Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Imorra starter uke 39, jenter!! Og da er det bare én uke igjen til IKM-uka vår! Jippi!! Håper på MASSE gode nyheter her inne da :)

 

Jeg har forresten laget meg en blogg idag (iiiik!) om dette med å prøve å bli gravid. Blir artig å se hvordan det går.. Men moro med ny hobby da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmabach.blogg.no 😊 Trodde jeg hadde klart å lage link til den i signaturen min, men jeg ser den ikke på mobilen min..? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Emmabach.blogg.no 😊 Trodde jeg hadde klart å lage link til den i signaturen min, men jeg ser den ikke på mobilen min..? Hmm..[/quo

 

Spennende med blogg Ulvinne og spennende å vente på ikm😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt menssmerter i noen dager nå, men avtatt litt i dag, så kanskje det var el. Hvem vet :P får bare vente å se.. Kan jo også være at tr er på vei (hope not!)

Mannen har vært borte siden fredag, men kommer hjem i kveld, så da får vi legge inn aksjer tilfelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like forvirret i dag, har begynt å få veldig ømme bryster. Dette var et tegn sist jeg var hravid, men syntes det er veldig tidlig :S hadde ikke noe forventninger denne gang pga aner ikke når el var eller er, men nå håper jeg litt.. Blir en lang uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt el tester noen dager nå, og de har vært ganske like, fin rosa strek. Men i dag ble den en del sterkere, ikke helt positiv, men nesten! Så spørs om el er såpass forsinka og at den kommer i løpet av et par dager. Mannen dro på bortejobb i dag, og kommer hjem torsdag. Siste forsøk i går, så da blir det nok ikke noe denne mnd heller etter en eviglang syklus :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å skrive ned hva som skjedde av kroppslige ting før jeg har hatt positiv test i tidligere svangerskap. Kroppen gir jo et flyst av signaler hele syklusen, men å kartlegge dem, neeeei :P

Og seff er det vanskelig å vite forskjell på pms, mens og grav symptomer. Helst skulle jeg vist i går om cella hans traff egget, vil jo såå gjerne vite, men så skal det uansett dele seg 100 ganger og finne feste.. ting tar tid :P

El rett før helga 18/19 her, el smertene ga seg ikke før i dag, bare litt stikkninger i ny å ne, Krysser fingra for at den eneste gangen vi fikk lagt inn aksjer bærer frukter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, av og til går tiden så sent. At 1 uke kan vare så lenge :P har i hele dag vært skikkelig svimmel/ uggen. Er jo alt for tidlig med symptomer, men er jo på leting hver måned- så da gir jo alt et lite håp :P håper alt er bra med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermamma: Tusen takk 😊

 

Lillitrille: uff, ja, tida går sakte.. Vi får holde ut sammen! Er jo ikke så mye annet å gjøre uansett da, men 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermamma: Tusen takk 😊

 

Lillitrille: uff, ja, tida går sakte.. Vi får holde ut sammen! Er jo ikke så mye annet å gjøre uansett da, men 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å skrive ned hva som skjedde av kroppslige ting før jeg har hatt positiv test i tidligere svangerskap. Kroppen gir jo et flyst av signaler hele syklusen, men å kartlegge dem, neeeei :P

Og seff er det vanskelig å vite forskjell på pms, mens og grav symptomer. Helst skulle jeg vist i går om cella hans traff egget, vil jo såå gjerne vite, men så skal det uansett dele seg 100 ganger og finne feste.. ting tar tid :P

El rett før helga 18/19 her, el smertene ga seg ikke før i dag, bare litt stikkninger i ny å ne, Krysser fingra for at den eneste gangen vi fikk lagt inn aksjer bærer frukter :)

Ikke sikkert det er så dumt. Er så mange som sier at symptomene er forskjellige fra graviditet til graviditet.

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig plaget med menssmerter og vondt i korsryggen om dagen. Har hatt de menssmertene i en mnd nå. Var sikker på at jeg var gravid forrige pp, men har bare negative tester. Skal til ul på torsdag, så krysser fingrene for at det ikke er noe galt. Synd det er for tidlig å se en evt. graviditet.

 

Noen flere som har merket symptomer? Spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk EL i dag jeg!! Våknet i natt av voldsomme murringer på venstre side og har de siste dagene hatt masse "slim". Det er sikkert IBUXen som har forskjøvet alt?! Heldigvis kom mannen hjem i går så i dag hoppet jeg på han før han rakk og stikke av igjen ;) Haha, stakkars mann. Men da ble det nok kun denne ene gangen som ble innenfor vinduet siden han har vært borte siden fredag. Så da entrer jeg faktisk ikke DPO land før imorgen og flyttes til uke 41 jeg da... Men jeg forblir her med dere om det er greit jeg ;)

Endret av snuppeluritas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo så eplekjekk at jeg skulle vente med å teste til minst 12 dpo, siden jeg sist graviditet testet svakt svakt positivt først 14 dpo. Er i dag 10 dpo (lang lutealfase, IKM først mandag om en uke, derfor jeg er i denne gruppa), og da jeg våkna i dag var det første jeg tenkte at jeg bare MÅTTE teste... Testomanen i meg ;)

 

Dette er bilde av testen, før 5 min har gått, uten at jeg har gjort noe med bildet:

https://imageshack.com/i/idypyOnvj

 

Her har jeg gjort noe med kontrasten på samme bilde:

https://imageshack.com/i/eyLNHJPbj

 

Det er jo noe der jo! :)

 

Det kan være en streifer/kjemisk, men det trenger jo ikke være det!

 

Som om dpo-dagene ikke gikk sakte nok fra før ;)

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Helt ny her jeg. På vår 5pp, vil bare få det til snart!! Virker som å være her gjør at tiden går fortere når man går og venter på å ikke få Tr.

 

Brukt CBmonitoren men har vist høy i 4 mnd (aldri El), så ble den ødelagt når jeg skulle vaske den. Bare papir og litt vann, men tok visst for mye vann likevel. Denne måneden bare brukt kalkulator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting :o Om ikke ønsket om nok en liten fjott var så stort hadde jeg heller aldri lagt merke til de små ilingene som strømmer nedover lysken, hodepinen som jeg kun har kjent ved en anledning, stikket i nippelen av og til, og får ikke å glemme analysering av utflod (Hva er dette? :blink:)

 

"Har jeg vondt i magen, eller har jeg vondt i magen, kansje det bare er innbilt, nei det kan det ikke være, jeg kjente jo den murringen for litt si, mon tro om det er tarmer eller livmor, hmm, vet ikke"

 

Jeg har allerede innbilt svangerskap, eller kroppen min har! Kjenner at hodet er litt mer fornuftig i sin tankegang enn kroppen som blåser seg skikkelig opp, kiler meg på puppene, slår meg i hodet og later som den lekker hele tida...

Jeg er ikke med på dette her, det er kroppen som analyserer alt, og hodet sitter fast på den, sååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo så eplekjekk at jeg skulle vente med å teste til minst 12 dpo, siden jeg sist graviditet testet svakt svakt positivt først 14 dpo. Er i dag 10 dpo (lang lutealfase, IKM først mandag om en uke, derfor jeg er i denne gruppa), og da jeg våkna i dag var det første jeg tenkte at jeg bare MÅTTE teste... Testomanen i meg ;)

 

Dette er bilde av testen, før 5 min har gått, uten at jeg har gjort noe med bildet:

https://imageshack.com/i/idypyOnvj

 

Her har jeg gjort noe med kontrasten på samme bilde:

https://imageshack.com/i/eyLNHJPbj

 

Det er jo noe der jo! :)

 

Det kan være en streifer/kjemisk, men det trenger jo ikke være det!

 

Som om dpo-dagene ikke gikk sakte nok fra før ;)

Herregud Paeonia.. ikke la meg sitte igjen her å være den eneste som ikke ble gravid denne pp :P

Selvfølgelig er testene dine positive, helt klart, og gratulerer sååå mye.... :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:

Så utrolig kjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo så eplekjekk at jeg skulle vente med å teste til minst 12 dpo, siden jeg sist graviditet testet svakt svakt positivt først 14 dpo. Er i dag 10 dpo (lang lutealfase, IKM først mandag om en uke, derfor jeg er i denne gruppa), og da jeg våkna i dag var det første jeg tenkte at jeg bare MÅTTE teste... Testomanen i meg ;)

Dette er bilde av testen, før 5 min har gått, uten at jeg har gjort noe med bildet:https://imageshack.com/i/idypyOnvj

Her har jeg gjort noe med kontrasten på samme bilde:https://imageshack.com/i/eyLNHJPbj

Det er jo noe der jo! :)

Det kan være en streifer/kjemisk, men det trenger jo ikke være det!

Som om dpo-dagene ikke gikk sakte nok fra før ;)

Sånn var mine også før ikm da jeg var gravid. Ser jo ut den har farge, så jeg ville sagt positiv. Men vent til i overmorgen å ta en ny test da.. Spennende! Jegtok test i dag, blendahvit. Men er nok en hel uke tidlig ute, så venter til helgen å prøver igjen.. Puppene er fortsatt kjempe ømme, og når jeg går ned trappa uten bh må jeg faktisk holde de for det er så vondt! Haha.. Så følelsen sier fortsatt at det er noe der..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting :o Om ikke ønsket om nok en liten fjott var så stort hadde jeg heller aldri lagt merke til de små ilingene som strømmer nedover lysken, hodepinen som jeg kun har kjent ved en anledning, stikket i nippelen av og til, og får ikke å glemme analysering av utflod (Hva er dette? :blink:)

 

"Har jeg vondt i magen, eller har jeg vondt i magen, kansje det bare er innbilt, nei det kan det ikke være, jeg kjente jo den murringen for litt si, mon tro om det er tarmer eller livmor, hmm, vet ikke"

 

Jeg har allerede innbilt svangerskap, eller kroppen min har! Kjenner at hodet er litt mer fornuftig i sin tankegang enn kroppen som blåser seg skikkelig opp, kiler meg på puppene, slår meg i hodet og later som den lekker hele tida...

Jeg er ikke med på dette her, det er kroppen som analyserer alt, og hodet sitter fast på den, sååå...

Kan jo fortsatt være gravid uten tegn, og det er fortsatt tidlig :) krysser fingrene for deg :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så spennende! Nå begynner testingen for flere av dere :) Jeg får leve gjennom dere siden jeg plutselig ligger så langt etter...

 

Masse masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting :o Om ikke ønsket om nok en liten fjott var så stort hadde jeg heller aldri lagt merke til de små ilingene som strømmer nedover lysken, hodepinen som jeg kun har kjent ved en anledning, stikket i nippelen av og til, og får ikke å glemme analysering av utflod (Hva er dette? :blink:)

 

"Har jeg vondt i magen, eller har jeg vondt i magen, kansje det bare er innbilt, nei det kan det ikke være, jeg kjente jo den murringen for litt si, mon tro om det er tarmer eller livmor, hmm, vet ikke"

 

Jeg har allerede innbilt svangerskap, eller kroppen min har! Kjenner at hodet er litt mer fornuftig i sin tankegang enn kroppen som blåser seg skikkelig opp, kiler meg på puppene, slår meg i hodet og later som den lekker hele tida...

Jeg er ikke med på dette her, det er kroppen som analyserer alt, og hodet sitter fast på den, sååå...

Jeg er helt der jeg også. Kjenner hver minste lille forandring som sikkert ikke er forandring, eller kanskje det er en forandring. Magesmerte eller ikke smerte... Blir litt gal lol fint å være her å snakke om det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har IKM 3. oktober, etter å ha vært til inseminasjon for aller første gang. 
Nå er vi superspente, og jeg tror aldri før at tiden har gått så sakte som den har gjort i helga og på starten av denne uken. I likhet med flere andre her, så går jeg rundt og kjenner på alle mulige tegn og symptomer, selv om det neppe er mulig å kjenne særlig mange så tidlig som jeg er nå. 
Likevel løper jeg på do for å tisse hele tiden, er oppblåst, forstoppet og kjenner murringer ( i alle fall når jeg kjenner godt etter) ;) Er så utrolig nervøs og spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...