Gå til innhold

***August 2014 ***


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

Gleder meg veldig til jeg også er i mål :) begynner å bli veldig klar for å si det sånn ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille keiser kom til verden fredag 8/8 ❤❤nå koser vi oss på barsel og gleder oss til å ta han med hjem i morgen❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille keiser kom til verden fredag 8/8 ❤❤nå koser vi oss på barsel og gleder oss til å ta han med hjem i morgen❤

 

Gratulerer så mye 💙💙💙 nyt tiden og kos dere masse videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vår lille keiser kom til verden fredag 8/8 ❤❤nå koser vi oss på barsel og gleder oss til å ta han med hjem i morgen❤

 

Gratulerer så mye 💙💙💙 nyt tiden og kos dere masse videre :)

Gratulerer så mye!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer babyene som perler på en snor her! Jeg vil også... :P

 

Det skjedde lite her i natt, på tross av fullmånen. Kynnerne mine har imidlertid tatt seg opp mer og mer de siste dagene. Har ganske regelmessige sammentrekninger i noen timer flere ganger om dagen. Men så gir det seg. De har blitt kraftigere også, men er ikke smertefulle. Noen med erfaring som kan si om de har hatt det sånn nært opp mot fødsel? Åh, hva skulle jeg ikke gitt for å kunne få vite hvilken dag lille har tenkt å komme på. Sukk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vår lille keiser kom til verden fredag 8/8 ❤❤nå koser vi oss på barsel og gleder oss til å ta han med hjem i morgen❤

Gratulerer så mye nyt tiden og kos dere masse videre :)

Gratulerer så mye!:)

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer babyene som perler på en snor her! Jeg vil også... :P

 

Det skjedde lite her i natt, på tross av fullmånen. Kynnerne mine har imidlertid tatt seg opp mer og mer de siste dagene. Har ganske regelmessige sammentrekninger i noen timer flere ganger om dagen. Men så gir det seg. De har blitt kraftigere også, men er ikke smertefulle. Noen med erfaring som kan si om de har hatt det sånn nært opp mot fødsel? Åh, hva skulle jeg ikke gitt for å kunne få vite hvilken dag lille har tenkt å komme på. Sukk... :)

Jeg trodde nesten du hadde født jeg nå! Det er nok vanlig det du beskriver, men dagen for fødselen er jo uansett uforutsigbar dessverre! Du får trøste deg med at til mer modning du har nå, til sterkere blir livmoren til fødsel, og dess lettere går fødselen når dagen først kommer! Selv har jeg mindre modningstegn nå enn jeg hadde for 3 uker siden😳 Lille har nok funnet ut at det er tryggest å bli i magen...

Åh, men vi har uansett ikke lenge igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kynnere og nedpress her også. Synes de kommer jevnt innimellom men håper iallefall det hjelper på modningen. Bekkenet mitt blir presset max om dagen også kjenner jeg så merker det nærmer seg veldig nå 💙 spennende å se når det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er plaget med vondt i skambeinet? Har så vondt, både når jeg står, går og ligger. Det er grusomt å snu seg om natta, noe jeg ofte gjør siden jeg må tisse hele tiden... Legen sa det mest sannsynlig er bekkenet som gjør seg klar for fødsel, så håper det ikke er så veldig lenge til! Disse smertene er jo uutholdelige hvis de skal vare i mange uker til :(

 

Jaja, om 2 dager får jeg mest sannsynlig vite hvordan lille ligger i magen, har ikke fått vite det enda. Gruer meg litt, håper hun ligger godt plantet med hodet ned. Er på tide nå, siden jeg er i uke 37+5 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er plaget med vondt i skambeinet? Har så vondt, både når jeg står, går og ligger. Det er grusomt å snu seg om natta, noe jeg ofte gjør siden jeg må tisse hele tiden... Legen sa det mest sannsynlig er bekkenet som gjør seg klar for fødsel, så håper det ikke er så veldig lenge til! Disse smertene er jo uutholdelige hvis de skal vare i mange uker til :(

 

Jaja, om 2 dager får jeg mest sannsynlig vite hvordan lille ligger i magen, har ikke fått vite det enda. Gruer meg litt, håper hun ligger godt plantet med hodet ned. Er på tide nå, siden jeg er i uke 37+5 :/

 

Jeg kjenner meg igjen i hva du sier. samtidig som det kjennes ut som det presses "fra hverandre". Håper på fødsel snart jeg også. Sliter med søvnen, gå for lange turer og slike ting. Når jeg sitter en stund og reiser meg brått opp så ser det sikkert ut som en dame på 80. 🙈

 

Krysser fingrene for at den lille ligger med hodet ned og at du endelig kan slå deg til ro med det. Må være fælt å gå å lure såpass nærme slutten. Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår kom som et skudd 10/8, kl 0409:-) ble født 3 timer etter at jeg våkna med rier. Intens og rask fødsel, sykt vondt, men digg å bli fort ferdig:) 4065 gr, 51 cm og suger pupp som ei dronning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye rundown! Det er deilig med de fødslene som er kjapt over, enda så vondt det er når det står på! Kos dere masse med babyjenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen andre som er plaget med vondt i skambeinet? Har så vondt, både når jeg står, går og ligger. Det er grusomt å snu seg om natta, noe jeg ofte gjør siden jeg må tisse hele tiden... Legen sa det mest sannsynlig er bekkenet som gjør seg klar for fødsel, så håper det ikke er så veldig lenge til! Disse smertene er jo uutholdelige hvis de skal vare i mange uker til :(

 

Jaja, om 2 dager får jeg mest sannsynlig vite hvordan lille ligger i magen, har ikke fått vite det enda. Gruer meg litt, håper hun ligger godt plantet med hodet ned. Er på tide nå, siden jeg er i uke 37+5 :/

 

Jeg kjenner meg igjen i hva du sier. samtidig som det kjennes ut som det presses "fra hverandre". Håper på fødsel snart jeg også. Sliter med søvnen, gå for lange turer og slike ting. Når jeg sitter en stund og reiser meg brått opp så ser det sikkert ut som en dame på 80.

 

Krysser fingrene for at den lille ligger med hodet ned og at du endelig kan slå deg til ro med det. Må være fælt å gå å lure såpass nærme slutten. Masse lykke til ❤

 

 

Ja du har helt rett, det kjennes ut som det sklir fra hverandre pluss at det knaker og lager rare klikke-lyder når jeg beveger meg. Føler meg som en pensjonist, hehe. Idag har jeg i tillegg hatt veldig nedpress og magen føles veldig lav og tung. Føler jeg må gå å bære på den når jeg går :P

 

Jeg kommer til å krysse alt jeg har på at lille baby ligger riktig vei. Og så håper vi på en fødsel snart, er så grusomt utålmodig! Enda jeg vet godt at jeg kan finne på å føde i september også. 

Takk skal du ha På vei med nr 3, lykke til til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kom som et skudd 10/8, kl 0409:-) ble født 3 timer etter at jeg våkna med rier. Intens og rask fødsel, sykt vondt, men digg å bli fort ferdig:) 4065 gr, 51 cm og suger pupp som ei dronning!

Gratulerer så masse! Ble det setefødsel på deg, eller snudde hun seg før fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er dere som har fått babyer allerede Skjønner at jeg nok blir en av de siste som henger igjen her med termin 28/8... Om hun bare kunne forte seg litt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...