Gå til innhold

***August 2014 ***


Fillibobba

Anbefalte innlegg

 

Krysser fingrene for deg peanuts , håper babygullet snur seg og du får en ordentlig fødsel :) hvor føder du?

 

skal føde på ahus slik som sist..... veldig fornøyd med de ansatte...

Ahus på meg også. Skulle gjerne kommet meg inn på barselhotellet denne gangen, for da betyr det at fødsel gikk uten komplikasjoner :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vending får man ikke på Ullevål med

med mindre bekkenet er for smalt for

Vaginal fødsel. Er ikke sikker på vekt, mener å huske de se 3300 på en kontroll i uke 34. Tipper de sjekker det med ul nærmere termin, for i Oslo er maks 4

Kg ved setefødsel:-) Skal du på noen kontroll på ahus nå da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vending får man ikke på Ullevål med

med mindre bekkenet er for smalt for

Vaginal fødsel. Er ikke sikker på vekt, mener å huske de se 3300 på en kontroll i uke 34. Tipper de sjekker det med ul nærmere termin, for i Oslo er maks 4

Kg ved setefødsel:-) Skal du på noen kontroll på ahus nå da eller?

 

Ja på ahus, de ville prøve vending. Vet ikke max kg der, men det burde nå være det samme rundt omkring syns jeg. Åh, det er så ufattelig kjedelig å vente på svar på alt man lurer på! Si ifra om hvordan det går videre med deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal egentlig dere augustere føde? Jeg har termin 21.august og skal føde på Ullevål.

 

Jeg har termin 30. august og skal føde på Arendal sykehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 8 august, og skal føde i Fredrikstad.

 

Er det flere som holder på å smelte??? Har ryddet kjøkkenet, og nå holder jeg på å renne bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på ahus :)

For min del kan denne varmen avta noe så man kan få tilbake nattesøvnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 20 august, men skal ha KS 08.08 👍 jeg renner bort i varmen så er glad ventetiden er kortet ned med 12 dgr🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal egentlig dere augustere føde? Jeg har termin 21.august og skal føde på Ullevål.

Jeg har termin 28 august, skal føde på sykehuset i Arendal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 august, på Riksen. Føler meg fødeklar alt nå så skal bli noen lange (varme) dager frem til da 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg håper jeg ikke går i fødsel i disse varme dagene... Hadde ikke hatt energi til å gjennomføre det tror jeg.... På den andre siden, temperaturen er helt sikkert upåklagelig på sykehuset...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen på sykehuset er ikke noe bedre skal jeg love deg... Siste arbeidsuke nå før permisjon, holder på å avgå med døden på jobb. Termin 23. august, og skal føde på Rikshospitalet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Temperaturen på sykehuset er ikke noe bedre skal jeg love deg... Siste arbeidsuke nå før permisjon, holder på å avgå med døden på jobb. Termin 23. august, og skal føde på Rikshospitalet :)

Æsj, da svant det håpet! Da er det bare å knipe igjen til det blir svalere i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på KK i Bergen, termin 22. august.

 

Hadde ikke gjort noe om det ble litt kaldere nei. Vi sommegravide i 2014 hadde ekstra flaks, varmeste sommeren på 100 år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+1 i dag, og har vært på kontroll. Alt bra med magetrollet, hodet hadde festet seg. Jeg hadde heldigvis ikke svangerskapsdiabetes, men litt redusert toleranse for sukker. Skal holde meg unna unødvendig sukker. Har kjøpt lett-is, så skal klare meg fint gjennom de siste ukene. Og litt Vannmelon kommer jeg til å spise. Kald Vannmelon er godt i varmen :P

Burde fått somlet meg til å pakke fødebagen og fylle ut de siste papirene, men ting tar visst tid. Har utsatt det en god stund allerede. I morgen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødebag somler jeg også med ;)

Noen som merker at magen detter ned? Jeg syns min har gjort det, men nå ligger hun i seteleie, så usikker på om det er mulig i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har også sunket. Det skjedde noen dager før jeg var hos jm sist, og jm kunne da konstantere at lille hadde snudd seg og festet hodet. Jeg tenkte i grunnen ikke over det selv, men mannen kommenterte at magen var lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått kommentarer på at magen har sunket, u 35+3 så er vel litt tidlig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææ! Det kjennes ut som om det er en som prøver å grafse seg ut der nede- er redd det plutselig kommer vann. Det passer ikke med fødsel før sent tirsdag! Jeg kniiiiper igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært hos jordmor i dag. Hodet ned, og så godt som festet :)

36+1, tiden flyr! Er også velsignet med ødem grad 2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniiiiiiip ;) syns det er ekkelt å gå på do, føler at noe detter ut snart!!

Ja jeg har nesten forventet å se litt blid ved dobesøk i dag siden den åpenbart prøvde å grave seg ut. Har roet seg nå heldigvis :) Barnevaktene kommer hjemmefra ferie i morgen, men håper fortsatt ikke noe starterfør tidligst tirsdag kveld. Men satser på ei uke over altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...