Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Arg!! IKM til fredag, men kramper og blod idag.. Hva er DET for noe?? Jeg har aldri hatt så kort syklus før og syklusen har jo vært stabil siden jeg slutta på pilla i mai.. Merkelig.. Håper bittelitt på at det er en festeblødning, men får vel være realistisk. Tar en test til fredag uansett. Tok test igår som var blendahvit.. Urk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja da har jeg ikm i morgen.. gru glede her :P  jeg hadde enorme mensen murringer på lørdagen som var så vonde at jeg fikk mageknip inni mellom .. men har ikke kommet  TR enda:) men nå er jo dagen i morgen... vet den kan dukke plutselig opp... så tørr ikke håpe på noe enda.. men det at jeg har noe tegn enda håååper jeg kan bety gravid :smilorange:

Har vært små kvalm som varer bare kanskje 1min eller noe så er det borte siden lørdag,men redd jeg innbiller meg hele pakka -_-

så jeg får bare være tålmodig å vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg ikm i morgen.. gru glede her :P  jeg hadde enorme mensen murringer på lørdagen som var så vonde at jeg fikk mageknip inni mellom .. men har ikke kommet  TR enda:) men nå er jo dagen i morgen... vet den kan dukke plutselig opp... så tørr ikke håpe på noe enda.. men det at jeg har noe tegn enda håååper jeg kan bety gravid :smilorange:

Har vært små kvalm som varer bare kanskje 1min eller noe så er det borte siden lørdag,men redd jeg innbiller meg hele pakka -_-

så jeg får bare være tålmodig å vente å se...

mente at jeg ikke har noen tegn på TR enda så håper det betyr gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg!! IKM til fredag, men kramper og blod idag.. Hva er DET for noe?? Jeg har aldri hatt så kort syklus før og syklusen har jo vært stabil siden jeg slutta på pilla i mai.. Merkelig.. Håper bittelitt på at det er en festeblødning, men får vel være realistisk. Tar en test til fredag uansett. Tok test igår som var blendahvit.. Urk..

Håper det er festeblødning, Ulvinne :) vet hvordan det er å prøve å være realistisk. Man har så lyst til å være realistisk, men innerst inne har man håp uansett. Krysser fingrene! Vi har IKM samme dag, du og jeg Ulvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr her. Har egentlig IKM til lørdag, hadde ingen syptomer til tr. Ble en nedtur når jeg kom hjem fra jobb i dag. Men får bare prøve på en ny runde. Blir 3 pp på oss nå. Lykke til alle sammen. Håper på mange spirer på dere andre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm til torsdag, men er nok ikke gravid, føler meg langt fra gravid.... Litt sugen på snop og følsom, men det er jeg bestandig før mensen.. Får vel satse på neste pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt bare supersvak strek... Om jeg tar utgangspunk i vanlig menslengde er jeg 4 dager over ikm. Om jeg tar med i beregningen at el var forsinka er jeg 1 dag over ikm. Aldri opplevd dette før. Periodene mine har alltid vært 31 dager.. Noen som har noen gode råd om hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal TR komme.. meeen foreløpig ingen tegn... :smilorange:

men jeg tror likevel den kommer i løpet av dagen eller bare er forsinket.. har jo liksom ingen typiske tegn på gravid? så jeg blir usikker jeg ... hmmm krysser fingrene. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr her. Har egentlig IKM til lørdag, hadde ingen syptomer til tr. Ble en nedtur når jeg kom hjem fra jobb i dag. Men får bare prøve på en ny runde. Blir 3 pp på oss nå. Lykke til alle sammen. Håper på mange spirer på dere andre :)

Ærsj så dumt, vi hadde jo ikm på samme dag😏 men lykke til neste periode, kan jo godt hende jeg også blir her neste periode😝 mest sannsynlig, vi får se som noen dager😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en dag.. Ja jeg har testa, både med BT of CB+. Svak strek på billigtester i morges, rakk såvidt å se den før ungene mine var oppe.

Dagen har gått i et med besøk og det som verre var.

Da mannen min gikk for å fylle bensin i formiddag klarte jeg ikke å holde meg fra å svi av cben. Klart kryss, svakt, men så det nesten med en gang. Jeg er bare lei meg! :( Under besøket i dag måtte jeg gå fra stua fordi jeg kjente jeg hadde blødd igjennom. Det er mye. Ligner ikke mensen med koagulert blod og slim som følger med den, men rent lyst rødt blod. De første dagene med blødningene var det masse av å på som skrevet tidligere, men føler det har tatt seg opp i helga da jeg har sett blod med vert eneste dobesøk. I morges våkna jeg med en del blod, og det har bare tatt seg opp ila dagen. Jeg har ingen forklaring på hva som foregår.

Jeg har ikke sagt noe til mannen min da jeg ikke vil gjøre ham lei seg med mtp de positive testene, men jeg snakket med mamma i kveld og viste henne dem, bare for å forsikre meg at jeg ikke så syner. Helt klart positive tester :(

Trodde ikke helt på den i går, men gikk rundt og rundt med meg selv og tenkte : hvorfor skulle den streken akkurat komme opp 8 eller 9 dpo, og ikke forje uke, eller dagen før denne.. 

Har legetime på tirsdag, og skal be om å bli sendt opp til gyn. Har også hatt ganske kraftige brennende smerter bak skambenet på en måte, spes i går, og jeg kjenner det stikker i brystene fremdeles.

Dette var bare trist, men kroppen var nok langt fra klar til å ta i mot en ny en for min del.

 

Synd du fikk mensen Ohana, har tenkt på deg i dag. Jeg håper du finner styrken til ny pp, og holder den litt her inne ;) Jeg tenkte det samme tidligere i dag, bare for å slippe å tenke på alt sammen, slippe å forholde meg til hva jeg egentlig ønsker så sterkt, og ikke minst opp og nedturene. Men det kan jeg ikke, for den største forståelsen for hva som skjer på innsiden av oss, får vi her inne, der alle er i samme båt <3

 

Jeg håper å se noen positive tester nå altså! Jeg trenger å se at noen her blir gravid <3

Hvordan gikk det hos legen i dag?? Er så spent! Håper virkelig det gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ test her. IKM i morgen. Har murringer i magen, veldig vond rygg, større og ømme pupper og svimler en del.

 

Gir ikke opp håpet før TR er her, og håper ikke dere heller gjør det. Har fortsatt troen på mange positive i denne gruppa!

Endret av Noob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da kom tr her. Har egentlig IKM til lørdag, hadde ingen syptomer til tr. Ble en nedtur når jeg kom hjem fra jobb i dag. Men får bare prøve på en ny runde. Blir 3 pp på oss nå. Lykke til alle sammen. Håper på mange spirer på dere andre :)

Ærsj så dumt, vi hadde jo ikm på samme dag men lykke til neste periode, kan jo godt hende jeg også blir her neste periode mest sannsynlig, vi får se som noen dager

 

Ja det var dumt. Men må bare være positiv, ellers blir jeg veldig nedfor. Håper det klaffer for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da kom tr her. Har egentlig IKM til lørdag, hadde ingen syptomer til tr. Ble en nedtur når jeg kom hjem fra jobb i dag. Men får bare prøve på en ny runde. Blir 3 pp på oss nå. Lykke til alle sammen. Håper på mange spirer på dere andre :)

Ærsj så dumt, vi hadde jo ikm på samme dag men lykke til neste periode, kan jo godt hende jeg også blir her neste periode mest sannsynlig, vi får se som noen dager

Ja det var dumt. Men må bare være positiv, ellers blir jeg veldig nedfor. Håper det klaffer for deg :)

Jepp helt enig Ariie😊 he he men med det sjokolade suget mitt om dagen så er det egentlig et ganske typisk mens tegn, vi får se vi får se😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. Jeg er 11 dpo i dag, og har IKM fredag. Jeg er veldig spent. Tok graviditetstester 6dpo og 9dpo, som begge var helt negative. :( nå kjenner jeg flere og flere av de vanlige mens-symptomene komme. Er derfor veldig forberedt på at TR skal komme fredag/lørdag. Hvordan har alle andre det i kveld? Jeg også er veldig spent på legetimen til Bellanie <3 håper på flest mulig positive på oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da kom tr her. Har egentlig IKM til lørdag, hadde ingen syptomer til tr. Ble en nedtur når jeg kom hjem fra jobb i dag. Men får bare prøve på en ny runde. Blir 3 pp på oss nå. Lykke til alle sammen. Håper på mange spirer på dere andre :)

Ærsj så dumt, vi hadde jo ikm på samme dag men lykke til neste periode, kan jo godt hende jeg også blir her neste periode mest sannsynlig, vi får se som noen dager
Ja det var dumt. Men må bare være positiv, ellers blir jeg veldig nedfor. Håper det klaffer for deg :)

Jepp helt enig Ariie he he men med det sjokolade suget mitt om dagen så er det egentlig et ganske typisk mens tegn, vi får se vi får se

 

Jeg krysser fingrene mine for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. Jeg er 11 dpo i dag, og har IKM fredag. Jeg er veldig spent. Tok graviditetstester 6dpo og 9dpo, som begge var helt negative. :( nå kjenner jeg flere og flere av de vanlige mens-symptomene komme. Er derfor veldig forberedt på at TR skal komme fredag/lørdag. Hvordan har alle andre det i kveld? Jeg også er veldig spent på legetimen til Bellanie <3 håper på flest mulig positive på oss alle.

krysser fingrene for deg ;)

 

jeg skulle hatt TR i dag..men ikke kommet.. vurderer test i morgen tilig..men har ikke noe klart gravid tegn..så redd jeg tester å får negativt.. liksom sikker på at hun kommer :( selv om den alltid er presis ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. Jeg er 11 dpo i dag, og har IKM fredag. Jeg er veldig spent. Tok graviditetstester 6dpo og 9dpo, som begge var helt negative. :( nå kjenner jeg flere og flere av de vanlige mens-symptomene komme. Er derfor veldig forberedt på at TR skal komme fredag/lørdag. Hvordan har alle andre det i kveld? Jeg også er veldig spent på legetimen til Bellanie <3 håper på flest mulig positive på oss alle.

11 dpo jeg også, ingen positive test (enn så lenge). Må leve i håpet :)

Har ikke til vane og ha mens-symptomer, så det blir spennende dager fremover.

Min første graviditet hadde jeg i liten grad gravid symptomer. Leste et gammel innlegg hvor jeg beskrev at det var stikninger på venstre side og litt øm korsrygg.... har ikke kjent noe til dette enda.

Lykke til i dagene som kommer, håper mens-symptomene dine viser seg å være en liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei damer. Jeg er 11 dpo i dag, og har IKM fredag. Jeg er veldig spent. Tok graviditetstester 6dpo og 9dpo, som begge var helt negative. :( nå kjenner jeg flere og flere av de vanlige mens-symptomene komme. Er derfor veldig forberedt på at TR skal komme fredag/lørdag. Hvordan har alle andre det i kveld? Jeg også er veldig spent på legetimen til Bellanie <3 håper på flest mulig positive på oss alle.

krysser fingrene for deg ;)

 

jeg skulle hatt TR i dag..men ikke kommet.. vurderer test i morgen tilig..men har ikke noe klart gravid tegn..så redd jeg tester å får negativt.. liksom sikker på at hun kommer :( selv om den alltid er presis ellers

Så spennende Tk32 😊 og takk skal du ha! Du må skrive her når du har fått tatt testen da! Nå er jeg skikkelig spent på dine vegne! lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt fravær, så mye skjedde så fort synes jeg og jeg var nødt til å snakke med mannen min og inkludere ham.

Tempen min sank på mandag, hadde jo litt håp igjennom søndagen på tross av blødningene, men da den gikk ned var det ganske tydelig at det ikke var noe å håpe på. Jeg fikk også bitte litt koagulert blod utover mandagen. 

Hos legen i går fikk jeg tatt hcg prøve, fikk beskjed om at jeg ikke skulle håp på noe. Blødningene av og på sist uke kunne skyldes at kroppen var i ulaget og ikke klarte bestemme seg om å beholde eller forkaste. Jeg kunne også ha irriterte slimhinner som ikke hadde fått vokst seg kraftige nok etter Ma. (det tror jeg ikke er tilfelle).

Det er i vertfall intet håp, jeg har faktisk blødd ut HELE senga i natt!!! Nå har jeg vaska i 2 timer, veldig sliten, føler meg litt tilbake der hvor jeg akkurat hadde fått cytotec, bare uten smertene.

 

Jeg skal aldri teste igjen før forventa mens, hadde jeg gjort det nå hadde jeg sluppet å oppdaget spira som prøvde seg, som nå forsvinner ut igjen.

 

Men vet dere, jeg er ikke lei meg, ble bare litt for mye disse dagene kjenner jeg. Tenker faktisk mer på hvor fantastisk det var at jeg skrev her og bar meg over at vi kun hadde sex den ene dagen, frustrert på mannen min fordi han ikke ble like gira som meg da han så smilyen på el testen. Men herregud, vi traff jo!! 

Kroppen min var bare ikke klar.

 

Jeg gleder meg over å få prøve igjen, for jeg fikk litt håp om at kansje den tanken om julibarn ikke er så fjern likevel :)

Takk for tankene deres :)

Jeg legger ut bilde av søndagens test( aner ikke om dere ser streken)

og gårsdagens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da står opplastingen stilt. 0

Søndagens test var veldig svak, i går var den kjempesterk, eller klart tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da rakk jeg ikke teste engang.. TR kom i dag morgest :( så da er det bare å satse på ny prøveperiode.. men nå tror jeg det får skje om det skjer.. blir helt sliten av å tenke sex rundt EL hele tiden... så jeg håper nå det klaffer snart :lillesky: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...