Gå til innhold

Januarbaby2015 <3


Twiiie

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 15+0. :) Detta går fremover. :) Men til gjengjeld så er jeg hjemme fra jobb i dag igjen. :( Haff, håper jeg kommer meg på jobb i morra. :)

Jeg sliter også.. Har vært hjemme hele denne uken. Har fått legetime i dag kl.12:30, for å høre hva jeg kan gjøre framover.. Er sykemeldt nesten annenhver uke pga kvalme, feber, dårlig med søvn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

I dag er jeg 15+0. :) Detta går fremover. :) Men til gjengjeld så er jeg hjemme fra jobb i dag igjen. :( Haff, håper jeg kommer meg på jobb i morra. :)

Jeg sliter også.. Har vært hjemme hele denne uken. Har fått legetime i dag kl.12:30, for å høre hva jeg kan gjøre framover.. Er sykemeldt nesten annenhver uke pga kvalme, feber, dårlig med søvn osv.

 

Huff da. Ikke koselig å høre. Her har jeg ikke vært dårlig får nå. Første del var jeg bare utslitt, men ikke syk på samme måte. Så trudde jeg hadde slippi unna detta jeg. :(

 

Håper du og legen finner ut en ordning som blir bra for deg og at du snart er tilbake på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Salla. :)

 

Ja det går nok fort med innkjøp når kjentfolk finner ut at de lettere kan ''kvitte'' seg med ting. :) Det er jo en koselig gest da. :) Også gjør det det enklere for oss førstegangs å finne alt vi trenger. ;)

 

Er det delig å komme igang med handlig da? :)

 

Hehe, ja, det er flere som har sagt de ønsker å bli kvitt ting. For min del som har tenkt å kjøpe brukt uansett er det jo veldig greit at det er fra folk vi kjenner. Dog hadde vært greit å vente til vi har fått kjøpt hus, men får tro det går greit med litt ekstra flyttelass :P

Ja, litt deilig er det :rolleyes:  Bare 5 mnd igjen :-O

 

Har akkurat begynt å kjenne på dette bekkenet selv, spesielt om kvelden. Nå har jeg ferie, så er veldig spent på hvordan det blir når jobben starter til uka. Jobber som lærer. Tenkte at jeg skulle ta en tur til kiropraktor snart :) blir jo litt bekymra for at disse bekkengreiene skal utvikle seg, det er vel du også? Vil gjerne jobbe helt til permisjonen starter.

 

Ja, jeg er veldig bekymret. Jobber i helsesektoren så kan bli tunge dager. Håper det ikke er bekkenløsning, bare slitenhet etter jobbstart. Jeg har time til kiropraktoren min om et par uker, er spent på hva han finner ut :) Krysser fingrene for deg at det ikke er bekkenløsning hos deg og :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I dag er jeg 15+0. :) Detta går fremover. :) Men til gjengjeld så er jeg hjemme fra jobb i dag igjen. :( Haff, håper jeg kommer meg på jobb i morra. :)

 

Jeg sliter også.. Har vært hjemme hele denne uken. Har fått legetime i dag kl.12:30, for å høre hva jeg kan gjøre framover.. Er sykemeldt nesten annenhver uke pga kvalme, feber, dårlig med søvn osv.

Huff da. Ikke koselig å høre. Her har jeg ikke vært dårlig får nå. Første del var jeg bare utslitt, men ikke syk på samme måte. Så trudde jeg hadde slippi unna detta jeg. :(

 

Håper du og legen finner ut en ordning som blir bra for deg og at du snart er tilbake på jobb. :)

Håper du blir kvitt det snart, så dagene går litt lettere :-) jeg har fått urinveisinfeksjon, så det blir noen lange dager framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

I dag er jeg 15+0. :) Detta går fremover. :) Men til gjengjeld så er jeg hjemme fra jobb i dag igjen. :( Haff, håper jeg kommer meg på jobb i morra. :)

Jeg sliter også.. Har vært hjemme hele denne uken. Har fått legetime i dag kl.12:30, for å høre hva jeg kan gjøre framover.. Er sykemeldt nesten annenhver uke pga kvalme, feber, dårlig med søvn osv.

Huff da. Ikke koselig å høre. Her har jeg ikke vært dårlig får nå. Første del var jeg bare utslitt, men ikke syk på samme måte. Så trudde jeg hadde slippi unna detta jeg. :(

 

Håper du og legen finner ut en ordning som blir bra for deg og at du snart er tilbake på jobb. :)

Håper du blir kvitt det snart, så dagene går litt lettere :-) jeg har fått urinveisinfeksjon, så det blir noen lange dager framover!

 

Det håper jeg også. :)

 

Huff da, det er ikke godt. :( Men bra dere fant ut hva det var. :) Da går det ann å gjøre noe med det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og alt stod bra til med alt :) for en super opplevelse! Barnefaren felte noen tårer, så det var stas :) terminen ble flytta fra 8. til 2.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre. :) Ville/fikke dere vite hva dere venter da? :) Er det en god følelse å bli satt tilbake? Sånn ved tanke på at da er det større sannsynlighet for at ungen kommer i 2015 og ikke 2014. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre. :) Ville/fikke dere vite hva dere venter da? :) Er det en god følelse å bli satt tilbake? Sånn ved tanke på at da er det større sannsynlighet for at ungen kommer i 2015 og ikke 2014. ;)

Vi venter en gutt, det var det ingen tvil om :) vi ville gjerne vite det, da blir det enda mer virkelig. følelsen er litt blanda, godt å være lenger på vei, men håper veldig på januar. Nå er det på innafor 14 dager i desember og 14 dager i januar. Det kan bli en spennende jul!

Endret av Stjerne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så koselig å høre. :) Ville/fikke dere vite hva dere venter da? :) Er det en god følelse å bli satt tilbake? Sånn ved tanke på at da er det større sannsynlighet for at ungen kommer i 2015 og ikke 2014. ;)

Vi venter en gutt, det var det ingen tvil om :) vi ville gjerne vite det, da blir det enda mer virkelig. følelsen er litt blanda, godt å være lenger på vei, men håper veldig på januar. Nå er det på innafor 14 dager i desember og 14 dager i januar. Det kan bli en spennende jul!

 

 

Så koselig. :) Ja det er det jeg tenker også. :) Og jeg trur jeg klarer å ''kjenne'' barne bedre hvis jeg veit om det blir en gutt eller jente. :)

 

Ja, gleder meg til jul egentlig. :) Da er det igjen ca en mnd for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så koselig å høre. :) Ville/fikke dere vite hva dere venter da? :) Er det en god følelse å bli satt tilbake? Sånn ved tanke på at da er det større sannsynlighet for at ungen kommer i 2015 og ikke 2014. ;)

Vi venter en gutt, det var det ingen tvil om :) vi ville gjerne vite det, da blir det enda mer virkelig. følelsen er litt blanda, godt å være lenger på vei, men håper veldig på januar. Nå er det på innafor 14 dager i desember og 14 dager i januar. Det kan bli en spennende jul!

Så koselig. :) Ja det er det jeg tenker også. :) Og jeg trur jeg klarer å ''kjenne'' barne bedre hvis jeg veit om det blir en gutt eller jente. :)

 

Ja, gleder meg til jul egentlig. :) Da er det igjen ca en mnd for min del. :)

Da kan du bare slappe godt av i jula :) hehe. Når har du UL? Babyen kommer når han kommer, og da er jeg sikker på at jeg ikke ville at det skulle skjedd noen annen dag :) men huet sier ja, takk til januar foreløpig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Fint å være tilbake igjen. Var her sist da jeg var gravid med min første, i 2011. Nå er jeg på vei igjen, med termin 7. januar. :) Er i uke 18+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så koselig å høre. :) Ville/fikke dere vite hva dere venter da? :) Er det en god følelse å bli satt tilbake? Sånn ved tanke på at da er det større sannsynlighet for at ungen kommer i 2015 og ikke 2014. ;)

Vi venter en gutt, det var det ingen tvil om :) vi ville gjerne vite det, da blir det enda mer virkelig. følelsen er litt blanda, godt å være lenger på vei, men håper veldig på januar. Nå er det på innafor 14 dager i desember og 14 dager i januar. Det kan bli en spennende jul!

Så koselig. :) Ja det er det jeg tenker også. :) Og jeg trur jeg klarer å ''kjenne'' barne bedre hvis jeg veit om det blir en gutt eller jente. :)

 

Ja, gleder meg til jul egentlig. :) Da er det igjen ca en mnd for min del. :)

Da kan du bare slappe godt av i jula :) hehe. Når har du UL? Babyen kommer når han kommer, og da er jeg sikker på at jeg ikke ville at det skulle skjedd noen annen dag :) men huet sier ja, takk til januar foreløpig :P

 

Det er UL 28 august. Så tre uker til. :) Ja det er jeg enig i. Vi får ikke gjort så mye med når ungen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på oul i dag! :) Kjempemorro! Men lille knøttet lå med ryggen til hele tiden, så var umulig å få se verken ansikt eller kjønn desverre! :P Så jeg må nok bestille ekstra ul for å få vite! :P

Fikk termin 8.Januar, så ble flyttet fram en dag eller to :) Så er 18+4 i dag istedet for 18+2! :D

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så misunnelig på alle dere som har hatt oul allerede. Jeg må dessverre vente i overkant av to uker til. Gleder meg til å fortelle Snuppa at hun skal bli storesøster, men tør ikke si noe før vi har sett at alt er bra med lisjegullet. Magen vokser som bare det, så nå har vi delt nyheten med de fleste. Ikke lett å holde inn magen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på oul neste uke og gleder meg veldig til det. 18+0 i dag. Samtidig er jeg så spent på om alt er bra der inne. Kjenner ingen bevegelser ennå, men jeg merker at mage og pupper har vokst litt. Har ikke sagt noe på jobb ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er misunnelig på dere som har vært på ultralyd, vi må vente en god stund til... Er 18+5 i dag og har ikke time før i uke 21...

 

Forresten, jeg er plaget med veldig tett nese, har egentlig hatt det helt siden starten egentlig... Har foreløpig hatt en runde med bihulebetennelse, håper virkelig å slippe flere ganger!!! Andre som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag starter bra, med en runde på europris og nede i sentrum med venninnen min og sønnen hennes på 2,5 år :) Kom hjem, og startet og hekle, på bamseoppskriften jeg fant tidligere i dag. Begynte å fryse, så kom hodepinen, gikk og la meg, da kjente jeg at jeg har febervondt i kroppen, ligger en liten time, før jeg står opp og finner meg paracet... Legger meg igjen i håp om å få sove, neeei da, sto opp igjen etter en liten halvtime... Etterpå har jeg bare rent på do, skikkelig løsmage... :( Nå er jeg så sår i rompa, at det er vondt å tørke seg... Har laget pizza, men har ikke matlyst... Prøver å få i meg litt salte kjeks og cola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag starter bra, med en runde på europris og nede i sentrum med venninnen min og sønnen hennes på 2,5 år :) Kom hjem, og startet og hekle, på bamseoppskriften jeg fant tidligere i dag. Begynte å fryse, så kom hodepinen, gikk og la meg, da kjente jeg at jeg har febervondt i kroppen, ligger en liten time, før jeg står opp og finner meg paracet... Legger meg igjen i håp om å få sove, neeei da, sto opp igjen etter en liten halvtime... Etterpå har jeg bare rent på do, skikkelig løsmage... :( Nå er jeg så sår i rompa, at det er vondt å tørke seg... Har laget pizza, men har ikke matlyst... Prøver å få i meg litt salte kjeks og cola...

Huffda, håper det er forbigående og at etter en god natts søvn føler deg bedre i morgen. God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag starter bra, med en runde på europris og nede i sentrum med venninnen min og sønnen hennes på 2,5 år :) Kom hjem, og startet og hekle, på bamseoppskriften jeg fant tidligere i dag. Begynte å fryse, så kom hodepinen, gikk og la meg, da kjente jeg at jeg har febervondt i kroppen, ligger en liten time, før jeg står opp og finner meg paracet... Legger meg igjen i håp om å få sove, neeei da, sto opp igjen etter en liten halvtime... Etterpå har jeg bare rent på do, skikkelig løsmage... :( Nå er jeg så sår i rompa, at det er vondt å tørke seg... Har laget pizza, men har ikke matlyst... Prøver å få i meg litt salte kjeks og cola...

God Bedring Twiiie. :)

Jeg kjøper lambi, da blir man ikke så sår i stompen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er misunnelig på dere som har vært på ultralyd, vi må vente en god stund til... Er 18+5 i dag og har ikke time før i uke 21...

 

Forresten, jeg er plaget med veldig tett nese, har egentlig hatt det helt siden starten egentlig... Har foreløpig hatt en runde med bihulebetennelse, håper virkelig å slippe flere ganger!!! Andre som kjenner seg igjen?

Kjenner igjen det med tett nese, men det er bare om kvelden/natta hos meg. Mener at jeg har lest noe om at økningen av østrogen får slimhinnene til å hovne opp. Bihulebetennelse er fælt :-/ håper du blir kvitt det snart :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at dette går over med det første... Var oppe fra klokken 6 til halv 7 tidligere, fikk i meg ett glass med vann og noen få munnfuller med kald pizza... Nå sitter jeg oppe etter å ikke få sove mere, sitter å gommler flatbrød, må vell hente meg ett glass cola og snart... Har mer feber i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at dette går over med det første... Var oppe fra klokken 6 til halv 7 tidligere, fikk i meg ett glass med vann og noen få munnfuller med kald pizza... Nå sitter jeg oppe etter å ikke få sove mere, sitter å gommler flatbrød, må vell hente meg ett glass cola og snart... Har mer feber i dag...

Det høres ikke bra ut. Håper du føler deg bedre etterhvert. God bedring :) *klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke konsekvenser har det om man spiser mye usunt I svangerskapet? Har hørt at om man spiser mye usunt så er det mye mer sånn hvitt gusj på babyen når den blir født, er det bare tull?? Har såå dårlig samvittighet, hadde store planer om å bare spise sunt og bra for meg og babyen, men jeg er så kvalm hele tiden, og spyr av nesten alt jeg spiser, eneste som holder seg innabors er usunne ting som grøt, brus, chips osv.. Ikke akkurat det mest næringsrike men noe mat er bedre enn ingenting, må jo spise noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel ikke usunt kosthold har noe med vernix å gjøre, du kan lese mer om vernix her, det er en bra ting :-) http://en.m.wikipedia.org/wiki/Vernix_caseosa

 

Jeg kan ikke så veldig mye om konkret innvirkning på baby av "dårlig" kosthold, men det gjelder jo litt det samme for oss, men en baby kan jo ikke velge selv. Men når det er sagt så er det som du sier viktig at du får i deg mat. Tror mitt beste råd er å spise så sunt du klarer, så er jeg sikker på at det er mer enn bra nok. Prøv å hold sukkermengden nede, jeg vet at sukker kan føre til stor baby. Hilsen meg som fikk en på 4370g sist :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...