeg rosa utflod, slik jeg vanligvis får like før tr slår inn for fullt. Krysser fingre for deg!

 

Var du gravid da? Blei plutselig veldig forundret og litt forvirret :P Den kroppen kan tulle ganske mye altså...

 

Åja, hehe. Nei, det vet jeg ikke. Jeg og kona mi er i pp1 nå, så den rosa utfloden, det var nå nettopp. Jeg valgte å se positivt på det, og tenkte festeblødning med en gang jeg :P haha. Kjenner flere ganger om dagen murringer og at det river og sliter litt i livmora. Så jeg er håpefull :)

Skjønner at det er til å bli forvirret av. Også er det jo så kjedelig å vente og se :P

 

aha :) Det blir ikke mer spennende enn dette ;) Hvor mange dpo er du nå da? Om, (jeg sier om) det skulle vise seg å være en festeblødning jeg har hatt var den omtrent på 6 dpo. Hvordan opplevde du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare kopierte den en gang til jeg Ohana, er ikke usikker lenger vet du, eller kansje jeg er det ;)

 

Mandag 29. Sep: Mari_83 (1pp etter ma), Paeonia (1pp etter SA)

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma, Noob

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27, Ovidia

Fredag 3. Okt: april2011mamma (8pp), Ulvinne83 1pp

Lørdag 4. Okt: ariie, LykkeLi1978 (3pp)

Søndag 5. Okt:

Gravide: Paeonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel? 

 

Kanskje en aldri så liten festeblødning? :)

 

På ca 4 dpo hos meg, så fikk jeg rosa utflod, slik jeg vanligvis får like før tr slår inn for fullt. Krysser fingre for deg!

 

Var du gravid da? Blei plutselig veldig forundret og litt forvirret :P Den kroppen kan tulle ganske mye altså...

 

Åja, hehe. Nei, det vet jeg ikke. Jeg og kona mi er i pp1 nå, så den rosa utfloden, det var nå nettopp. Jeg valgte å se positivt på det, og tenkte festeblødning med en gang jeg :P haha. Kjenner flere ganger om dagen murringer og at det river og sliter litt i livmora. Så jeg er håpefull :)

Skjønner at det er til å bli forvirret av. Også er det jo så kjedelig å vente og se :P

 

aha :) Det blir ikke mer spennende enn dette ;) Hvor mange dpo er du nå da? Om, (jeg sier om) det skulle vise seg å være en festeblødning jeg har hatt var den omtrent på 6 dpo. Hvordan opplevde du den?

 

Jeg er vel 6 dpo nå :)

Ja, jeg kan jo ikke vite hva det var, jeg bare prøver å håpe på at min bittelille blødning var en festeblødning, og ikke noe annet. :) Det var minimalt, og kom ikke noe i trusa. var bare rosa utflod på papiret et par ganger jeg var på do. I går og i dag, så har det murret veldig i magen. I går var det som sterke menssmerter, på en måte. Har aldri vært gravid før, så vet jo ikke hvordan det skal føles eller hva som er rett. Jeg blir bare veldig spent, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme til langt uti neste uke før noen test. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg til her jeg!

 

 

 

Mandag 29. Sep: Mari_83 (1pp etter ma), Paeonia (1pp etter SA), Gwen28 (5pp)

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

 

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma, Noob

 

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27, Ovidia

 

Fredag 3. Okt: april2011mamma (8pp), Ulvinne83 1pp

 

Lørdag 4. Okt: ariie, LykkeLi1978 (3pp)

 

Søndag 5. Okt:

 

Gravide: Paeonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rart, men jeg tror tr melder sin ankomst 1 uke for tidlig her:( Har rosa utflod i kveld og skikkelig strålinger nedover låra, rompe ballene verker og den bedøvde følelsen er tilstede i underlivet.. Skikkelig kjipt, men er vel kluss etter MA sist mnd. Har jo ikke hatt mensen etter den så reiner med det er syklus tull.

Tar meg ei øl, og tenker at da kommer neste el litt tidligere enn først antatt :)

hmm, nå forstår jeg litt lite. Mensmurringene er borte, til og med etter hard aktivitet noen timer nå. Og ingen utflod eller blod..

Føler meg faktisk litt friskere og litt raskere;)

Men jeg kan vel ikke kalle det for mensen vel?

Kanskje en aldri så liten festeblødning? :)

 

På ca 4 dpo hos meg, så fikk jeg rosa utflod, slik jeg vanligvis får like før tr slår inn for fullt. Krysser fingre for deg!

Var du gravid da? Blei plutselig veldig forundret og litt forvirret :P Den kroppen kan tulle ganske mye altså...

Åja, hehe. Nei, det vet jeg ikke. Jeg og kona mi er i pp1 nå, så den rosa utfloden, det var nå nettopp. Jeg valgte å se positivt på det, og tenkte festeblødning med en gang jeg :P haha. Kjenner flere ganger om dagen murringer og at det river og sliter litt i livmora. Så jeg er håpefull :)

Skjønner at det er til å bli forvirret av. Også er det jo så kjedelig å vente og se :P

aha :) Det blir ikke mer spennende enn dette ;) Hvor mange dpo er du nå da? Om, (jeg sier om) det skulle vise seg å være en festeblødning jeg har hatt var den omtrent på 6 dpo. Hvordan opplevde du den?

Jeg er vel 6 dpo nå :)

Ja, jeg kan jo ikke vite hva det var, jeg bare prøver å håpe på at min bittelille blødning var en festeblødning, og ikke noe annet. :) Det var minimalt, og kom ikke noe i trusa. var bare rosa utflod på papiret et par ganger jeg var på do. I går og i dag, så har det murret veldig i magen. I går var det som sterke menssmerter, på en måte. Har aldri vært gravid før, så vet jo ikke hvordan det skal føles eller hva som er rett. Jeg blir bare veldig spent, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme til langt uti neste uke før noen test. :P

Jeg hadde også en bitteliten blødning mandag, 7 dager etter el. Kom litt i trusen, og litt på papiret. Håper det var festeblødning... Men hørt så mye fram og tilbake at vet ikke. Endret av Gwen28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, dette blir jo bare mer å mer spennende jo ;)

Jeg har fått tilbake den tykke (sorry for detaljer) hvite utfloden nå. Håper det er et bra tegn. Har som sagt aldri opplevd dette her før, og i går kveld kunne jeg sverge på at jeg fikk mensen.

Det var skikkelig mensen tak.. Lever i håpet for oss alle sammen for at vi har hatt festeblødninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Sniker meg inn her.

Har bestemt oss for å prøve på nr 2 og tenkte å gjøre ventetiden litt raskere og hyggeligere av å benytte meg av forumet også denne gangen.

Første gang brukte vi ca 6 mnd, så blir spennende og se når det klaffer denne gangen.

Tok EL test fredag som var positiv, så da er det bare å vente i spenning :)

Lykke til med testingen når den tid kommer jenter, blir spennende å følge dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Paeiona!! Å dette håper jeg gjelder oss alle!!! Jeg er jo bare 1dpo i dag om jeg har forstått kroppen min riktig så dette blir jo helt evig lenge og vente ;) Men jeg lever gjennom dere så lenge og krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ.. da har jeg hatt en frisk blødning til i kveld.. Neppe noe festeblødninger hos meg. Håper det setter skikkelig i gang nå sånn at jeg kan starte fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ.. da har jeg hatt en frisk blødning til i kveld.. Neppe noe festeblødninger hos meg. Håper det setter skikkelig i gang nå sånn at jeg kan starte fra begynnelsen.

Uff, så kjedelig! Håpet så for deg <3

Håper den sitter for deg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blæ.. da har jeg hatt en frisk blødning til i kveld.. Neppe noe festeblødninger hos meg. Håper det setter skikkelig i gang nå sånn at jeg kan starte fra begynnelsen.

Sikkelig surt :( men håper med deg at med dette så stabiliserer det seg og at du kan begynne igjen. Lykke til. Vi gir ikke opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) Nå har det stoppet opp igjen, ikke antydning til blo samme hvor langt opp jeg stapper fingrene :fnise:

Sorry, men jeg forstår jo ingenting :P Eneste forklaring er MAèn, men rart likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) Nå har det stoppet opp igjen, ikke antydning til blo samme hvor langt opp jeg stapper fingrene :fnise:

Sorry, men jeg forstår jo ingenting :P Eneste forklaring er MAèn, men rart likevel..

Hvis det fortsetter så ville jeg ringt legen.. Håper det ord er seg for deg :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie, ikke alltid lett å bli klok på hva kroppen vår styrer med. Får satse på at den har en plan ;)

 

Jeg gikk en tur til gynekolog etter siste spontanabort bare for å sjekke om alt så ut til å være i orden. Hun tok innvendig ultralyd og alt så ut som det skulle. Vet ikke om det hadde noen betydning men man lurer jo veldig på hva som gikk galt, spesielt siden jeg mista ganske sent.  

 

Har hatt litt mensmurringer i dag...men ennå 8 dager til ikm...spennende å se hva som skjer i dagene fremover...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) Nå har det stoppet opp igjen, ikke antydning til blo samme hvor langt opp jeg stapper fingrene :fnise:

Sorry, men jeg forstår jo ingenting :P Eneste forklaring er MAèn, men rart likevel..

Kan jo være en hormonell blødning om den er kortere og svakere enn vanlig mens. Har lest om mange som blør rundt menstider i svangerskapet. Hadde ikke gitt opp håpet enda. Søk litt på forumet så får du kanskje litt ekstra trøst.

 

Jeg har fortsatt troen på deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde liten og kort blødning forrige periode, så lest en del om det. Har bare hatt negative tester, selv om symptomene har vart i 5 uker. Skal til GU/UL i morgen, så spent på om det er en liten spire inni magen allikevel. Er ikke så veldig optimistisk, men greit å få sjekket at alt er ok.

Endret av Noob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde liten og kort blødning forrige periode, så lest en del om det. Har bare hatt negative tester, selv om symptomene har vart i 5 uker. Skal til GU/UL i morgen, så spent på om det er en liten spire inni magen allikevel. Er ikke så veldig optimistisk, men greit å få sjekket at alt er ok.

Masse lykke til :) oppdater etterpå, vi lærer så lenge vi lever ;) Håper det finnes et svar til deg og :)

 

Jeg har ikke engang litt antydning til blod lenger, så jeg lever i håper og pessimismen har snudd til optimisme ;)

I vert fall frem til flere blødninger :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde liten og kort blødning forrige periode, så lest en del om det. Har bare hatt negative tester, selv om symptomene har vart i 5 uker. Skal til GU/UL i morgen, så spent på om det er en liten spire inni magen allikevel. Er ikke så veldig optimistisk, men greit å få sjekket at alt er ok.

 

Masse lykke til :) oppdater etterpå, vi lærer så lenge vi lever ;) Håper det finnes et svar til deg og :)

 

Jeg har ikke engang litt antydning til blod lenger, så jeg lever i håper og pessimismen har snudd til optimisme ;)

I vert fall frem til flere blødninger :D

Hurra for optimisme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lenge leve optimismen! Jeg blir jo like skuffet om jeg har vært optimist gjennom de to ukene etter el eller om jeg prøver å forberede meg på at det kanskje ikke går.

 

Vi får leve i håpet litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager igjen til ikm :D sneglefart :fred:

Her er det 8 dager igjen. Og det går virkelig i sneglefart ja. Klarer jo heller ikke tenke på noe annet enn graviditet, babyer og symptomer og tegn. I natt har jeg til og med drømt om alt fra hvit utflod til voksende mage! Men ingen tegn eller symptomer enda, dessverre! Tar meg selv i å kjenne på puppene innimellom, i håp om at de skal ha blitt ømme :P haha. Håpehåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...