Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Testet idag og den var blendahvit.. 10 dpo.. Men igår hadde jeg skikkelige stikninger i noe som kjentes ut som venstre side av livmoren. Akkurat som om noen satt der inne og kløp meg skikkelig hardt. Så jeg bare håper at det er for tidlig å få positivt resultat selv om dustetesten skrev "kan tas en uke før forventet mens" (som er om 5 dager, hmf). Nå blir det ikke mer testing før torsdag (dagen før ikm). Basta bom. Håper på doble streker for dere andre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm i morra og har ikke sett snurten av verken tr eller positiv test. Har alltid hatt sykluser på 31 dager, men da skulle tr ha kommet på fredag så skjønner ingenting av hva som skjer.. Nå håper jeg bare den hersens tanta kan komme så vi får begynt på en ny pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet meg. Men siden fredag spottet litt (litt ekle detaljer her men blod i kjeden og på papiret når jeg bæsjer fordi da presser jeg hardt) og menssmerter. Ingen ordentlig blødning enda. Ikm i morgen, kommer kanskje for fullt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom tr :( :( uff, er så lei nå. Da går vi inn pp 7. Og da dropper vi all "hjelp", trenger en pause. Vurderer også en pause fra forumet, men får se, veldig godt å ha hverandre her inne også. Men vi dropper hvertfall el tester, juice, bidronng o.l. Tøft å tenke på at jeg skulle vært inne i 3 trimester nå, men jg vet min tur kommer, bare ikke så raskt som jeg ønsker.. Lykke til jenter! <3 jeg håper virkelig det kommer noen fler positive tester her snart, det fortjener dere<3 dette har vært en fantastisk ikm gruppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ohana, det er vel du som er Lillemyri, ikke sant (utfra profilbilde)? Er bare inne her og snoker, hører til uke 41. Vet så godt hvordan du har det, vi mistet jo samtidig i vår og jeg er heller ikke gravid igjen. Den nedturen hver mnd begynner å bli seig... Vi hadde jo prøvd et halvt år før SAen også, men nå er jo jeg heldig og har et barn fra før.

 

Det verste er at hver eneste mnd så klarer jeg å gire meg opp til å tenke at denne gangen er et noe. Helt utrolig hvordan det der fungerer. Håper det klaffer for oss begge snart nå! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? jeg testa i går og fikk blanda hvit. blødde jo litt gjennom dagen og det havner litt på papiret enda ( ja jeg bruker papir som bind;-))

testa for gøy i dag tror jeg er 8 eller 9 dpo bortsett fra at jeg har blødd litt, det er en svak svak svak strek til på den..

det skal jo ikke være mulig:O

er deres tester helt hvite uansett hvordan dere snur og vender på dem?

den er jo så svak at det er ikke mulig å ta bilde av den men det kan jo være kjemisk?

testa med samme parti tester under el bare for å se at dwt ikke fantes utslag etter ma for snart 6 uker si. herregud.. jeg blør jo. sorry rotete skevet fra mobil;-)

 

Jeg har også svidd av noen tester allerede :fnise:  og syns jeg antyder en svaaaaak strek. Så svak at mannen sikkert ikke hadde sett den hvis han så etter. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Det eneste jeg vet er at forrige pp så var testene kritthvite. Så håp er det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ohana, det er vel du som er Lillemyri, ikke sant (utfra profilbilde)? Er bare inne her og snoker, hører til uke 41. Vet så godt hvordan du har det, vi mistet jo samtidig i vår og jeg er heller ikke gravid igjen. Den nedturen hver mnd begynner å bli seig... Vi hadde jo prøvd et halvt år før SAen også, men nå er jo jeg heldig og har et barn fra før.

 

Det verste er at hver eneste mnd så klarer jeg å gire meg opp til å tenke at denne gangen er et noe. Helt utrolig hvordan det der fungerer. Håper det klaffer for oss begge snart nå! Stor klem

Det er meg ja, koselig å høre fra deg :)

 

Jeg håper virkelig for oss begge at det snart klaffer.. Begynner virkelig å bli lei av prøving :P Vil heller gå over til ruging :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå virker det som om utfloden er sånn slimete som jeg trodde den var rundt eggløsning :huh:  Kan jo ikke være eggløsning nå!? Er jo bare 4 dager til ikm!!! Nei dette får være et tegn på graviditet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, IKM er lørdag. Dette kan bli en heftig uke, går bare hele dagen og kjenner etter symptomer. Er også vanskelig å holde fokuset riktig på jobb, føler jeg er stresset og litt grinete. Vil bare at det skal klaffe denne mnd her. Må bare tenke positivt :) Lykke til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får en dag.. Ja jeg har testa, både med BT of CB+. Svak strek på billigtester i morges, rakk såvidt å se den før ungene mine var oppe.

Dagen har gått i et med besøk og det som verre var.

Da mannen min gikk for å fylle bensin i formiddag klarte jeg ikke å holde meg fra å svi av cben. Klart kryss, svakt, men så det nesten med en gang. Jeg er bare lei meg! :( Under besøket i dag måtte jeg gå fra stua fordi jeg kjente jeg hadde blødd igjennom. Det er mye. Ligner ikke mensen med koagulert blod og slim som følger med den, men rent lyst rødt blod. De første dagene med blødningene var det masse av å på som skrevet tidligere, men føler det har tatt seg opp i helga da jeg har sett blod med vert eneste dobesøk. I morges våkna jeg med en del blod, og det har bare tatt seg opp ila dagen. Jeg har ingen forklaring på hva som foregår.

Jeg har ikke sagt noe til mannen min da jeg ikke vil gjøre ham lei seg med mtp de positive testene, men jeg snakket med mamma i kveld og viste henne dem, bare for å forsikre meg at jeg ikke så syner. Helt klart positive tester :(

Trodde ikke helt på den i går, men gikk rundt og rundt med meg selv og tenkte : hvorfor skulle den streken akkurat komme opp 8 eller 9 dpo, og ikke forje uke, eller dagen før denne.. 

Har legetime på tirsdag, og skal be om å bli sendt opp til gyn. Har også hatt ganske kraftige brennende smerter bak skambenet på en måte, spes i går, og jeg kjenner det stikker i brystene fremdeles.

Dette var bare trist, men kroppen var nok langt fra klar til å ta i mot en ny en for min del.

 

Synd du fikk mensen Ohana, har tenkt på deg i dag. Jeg håper du finner styrken til ny pp, og holder den litt her inne ;) Jeg tenkte det samme tidligere i dag, bare for å slippe å tenke på alt sammen, slippe å forholde meg til hva jeg egentlig ønsker så sterkt, og ikke minst opp og nedturene. Men det kan jeg ikke, for den største forståelsen for hva som skjer på innsiden av oss, får vi her inne, der alle er i samme båt <3

 

Jeg håper å se noen positive tester nå altså! Jeg trenger å se at noen her blir gravid <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sterk du er, Bellanie! Føler så innmari med deg, og håper inderlig at det kan være en frisk spire hos deg, med en ufarlig grunn til blødningene. Har jo hørt om de som blør i graviditeten.. Ikke gi opp kjære, det masse håp hos deg <3 så skal jeg love å ikke gi opp selv! :) jeg krysser alt jeg har for deg! <3

Tenk at man skal få finne då gode støttespillere her inne! Det er faktisk helt utrolig <3

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi inne i IKM-uka vår! Det er kanskje noen med IKM allerede i dag? Lykke til alle sammen. Håper dere får en fin mandag. Sender noen ekstra gode tanker til Bellanie! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag :)

 

Jeg klarte ikke holde meg i dag tidlig og tok min første test. 1pp med nr 2, 10 dpo og hvit som snøen...

Forrige gang fikk jeg så vidt en svaaaak strek 11 dpo (måtte se veldig godt etter for å antyde at det var en strek i det hele tatt), så det er vel enda håp? *finger crossed*

 

Har ingen symptomer, men det hadde jeg ikke forrige gang heller. Husker litt stikninger og øm korsrygg, ellers var det ingen ømme pupper eller kvalme å spore.

 

Blir noen spennende dager for mange her inne fremover, jeg ønsker alle masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og tok en cb. Kom opp et svakt kryss, men kunne se det klart og tydelig.. Jeg liker best de digitale testene så tok en cb digital i samme urin men der kom det opp ikke gravid.. Er de vanlige cb'ene mer sensitive eller tuller de bare med meg:O Får ta en ny digital i morra..men skulle jo tro at jeg hadde nok hcg til å slå ut i dag på ikm hvis jeg var gravid.. Hadde syklusen vært normal skulle tr kommet på fredag.. Kjenner det kommer til å bli et langt døgn😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og tok en cb. Kom opp et svakt kryss, men kunne se det klart og tydelig.. Jeg liker best de digitale testene så tok en cb digital i samme urin men der kom det opp ikke gravid.. Er de vanlige cb'ene mer sensitive eller tuller de bare med meg:O Får ta en ny digital i morra..men skulle jo tro at jeg hadde nok hcg til å slå ut i dag på ikm hvis jeg var gravid.. Hadde syklusen vært normal skulle tr kommet på fredag.. Kjenner det kommer til å bli et langt døgn

Hei,

Så spennende :)

Jeg har desverre ikke noe erfaring fra cb med kryss, liker også de digitale best. Nå bruker jeg test strimler fra Billig-tester.

Krysser fingre og tær for deg, blir spennde og se - og som du selv sier, dagene går sakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og da kom tr for fullt. Merkelig egentlig. Skikkelig menssmerter siden lørdag morgen men ikke ordentlig blod før i dag. Aldri vært sånn. Skikkelig kjipt. Hatt en forferdelig morgen. Jaja.

 

Jeg håper dere får positive svar i alle fall! Blir spennende å følge dere denne uken.

 

Det blir ny ikm gruppe for meg om noen uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag og da kom tr for fullt. Merkelig egentlig. Skikkelig menssmerter siden lørdag morgen men ikke ordentlig blod før i dag. Aldri vært sånn. Skikkelig kjipt. Hatt en forferdelig morgen. Jaja.

 

Jeg håper dere får positive svar i alle fall! Blir spennende å følge dere denne uken.

 

Det blir ny ikm gruppe for meg om noen uker igjen.

 

Å nei, Gwen, så kjedelig å høre :( Det er bare skikkelig trist. Sender deg en god klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke IKM før uke 41, men følger litt med her også :) Får tiden til å gå litt raskere og håper på flest mulige positive tester hos alle! :) <3 Tenkte litt på deg Bellanie, må være så frustrerende å ha det sånn. Kanskje du har blitt befruktet, derav de positive testene, men det har endt i SA..? Har lest at det er veldig mange som blir gravide, men det ender raskt i SA, og derfor vet de ingenting fordi det kommer som en venlig mens. De som ikke prøver og ikke tester tenker jo ikke over det, men vi som prøver og tester blir jo selvfølgelig bare kjempe lei og trist av dette. Håper du finner ut av det og masse lykke til! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...