Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fun fact; i Danmark står det faktisk advarsel på mange p-piller at de kan miste effekt dersom man spiser grapefrukt! Men hvorfor, og hvordan det evt kan 'hjelpe til' med prøvingen aner jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep:

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins

Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp

Lørdag 4. Okt: ariie

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk forresten grapefruktjuice forrige pp, men det ble det ikke noe ut av, men skal prøve nå også, kjøpe med hjem fra jobb i dag. Jeg blander med litt appelsinjuice for syntes ikke det smaker fantastisk :P tar 1 stort glass hver dag, samt vitaminer, folsyre og bidronning gele. Har også wild yam, men har ikke turt å ta det, hørt så mye rart om det. Noen andre som prøver noe spesielt?

Håper på masse positive tester i høst :) vi får kaste oss over mennene våre <3 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep: Mari_83 (1pp etter ma)

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins

Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp

Lørdag 4. Okt: ariie

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med igjen. Nå har vi vel prøvd skikkelig et års tid. IKM 2 oktober. Gidder noen å lime meg inn på listen, ikke så lett på mob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 29. Sep:

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27

Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp

Lørdag 4. Okt: ariie

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep:

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27

Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp, april2011mamma (8pp)

Lørdag 4. Okt: ariie

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her... Mistet i ma i uke 12 i februar... Blæææ vil ha en liten nå!!! Har prøvd i ett år nå men dette er vel pp 8 etter ma heg hadde....

 

Håper alt klaffer nå!!!

 

Nå skal jeg bruke el tester for det har heg ikke brukt de andre gangene... Forstår ikke hvorfor det ikke klaffer etter ma..,, mister motet litt men krysser for at dette blir måneden for oss all!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep: Mari_83 (1pp etter ma)

Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)

Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma

Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27

Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp, april2011mamma (8pp)

Lørdag 4. Okt: ariie

Søndag 5. Okt:

Usikker: Paeonia

Bellanie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefruktjuicen skal vel gjøre så man får mere el-slim. Er vel ikke så mye mer enn det, etter det jeg har lest :) Skader ikke å prøve hvertfall, men ja, det smaker høgg xD

 

Jeg har også prøvd dong quai, tenkte å ikke prøve det denne mnd da. Har vel litt samme effekt som grapefruktjuicen.

 

Så mange vi begynner å bli her inne :D Håper mange får positive tester denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve meg på grapefruit juicen. Men vet det er en som er ganske god, tror det er et tysk merke man får kjøpt i Sverige. Men har den sikkert på meny, ultra og de større matvare kjedene også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at det gjør susen med juice da ;) Kjøpte bare vanlig Sunniva jeg, grapefrukt er vel grapefrukt? Men blir sikkert bedre med mere sukker i da. Hiver i meg hele glasset på en gang jeg så er jeg ferdig med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye juice bør man drikke hver dag da? Et glass om dagen frem mot el? 😊

Jeg skal prøve juice jeg også og el tester så får vi se👍

 

Gøy med så mange her ja!! Tvi tvi tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 29. Sep: Mari_83 (1pp etter ma)
Tirsdag 30. Sep: Snuppeluritas 4pp, Ohana 6pp (Lillemyri, byttet navn)
Onsdag 1. Okt:Bellanie 1pp etter ma
Torsdag 2. Okt: wiiga 5pp, DrMcstuffins, LilliTrille27, Ovidia
Fredag 3. Okt: LykkeLi1978 3pp, april2011mamma (8pp) 
Lørdag 4. Okt: ariie
Søndag 5. Okt:

Usikker:

Paeonia
Bellanie

 

HÅÅÅper på el denne uka, krysse krysse, og at det blir mange juni babyer.

Vanlig med fødeboom den mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt 1-2 glass om dagen, frem til el ja ;) Tar ett glass jeg, orker ikke mer ;)

 

Skulle ønske tiden gikk litt raskere i prøvetiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også handlet el test idag... Slo til og kjøpte clearblue sin dobbel hormonindikator 😄 nå håper jeg det klaffer!!! 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jammen at eggløsning er rett rundt hjørnet! :) EL-slim i går og i dag, bare venter på at tempen skal øke.

Etter SA i uke 6 for en og en halv uke siden hadde jeg bare så vidt håpet om å klare å snike meg inn i slutten av denne uka - men kanskje jeg til og med kommer med IKM i uka før :)

Venter i spenning på stigende temp og eggløsningssmerter..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også handlet el test idag... Slo til og kjøpte clearblue sin dobbel hormonindikator nå håper jeg det klaffer!!!

Hva er det for en test? Dobbelhormon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke med pute under rompa eller beina høyt etter sex nei. Men til vanlig, når vi ikke prøver å lage barn, pleier jeg å gå rett på badet og vaske meg, da jeg får UVI utrolig fort. Mens nå når vi prøver, ligger jeg kanskje 5-10 min etter vi er ferdige - må liksom gi de tapre soldatene en liten sjanse til å komme seg godt oppover syns jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir liggene så lenge det passer seg :) Men ikke med pute eller beina høyt..

Det klaffet jo i juni/juli når jeg ble gravid, så kansje det gjør det denne gangen også :) aner ikke når el er da, kroppen kjører sitt eget løp :P

 

Har du hatt temp stigning Paeonia? Hvor mye stiger din etter el ca?

Tror ikke min er til å stole på i disse dager, feks, 36,8 tosdag for ei uke si, fredag og lørdag var den 37,2, søndag 36,5, mandag 36,2 og di siste dagene like på 36,5.. den er vertfall på tur og kan ikke gi meg noen pekepinn på el denne perioden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir liggene så lenge det passer seg :) Men ikke med pute eller beina høyt..

Det klaffet jo i juni/juli når jeg ble gravid, så kansje det gjør det denne gangen også :) aner ikke når el er da, kroppen kjører sitt eget løp :P

 

Har du hatt temp stigning Paeonia? Hvor mye stiger din etter el ca?

Tror ikke min er til å stole på i disse dager, feks, 36,8 tosdag for ei uke si, fredag og lørdag var den 37,2, søndag 36,5, mandag 36,2 og di siste dagene like på 36,5.. den er vertfall på tur og kan ikke gi meg noen pekepinn på el denne perioden :/

Tempen min pleier å stige ca 0,3-0,5 grader. Den har ikke steget enda, så vi får fortsette å sende inn soldater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...