Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Sikkert litt tidlig for de fleste, men da min syklus er på ca 32 dager blir det IKM i uke 40 denne gangene. Starter på pp 5! Og håper virkelig dette er mnd! Begynner å bli lei og utålmodig. Vil så ha en liten en <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 29. Sep:

Tirsdag 30. Sep:

Onsdag 1. Okt:

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp

Fredag 3. Okt:

Lørdag 4. Okt:

Søndag 5. Okt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep:
Tirsdag 30. Sep:
Onsdag 1. Okt:
Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins
Fredag 3. Okt:
Lørdag 4. Okt:
Søndag 5. Okt:           

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikter kanskje litt høyt, men velger å være optimist!

SA i uke 6 forrige helg, har hatt blødninger siden fredag - og i dag har de endelig (og plutselig!) gitt seg Håper eggløsning ikke er helt på jordet, og kommer ca om en drøy uke, og IKM i slutten av måneden.

Temper, så regner med å se tydelig når eggløsning har vært, så enn så lenge legger jeg meg inn med noen spørsmålstegn, så kommet oppdateringen når eggløsning er kartlagt igjen.

Paeonia/29 år/pp 2 (første etter SA)/EL?/IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 29. Sep:

Tirsdag 30. Sep:

Onsdag 1. Okt:

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins

Fredag 3. Okt:

Lørdag 4. Okt:

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her. Dette blir pp 2 for oss, IKM tror jeg blir rundt den 4 okt. Alt dette er helt nytt for oss siden vi ikke har barn fra før. Gleder meg til å se om det blir en liten spire denne gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep:
Tirsdag 30. Sep:
Onsdag 1. Okt:
Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins
Fredag 3. Okt:
Lørdag 4. Okt: ariie
Søndag 5. Okt:
Usikker: Paeonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du mistet, paeonia :-( Håper syklusen blir fort normal, det er jo ikke umulig ;) Kanskje spiren sitter med en gang også! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også melde meg inn her, litt forsiktig jeg og etter ma 18 aug. Dag 16 etter aborten og endelig er jeg helt fri for blødninger :) G testene slår fortsatt ut men dog veldig svakt. Håper på negativ i de nærmeste dagene. Gyn sa at vi fikk el selv med litt hcg i kroppen, så da håper jeg nå å være i noenlunde rute.

Har som regel regelmessige sykluser, men tror den kan strekke litt denne første pp.

Da gleder jeg meg over "nesten" negativ G test slik at ikke el tester kan missforståes ;)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep:
Tirsdag 30. Sep:
Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma
Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins
Fredag 3. Okt:
Lørdag 4. Okt: ariie
Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep:

Tirsdag 30. Sep:

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins

Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp

Lørdag 4. Okt: ariie

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp siden tr kom som et snikende ullteppe for litt siden, kan jeg jo like godt hive meg inn her med en gang, men guuud bedre så lenge til😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her da tr kom som en prosjektil i går :( Dumme tante og dumme EL og dumme alt sammen ;) PP 4 på oss.

 

Mandag 29. Sep:
Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp
Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma
Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins
Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp
Lørdag 4. Okt: ariie
Søndag 5. Okt:
Usikker: Paeonia
Bellanie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er i iallfall el tester bestilt på nett og app lastet ned, så nå går det liksom ikke ann å bomme, så da gjenstår bare å se om jeg virkelig har el når jeg selv tror.... er spent på de testene altså😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er i iallfall el tester bestilt på nett og app lastet ned, så nå går det liksom ikke ann å bomme, så da gjenstår bare å se om jeg virkelig har el når jeg selv tror.... er spent på de testene altså

Hvor bestilte du tester i fra? Skal prøve å teste denne runden  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk (prøve) å lavær og ta el-tester denne mnd. Venter el ca torsdag 18. September. Samboer jobber borte fra mandag til torsdag den uka, så spørs om vi treffer uansett :-( Forige syklus ble to dager forsinka, dvs, el kom nok to dager seinere enn jeg trodde. kanskje denna blir like lang, da hadde vi hvertfall hatt en sjanse!

 

Lykke til alle sammen :) Håper det blir mange juni-babyer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også :) er usikker på el og ikm siden jeg mistet i ma i uke 8 nettopp. Men håper at syklusen ikke er helt på bærtur og at ikm er mandag 29, dvs el om en ukes tid. Håper håper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt el-tester, er veldig gira på å komme i gang. Dagene er utrolig lange om dagen er akkurat ferdig med tr nå, så ikke lenge igjen. Håper det klaffer for alle :) Føler på meg at det blir mange juni barn her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) hører med her inne tror jeg, ikm 02.okt- 27 år, pp 7-8? Går litt i surr.. Men lever i håpet! Kanskje denne måneden det klaffer! Krysser fingre for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...