Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er jeg 5 dpo, og dagene går sååå sakte...! (Har lutealfase på ca 15-16 dager, derfor IKM først 29.sept)

Mange sier de har opplevd å være "ekstra fruktbare" i første PP etter SA, krysser fingrene og håper dette stemmer for meg også ;)

Håper dere med eggløsning denne uker får sendt inn mange soldater og at de gjør jobben sin! Lykke til til oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner fortsatt ikke noe om el, så kjører på annen hver dag fremover vi altså, så har vi hvertfall gjordt det vi kan :P gidder ikke ta fler el tester denne pp, blir jo ikke akkuratt klokere av det, denne gang.. Men tror ikke mann klager over hyppig sex :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet heller ikke akkurat når el er. Pga ibuxen kan den jo ha blitt sein, og tester ikke denne mnd. Samboer drar på bortejobb på mandag, så vi holder på til da ;) Håper det klaffer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye stikkinger og kramper her i dag, så muligens el.. har ikke el testet i dag, men noe er på gang.. Vi får bare kjøre på annenhver dag til tr kommer tror jeg :P hehe (eller den skal jo ikke komme ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stikkinger og kramper her i dag, så muligens el.. har ikke el testet i dag, men noe er på gang.. Vi får bare kjøre på annenhver dag til tr kommer tror jeg :P hehe (eller den skal jo ikke komme ;) )

Om du skulle være uheldig å ikke treffe denne pp, så anbefaler jeg testene fra babyornot. De var også svake ele tiden, må la den tørke i 15 min, men gud for et utslag på dem når dem først var positive :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mye stikkinger og kramper her i dag, så muligens el.. har ikke el testet i dag, men noe er på gang.. Vi får bare kjøre på annenhver dag til tr kommer tror jeg :P hehe (eller den skal jo ikke komme ;) )

 

Om du skulle være uheldig å ikke treffe denne pp, så anbefaler jeg testene fra babyornot. De var også svake ele tiden, må la den tørke i 15 min, men gud for et utslag på dem når dem først var positive :D

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Her har vi lagt inn aksjer ca annenhver dag siden forrige søndag. Slimet har vært lite til stede denne runden synes jeg men jeg har jo spist masse ibux pga influensa så mulig det ligger noe i det..? Æsj, har en dårlig følelse på denne pp. I dag har mannen reist på jobbtur så nå er vel kanskje sjansene over også. Jeg får hoppe på han for en siste innspurt når han kommer hjem mandag kveld :fnise: 

 

Er det noen av dere eller andre dere vet om som ikke ble påvirket av IBUX så det kanskje er et lite halmstrå å klamre seg til??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Her har vi lagt inn aksjer ca annenhver dag siden forrige søndag. Slimet har vært lite til stede denne runden synes jeg men jeg har jo spist masse ibux pga influensa så mulig det ligger noe i det..? Æsj, har en dårlig følelse på denne pp. I dag har mannen reist på jobbtur så nå er vel kanskje sjansene over også. Jeg får hoppe på han for en siste innspurt når han kommer hjem mandag kveld :fnise:

 

Er det noen av dere eller andre dere vet om som ikke ble påvirket av IBUX så det kanskje er et lite halmstrå å klamre seg til???

Det at du har tatt ibux siste uka, betyr på ingen som helst måte at du garantert ikke er blitt gravid. Men sjansene er kanskje bittebittelitt mindre enn om du ikke hadde tatt ibux. Hadde du derimot stått fast på Ibux over en lengre periode, ville jeg anbefalt deg å prøve å finne en annen type smertestillende (i første omgang paracetamol el.l) som kunne ha funket i stedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 7 dpo, og det er ingen tvil: dagene i dpo-land går forferdelig sakte...!

 

For to uker siden hadde jeg nettopp sluttet å blø etter SA'en, og mannen min sa at vi måtte gjøre noe fint sammen, bare oss to, om ikke så lenge. Og han bestilte like gjerne en tur til Warszawa! Vi kom fram i går og skal være her til mandag. Hotellet er helt fantastisk og været er fint - i alle fall skal det være det i dag! I morgen får vi heller finne innendørs-aktiviteter ser det ut som på yr ;)

 

Så da håper jeg dagene fram til 9 dpo i alle fall skal gå fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God morgen! Her har vi lagt inn aksjer ca annenhver dag siden forrige søndag. Slimet har vært lite til stede denne runden synes jeg men jeg har jo spist masse ibux pga influensa så mulig det ligger noe i det..? Æsj, har en dårlig følelse på denne pp. I dag har mannen reist på jobbtur så nå er vel kanskje sjansene over også. Jeg får hoppe på han for en siste innspurt når han kommer hjem mandag kveld :fnise:

 

Er det noen av dere eller andre dere vet om som ikke ble påvirket av IBUX så det kanskje er et lite halmstrå å klamre seg til???

Det at du har tatt ibux siste uka, betyr på ingen som helst måte at du garantert ikke er blitt gravid. Men sjansene er kanskje bittebittelitt mindre enn om du ikke hadde tatt ibux. Hadde du derimot stått fast på Ibux over en lengre periode, ville jeg anbefalt deg å prøve å finne en annen type smertestillende (i første omgang paracetamol el.l) som kunne ha funket i stedet for.

 

Jeg har prøvd å bruke det minst mulig siden jeg leste her om det og det er jo bare en kort periode som du sier. Nei, jeg krysser det som krysses kan og venter spent jeg da! Så kanskje det ligger en lite lille-  :babyjente:  :babygutt: ?? Jeg satser på at dette er en lykketråd og at alle har små spirer i magen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig at dere har dratt på tur da :) Kos dere masse! Får håpe tiden flyr når du er der ;)

 

Snuppeluritas: samme her, hadde litt slim før Forige helg, en dag. Men denne uka har det vært egentlig ingenting. Har gått på ibux en stund, og håper ikke det ødelegger. Er jo muligheter for å bli gravid uansett da!

 

Aner ikke om el har vært eller om den kommer, så her er det bare å vente og se. Tror egentlig den ikke har vært, men er jo ikke lett å si. Tiden går sååå sakte! 😱😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går såå sakte frem til testing! Ble gravid med nr 1 på1pp, så spent på om det går like fort denne gangen:o aner ikke om jeg har el eller ikke, men har en stabil syklus på 28 dager, så vi bare satser😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig at dere har dratt på tur da :) Kos dere masse! Får håpe tiden flyr når du er der ;)

 

Snuppeluritas: samme her, hadde litt slim før Forige helg, en dag. Men denne uka har det vært egentlig ingenting. Har gått på ibux en stund, og håper ikke det ødelegger. Er jo muligheter for å bli gravid uansett da!

 

Aner ikke om el har vært eller om den kommer, så her er det bare å vente og se. Tror egentlig den ikke har vært, men er jo ikke lett å si. Tiden går sååå sakte!

Da høres det ut som vi har det veldig likt ja! Jeg har null styring på EL denne måneden, kjent lite og bare fjas.. Men man vet aldri, krysse, krysse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går såå sakte frem til testing! Ble gravid med nr 1 på1pp, så spent på om det går like fort denne gangen:o aner ikke om jeg har el eller ikke, men har en stabil syklus på 28 dager, så vi bare satser

 

Ja helt håpløst.. Vi ble gravide før vi rakk å begynne å prøve med nr 1 og nå er vi inne i pp4 og jeg synes ikke det er noen tegn i det hele tatt på at det kommer til å gå denne heller.. Nå føler jeg det begynner å dra seg mot et halvt år og det er kjedelig i grunn. VIL NÅÅÅÅ!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åh, så koselig at dere har dratt på tur da :) Kos dere masse! Får håpe tiden flyr når du er der ;)

 

Snuppeluritas: samme her, hadde litt slim før Forige helg, en dag. Men denne uka har det vært egentlig ingenting. Har gått på ibux en stund, og håper ikke det ødelegger. Er jo muligheter for å bli gravid uansett da!

 

Aner ikke om el har vært eller om den kommer, så her er det bare å vente og se. Tror egentlig den ikke har vært, men er jo ikke lett å si. Tiden går sååå sakte!

Da høres det ut som vi har det veldig likt ja! Jeg har null styring på EL denne måneden, kjent lite og bare fjas.. Men man vet aldri, krysse, krysse!

Ja, man må bare håpe uansett :) Får satse på at det å ikke ha kontroll har gjort susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok el test i sta og den ble negativ som forventet, men ikke supersvak strek heller. Fin rosa strek. Lurer egentlig på om noen har fortsatt og testa etter el, og hvordan ble testene da?

 

Håper jeg har hatt el, men har mine tvil, og forventa at el testen skulle vært litt svakere da. Dette kommer til å bli en lang syklus 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok el test i sta og den ble negativ som forventet, men ikke supersvak strek heller. Fin rosa strek. Lurer egentlig på om noen har fortsatt og testa etter el, og hvordan ble testene da?

 

Håper jeg har hatt el, men har mine tvil, og forventa at el testen skulle vært litt svakere da. Dette kommer til å bli en lang syklus

Jeg hadde el rundt 3 juli i år. Jeg viste det ikke da jeg fikk el tester i posten den 4 juli. Den var ganske sterk den dagen så jeg gikk utifra at el hadde vært :)Fortsatte og teste videre hver morgen. Lørdag 12 juli ble plutselig streken på el testen litt sterkere igjen, noe som fikk meg til å undre. Jeg testet noen timer senere med bt grav test, som viste svak positiv :) Så for min del var sterk strek på el testen tegn på graviditet :D

Jeg mistet i MA 18 aug da, derfor er jeg her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok el test i sta og den ble negativ som forventet, men ikke supersvak strek heller. Fin rosa strek. Lurer egentlig på om noen har fortsatt og testa etter el, og hvordan ble testene da?

 

Håper jeg har hatt el, men har mine tvil, og forventa at el testen skulle vært litt svakere da. Dette kommer til å bli en lang syklus

Jeg hadde el rundt 3 juli i år. Jeg viste det ikke da jeg fikk el tester i posten den 4 juli. Den var ganske sterk den dagen så jeg gikk utifra at el hadde vært :)Fortsatte og teste videre hver morgen. Lørdag 12 juli ble plutselig streken på el testen litt sterkere igjen, noe som fikk meg til å undre. Jeg testet noen timer senere med bt grav test, som viste svak positiv :) Så for min del var sterk strek på el testen tegn på graviditet :D

Jeg mistet i MA 18 aug da, derfor er jeg her igjen :)

Så kjedelig at du mistet :( Håper det klaffer fort for dere igjen!

 

Er jo lov å håpe at det er derfor den er litt sterkere, men da burde el ha vært for en ukes tid siden. Det kan den jo ha vært da, må nok bare vente og se :) Utålmodig er fornavnet mitt :) er på syklusdag 21 i dag da, og siste pp har jeg hatt syklus på 32-34 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok el test i sta og den ble negativ som forventet, men ikke supersvak strek heller. Fin rosa strek. Lurer egentlig på om noen har fortsatt og testa etter el, og hvordan ble testene da?

 

Håper jeg har hatt el, men har mine tvil, og forventa at el testen skulle vært litt svakere da. Dette kommer til å bli en lang syklus

Jeg hadde el rundt 3 juli i år. Jeg viste det ikke da jeg fikk el tester i posten den 4 juli. Den var ganske sterk den dagen så jeg gikk utifra at el hadde vært :)Fortsatte og teste videre hver morgen. Lørdag 12 juli ble plutselig streken på el testen litt sterkere igjen, noe som fikk meg til å undre. Jeg testet noen timer senere med bt grav test, som viste svak positiv :) Så for min del var sterk strek på el testen tegn på graviditet :D

Jeg mistet i MA 18 aug da, derfor er jeg her igjen :)

Så kjedelig at du mistet :( Håper det klaffer fort for dere igjen!

 

Er jo lov å håpe at det er derfor den er litt sterkere, men da burde el ha vært for en ukes tid siden. Det kan den jo ha vært da, må nok bare vente og se :) Utålmodig er fornavnet mitt :) er på syklusdag 21 i dag da, og siste pp har jeg hatt syklus på 32-34 dager.

 

Krysser fingra for det Wiiga :) Håper det klaffer for alle uke 40 :) Ikke sååå lenge til vi kan teste.

Jeg hadde el i går eller i torsdag, kun sex en dag, men håper det klaffer fort igjen.

Jeg har enda svake grav tester, men jeg må opp i vinduet for å se streken. Negativ dig test da heldigvis :) Så når en slik er positiv igjen håper jeg at jeg har ny spire :)

Ikke kjekt å oppleve Ma nei, men det går bedre nå heldigvis :)

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Tok el test i sta og den ble negativ som forventet, men ikke supersvak strek heller. Fin rosa strek. Lurer egentlig på om noen har fortsatt og testa etter el, og hvordan ble testene da?

 

Håper jeg har hatt el, men har mine tvil, og forventa at el testen skulle vært litt svakere da. Dette kommer til å bli en lang syklus

Jeg hadde el rundt 3 juli i år. Jeg viste det ikke da jeg fikk el tester i posten den 4 juli. Den var ganske sterk den dagen så jeg gikk utifra at el hadde vært :)Fortsatte og teste videre hver morgen. Lørdag 12 juli ble plutselig streken på el testen litt sterkere igjen, noe som fikk meg til å undre. Jeg testet noen timer senere med bt grav test, som viste svak positiv :) Så for min del var sterk strek på el testen tegn på graviditet :D

Jeg mistet i MA 18 aug da, derfor er jeg her igjen :)

Så kjedelig at du mistet :( Håper det klaffer fort for dere igjen!

 

Er jo lov å håpe at det er derfor den er litt sterkere, men da burde el ha vært for en ukes tid siden. Det kan den jo ha vært da, må nok bare vente og se :) Utålmodig er fornavnet mitt :) er på syklusdag 21 i dag da, og siste pp har jeg hatt syklus på 32-34 dager.

Krysser fingra for det Wiiga :) Håper det klaffer for alle uke 40 :) Ikke sååå lenge til vi kan teste.

Jeg hadde el i går eller i torsdag, kun sex en dag, men håper det klaffer fort igjen.

Jeg har enda svake grav tester, men jeg må opp i vinduet for å se streken. Negativ dig test da heldigvis :) Så når en slik er positiv igjen håper jeg at jeg har ny spire :)

Ikke kjekt å oppleve Ma nei, men det går bedre nå heldigvis :)

Masse lykke til :)

Takk for det :) Krysser fingra for deg og alle andre også :)

 

Bra det går bedre nå <3 En gang kan holde det ;) blir spennende og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...