Gå til innhold

IKM uke 40


Wiiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så IKM i dag, men ingen mens å se :)

Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid. Har hatt strek på alle de siste billigstrimlene men syns streken har vært litt vel svak...Så blir nok å vente litt før jeg hopper i taket her...

Når det gjelder symptomer så kan jeg melde om "mensmurringer" også syns jeg brystene er tyngre og ømmere...så det kan vel være symptom på både kommende mens og graviditet :P

 

Noen andre som føler seg gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, McStuffins!!

 

Jeg føler meg ikke gravid og blør 4. dagen på rad. IKM imorra. Tar en test lørdag eller søndag for å være helt sikker på at det er mensen selv om den kom aaaaltfor tidlig. Bare for å få ro i sjela ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på ikm:( bare å vente på tr da.. Brukte rfsu sin da.. Noen som har erfaring med denne? Kan den vise falsk negativt så sent?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i morgen, tok en CB digital nå, ikke gravid stod det så det taler vel for seg😏 jepp jadda så...... Lykke til til dere andre som ikke har testet enda😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer:)

 

Og til dere som fremdeles venter: LYKKE TIL:)

 

Og dere som fikk tanta på besøk, jeg krysser fingrene for dere i neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i dag eller i morgen, men har bestemt meg for å vente med å teste til i morgen hvis ikke TR har kommet til i morgen tidlig. Har så mye som skjer i dag, og har ikke lyst til å bruke dagen på å være lei meg over en eventuell negativ test. :/

jeg føler med dere alle som har fått negative tester, og gratulerer til dere som har vært heldige denne måneden! <3

Her har jeg veldig vondt i puppene, og litt murringer i magen. Helt typisk før TR.

Ha en fin dag, alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Sabina :) Godt noen får det til ;)

 

Bebisyk, jeg krysser alt jeg har får at du får en positiv test i morgen. heier lit ekstra på deg vet du ;)

 

Må vi ha hell med oss i neste pp vi som har fått rød nedgang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk Bellanie <3 Det betyr faktisk kjempemasse! Tenker masse på deg, også. Og håper du har masse nytt mot og håp for neste prøveperiode :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir test her imorra tidlig også (egentlig IKM idag, men blør fortsatt fra mandagen). Har absolutt ingen forhåpninger om at den skal være positiv, men vil bare være 100 % sikker. 

 

Ser ut som det blir en del av oss som følger hverandre inn i neste IKM-klubb :P Men da har vi iallfall hverandre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr... Tok digitaltest og den svarte "ikke gravid". Så da er vi straks klare for PP2 bare den dumme tanta drar igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også en ny test i dag, bare måtte siden tr ikke har kommet enda, men kun en strek og ikke antydning til noe mer en gang😠 er jo bare sååå kjedelig å vente på at møkka tanta skal slå til for fullt.... Kan vel like godt opprette ikm uke 44 med en gang😏 Ærsj ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Ulvinne og LykkeLi! :(

Men da er det bare å brette opp ermene i neste pp! :)

 

Her er el på god vei, kjenner det veeldig godt i siden :o Trodde jeg hadde supertidlig el med masse symptomer på cd 5 og 6, men heldigvis var det bare kroppen som tullet. Ungene ser på tv, så nå skal jeg vekke mannen og forføre ham! :P:lol:

 

Ønsker alle en deilig helg! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var på 'oss over 30' nå, men samma det! Er i uke 42 selv, og ønsker de som ikke har fått tr lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også testa, og fikk negativt på både digatal og strektest :( ikke noe hyggelig og greit dette her :( da blir det ny tur til Køben på oss, og ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...