Gå til innhold

Januarbaby2015 <3


Twiiie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har igrunn tenkt å kjøpe brukt, men heldige meg kom over denne, og samboer er heldigvis enig med meg! :P Eneste jeg må kjøpe utenom er stelleveske :) Tenker det blir å bestille etter oul :D

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har dere kjøpt vogner allerede?? :huh:

 

Ting har stoppet opp i heimen hjemme, trur det er fordi samo ikke vil stresse (å jeg). Men det blir nok litt fortgang etter ul. :wink: *Ønske drømme håpe* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twiiie, jeg var inne på linken, den så fin ut. :) Liten å nett i tillegg. :) Men veit du om det går ann å pakke den sammen med dypbaggen, har ikke lyst å måtte ha av den når jeg skal inn/ut av bilen. Sportsdelen går det så jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke gjort noen forberedelser, men vi har god tid og det meste fra før. Får evt se om det trengs noe rosa etter ul... Denne gangen slipper jeg iallefall å stresse fordi stellebordet ikke er montert før jeg drar på sykehuset! Men seng må vi jo kanskje ha?? Hmm, tar det til høsten! :-)

Endret av mortilknerten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har dere kjøpt vogner allerede?? :huh:

 

Ting har stoppet opp i heimen hjemme, trur det er fordi samo ikke vil stresse (å jeg). Men det blir nok litt fortgang etter ul. :wink: *Ønske drømme håpe* :fnise:

Det ble litt tidligere enn planlagt. Fikk høre at det var bestillingstid på vogner, hvertfall Emmaljunga, på ca. to måneder. Så da satte vi i gang med undersøkelser tidlig, tenkte vi skulle bestille i august. Også kom vi over den i Sverige på nettet, og de hadde en igjen på lager, så da måtte vi bare slå til følte vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var å såg litt på vogner i går. Eg ønsker en praktisk vogn som er lett og kan brukes til alt, fremfor en stor og tung vogn som bare er fin å se på. De fleste venninner har hatt emaljunga, men har fort kvittet seg med denne og kjøpt en lettere vogn, så blir ihvertfall ikke emaljunga her. Har hatt lyst på stokke crusi, men leste at den ikke er så bra på snø og slaps, samt dårlig sving på den. Blir nok en kombinert trilletur vogn og joggevogn her med god demping :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oj, har dere kjøpt vogner allerede?? :huh:

 

Ting har stoppet opp i heimen hjemme, trur det er fordi samo ikke vil stresse (å jeg). Men det blir nok litt fortgang etter ul. :wink: *Ønske drømme håpe* :fnise:

Det ble litt tidligere enn planlagt. Fikk høre at det var bestillingstid på vogner, hvertfall Emmaljunga, på ca. to måneder. Så da satte vi i gang med undersøkelser tidlig, tenkte vi skulle bestille i august. Også kom vi over den i Sverige på nettet, og de hadde en igjen på lager, så da måtte vi bare slå til følte vi.

 

Aha, da skjønner jeg. :) Greit å ha litt unnagjort også. Vi skulle jo kjøpe spinkelseng forje uke, men de var utsolgt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var å såg litt på vogner i går. Eg ønsker en praktisk vogn som er lett og kan brukes til alt, fremfor en stor og tung vogn som bare er fin å se på. De fleste venninner har hatt emaljunga, men har fort kvittet seg med denne og kjøpt en lettere vogn, så blir ihvertfall ikke emaljunga her. Har hatt lyst på stokke crusi, men leste at den ikke er så bra på snø og slaps, samt dårlig sving på den. Blir nok en kombinert trilletur vogn og joggevogn her med god demping :-)

Mine venninner har bare gode erfaringer med Emmaljunga, så det kommer vel an på hvorvidt vognen passer for en selv. Jeg leste en del rundt, tester osv. og håper jeg har valgt den som passer best for oss. Det blir nok ikke mye løping på meg f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den Trille Viper så ikke dum ut! Vi har ikke tenkt så mye på vogn, bortsett fra at vi (jeg) vil ha 4 hjul. Vi har bestemt oss for bilstol, men venter litt med å kjøpe enda. Sprinkelseng kommer i hus neste uke:) Vi satser på å kjøpe alt utstyr brukt, bortsett fra bilstol, flasker, stellematte o.l. 

 

Har ikke kjøpt noen ting enda, blir nok mer etter oul :D Vi satser på å få kjøpt hus før babyen kommer så greit og ikke fylle huset før vi flytter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twiiie, jeg var inne på linken, den så fin ut. :) Liten å nett i tillegg. :) Men veit du om det går ann å pakke den sammen med dypbaggen, har ikke lyst å måtte ha av den når jeg skal inn/ut av bilen. Sportsdelen går det så jeg. :)

Vet desverre ikke mer enn deg :P Mulig det går ann :P

 

Viste linken til søsteren min i går, og hun bare "Aldri hørt om merke, hvorfor ikke f.eks emmaljunga? aaalle hun kjenner har det" ... Men hallo! For noen priser da på de populære vognene!(splitter ny iallefall) :P + de mest populære er litt store, og vi trenger en vogn som er litt liten og praktisk!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Twiiie, jeg var inne på linken, den så fin ut. :) Liten å nett i tillegg. :) Men veit du om det går ann å pakke den sammen med dypbaggen, har ikke lyst å måtte ha av den når jeg skal inn/ut av bilen. Sportsdelen går det så jeg. :)

Vet desverre ikke mer enn deg :P Mulig det går ann :P

 

Viste linken til søsteren min i går, og hun bare "Aldri hørt om merke, hvorfor ikke f.eks emmaljunga? aaalle hun kjenner har det" ... Men hallo! For noen priser da på de populære vognene!(splitter ny iallefall) :P + de mest populære er litt store, og vi trenger en vogn som er litt liten og praktisk!  :)

 

Veit du når du få den? Så kan du finne ut av det. :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi var å såg litt på vogner i går. Eg ønsker en praktisk vogn som er lett og kan brukes til alt, fremfor en stor og tung vogn som bare er fin å se på. De fleste venninner har hatt emaljunga, men har fort kvittet seg med denne og kjøpt en lettere vogn, så blir ihvertfall ikke emaljunga her. Har hatt lyst på stokke crusi, men leste at den ikke er så bra på snø og slaps, samt dårlig sving på den. Blir nok en kombinert trilletur vogn og joggevogn her med god demping :-)

Mine venninner har bare gode erfaringer med Emmaljunga, så det kommer vel an på hvorvidt vognen passer for en selv. Jeg leste en del rundt, tester osv. og håper jeg har valgt den som passer best for oss. Det blir nok ikke mye løping på meg f.eks :)

Emaljunga er fin til trilleturer på asfalt og til shopping. Har trillet rundt på mine venniners barn og med en gang det er grus eller trapper er det et slit. Bor i by, men er veldig glad i turer på gruslagte turstier. Har sett på bob revolution se eller pro, det er akkurat komt babybag til disse vognene og en kan feste bilstolen direkte på uten adapter. Koster fra 7000kr og opp. Er vist den mest populære vognen i USA. Vi skal ha oss en tur på barnevognservice i morgen å se på litt andre. Vi har ikke noe budsjett, så kommer til å kjøpe den vi liker best og kjøper nok ny, da vi vil ha den i noen år og til flere barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt vår emmaljunga med aluminiumsunderstell på ganske hårete skogsstier, i fjæra og på frossen myr - syns det har gått helt fint. Men jeg har jo bare erfaring fra den ene vogna. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg får meg en ny vogn, er om det viser seg at det er tvillinger som skjuler seg i magen ;) Vi har fra før en Emmaljunga city cross, Teutonia spirit s3 og en quinny Zapp ekstra. Må si at Emmaljungaen slår alt annet som jeg har prøvd. Elsker den vogna, og gleder meg til å bruke den igjen. Kunne tenkt meg en Mountain buggy eller en Bugaboo da,om jeg fikk lov til å kjøpe meg ny vogn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Twiiie, jeg var inne på linken, den så fin ut. :) Liten å nett i tillegg. :) Men veit du om det går ann å pakke den sammen med dypbaggen, har ikke lyst å måtte ha av den når jeg skal inn/ut av bilen. Sportsdelen går det så jeg. :)

Vet desverre ikke mer enn deg :P Mulig det går ann :P

 

Viste linken til søsteren min i går, og hun bare "Aldri hørt om merke, hvorfor ikke f.eks emmaljunga? aaalle hun kjenner har det" ... Men hallo! For noen priser da på de populære vognene!(splitter ny iallefall) :P + de mest populære er litt store, og vi trenger en vogn som er litt liten og praktisk!  :)

 

Veit du når du få den? Så kan du finne ut av det. :):P

 

Har ikke bestilt enda :P Tenkte å vente til etter oul :) Men hvis du har tid til å vente, så kan jeg sjekke når den har kommet :) Skal på oul 8.Aug :)

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Twiiie, jeg var inne på linken, den så fin ut. :) Liten å nett i tillegg. :) Men veit du om det går ann å pakke den sammen med dypbaggen, har ikke lyst å måtte ha av den når jeg skal inn/ut av bilen. Sportsdelen går det så jeg. :)

Vet desverre ikke mer enn deg :P Mulig det går ann :P

 

Viste linken til søsteren min i går, og hun bare "Aldri hørt om merke, hvorfor ikke f.eks emmaljunga? aaalle hun kjenner har det" ... Men hallo! For noen priser da på de populære vognene!(splitter ny iallefall) :P + de mest populære er litt store, og vi trenger en vogn som er litt liten og praktisk!  :)

 

Veit du når du få den? Så kan du finne ut av det. :):P

 

Har ikke bestilt enda :P Tenkte å vente til etter oul :) Men hvis du har tid til å vente, så kan jeg sjekke når den har kommet :) Skal på oul 8.Aug :)

 

Har sittet og sett på demo videoen nå, og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det skal gå ann å legge sammen vogna med baggen også, når hun gjør det med sportsdelen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i morgen av vil jeg sikkert bli fraværende en ukes tid :) Vi skal på ferie og jeg har ikke peiling på hvordan det er med wifi dit vi skal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Twiiie, jeg var inne på linken, den så fin ut. :) Liten å nett i tillegg. :) Men veit du om det går ann å pakke den sammen med dypbaggen, har ikke lyst å måtte ha av den når jeg skal inn/ut av bilen. Sportsdelen går det så jeg. :)

Vet desverre ikke mer enn deg :P Mulig det går ann :P

 

Viste linken til søsteren min i går, og hun bare "Aldri hørt om merke, hvorfor ikke f.eks emmaljunga? aaalle hun kjenner har det" ... Men hallo! For noen priser da på de populære vognene!(splitter ny iallefall) :P + de mest populære er litt store, og vi trenger en vogn som er litt liten og praktisk!  :)

 

Veit du når du få den? Så kan du finne ut av det. :):P

 

Har ikke bestilt enda :P Tenkte å vente til etter oul :) Men hvis du har tid til å vente, så kan jeg sjekke når den har kommet :) Skal på oul 8.Aug :)

 

Har sittet og sett på demo videoen nå, og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det skal gå ann å legge sammen vogna med baggen også, når hun gjør det med sportsdelen... :)

 

 

OK. :) Jeg har tid til å vente jeg veit du. ;) Har ikke termin før rundt 30 januar jeg. :fnise:

 

Det er det jeg også har tenkt, men er så utsikker, da de kan være annerledes i bredden å lengden å sånn (Har jeg fått for meg) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i morgen av vil jeg sikkert bli fraværende en ukes tid :) Vi skal på ferie og jeg har ikke peiling på hvordan det er med wifi dit vi skal :P

God ferie Twiiie. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga har ikke bare tunge og "bælete" vogner. De har mange forskjellige modeller og mange forskjellige understell, kommer med mange nye i 2015 kolleksjonen. 

 

Ville sjekket skikkelig opp før jeg kjøpte en "billig" vogn, da de ofte fort kan bli skranglete eller ikke leve opp til forventningene. Jeg har hatt MANGE vogner så snakker av erfaring! 



Anonymous poster hash: 419ec...daa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ny termin av legen, den er 30. januar. også fikk jeg brev i posten i går om UL. den blir den 28. august. :) Det tok ikke lang tid å få bekreftelsen, 5 dager. :) Ikke værst. ;)

 

 

Noen av dere som har budsjett å følge når dere skal handle til de små? Eventuelt maks pris på de dyre tingene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...