Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Etter to suuupersvake tester(ikke sikkert det er en strek engang) og mensen fem dager forsinket har jeg fått time hos legen i dag for å måle om det i det hele tatt er spor av hcg.. Så da får jeg bare vente og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at du fant ut av det Bellanie. Og det er sant, dere traff faktisk, så da vil et klaffe igjen! Lykke til videre 😄

Endret av Gwen28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da rakk jeg ikke teste engang.. TR kom i dag morgest :( så da er det bare å satse på ny prøveperiode.. men nå tror jeg det får skje om det skjer.. blir helt sliten av å tenke sex rundt EL hele tiden... så jeg håper nå det klaffer snart :lillesky:

Så synd TK 😞 føler med deg. Helt enig at det er slitsomt å tenke sextimeplan og sånn.Satser på klaff snart for oss begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.. Fikk mensen i dag. Spot on på ikm. Foreløpig ikke mye blod, men det kommer nok. Jaja. Tenker å droppe å tenke på noe som helst fremover, og bare slappe av og nyte livet. Er bare andre pp vår, men kjenner at jeg ikke har lyst til at prøvingen skal ta alt fokus i hverdagen min. Ønsker dere alle masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IkM i morra...Blir spennende...tok en billigstrimmel i ettermiddag og den hadde to streker :) Men tror ikke på det før jeg har tatt en skikkelig test der det står gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med TR til både TK32 og Noob :( håper dere får tenkt på litt annet så det skjer før dere aner det <3

Her er det ikke IKM før fredag. Ingen blødninger foreløpig, men stadig flere av mine vanlige symptomer på TR kommer her. Vondt i puppene, humørsvingninger og et helt ekstremt sjokoladesug! Så det er nok like om hjørnet. Prøver å være så realistisk jeg kan, men kjenner jo samtidig et lite håp fortsatt, til TR har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IkM i morra...Blir spennende...tok en billigstrimmel i ettermiddag og den hadde to streker :) Men tror ikke på det før jeg har tatt en skikkelig test der det står gravid :)

To streker er to streker, selv på billigstrimmel! Ta en digital i morgen, så tenker jeg du får det med bokstaver også :)

Et forsiktig gratulerer enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med TR til både TK32 og Noob :( håper dere får tenkt på litt annet så det skjer før dere aner det <3

Her er det ikke IKM før fredag. Ingen blødninger foreløpig, men stadig flere av mine vanlige symptomer på TR kommer her. Vondt i puppene, humørsvingninger og et helt ekstremt sjokoladesug! Så det er nok like om hjørnet. Prøver å være så realistisk jeg kan, men kjenner jo samtidig et lite håp fortsatt, til TR har kommet.

ja jeg må nesten prøve å tenke på noe annet..men nå begynner jeg kanskje i ny jobb.. så vil hvertfall tankene falle litt en anne plass om jeg får den :)

Men det er likevel en tanke som lurer der inne om vi kommer til å få det til :/ vi sliter jo litt fra før... eller han sliter.. så ja holde motet oppe :rolleyes:

 

ja det er greit å være realistisk,men ikke mist håpet nei :smilorange: jeg heier på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med to streker Dr McStuffins :D gratulerer!! Skal du ta en digital test i morgen da? :)

 

Takk! Ja, det er det som må til! I morgen eller dagen etter....Er ikke helt overbevist enda om at den satt ;) men det vil jo vise seg i løpet av de neste dagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

IkM i morra...Blir spennende...tok en billigstrimmel i ettermiddag og den hadde to streker :) Men tror ikke på det før jeg har tatt en skikkelig test der det står gravid :)

To streker er to streker, selv på billigstrimmel! Ta en digital i morgen, så tenker jeg du får det med bokstaver også :)

Et forsiktig gratulerer enn så lenge :)

 

 

Takk :) Vi får sjå hva som skjer... Billigstrimmlene skulle jo ikke vise positivt for 4 dager etter ikm (mannen har lest bruksanvisning :fnise: ) men jeg er jo litt enig. En strek er en strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

IkM i morra...Blir spennende...tok en billigstrimmel i ettermiddag og den hadde to streker :) Men tror ikke på det før jeg har tatt en skikkelig test der det står gravid :)

To streker er to streker, selv på billigstrimmel! Ta en digital i morgen, så tenker jeg du får det med bokstaver også :)

Et forsiktig gratulerer enn så lenge :)

Takk :) Vi får sjå hva som skjer... Billigstrimmlene skulle jo ikke vise positivt for 4 dager etter ikm (mannen har lest bruksanvisning :fnise: ) men jeg er jo litt enig. En strek er en strek :)

Jeg har bare brukt billigstrimler bortsett fra en digital bare for å bekrefte. Første dag med positiv var 10 dpo. Har aldri hørt at billigstrimlene ikke skal viste positivt før fire dager etter ikm, det er helt fremmed for meg. Hvor har du kjøpt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

IkM i morra...Blir spennende...tok en billigstrimmel i ettermiddag og den hadde to streker :) Men tror ikke på det før jeg har tatt en skikkelig test der det står gravid :)

To streker er to streker, selv på billigstrimmel! Ta en digital i morgen, så tenker jeg du får det med bokstaver også :)

Et forsiktig gratulerer enn så lenge :)

Takk :) Vi får sjå hva som skjer... Billigstrimmlene skulle jo ikke vise positivt for 4 dager etter ikm (mannen har lest bruksanvisning :fnise: ) men jeg er jo litt enig. En strek er en strek :)

Jeg har bare brukt billigstrimler bortsett fra en digital bare for å bekrefte. Første dag med positiv var 10 dpo. Har aldri hørt at billigstrimlene ikke skal viste positivt før fire dager etter ikm, det er helt fremmed for meg. Hvor har du kjøpt de?

 

billigtester.no..Tror nok den der greia med 4 dager over ikm bare er for at produsenten kan sikre seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

IkM i morra...Blir spennende...tok en billigstrimmel i ettermiddag og den hadde to streker :) Men tror ikke på det før jeg har tatt en skikkelig test der det står gravid :)

To streker er to streker, selv på billigstrimmel! Ta en digital i morgen, så tenker jeg du får det med bokstaver også :)

Et forsiktig gratulerer enn så lenge :)

Takk :) Vi får sjå hva som skjer... Billigstrimmlene skulle jo ikke vise positivt for 4 dager etter ikm (mannen har lest bruksanvisning :fnise: ) men jeg er jo litt enig. En strek er en strek :)
Jeg har bare brukt billigstrimler bortsett fra en digital bare for å bekrefte. Første dag med positiv var 10 dpo. Har aldri hørt at billigstrimlene ikke skal viste positivt før fire dager etter ikm, det er helt fremmed for meg. Hvor har du kjøpt de?

billigtester.no..Tror nok den der greia med 4 dager over ikm bare er for at produsenten kan sikre seg selv.

Ja, det er nok det. To streker er uansett to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tr enda, men negativ test i går. Så venter bare på oppstart av en ny runde. Håper bare tr blir et par dager forsinket, litt bedre med el som faller på helger :) 

 

Håper virkelig det dukker opp mange positive tester helt på tampen! Lykke til damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....!!!!! Hvordan laster jeg opp bilde?? Må ha noen fler til å se på testen før jeg hopper opp og ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....!!!!! Hvordan laster jeg opp bilde?? Må ha noen fler til å se på testen før jeg hopper opp og ned....

Bruk f.eks tinypic.com eller imageshack.com og legg ved en link her! Vi vil gjerne se bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fikk et "slag i magen av den" men ingen TR har kommet ennå... Men jeg har ingen tegn på å være gravid heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fikk et "slag i magen av den" men ingen TR har kommet ennå... Men jeg har ingen tegn på å være gravid heller..

 

Håper TR ikke kommer, og at strek nummer to på testen kommer tilbake ;)

 

Jeg har ikke tatt noe graviditetstest siden 9dpo, og da var den helt negativ. Har IKM i morgen, og frykter veldig at TR da melder sin ankomst. Føler det på hele kroppen, dessverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. dette var da merkelig.. fikk TR i går tilig.. nå er den ferdig... det var veldig mørk farge i hele går.. men aldri vart så kort tid... hos meg er den minst 3-4dager... :huh: vil ikke tro jeg er gravid heller for da har man vel ikke som en vanlig mens i 1dag?? bortsett fra den uvanlig mørke fargen da... jeg blir jo helt fjern av dette :P

Endret av TK32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...