Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 igjen her og neg test. Puppene er verre men det er også mens smertene, så begynner å forberede meg på tr :( Har nok driti meg ut med optimismen :(

Det er vel alt for tidlig å teste nå? Vil jeg tro...

Jeg har ikke hatt noe mensen i disse dager vertfall, det var bare den blødningen i går også, og i dag er alt tilbake til normalen :P

Tor kansje jeg tester i morgen eller lørdag om blødningene holder seg borte. Jeg har vel 6 dager igjen til forventa tr :)

 

Testefest blir det ;) Litt spennende å teste tidlig også vet du, for da vet man at om det er negativt er det enda ikke avgjørende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også sånn at jeg kanskje helst vil teste meg en dag eller to før ikm så jeg slipper å se tr og bli lei meg. Har ikke gjort det de andre pp, men tror nok ikke at det gjør det mindre leit egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg som trodde jeg skulle bli helt desperat etter å teste har egentlig tatt det hele med ro. Er 7 dpo nå. MEN de to siste dagene har jeg vært helt latterlig trøtt. Ikke sliten, bare trøtt. Sov i 12 timer inatt (la meg halv åtte!!). Og er veldig oppblåst nederst i magen (lenger ned enn "vanlig") pluss skikkelig stikninger i livmor i går (kan sverge på at egget gnagde seg inn i veggen da). Så nå har jeg selvsagt blitt helt tullerusk og kommer nok til å teste imorra tidlig (makan!). Leste på rfsu sine sider at man kan teste på mellom 6 og 15 dpo og imorra er jeg 8, så da svir jeg av en bare for å roe nøtta litt :P og som nevnt over her så betyr jo ikke negativ test nødvendigvis at man ikke er gravid så det er jo ikke krise uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg som trodde jeg skulle bli helt desperat etter å teste har egentlig tatt det hele med ro. Er 7 dpo nå. MEN de to siste dagene har jeg vært helt latterlig trøtt. Ikke sliten, bare trøtt. Sov i 12 timer inatt (la meg halv åtte!!). Og er veldig oppblåst nederst i magen (lenger ned enn "vanlig") pluss skikkelig stikninger i livmor i går (kan sverge på at egget gnagde seg inn i veggen da). Så nå har jeg selvsagt blitt helt tullerusk og kommer nok til å teste imorra tidlig (makan!). Leste på rfsu sine sider at man kan teste på mellom 6 og 15 dpo og imorra er jeg 8, så da svir jeg av en bare for å roe nøtta litt :P og som nevnt over her så betyr jo ikke negativ test nødvendigvis at man ikke er gravid så det er jo ikke krise uansett ;)

 

Hehe, er som meg. Jeg har egentlig aldri vært testoman iløpet av prøvngen. Tatt testene rundt ikm, men denne gang er jeg helt tøysete. Og tiden går jo ikke.. Jeg er også kjempe trøtt, i går etter jobb sov jeg i 2 timer, og så sovnet jeg på kvelden igjen rundt kl 22 og sov til kl 09 i dag :P haha.. Er kjempe øm ved livmoren og det stikker litt mot lysken på venstre side. Også har jeg disse ømme puppene da :P Uff, jeg blir oppgitt over meg selv! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å der stoppet det, hva i alle dager forgår :/ Blir sprø av den kroppen altså :P

 

Uff, så frusterende og forvirrende!

Er det mye blod som kommer eller, når du først blør?

Hadde ringt fastlegen i morgen jeg, så du får en undersøkelse, siden du har hatt en MA. Sjekke at det ikke er igjen noe rester eller lignende som kroppen støter fra seg. Hørt om tilfeller av det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering: var på GU/UL i dag. Han sa alt så normalt og friskt ut. Puh! Han mente at det var stor sannsynlighet for at jeg var gravid forrige mnd. Mente og at jeg godt kunne være det nå og. Tok HCG blodprøve som jeg får svar på til mandag. Er så lettet over at alt er normalt etter 5 uker med mensensmerter og rare blødninger + andre rare symptomer. Symptomene mine nå er menssmerter og vondt i korsryggen. Er også utrolig trøtt for tiden. 8 dpo i dag.

 

Da er det bare for meg å vente til mandag om ikke testetrollet tar over før den tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

å der stoppet det, hva i alle dager forgår :/ Blir sprø av den kroppen altså :P

 

Uff, så frusterende og forvirrende!

Er det mye blod som kommer eller, når du først blør?

Hadde ringt fastlegen i morgen jeg, så du får en undersøkelse, siden du har hatt en MA. Sjekke at det ikke er igjen noe rester eller lignende som kroppen støter fra seg. Hørt om tilfeller av det før.

 

Jeg tror egentlig at alt er i orden etter MAen ser du. Har vært til etterkontoll og fikk beskjed om at var i sin sjønneste orden, og jeg kunne bare prøve å bli gravid igjen med en gang :)

 

Blod og blod, i går kveld var det vel ei teskje, ser liksom så mye ut når det havner i trusa :P Et do tørk så var det borte. Er ikke mensen blod, og lukter ikke slik, beklager detaljene ;) Litt sånn utvannet blod på an måte men veldig rødt. Ser at det er annerledes. I dag var det omtrent like mye, har ikke havnet i do. Tidligere i dag trudde jeg også jeg blødde men det var bare masse hvit tynn flytende utflod (gud jeg hater det ordet).

Var så vidt jeg kunne skimte farge nå når jeg var på do å sjekket, aldri opplevd lignende.

Tror kansje jeg skal ringe legen for en sjekk ja.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har også vonde mensentak innimellom så tviler ikke på at første menstruasjon blir kraftig førate gangen etter wn MA. det blir vel ei tante fra H***** det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

å der stoppet det, hva i alle dager forgår :/ Blir sprø av den kroppen altså :P

 

Uff, så frusterende og forvirrende!

Er det mye blod som kommer eller, når du først blør?

Hadde ringt fastlegen i morgen jeg, så du får en undersøkelse, siden du har hatt en MA. Sjekke at det ikke er igjen noe rester eller lignende som kroppen støter fra seg. Hørt om tilfeller av det før.

 

Jeg tror egentlig at alt er i orden etter MAen ser du. Har vært til etterkontoll og fikk beskjed om at var i sin sjønneste orden, og jeg kunne bare prøve å bli gravid igjen med en gang :)

 

Blod og blod, i går kveld var det vel ei teskje, ser liksom så mye ut når det havner i trusa :P Et do tørk så var det borte. Er ikke mensen blod, og lukter ikke slik, beklager detaljene ;) Litt sånn utvannet blod på an måte men veldig rødt. Ser at det er annerledes. I dag var det omtrent like mye, har ikke havnet i do. Tidligere i dag trudde jeg også jeg blødde men det var bare masse hvit tynn flytende utflod (gud jeg hater det ordet).

Var så vidt jeg kunne skimte farge nå når jeg var på do å sjekket, aldri opplevd lignende.

Tror kansje jeg skal ringe legen for en sjekk ja.. 

 

 

Ville ringt ja.

Kan jo være en hormonell årsåk, men godt å få det sjekket, så slipper du å gå å tenke på det. Men krysser fingrene for at det heller kan være en spire som bare lager litt drama ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke helt funnet ut av min EL enda. Har brukt EL tester fra billig tester men ingen utslag. Har ikke IKM før den 4 okt, kan det være mulig at jeg ikke har hatt EL enda? Blir helt gal her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være store problemer med de bt testene for tida, mange her inne nå som ikke har fått utslag. Inklusiv meg selv, men jeg brukte cbd samtidig og fikk smilefjes selv om bt forble negativ/svak.

KLart vi har el ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke funnet el denne gangen, men ga opp etter en stund med testingen. Men jeg tror fortsatt at jeg har hatt el egentlig

Endret av Ohana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tragisk syklus, men jeg jeg tar det med godt mot. I og med at jeg ikke blødde noe mer i kveld stappa jeg fingen litt oppi, ikke så langt, nesten litt redd for å forstyrre saker å ting ;) Men der var det rikelig med den hvite utfloden igjen.. Tester i morgen, da er det fem dager før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

God morgen. Heller aldri vært gravid før og mister også motet av å ikke kjenne noen ting! Hadde jo noe som kunne vært festeblødning, men det er visst sjelden, men ingen ømme brystet eller noe annet. Tok skikkelig tak i puppene i går men da ble de jo ømme av det, ler av meg selv nesten, men vil så gjerne føle noe og være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

Jeg er 13 dpo i dag, har fått positive tester, og kjenner ingen verdens ting! Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingen stikkinger eller murringer. Har litt mer vondt i ryggen, men det er nok helst tilfeldigheter. Han kjent noen stikkinger i puppene og noen i magen, men de kjenner jeg sannsynligvis fordi jeg tenker på det og legger ekstra godt merke til ting.

Ikke bli stressa over at du ikke kjenner ting - det er nok veldig mye mere vanlig å ikke ha symptomer enn å ha symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

God morgen. Heller aldri vært gravid før og mister også motet av å ikke kjenne noen ting! Hadde jo noe som kunne vært festeblødning, men det er visst sjelden, men ingen ømme brystet eller noe annet. Tok skikkelig tak i puppene i går men da ble de jo ømme av det, ler av meg selv nesten, men vil så gjerne føle noe og være gravid!

Gwen28, du skriver det som om jeg skulle sagt det selv. Leter hele tiden etter alle mulige tegn. Og blir like skuffet hver gang jeg innser at alt kjennes helt som før. Men enda mer skuffa ble jeg i går da jeg tok den testen, og den var negativ. Skulle klart å faktisk vente til IKM :( skal vi krysse fingene for vonde pupper i dag, du og jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

Jeg er 13 dpo i dag, har fått positive tester, og kjenner ingen verdens ting! Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingen stikkinger eller murringer. Har litt mer vondt i ryggen, men det er nok helst tilfeldigheter. Han kjent noen stikkinger i puppene og noen i magen, men de kjenner jeg sannsynligvis fordi jeg tenker på det og legger ekstra godt merke til ting.

Ikke bli stressa over at du ikke kjenner ting - det er nok veldig mye mere vanlig å ikke ha symptomer enn å ha symptomer.

Takk Paeonia. Skal prøve å ikke tenke så mye på det, men er jo så himla vanskelig. Men helt fantastisk at du har positiv test!! Hvor tidlig kom den? Gratulerer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter.

Jeg var så dum i går, at jeg testa. Bare 6 dpo. Den var selvfølgelig helt hvit, som den sikkert må være etter kun seks dager. Jeg klarte å miste motet likevel, og ble litt lei meg.

Herregud, jeg har virkelig ingen vilkestyrke.

Har jo bare aldri vært gravid før, og tenker at jeg hadde kommet til å føle det på meg om jeg var det? Er det helt teit? Jeg er bare 7dpo, men likevel skuffa over at jeg ikke føler noe i det hele tatt :(

Foreslår å roe ned et par hakk - det er vanlig å ikke merke noe før ca 6 uker.

6 dager er jo litt kortere...

Hilsen en som har vært gravid flere ganger

 

Anonymous poster hash: 73128...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...